Oh, dat lijkt mij niet eigenlijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:56 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Nee en hij gaat ook wel vrijuit met een schadevergoeding.
Moet jij weten.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 18:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt mij niet eigenlijk.
Gelezen en like gegeven.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:00 schreef onlogisch het volgende:
Als de rechter Jos B. niet vrijspreekt dan kunnen we de rechtsstaat Nederland wel opdoeken.
ben jij juristquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:00 schreef onlogisch het volgende:
Als de rechter Jos B. niet vrijspreekt dan kunnen we de rechtsstaat Nederland wel opdoeken.
Oké Professor Dhr. Onlogisch.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:00 schreef onlogisch het volgende:
Nee. Ik zeg gewoon maar wat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wist je dat Professor geen beschermde titel is?quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:03 schreef JanCees het volgende:
was napo nog maar hier om wat duiding te geven
Veroordelen op gebakken lucht.quote:
@onlogisch heeft de Universiteit van het leven doorlopen.quote:
Wat heb jij eigenlijk in het leven doorlopen?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:onlogisch heeft de Universiteit van het leven doorlopen.
Ik ga ervan uit dat Onlogisch gewoon aan de Erasmus Universiteit of Hogeschool Rotterdam is afgestudeerd.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:onlogisch heeft de Universiteit van het leven doorlopen.
Dood gemodereerdquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:56 schreef AFCNiels het volgende:
Dit is nu al een prima topic.
AVK / Het grote Donald Trump topic #TRUMP2020 #1
niet gekliktquote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dit luister ik voor het uurtje sporten
![]()
![]()
Dat begrijp ik, dan moet je je stoel uit.quote:
Geeltje dat je klikt ouwe rups.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
@Lange_Lansquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gratis v-v-v-vier op een rij
@:onlogisch
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gratis v-v-v-vier op een rij
@:onlogisch
Neef Wuppiequote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:17 schreef fetX het volgende:
Het topic valt stil nadat @:neef_wuppie hier post.
Pijnlijk.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Er bestaan geen zwarte wuppies.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:31 schreef Charrell het volgende:
Mijn mooiste stukje Brabant met ons Guuske!
Love itttt
Het plaatje van dit youtubefilmpje deed me denken aan het grootste volkslied allertijden.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:31 schreef Charrell het volgende:
Mijn mooiste stukje Brabant met ons Guuske!
Love itttt
Links, rechts, linksachter, rechtsachter.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het plaatje van dit youtubefilmpje deed me denken aan het grootste volkslied allertijden.
@:muskusboktor57 en ik zouden de linkerdame op 47 seconden doen.
@:KingRoland ook wel.
Ja jammer dat m'n maat @PicoMMP hier niet meer is.quote:
Wat is dit voor rare vogel?quote:
Al die opgedirkte gladde jongens interesseren me geen reet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:43 schreef Paul het volgende:
Waar blijft de rest
TV / [8 okt] Televiziergala 2020 #1
Kijk liever hoe verf droog wordt.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zit die docu te kijken op Videoland van Erik Mouthaan naar aanloop van de verkiezingen.
Zou jij een van die jongens doen als je er 500.000 euro voor krijgt? #dtvquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Al die opgedirkte gladde jongens interesseren me geen reet.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Al die opgedirkte gladde jongens interesseren me geen reet.
Prachtigquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het plaatje van dit youtubefilmpje deed me denken aan het grootste volkslied allertijden.
Pics.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:55 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport @:onlogisch @:ggmm @:doublepain
Die benen he-le-maal kepot gemaakt
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:55 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport @:onlogisch @:ggmm @:doublepain
Die benen he-le-maal kepot gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Waar is @PicoMMP eigenlijk? Leuke user is dat.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja jammer dat m'n maat @:picommp hier niet meer is.
Op zondagen tijdens Ajax de pijp in achter die jonge hertjes aan.![]()
![]()
Hij was zo z'n liefdesverdriet kwijt.
Sorry, wie?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Waar is @:picommp eigenlijk? Leuke user is dat.
Dat is toch die user zonder ruggengraatquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Waar is @:picommp eigenlijk? Leuke user is dat.
Nop.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch die user zonder ruggengraat
quote:
quote:
Ja, maar ik eerst.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
mijn luier zit scheefquote:
Zou raken.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:26 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een vrouw?
@:rambodirk
Miljuschka godin.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:26 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een vrouw?
Zou pijpen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:26 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een vrouw?
Als je gewoon meteen oprot doe je daar iedereen een plezier mee.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb zin om naar een ban te vissen.
Maffia meisje.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:26 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een vrouw?
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je gewoon meteen oprot doe je daar iedereen een plezier mee.
Ter info.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben @:onlogisch guilty pleasure.
Op dit soort momenten mis ik Tong80 die hier een plaatje van Abe van der Ban had geplaatst. En dan in een dronken bui alles en iedereen verwijten zou maken -omdat ze Van de Ban niet kennen. Om dan de dag erna terug te keren, zijn excuses aan te bieden en dat hele riedeltje weer van vooraf aan zou laten beginnen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb zin om naar een ban te vissen.
@Muskusboktor57 neukt wijven van 67 met een gat als de Coen tunnelquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zei je moeder gisterenavond ook tegen me.
quote:
Imca Marinaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Op dit soort momenten mis ik Tong80 die hier een plaatje van Abe van der Ban had geplaatst. En dan in een dronken bui alles en iedereen verwijten zou maken -omdat ze Van de Ban niet kennen. Om dan de dag erna terug te keren, zijn excuses aan te bieden en dat hele riedeltje weer van vooraf aan zou laten beginnen.
Het zal wel een kebabtent zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met een dame komen eten en dan maar 38,50 totaal?
Geen alcohol, shoarma.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met een dame komen eten en dan maar 38,50 totaal?
ff pissenquote:
Neef Wuppie moet lachen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 21:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:muskusboktor57 en @:onlogisch vinden dit leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |