Om één of andere reden eet hij die altijd heel agressief op!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hij lijkt niet te genieten van de rijstwafel
quote:
Zo is de afspraak nou eenmaal tussen ons gemaakt. Ik ben ook haar reservemanquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Voor mij zou ze de enige echte zijn
Baas boven baasquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:44 schreef ToT het volgende:
[..]
37 punten hier, maar sommige vragen was ik het deels mee eens en deels weer mee oneens.
Heel erg beperkte test.
Beter als in corona gelegenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:45 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja ik ook
Echt in coma gelegen.
Een scheiding gaat ook niet in je koude kleren zittenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
niet gevraagd maar ze zit momenteel niet echt lekker in haar vel
Bewijs:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat bier is niet te zuipen johquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Beter al in corona gelegen
Alleen om te neuken jaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Zo is de afspraak nou eenmaal tussen ons gemaakt. Ik ben ook haar reserveman
14 punten
Je hebt zeer waarschijnlijk geen autisme. Deze test is echter geen vervanging voor een diagnose van een professional en geeft slechts een indicatie.
Niet verbaasd
Ja zo van: “Geef me verdomme eens iets fatsoenlijks om in m’n bakkes te stoppenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Om één of andere reden eet hij die altijd heel agressief op!
Gewone coma is best fijnquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Beter als in corona gelegen
Ja soms krijg ik ook vragen in real life als "Oh jij weet vast allerlei getallen enzo uit je hoofd he?" als ik desgevraagd m'n BSN-nummer opnoem.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:45 schreef jerney het volgende:
[..]
Baas boven baas
Ja beetje stereotype vragen ook. Alsof alle zolderautisten geilen op wiskunde.
Ja.... wilde ik net zeggen....quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:47 schreef Justin_Case het volgende:
@:TOT pas nou op met die foto's online joh![]()
14 puntenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:40 schreef jerney het volgende:
[..]
34 punten
Je gegeven antwoorden suggereren een hoge indicatie dat je autisme hebt. Deze test is echter geen vervanging voor een diagnose van een professional en geeft slechts een indicatie.
Geen verrassing
Ik snap het wel, trotse papa etc.. Maar toch.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja.... wilde ik net zeggen....
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Om één of andere reden eet hij die altijd heel agressief op!
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja zo van: “Geef me verdomme eens iets fatsoenlijks om in m’n bakkes te stoppen“
Hahaha soort van. Hoop het maarquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:47 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij daar wel de juiste snaar mee weet te raken!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |