quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:31 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik herkende je al niet in Blijdorp vorige week
Jij krijgt het wel vaak voor elkaar om een bepaalde zin een dubbele lading te geven.quote:
Waarom ?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik vorige week ook nu hekel aan haar
nee dat valt zwaar tegenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jij hebt nu wel onderhand pijpen krullen dan
@Jippie stond gewoon in de weg en ik moest even wat in de pan gooienquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:31 schreef jerney het volgende:
[..]
uhuh en ik alleen maar aan het slapen
FIPO DE CLOWN 🤡quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ik er geen gel in doe en het rood zou verven kan ik zo als clown door het leven
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Even een kleintje dan
[..]
Inderdaad. Jij ook
[..]
Flikker op
[..]
JAAAAAAAAAAAA
[..]
Dank u
[..]
Nee
[..]
Hoi mikey
[..]
Doet hij speciaal voor jou
[..]
totaal niet
[..]
[..]
[..]
[..]
nee nee
[..]
goed gedaan
[..]
Bus
[..]
nee doe maar niet
[..]
Dit
[..]
Dat
[..]
Nooit geweest
[..]
Eens
[..]
Feestje
[..]
Ook geen bus
[..]
Ook lekker
[..]
hoi hoi
[..]
Met hema z;n zus
[..]
Nee hij liet het afweten
[..]
drie eraf
[..]
[..]
Bolk zelf
[..]
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEE
[..]
Waarom niet
[..]
Appelkruimel is lekkerder
[..]
Nee
[..]
hihi mezelf quoten
[..]
Ik heb thee
[..]
ttttttttteeeeeeeeeeeeeeeeering snel
[..]
je bent zelf
[..]
dwaas
[..]
gezellig he
[..]
hij kan het welz
[..]
waaien
[..]
jawel hoor
[..]
lekker hoor
[..]
aait
[..]
dat zeg ik
[..]
ik ook niet
[..]
blinkend
[..]
ja maar dat gaat vandaag niet
[..]
doe dat dan ook niet
[..]
klinkt fijn.
[..]
feestje?
[..]
nooit geweest
[..]
ik ook
[..]
koeienfeest
[..]
meer feest
[..]
kut he
[..]
heb je al een staaf gedeepthroat
[..]
gewoon feesten
[..]
echt he
[..]
eeuwige roem
[..]
alleen als je positief bent
[..]
dat wel
[..]
geil
[..]
wat een gek he
[..]
het is wel gezellig
[..]
te veel
Mas mas maaaassssquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik weet niet wat je doet met mij maar ik blijf in die motion
mogguh jipjipquote:
Maak dat de nattekat wijsquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee dat valt zwaar tegen
[..]
@:jippie stond gewoon in de weg en ik moest even wat in de pan gooien
Maar het laat me niet los.quote:
Welke zie je nogquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:34 schreef Justin_Case het volgende:
Ik zie allemaal leuke nummers Mikey
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:27 schreef Justin_Case het volgende:
Hey mijn telefoon batterij zit nu op 76% dat is hoger dan mijn eigen IQ.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:32 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Jij krijgt het wel vaak voor elkaar om een bepaalde zin een dubbele lading te geven.
Heb je aan je dts-winst te dankenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:34 schreef Nattekat het volgende:
Ik ken iemand die zaterdagmiddag een pokke-eind moet rijden om zich te laten testen. Ik bel een dag later en mag zaterdagochtend op 20 minuten rijden
Moest net aan haar denkenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:34 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zo dan, daar noem je iemand![]()
Compleet vergeten zeg
4 keer getest 4 keer half uur rijdenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:34 schreef Nattekat het volgende:
Ik ken iemand die zaterdagmiddag een pokke-eind moet rijden om zich te laten testen. Ik bel een dag later en mag zaterdagochtend op 20 minuten rijden
Ik heb vandeweek zo'n test op geilheid gedaan, ik vond dat ik nogal een verhoogd libido had de laatste tijd.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
deze test is ook leuk. wel onzin maar jah...![]()
R&P / Doe hier de autisme-test!
De resultaten van de test!
Je hebt de volgende hoeveelheid punten behaald:
15 punten
Je hebt zeer waarschijnlijk geen autisme. Deze test is echter geen vervanging voor een diagnose van een professional en geeft slechts een indicatie.
prachtig kindquote:
Ik kan ook niet van je af blijvenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee dat valt zwaar tegen
[..]
@:jippie stond gewoon in de weg en ik moest even wat in de pan gooien
Als je een spel aanmaakt krijgt deze een code. Die kan je met mensen delen zodat deze het spel kunnen joinen. Als je wil kan je dus wel met dezelfde groep spelen. Maar random is vaak ook wel leuk.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah oké. Je speelt dus niet met de users uit dat forum
Ook goed. Lijkt me sowieso wel geinig spel
DVENGOD, beste maat.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je een spel aanmaakt krijgt deze een code. Die kan je met mensen delen zodat deze het spel kunnen joinen. Als je wil kan je dus wel met dezelfde groep spelen. Maar random is vaak ook wel leuk.
laat maar weten als je er eens tijd voor hebt
ik pas 1 vandaag loop achterquote:
laat mijn schatje met rustquote:
@Nattekat kan ik jou dat wijs maken?quote:
gisteren nog mee aan de telefoon gehangenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:34 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zo dan, daar noem je iemand![]()
Compleet vergeten zeg
Ik zei van de week dat ik gewoon internet had om het nieuws te lezen. Moest die drie keer over nadenken.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:36 schreef DJMO het volgende:
Student op straat hey wil jij een gratis krantje mee? Ik, nee dank je, ik lees geen tweedehands nieuws
Student
Ik.
Toch nog gelachen ondanks de regen
Zie je nou @jerney het was niet (geheel) mijn schuldquote:
Ja een auto rijdt ook niet zonder benzine zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik pas 1 vandaag loop achter
Heeft ze geen zin meer in FOK!?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
laat mijn schatje met rust
[..]
@:nattekat kan ik jou dat wijs maken?
[..]
gisteren nog mee aan de telefoon gehangen
[..]
Ik zei van de week dat ik gewoon internet had om het nieuws te lezen. Moest die drie keer over nadenken.
[..]
Zie je nou @:jerney het was niet (geheel) mijn schuld
34 puntenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
deze test is ook leuk. wel onzin maar jah...![]()
R&P / Doe hier de autisme-test!
De resultaten van de test!
Je hebt de volgende hoeveelheid punten behaald:
15 punten
Je hebt zeer waarschijnlijk geen autisme. Deze test is echter geen vervanging voor een diagnose van een professional en geeft slechts een indicatie.
ja wel hoor je hebt tegen woordig elektrischequote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:39 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja een auto rijdt ook niet zonder benzine zullen we maar zeggen.
niet gevraagd maar ze zit momenteel niet echt lekker in haar velquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Heeft ze geen zin meer in FOK!?
Oh, spijtig om te horen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
niet gevraagd maar ze zit momenteel niet echt lekker in haar vel
Het zou binnenkort wel sneller moeten gaan. We leven wat dit betreft in een ontwikkelingslandquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:34 schreef Nattekat het volgende:
Ze is van niemand maatquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik zei van de week dat ik gewoon internet had om het nieuws te lezen. Moest die drie keer over nadenken.
[..]
Touchéquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja wel hoor je hebt tegen woordig elektrische
Ik moest lachenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:36 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb vandeweek zo'n test op geilheid gedaan, ik vond dat ik nogal een verhoogd libido had de laatste tijd.
Bleek dat ik 69 punten scoorde.
oi ...quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:40 schreef jerney het volgende:
[..]
34 punten
Je gegeven antwoorden suggereren een hoge indicatie dat je autisme hebt. Deze test is echter geen vervanging voor een diagnose van een professional en geeft slechts een indicatie.
Geen verrassing
Mijn reservevrouw vriendquote:
Thanxquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je een spel aanmaakt krijgt deze een code. Die kan je met mensen delen zodat deze het spel kunnen joinen. Als je wil kan je dus wel met dezelfde groep spelen. Maar random is vaak ook wel leuk.
laat maar weten als je er eens tijd voor hebt
smoesjesquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ligt het nou aan mij of las ik echt weer iets heel andersquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gisteren die serie veerkracht eindelijk gekeken
nee aan mijn posten schat zo rol ikquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:42 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of las ik echt weer iets heel anders
Dat mag.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik niet... ik vond het een stom grapje
Gevatte reactiequote:[img][quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op donderdag 8 oktober 2020 10:36 schreef DJMO het volgende:
Student op straat hey wil jij een gratis krantje mee? Ik, nee dank je, ik lees geen tweedehands nieuws
Student
Ik.
Toch nog gelachen ondanks de regen
Geeft niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee aan mijn posten schat zo rol ik
Dan kan je je bed verkopenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik zou gaan slapen maar het ging niet ....
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]En hij zat weer als een temeier op het raam te kloppen!
37 punten hier, maar sommige vragen was ik het deels mee eens en deels weer mee oneens.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:40 schreef jerney het volgende:
[..]
34 punten
Je gegeven antwoorden suggereren een hoge indicatie dat je autisme hebt. Deze test is echter geen vervanging voor een diagnose van een professional en geeft slechts een indicatie.
Geen verrassing
Was het ook, vandaar mijnquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik niet... ik vond het een stom grapje
Ja ik ookquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
heerlijk geslapen zelfs
Om één of andere reden eet hij die altijd heel agressief op!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hij lijkt niet te genieten van de rijstwafel
quote:
Zo is de afspraak nou eenmaal tussen ons gemaakt. Ik ben ook haar reservemanquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Voor mij zou ze de enige echte zijn
Baas boven baasquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:44 schreef ToT het volgende:
[..]
37 punten hier, maar sommige vragen was ik het deels mee eens en deels weer mee oneens.
Heel erg beperkte test.
Beter als in corona gelegenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:45 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja ik ook
Echt in coma gelegen.
Een scheiding gaat ook niet in je koude kleren zittenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
niet gevraagd maar ze zit momenteel niet echt lekker in haar vel
Bewijs:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat bier is niet te zuipen johquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Beter al in corona gelegen
Alleen om te neuken jaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Zo is de afspraak nou eenmaal tussen ons gemaakt. Ik ben ook haar reserveman
14 punten
Niet verbaasd
Ja zo van: “Geef me verdomme eens iets fatsoenlijks om in m’n bakkes te stoppenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Om één of andere reden eet hij die altijd heel agressief op!
Gewone coma is best fijnquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Beter als in corona gelegen
Ja soms krijg ik ook vragen in real life als "Oh jij weet vast allerlei getallen enzo uit je hoofd he?" als ik desgevraagd m'n BSN-nummer opnoem.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:45 schreef jerney het volgende:
[..]
Baas boven baas
Ja beetje stereotype vragen ook. Alsof alle zolderautisten geilen op wiskunde.
Ja.... wilde ik net zeggen....quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:47 schreef Justin_Case het volgende:
@:TOT pas nou op met die foto's online joh![]()
14 puntenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:40 schreef jerney het volgende:
[..]
34 punten
Geen verrassing
Ik snap het wel, trotse papa etc.. Maar toch.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja.... wilde ik net zeggen....
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Om één of andere reden eet hij die altijd heel agressief op!
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja zo van: “Geef me verdomme eens iets fatsoenlijks om in m’n bakkes te stoppen“
Hahaha soort van. Hoop het maarquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:47 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij daar wel de juiste snaar mee weet te raken!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |