In waaro?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zag veel vliegers dit weekend in Bru, jij nog gevaren?
Veel chicks?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
In waaro?
Ik was op de maasvlakte zondag. Was fucking druk
Wat dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb voor dit weekend wel weer aantal leuke ideeën. Hoop dat het weer een beetje meevalt.
Cali is binnenkort jarig dus al een voorproefje op haar verjaardagscadeau.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat dan?
Wij hebben lekker vakantie dus zeker plannen
Las pooierdagenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope. Zijn nog steeds dik in de minderheid. Vooral op poeierdagen
Whut whut?????quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cali is binnenkort jarig dus al een voorproefje op haar verjaardagscadeau.
Oeh leuk!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cali is binnenkort jarig dus al een voorproefje op haar verjaardagscadeau.
Hoop dat het weer ook goed blijft. Hoop voor vandaag trouwens ook, wil aan het eind van de dag de motor naar stalling brengen. Momenteel is de enige die er regelmatig op zit de kat.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb voor dit weekend wel weer aantal leuke ideeën. Hoop dat het weer een beetje meevalt.
Bruinisse.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
In waaro?
Ik was op de maasvlakte zondag. Was fucking druk
Poeier? Met snuif en zo?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope. Zijn nog steeds dik in de minderheid. Vooral op poeierdagen
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:56 schreef Yvie_lu het volgende:
Appel-perentaart is hier nog de bedoeling later deze week.
Ja je zou idd zeggen lage bloeddruk of ijzertekort of zo, maar dat hebben ze onderzochtquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:01 schreef Debsterr het volgende:
Hmm, bloedonderzoek was helemaal goed. heel fijn, maar waarom ben ik dan af en toe zo duizelig
Oh ja! Dat was ik vergeten!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je zou idd zeggen lage bloeddruk of ijzertekort of zo, maar dat hebben ze onderzocht
Drugsverslaafd misschien?
Kan de beste gebeuren.quote:
Ga je nu verder door de molen of laten ze het hierbij? Misschien een dagboekje bijhouden wanneer het gebeurtquote:
Stress.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:01 schreef Debsterr het volgende:
Hmm, bloedonderzoek was helemaal goed. heel fijn, maar waarom ben ik dan af en toe zo duizelig
Nou ja, de assistente zei alleen dat het goed was en verder niksquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ga je nu verder door de molen of laten ze het hierbij? Misschien een dagboekje bijhouden wanneer het gebeurt
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Stress.
Probleem met je oren.
Hersentumor.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:29 schreef Chia het volgende:
Ik ben na 10 jaar lang toenemende oorpijn door wind/kou weer eens naar de huisarts gegaan. Ben er vrij lang mee door gelopen, want toentertijd zei mijn vorige huisarts dat hij toch niks voor me kon doen, want er was niks aan mijn oor te zien. Dus dacht altijd van ja dat krijg ik dan gewoon weer te horen.
Mijn huidige huisarts neemt het gelukkig wel serieus en heeft me neusspray voorgeschreven en als dat niet helpt mag ik naar de KNO-arts.
Wel irritant ja van die huisartsen die denken dat je pijn niet bestaat als ze niks aan je zien. Moet zeggen dat dit nu wel het 2e akkefietje is met iets waarbij testresultaten niets uitwijzen en er dus verder ook geen actie wordt ondernomen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:29 schreef Chia het volgende:
Ik ben na 10 jaar lang toenemende oorpijn door wind/kou weer eens naar de huisarts gegaan. Ben er vrij lang mee door gelopen, want toentertijd zei mijn vorige huisarts dat hij toch niks voor me kon doen, want er was niks aan mijn oor te zien. Dus dacht altijd van ja dat krijg ik dan gewoon weer te horen.
Mijn huidige huisarts neemt het gelukkig wel serieus en heeft me neusspray voorgeschreven en als dat niet helpt mag ik naar de KNO-arts.
Klinkt een beetje wat mijn vriendin pas had. Regelmatig een soort van lichte 'uitval', duizeligheid. Onderzoek gaf een minimaal ijzertekort aan maar dat was eigenlijk verwaarloosbaar. Nu gaat het beter maar zonder duidelijke reden. Voelt niet fijn. Blijven pushen als het moet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wel irritant ja van die huisartsen die denken dat je pijn niet bestaat als ze niks aan je zien. Moet zeggen dat dit nu wel het 2e akkefietje is met iets waarbij testresultaten niets uitwijzen en er dus verder ook geen actie wordt ondernomen.
Dank jequote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:32 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Klinkt een beetje wat mijn vriendin pas had. Regelmatig een soort van lichte 'uitval', duizeligheid. Onderzoek gaf een minimaal ijzertekort aan maar dat was eigenlijk verwaarloosbaar. Nu gaat het beter maar zonder duidelijke reden. Voelt niet fijn. Blijven pushen als het moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |