I knowquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wij vrouwen zijn niet te vervangen mikey
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
De oude garde onderling oorlog![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:25 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Denk dat ze het wel met je eens zijn in Syrië ja
hoe is het met de godin?quote:
@mario390 is een leuke userquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat was hij vanochtend al omdat vers fruit hem geen punten gunde
Ik kan meestal wel om hem lachen jaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
@:mario390 is een leuke user
Nee nooit gespeeld maar ik ken het wel een beetje. Al kende ik het onder de naam “maffia”quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:22 schreef moemoe het volgende:
Heb jij ervaring met Among us @:limoentjuh?
Het lijkt me wel leuk om eens te spelen.
@:derrabbit leek het ook leuk.
Uitlachen zeker?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kan meestal wel om hem lachen ja
Gwn permanent danquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:25 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Inb4, dts dicht de hele zomer
Oh, mannen wel hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wij vrouwen zijn niet te vervangen mikey
dat heb ik gemerkt jaquote:
wil je krullen danquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:27 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Altijd al voorstander van geweest
BOLLUKquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
MOEMOEGIFJESGODIN
[..]
@:mario390 anders werkt het niet
[..]
ik breng de bolk
heb ik alquote:
bolk terugquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:27 schreef Justin_Case het volgende:
Hey mijn telefoon batterij zit nu op 76% dat is hoger dan mijn eigen IQ.
Niet altijd maar sinds eind vorig jaar welquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:27 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Altijd al voorstander van geweest
Iedereen is welkom Moen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Niet altijd maar sinds eind vorig jaar wel
neehee je haar zit nu mooi zo knappertquote:
ik was alleen maar aan het koken!quote:
quote:
Klopt, ben gisterochtend naar de kapper geweestquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
neehee je haar zit nu mooi zo knappert
Heb zelf nog nooit met de fokgroep gespeeld maar normaal is dat gewoon ingamequote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:11 schreef Limoentjuh het volgende:
@:dven spel klinkt leuk. Maar na iedere moord ga je dus met z’n allen op discord voor overleg.
ik vorige week ook nu hekel aan haarquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:29 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Klopt, ben gisterochtend naar de kapper geweest
Dat is correct.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zeg nergens van niet haags !
Ik zal proberen nóg vaker te komenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wat is het hier nu gezellig ik hou ervan![]()
![]()
![]()
ik ben sinds februari al niet meer geweest. is echt weer nodig maar ik heb totaal geen zin om een afspraak te makenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:29 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Klopt, ben gisterochtend naar de kapper geweest
Zit hier een woordgrap in?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik vorige week ook nu hekel aan haar
nee meer waarheidquote:
Ah oké. Je speelt dus niet met de users uit dat forumquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb zelf nog nooit met de fokgroep gespeeld maar normaal is dat gewoon ingame
Ik herkende je al niet in Blijdorp vorige weekquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben sinds februari al niet meer geweest. is echt weer nodig maar ik heb totaal geen zin om een afspraak te maken
jij hebt nu wel onderhand pijpen krullen danquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben sinds februari al niet meer geweest. is echt weer nodig maar ik heb totaal geen zin om een afspraak te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |