Thanxquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je een spel aanmaakt krijgt deze een code. Die kan je met mensen delen zodat deze het spel kunnen joinen. Als je wil kan je dus wel met dezelfde groep spelen. Maar random is vaak ook wel leuk.
laat maar weten als je er eens tijd voor hebt
smoesjesquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
laat mijn schatje met rust
[..]
@:nattekat kan ik jou dat wijs maken?
[..]
gisteren nog mee aan de telefoon gehangen
[..]
Ik zei van de week dat ik gewoon internet had om het nieuws te lezen. Moest die drie keer over nadenken.
[..]
Zie je nou @:jerney het was niet (geheel) mijn schuld
Ligt het nou aan mij of las ik echt weer iets heel andersquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gisteren die serie veerkracht eindelijk gekeken
nee aan mijn posten schat zo rol ikquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:42 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of las ik echt weer iets heel anders
Dat mag.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik niet... ik vond het een stom grapje
Gevatte reactiequote:[img][quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op donderdag 8 oktober 2020 10:36 schreef DJMO het volgende:
Student op straat hey wil jij een gratis krantje mee? Ik, nee dank je, ik lees geen tweedehands nieuws
Student
Ik.
Toch nog gelachen ondanks de regen
Geeft niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee aan mijn posten schat zo rol ik
Dan kan je je bed verkopenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik zou gaan slapen maar het ging niet ....
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]En hij zat weer als een temeier op het raam te kloppen!
37 punten hier, maar sommige vragen was ik het deels mee eens en deels weer mee oneens.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:40 schreef jerney het volgende:
[..]
34 punten
Je gegeven antwoorden suggereren een hoge indicatie dat je autisme hebt. Deze test is echter geen vervanging voor een diagnose van een professional en geeft slechts een indicatie.
Geen verrassing
Was het ook, vandaar mijnquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik niet... ik vond het een stom grapje
Ja ik ookquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
heerlijk geslapen zelfs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |