Nicky was voor Ajax, lastige keuze.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die kruipen als eerste naar vochtige plekken toe. Ogen, neus en anus.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nicky was voor Ajax, lastige keuze.
Ik denk dat het plan op een andere wijze geformuleerd moet worden maar de ene generatie kreeg gratis geld en had minder kosten en verplichtingen, en daardoor heeft een nieuwe generatie geen gratis geld maar de kosten zijn flink opgelopen, en het aantal verplichtingen is enorm toegenomen waardoor het moeilijker is die kosten te maken. Dan is het logisch dat de ene generatie (met als voorkeur de rijkere groep) nu moet overmaken naar de andere generatie om geen sociale ongelijkheid te creëren.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben principieel tegen gratis geld, aangezien het niet gratis is voor de ander.
Waardeloze planning maat.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:52 schreef Scrummie het volgende:
Lunchtijd. Niks in huis.
Op naar de winkel!
Ja nee dit ga ik dus niet lezen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat het plan op een andere wijze geformuleerd moet worden maar de ene generatie kreeg gratis geld en had minder kosten en verplichtingen, en daardoor heeft een nieuwe generatie geen gratis geld maar de kosten zijn flink opgelopen, en het aantal verplichtingen is enorm toegenomen waardoor het moeilijker is die kosten te maken. Dan is het logisch dat de ene generatie (met als voorkeur de rijkere groep) nu moet overmaken naar de andere generatie om geen sociale ongelijkheid te creëren.
Lekker communistisch gesteld dit allemaal, maar zou het plan sowieso aanpassen dat iemand het geld pas krijgt na het afronden van een MBO, HAVO of VWO opleiding met als voorwaarde bij inschrijving voor een studie of oprichting van een bedrijf oid.
niet gelezenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat het plan op een andere wijze geformuleerd moet worden maar de ene generatie kreeg gratis geld en had minder kosten en verplichtingen, en daardoor heeft een nieuwe generatie geen gratis geld maar de kosten zijn flink opgelopen, en het aantal verplichtingen is enorm toegenomen waardoor het moeilijker is die kosten te maken. Dan is het logisch dat de ene generatie (met als voorkeur de rijkere groep) nu moet overmaken naar de andere generatie om geen sociale ongelijkheid te creëren.
Lekker communistisch gesteld dit allemaal, maar zou het plan sowieso aanpassen dat iemand het geld pas krijgt na het afronden van een MBO, HAVO of VWO opleiding met als voorwaarde bij inschrijving voor een studie of oprichting van een bedrijf oid.
Dat is toch gewoon de prestatiebeurs dan eigenlijk?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet gelezen, maar afgaande op die foto is het maar goed dat ik geen vrachtwagenchauffeur ben. Ik dacht aan een parkeergarage.quote:
nounounouquote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Had ome Willem daar maar een harpoen doorheen gejaagd.
Laten we zeggen een prestatiebeurs met een startkapitaal.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon de prestatiebeurs dan eigenlijk?
Ja.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laten we zeggen een prestatiebeurs met een startkapitaal.
Het zou voor een hoop mensen uit achterstandsgezinnen flink helpen om een HBO of WO te kunnen beginnen en uit huis te gaan.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja.
Laten we het maar gewoon niet doen. 10k
Wat ze er mee willen bereiken is me wel duidelijk. Iedere 18-jarige gaat nu op GroenLinks stemmen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zou voor een hoop mensen uit achterstandsgezinnen flink helpen om een HBO of WO te kunnen beginnen en uit huis te gaan.
Maar vind dit plan ook wat simplistisch. Denk dat GroenLinks het wil adverteren als een ‘10.000 voor de jongeren!’ omdat het lekker klinkt. Weet alleen niet goed wie ze hier mee willen bereiken en of dit enigszins uitvoerbaar is.
Het zou voor een hoop mensen uit achterstandsgezinnen een leuk bedrag zijn om de koelkast tot het eind van het jaar te vullen met bier inderdaad. Of een rekening te betalen. Of voor het eerst in 10 jaar op vakantie te gaan. Etc.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zou voor een hoop mensen uit achterstandsgezinnen flink helpen om een HBO of WO te kunnen beginnen en uit huis te gaan.
Maar vind dit plan ook wat simplistisch. Denk dat GroenLinks het wil adverteren als een ‘10.000 voor de jongeren!’ omdat het lekker klinkt. Weet alleen niet goed wie ze hier mee willen bereiken en of dit enigszins uitvoerbaar is.
Waarom? Die krijgen al niets meer.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat ze er mee willen bereiken is me wel duidelijk. Iedere 18-jarige gaat nu op GroenLinks stemmen.
Het is bewezen dat laagopgeleide mensen ook domme keuzes maken qua uitgaven, dus ik vraag het me af. Aantrekkelijk maken van het volgen van (hoger) onderwijs doe je niet door even 10k te storten.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
't Is dat ze er de laatste keer van af zagen, anders hadden ze inmiddels al een paar jaar in de regering gezeten.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom? Die krijgen al niets meer.
Al krijgt sowieso niemand iets, want GL gaat natuurlijk nooit regeren.
Ze kopen liever een nog grotere TV i.p.v. dat ze investeren in zichzelf d.m.v. een opleiding. Wat @Caland al eerder aanhaalde, de dealers gaan het druk krijgen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is bewezen dat laagopgeleide mensen ook domme keuzes maken qua uitgaven, dus ik vraag het me af. Aantrekkelijk maken van het volgen van (hoger) onderwijs doe je niet door even 10k te storten.
De kans dat dit gebeurt is inderdaad erg groot, maar sommigen willen dit maar niet inzien. Die hebben veel te veel vertrouwen in de mens.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze kopen liever een nog grotere TV i.p.v. dat ze investeren in zichzelf d.m.v. een opleiding. Wat @:Caland al eerder aanhaalde, de dealers gaan het druk krijgen.
Maar dat is dus het punt, het gaat niet naar dat rotzooitje maar naar een 18-jarige die het geld keihard nodig heeft om een eigen leven op te bouwen om juist los te komen van die cirkel die je opnoemt.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het zou voor een hoop mensen uit achterstandsgezinnen een leuk bedrag zijn om de koelkast tot het eind van het jaar te vullen met bier inderdaad. Of een rekening te betalen. Of voor het eerst in 10 jaar op vakantie te gaan. Etc.
Schattig naïef dit hoor. Stem je groenlinks?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar dat is dus het punt, het gaat niet naar dat rotzooitje maar naar een 18-jarige die het geld keihard nodig heeft om een eigen leven op te bouwen om juist los te komen van die cirkel die je opnoemt.
Dat is ook het grootste probleem van die hele linkse kliek. Ze projecteren het allemaal op hun achterban. Dat is de enige referentiekader die ze ervoor gebruiken. Maar Mo uit Amsterdam-Zuid die net van het VMBO is getrapt weet wel raad met die 10k. Die investeert hooguit in een betere kalasjnikov .quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:01 schreef fetX het volgende:
[..]
De kans dat dit gebeurt is inderdaad erg groot, maar sommigen willen dit maar niet inzien. Die hebben veel te veel vertrouwen in de mens.
Mo woont in West, niet in Zuid. Daar kun je voor 10k niet eens huren.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is ook het grootste probleem van die hele linkse kliek. Ze projecteren het allemaal op hun achterban. Dat is de enige referentiekader die ze ervoor gebruiken. Maar Mo uit Amsterdam-Zuid die net van het VMBO is getrapt weet wel raad met die 10k. Die investeert hooguit in een betere kalasjnikov .
Mensen (uitzonderingen daargelaten) zijn amper in staat om voor hun eigen pensioen te zorgen (daarom faciliteert de overheid dit) of hun eigen vakantiegeld te sparen (daarom vakantiegeld regeling), laat staan om op 18-jarige leeftijd rationeel na te denken over hoe je je leven in gaat vullen. En niet zo gek, dat wist ik op mijn 18e ook niet en was ik ook totaal niet mee bezig.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is ook het grootste probleem van die hele linkse kliek. Ze projecteren het allemaal op hun achterban. Dat is de enige referentiekader die ze ervoor gebruiken. Maar Mo uit Amsterdam-Zuid die net van het VMBO is getrapt weet wel raad met die 10k. Die investeert hooguit in een betere kalasjnikov .
Dacht dat je wel wist dat ik GroenLinks of PvdA stemquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Schattig naïef dit hoor. Stem je groenlinks?
PvdA is de enige linkse partij die ik nog af en toe nog zinnige dingen hoor zeggen, maar ik vind het maar lastig te begrijpen dat mensen op GL stemmen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dacht dat je wel wist dat ik GroenLinks of PvdA stem
Wil je jouw persoonlijke problemen hier niet delen aub?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het plan ook waardeloos naïef hoor, nogmaals: dit plan is niet om serieus uitgevoerd te laten worden en meer om een discussie te kunnen openen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GroenLinks draagt het meeste bij op het gebied van klimaat en verder verkondigen ze veel belangen die ook in mijn voordeel zijn dus ja, geen onlogische stem lijkt mij. De andere linkse partijen buiten PvdA vind ik vrij onzinnig.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:06 schreef fetX het volgende:
[..]
PvdA is de enige linkse partij die ik nog af en toe nog zinnige dingen hoor zeggen, maar ik vind het maar lastig te begrijpen dat mensen op GL stemmen.
Lijkt mij vrij duidelijkquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien even aan @:Rambodirk vragen of dit een vrouw is.
Nee geen idee joh.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
GroenLinks draagt het meest bij aan het uitkleden van mijn portemonneequote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
GroenLinks draagt het meeste bij op het gebied van klimaat en verder verkondigen ze veel belangen die ook in mijn voordeel zijn dus ja, geen onlogische stem lijkt mij. De andere linkse partijen buiten PvdA vind ik vrij onzinnig.
Als het gaat om het verpesten van het bedrijfs- en belastingklimaat heb je een punt ja.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
GroenLinks draagt het meeste bij op het gebied van klimaat en verder verkondigen ze veel belangen die ook in mijn voordeel zijn dus ja, geen onlogische stem lijkt mij. De andere linkse partijen buiten PvdA vind ik vrij onzinnig.
Wees blij, niemand anders in je leven kleedt je uit.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
GroenLinks draagt het meest bij aan het uitkleden van mijn portemonnee
brrrrrr, alleen Gristelijk is nog erger, Geert en Tjerry niet te vergetenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ikzelfquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wees blij, niemand anders in je leven kleedt je uit.
nee, staan volledig achter die bruinkool centrales wat ze biomassa noemen omdat het groener klinkt, zijn tegen kernenergie dus ze begrijpen er helemaal niets vanquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eens. Allemaal weggooipartijen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
brrrrrr, alleen Gristelijk is nog erger, Geert en Tjerry niet te vergeten
Ah oké.quote:
maar wat blijft er dan nog over? VVD, D66, SP, Denk en Partij van de Dieren, en ik verwacht persoonlijk dat je er daar minimaal twee van erger vindt dan GroenLinks of PvdAquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
brrrrrr, alleen Gristelijk is nog erger, Geert en Tjerry niet te vergeten
Denk dat meneer Tarado voor VVD gaatquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
maar wat blijft er dan nog over? VVD, D66, SP, Denk en Partij van de Dieren, en ik verwacht persoonlijk dat je er daar minimaal twee van erger vindt dan GroenLinks of PvdA
Die doen ook niet alles goed en zeggen soms ook vreemde dingen, maar over het algemeen wel de meest realistische partij ja. Gaan ook gewoon weer (met afstand) de grootste worden (mits RutteGod doorgaat).quote:
Partij v/d Dieren zijn ook Gristengekkies, Zevendedagsadventisten.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
maar wat blijft er dan nog over? VVD, D66, SP, Denk en Partij van de Dieren, en ik verwacht persoonlijk dat je er daar minimaal twee van erger vindt dan GroenLinks of PvdA
Dat komt door Jan Roos.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:23 schreef JanCees het volgende:
Jammer dat een redelijke partij als VNL het niet gered heeft
Jan Roosquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:23 schreef JanCees het volgende:
Partijen die Jan Roos en Moszkowicz als lijsttrekkers hebben gehad kan ik moeilijk redelijk noemen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:23 schreef JanCees het volgende:
ik vind geen enkele partij echt goed en het systeem in NL ook niet niet echt prettig maar de laatste paar keren VVD gestemd meer als correctie/tegen stem dan dat ik het met alles eens ben en Rutte is gewoon de meest geschikte man als premier, moet er niet aan denken dat het Klaver, Kaag of Ascher wordtquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt. Zijn familie wil volgens mij ook geen contact meer met hem. Dacht ik ooit op zijn twitter gelezen te hebben.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Die is echt alles kwijt geraakt hè.![]()
Volgens mij zijn zelfs zijn vrouw en kinderen er vandoor.
En terecht.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Zijn familie wil volgens mij ook geen contact meer met hem. Dacht ik ooit op zijn twitter gelezen te hebben.
Van die laatste drie lijkt Asscher mij nog de meest redelijke.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind geen enkele partij echt goed en het systeem in NL ook niet niet echt prettig maar de laatste paar keren VVD gestemd meer als correctie/tegen stem dan dat ik het met alles eens ben en Rutte is gewoon de meest geschikte man als premier, moet er niet aan denken dat het Klaver, Kaag of Ascher wordt
Beetje soft maar eensquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Van die laatste drie lijkt Asscher mij nog de meest redelijke.
Welk systeem zou je liever zien dan? Toch niet Amerikaans he?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind geen enkele partij echt goed en het systeem in NL ook niet niet echt prettig maar de laatste paar keren VVD gestemd meer als correctie/tegen stem dan dat ik het met alles eens ben en Rutte is gewoon de meest geschikte man als premier, moet er niet aan denken dat het Klaver, Kaag of Ascher wordt
nee maar een wat hogere kiesdrempel mag van mij wel, je hebt nu teveel splinteringquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Welk systeem zou je liever zien dan? Toch niet Amerikaans he?
Eens.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik vind ook geen enkele partij echt goed, zie zelf ook een Klaver totaal niet graag als premier en ben het verre van met alles eens bij GroenLinks maar het is qua richting voor mij wel de meest aansluitende partij. Rutte als premier vind ik ook wel prima (alhoewel hij het de laatste tijd publiekelijk slecht doet) maar qua programma en plan sluit VVD gewoon totaal niet bij mij aan. Sowieso zijn Groenlinks, PvdA, D66 en VVD de enige partijen die ik bij voorbaat overweeg. De rest is gelovig of extreem.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verkiezingen in twee rondes; bij de tweede ronde mogen alleen partijen mee doen die 10 of meer zetels zouden halen bij de 1e ronde.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee maar een wat hogere kiesdrempel mag van mij wel, je hebt nu teveel splintering
ja maar die heeft met z'n 1012 project in Amsterdam voor mij afgedaanquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Graaf in je hart en grijp je vergevingsgezindheid.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar die heeft met z'n 1012 project in Amsterdam voor mij afgedaan
Lekker gelezen gisteravond?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Graaf in je hart en grijp je vergevingsgezindheid.
Groetjes,
Piet Hein Donner
Ben bang dat dit in het voordeel werkt van de activisten/extremisten. Maar wel voor een hogere kiesdrempel. Even geen idee hoe je dit dan het beste in kunt voeren.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Verkiezingen in twee rondes; bij de tweede ronde mogen alleen partijen mee doen die 10 of meer zetels zouden halen bij de 1e ronde.
Zou in de huidige tweede kamer betekenen dat je 32 zetels kan herverdelen.
Dat zou maar zo kunnen. Ik heb er verder ook niet echt over nagedacht, puur losse pols.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben bang dat dit in het voordeel werkt van de activisten/extremisten. Maar wel voor een hogere kiesdrempel. Even geen idee hoe je dit dan het beste in kunt voeren.
Story of your life toch.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb er verder ook niet echt over nagedacht, puur losse pols.
Dit boeit niemand.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:56 schreef Paul het volgende:
Tot vanavond guys!
TV / [8 okt] Televiziergala 2020 #1
Wel gereekst.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:56 schreef Paul het volgende:
Tot vanavond guys!
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wel gereekst.![]()
Maar ik ga niet kijken.
Ga weg Paul.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:56 schreef Paul het volgende:
Tot vanavond guys!
Deze zin loopt niet echt lekker.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als FOK Influencer laat niet mijn hoofd daar zien. @:lenny_leonard
Zijn nicht. (Saskia Noort)quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Zijn familie wil volgens mij ook geen contact meer met hem. Dacht ik ooit op zijn twitter gelezen te hebben.
Pics?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:35 schreef JanCees het volgende:
Femke Merel heeft weer pittige jopen vandaag
Goh.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:52 schreef Scrummie het volgende:
Dat zou maar zo kunnen. Ik heb er verder ook niet echt over nagedacht,
Je zou bijna denken dat Roetmop gewoon z'n werk doet.quote:
Op naar de 10000/dagquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:30 schreef Zipportal het volgende:
5831 nieuwe besmettingen
CORREDhont.gif
Welke gif is datquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:30 schreef Zipportal het volgende:
5831 nieuwe besmettingen
CORREDhont.gif
Lenny en ik keuren dit goedquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:37 schreef fetX het volgende:
Ik drink thee.
Rooibos. @:kingroland @:3rr0r
thee is voor mietenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:37 schreef fetX het volgende:
Ik drink thee.
Zitten goede stofjes in, rooibosquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:37 schreef fetX het volgende:
Ik drink thee.
Jen jeust fan kengele. Gotze zijn Engels is prima zeg. Ik zag Van der Hoorn van de week Engels spreken na er jaren te hebben gewoond en dat was weer erbarmelijkquote:
Gotze lijkt me wel een slimme gozer.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jen jeust fan kengele. Gotze zijn Engels is prima zeg. Ik zag Van der Hoorn van de week Engels spreken na er jaren te hebben gewoond en dat was weer erbarmelijk
Hij woonde toch in Wales? Dan kan hij vast wel Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch uitspreken.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jen jeust fan kengele. Gotze zijn Engels is prima zeg. Ik zag Van der Hoorn van de week Engels spreken na er jaren te hebben gewoond en dat was weer erbarmelijk
zijn pa is een prof. dr. ing.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gotze lijkt me wel een slimme gozer.
Wellicht. Straks maar weer eens zijn eigendoelpunt bij Utrecht opzoeken voor een kleine vorm van blijdschap.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij woonde toch in Wales? Dan kan hij vast wel Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch uitspreken.
Dat wist ik, mijn zus heeft een uitwisselingsstudente als vriendin gehad uit Duitsland die kende Gotze wel. Tot zover deze boeiende anekdote.quote:
Zo moeilijk is dat niet, clown Bassie kon dat ook.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij woonde toch in Wales? Dan kan hij vast wel Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch uitspreken.
Altijd zonde als een vriendschap doodbloedt. Bedankt dat je zo open durft te zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat wist ik, mijn zus heeft een uitwisselingsstudente als vriendin gehad uit Duitsland die kende Gotze wel. Tot zover deze boeiende anekdote.
Was wel echt een lekker wijf. (waarschijnlijk nog steeds)quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Altijd zonde als een vriendschap doodbloedt. Bedankt dat je zo open durft te zijn.
Waarom is en blijft deze zaak zo groot. Het is wellicht ietwat hard om te stellen dat het mij totaal niet kan boeien maar waarom zou het mij boeien?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:19 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Effe op de fiets langsgaan om te kijken of ie er nog ligt. JosGod.
Pics?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was wel echt een lekker wijf. (waarschijnlijk nog steeds)
Lekkere organisatie wel van zo'n jeugdkamp. PedofielenBijeenkomstGenot.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:19 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Effe op de fiets langsgaan om te kijken of ie er nog ligt. JosGod.
Als je later groot bent, dan ga je het inzien.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom is en blijft deze zaak zo groot. Het is wellicht ietwat hard om te stellen dat het mij totaal niet kan boeien maar waarom zou het mij boeien?
Ik denk niet dat er bij mij ooit een kinderwens zal ontwikkelen maar bedankt voor het vertrouwenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als je later groot bent, dan ga je het inzien.
gr gr
Omdat de manhunt op hem destijds best groot nieuws was. Zelfde met Michael P. bij Anne Faber.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom is en blijft deze zaak zo groot. Het is wellicht ietwat hard om te stellen dat het mij totaal niet kan boeien maar waarom zou het mij boeien?
Even wat aanmoedigende tikjes op de billen bij het opzetten van de tenten.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekkere organisatie wel van zo'n jeugdkamp. PedofielenBijeenkomstGenot.
Lolquote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk omdat het niet zo vaak gebeurt dat zo'n zaak na zoveel jaar nog 'opgelost' kan worden. En dat Peter R erbij betrokken is zal ook wel voor wat extra aandacht zorgen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vraag even aan je zus dan.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zat ik ook al naar te zoeken maar ik weet haar achternaam niet meer.
Dat was actueel en met een massale publieke zoektocht vooraf waardoor het een hoog "het komt wel dichtbij" gehalte had.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat de manhunt op hem destijds best groot nieuws was. Zelfde met Michael P. bij Anne Faber.
Zou wel ook even vermelden dat je graag haar foto's wil delen met onbekenden op een internetforum, kan toch de doorslag geven.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'Hoi Tjitske, hoe heet die lekkere vriendin van je uit Duitsland ook alweer? Groet Rimmer'.
Was bij Jos B. toch ook wel zo, volgens mij kregen we toen ook massaal pushmeldingen over dat er eerst een DNA-match was en daarna dat hij eindelijk gevonden was.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was actueel en met een massale publieke zoektocht vooraf waardoor het een hoog "het komt wel dichtbij" gehalte had.
ik heb net een powernap gedaan onder werktijdquote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ben weggelopen van werk om naar een café te gaan om te drinken
Niemand heeft het door
Afgelopen zomer dagelijkse kost.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ben weggelopen van werk om naar een café te gaan om te drinken
Niemand heeft het door
Goed bezigquote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik heb net een powernap gedaan onder werktijd
Macaroni.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben bruine bonensoep aan het maken
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ twitter ]
er kwam weleens iets mee
Valt dat onder kinderporno?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ twitter ]
er kwam weleens iets mee
Zelfgemaakte hamburgers met zelfgemaakte whiskysaus (op yoghurtbasis).quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben bruine bonensoep aan het maken
Als je dat soort zaken doet zou je toch verwachten dat je in die tijd wel wat betere smoesjes kan verzinnen.quote:
Wie?quote:
Zekerquote:
Omdat dat kutjoch voor Ajax was. Anders had Peter R er niks mee gedaan allen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mis je niks aanquote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:10 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Omdat dat kutjoch voor Ajax was. Anders had Peter R er niks mee gedaan allen.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:23 schreef Buitendam het volgende:
GommersGOD > lulletje lampenkap Jaap.
Nicky was gezond kwam op Twitter voorbij. Stukje onderliggend lijden.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:10 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Omdat dat kutjoch voor Ajax was. Anders had Peter R er niks mee gedaan allen.
Hij was voor Ajax, dan kan je het nauwelijks een gezond kind noemen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nicky was gezond kwam op Twitter voorbij. Stukje onderliggend lijden.
Uit jouw mond komt ook alleen maar stront dus een mondkapje en een kontkapje dan.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
We kunnen beter een kontkapje gaan dragen want we worden keihard genaaid!!!1!
Like gegeven. (hier en op twitter)quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:37 schreef onlogisch het volgende:
Tweetje eruit gegooid voor mijn vrienden @:Tarado @:Scrummie @:maxi-mus
Voor Jos B een paar mond en handkapjes had ook geen kwaad gekund.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uit jouw mond komt ook alleen maar stront dus een mondkapje en een kontkapje dan.
Gereageerdquote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:37 schreef onlogisch het volgende:
niet gereageerdquote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:37 schreef onlogisch het volgende:
Jos was ook leider bij de padvinders vroeger. Je verwacht het niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
#FreeJosquote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:53 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Jos was ook leider bij de padvinders vroeger. Je verwacht het niet.
Is hij al veroordeeld dan???quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Voor Jos B een paar mond en handkapjes had ook geen kwaad gekund.
Nee en hij gaat ook wel vrijuit met een schadevergoeding.quote:
Oh, dat lijkt mij niet eigenlijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:56 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Nee en hij gaat ook wel vrijuit met een schadevergoeding.
Moet jij weten.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt mij niet eigenlijk.
Gelezen en like gegeven.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:00 schreef onlogisch het volgende:
Als de rechter Jos B. niet vrijspreekt dan kunnen we de rechtsstaat Nederland wel opdoeken.
ben jij juristquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:00 schreef onlogisch het volgende:
Als de rechter Jos B. niet vrijspreekt dan kunnen we de rechtsstaat Nederland wel opdoeken.
Oké Professor Dhr. Onlogisch.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:00 schreef onlogisch het volgende:
Nee. Ik zeg gewoon maar wat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wist je dat Professor geen beschermde titel is?quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:03 schreef JanCees het volgende:
was napo nog maar hier om wat duiding te geven
Veroordelen op gebakken lucht.quote:
@onlogisch heeft de Universiteit van het leven doorlopen.quote:
Wat heb jij eigenlijk in het leven doorlopen?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:onlogisch heeft de Universiteit van het leven doorlopen.
Ik ga ervan uit dat Onlogisch gewoon aan de Erasmus Universiteit of Hogeschool Rotterdam is afgestudeerd.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:onlogisch heeft de Universiteit van het leven doorlopen.
Dood gemodereerdquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:56 schreef AFCNiels het volgende:
Dit is nu al een prima topic.
AVK / Het grote Donald Trump topic #TRUMP2020 #1
niet gekliktquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dit luister ik voor het uurtje sporten
![]()
![]()
Dat begrijp ik, dan moet je je stoel uit.quote:
Geeltje dat je klikt ouwe rups.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
@Lange_Lansquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gratis v-v-v-vier op een rij
@:onlogisch
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gratis v-v-v-vier op een rij
@:onlogisch
Neef Wuppiequote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:17 schreef fetX het volgende:
Het topic valt stil nadat @:neef_wuppie hier post.
Pijnlijk.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Er bestaan geen zwarte wuppies.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:31 schreef Charrell het volgende:
Mijn mooiste stukje Brabant met ons Guuske!
Love itttt
Het plaatje van dit youtubefilmpje deed me denken aan het grootste volkslied allertijden.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:31 schreef Charrell het volgende:
Mijn mooiste stukje Brabant met ons Guuske!
Love itttt
Links, rechts, linksachter, rechtsachter.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het plaatje van dit youtubefilmpje deed me denken aan het grootste volkslied allertijden.
@:muskusboktor57 en ik zouden de linkerdame op 47 seconden doen.
@:KingRoland ook wel.
Ja jammer dat m'n maat @PicoMMP hier niet meer is.quote:
Wat is dit voor rare vogel?quote:
Al die opgedirkte gladde jongens interesseren me geen reet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:43 schreef Paul het volgende:
Waar blijft de rest
Kijk liever hoe verf droog wordt.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zit die docu te kijken op Videoland van Erik Mouthaan naar aanloop van de verkiezingen.
Zou jij een van die jongens doen als je er 500.000 euro voor krijgt? #dtvquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Al die opgedirkte gladde jongens interesseren me geen reet.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Al die opgedirkte gladde jongens interesseren me geen reet.
Prachtigquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het plaatje van dit youtubefilmpje deed me denken aan het grootste volkslied allertijden.
Pics.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:55 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport @:onlogisch @:ggmm @:doublepain
Die benen he-le-maal kepot gemaakt
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:55 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport @:onlogisch @:ggmm @:doublepain
Die benen he-le-maal kepot gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Waar is @PicoMMP eigenlijk? Leuke user is dat.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja jammer dat m'n maat @:picommp hier niet meer is.
Op zondagen tijdens Ajax de pijp in achter die jonge hertjes aan.![]()
![]()
Hij was zo z'n liefdesverdriet kwijt.
Sorry, wie?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Waar is @:picommp eigenlijk? Leuke user is dat.
Dat is toch die user zonder ruggengraatquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Waar is @:picommp eigenlijk? Leuke user is dat.
Nop.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch die user zonder ruggengraat
quote:
quote:
Ja, maar ik eerst.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
mijn luier zit scheefquote:
Zou raken.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:26 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een vrouw?
@:rambodirk
Miljuschka godin.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:26 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een vrouw?
Zou pijpen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:26 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een vrouw?
Als je gewoon meteen oprot doe je daar iedereen een plezier mee.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb zin om naar een ban te vissen.
Maffia meisje.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:26 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een vrouw?
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je gewoon meteen oprot doe je daar iedereen een plezier mee.
Ter info.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben @:onlogisch guilty pleasure.
Op dit soort momenten mis ik Tong80 die hier een plaatje van Abe van der Ban had geplaatst. En dan in een dronken bui alles en iedereen verwijten zou maken -omdat ze Van de Ban niet kennen. Om dan de dag erna terug te keren, zijn excuses aan te bieden en dat hele riedeltje weer van vooraf aan zou laten beginnen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb zin om naar een ban te vissen.
@Muskusboktor57 neukt wijven van 67 met een gat als de Coen tunnelquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zei je moeder gisterenavond ook tegen me.
quote:
Imca Marinaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Op dit soort momenten mis ik Tong80 die hier een plaatje van Abe van der Ban had geplaatst. En dan in een dronken bui alles en iedereen verwijten zou maken -omdat ze Van de Ban niet kennen. Om dan de dag erna terug te keren, zijn excuses aan te bieden en dat hele riedeltje weer van vooraf aan zou laten beginnen.
Het zal wel een kebabtent zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met een dame komen eten en dan maar 38,50 totaal?
Geen alcohol, shoarma.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met een dame komen eten en dan maar 38,50 totaal?
ff pissenquote:
Neef Wuppie moet lachen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:muskusboktor57 en @:onlogisch vinden dit leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |