Ik heb vandeweek zo'n test op geilheid gedaan, ik vond dat ik nogal een verhoogd libido had de laatste tijd.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
deze test is ook leuk. wel onzin maar jah...![]()
R&P / Doe hier de autisme-test!
De resultaten van de test!
Je hebt de volgende hoeveelheid punten behaald:
15 punten
Je hebt zeer waarschijnlijk geen autisme. Deze test is echter geen vervanging voor een diagnose van een professional en geeft slechts een indicatie.
prachtig kindquote:
Ik kan ook niet van je af blijvenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee dat valt zwaar tegen
[..]
@:jippie stond gewoon in de weg en ik moest even wat in de pan gooien
Als je een spel aanmaakt krijgt deze een code. Die kan je met mensen delen zodat deze het spel kunnen joinen. Als je wil kan je dus wel met dezelfde groep spelen. Maar random is vaak ook wel leuk.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah oké. Je speelt dus niet met de users uit dat forum
Ook goed. Lijkt me sowieso wel geinig spel
DVENGOD, beste maat.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je een spel aanmaakt krijgt deze een code. Die kan je met mensen delen zodat deze het spel kunnen joinen. Als je wil kan je dus wel met dezelfde groep spelen. Maar random is vaak ook wel leuk.
laat maar weten als je er eens tijd voor hebt
ik pas 1 vandaag loop achterquote:
laat mijn schatje met rustquote:
@Nattekat kan ik jou dat wijs maken?quote:
gisteren nog mee aan de telefoon gehangenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:34 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zo dan, daar noem je iemand![]()
Compleet vergeten zeg
Ik zei van de week dat ik gewoon internet had om het nieuws te lezen. Moest die drie keer over nadenken.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:36 schreef DJMO het volgende:
Student op straat hey wil jij een gratis krantje mee? Ik, nee dank je, ik lees geen tweedehands nieuws
Student
Ik.
Toch nog gelachen ondanks de regen
Zie je nou @jerney het was niet (geheel) mijn schuldquote:
Ja een auto rijdt ook niet zonder benzine zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik pas 1 vandaag loop achter
Heeft ze geen zin meer in FOK!?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
laat mijn schatje met rust
[..]
@:nattekat kan ik jou dat wijs maken?
[..]
gisteren nog mee aan de telefoon gehangen
[..]
Ik zei van de week dat ik gewoon internet had om het nieuws te lezen. Moest die drie keer over nadenken.
[..]
Zie je nou @:jerney het was niet (geheel) mijn schuld
34 puntenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
deze test is ook leuk. wel onzin maar jah...![]()
R&P / Doe hier de autisme-test!
De resultaten van de test!
Je hebt de volgende hoeveelheid punten behaald:
15 punten
Je hebt zeer waarschijnlijk geen autisme. Deze test is echter geen vervanging voor een diagnose van een professional en geeft slechts een indicatie.
ja wel hoor je hebt tegen woordig elektrischequote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:39 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja een auto rijdt ook niet zonder benzine zullen we maar zeggen.
niet gevraagd maar ze zit momenteel niet echt lekker in haar velquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Heeft ze geen zin meer in FOK!?
Oh, spijtig om te horen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
niet gevraagd maar ze zit momenteel niet echt lekker in haar vel
Het zou binnenkort wel sneller moeten gaan. We leven wat dit betreft in een ontwikkelingslandquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:34 schreef Nattekat het volgende:
Ik ken iemand die zaterdagmiddag een pokke-eind moet rijden om zich te laten testen. Ik bel een dag later en mag zaterdagochtend op 20 minuten rijden
Ze is van niemand maatquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
laat mijn schatje met rust
[..]
@:nattekat kan ik jou dat wijs maken?
[..]
gisteren nog mee aan de telefoon gehangen
[..]
Ik zei van de week dat ik gewoon internet had om het nieuws te lezen. Moest die drie keer over nadenken.
[..]
Zie je nou @:jerney het was niet (geheel) mijn schuld
Touchéquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja wel hoor je hebt tegen woordig elektrische
Ik moest lachenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:36 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb vandeweek zo'n test op geilheid gedaan, ik vond dat ik nogal een verhoogd libido had de laatste tijd.
Bleek dat ik 69 punten scoorde.
oi ...quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:40 schreef jerney het volgende:
[..]
34 punten
Je gegeven antwoorden suggereren een hoge indicatie dat je autisme hebt. Deze test is echter geen vervanging voor een diagnose van een professional en geeft slechts een indicatie.
Geen verrassing
Mijn reservevrouw vriendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |