Als je gewoon meteen oprot doe je daar iedereen een plezier mee.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb zin om naar een ban te vissen.
Maffia meisje.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:26 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een vrouw?
@:rambodirk
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je gewoon meteen oprot doe je daar iedereen een plezier mee.
Ter info.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben @:onlogisch guilty pleasure.
Op dit soort momenten mis ik Tong80 die hier een plaatje van Abe van der Ban had geplaatst. En dan in een dronken bui alles en iedereen verwijten zou maken -omdat ze Van de Ban niet kennen. Om dan de dag erna terug te keren, zijn excuses aan te bieden en dat hele riedeltje weer van vooraf aan zou laten beginnen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb zin om naar een ban te vissen.
@Muskusboktor57 neukt wijven van 67 met een gat als de Coen tunnelquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zei je moeder gisterenavond ook tegen me.
quote:
Imca Marinaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Op dit soort momenten mis ik Tong80 die hier een plaatje van Abe van der Ban had geplaatst. En dan in een dronken bui alles en iedereen verwijten zou maken -omdat ze Van de Ban niet kennen. Om dan de dag erna terug te keren, zijn excuses aan te bieden en dat hele riedeltje weer van vooraf aan zou laten beginnen.
Het zal wel een kebabtent zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met een dame komen eten en dan maar 38,50 totaal?
Geen alcohol, shoarma.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met een dame komen eten en dan maar 38,50 totaal?
ff pissenquote:
Neef Wuppie moet lachen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:muskusboktor57 en @:onlogisch vinden dit leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |