Waarom?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:28 schreef Justin_Case het volgende:
Ik hoop dat Nederland er keihard af gaat. 6-0
Arme Paul kan dat best!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:26 schreef Zipportal het volgende:
Reeksen. @:GGMM
@:Paul snapt dat toch niet.
Jawelquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik kan er nu nog geen reeks van maken volgens mij![]()
Toch
Naast deze tekst zie je een vakje waar je iets kan invoeren. Als je daar de link van dit topic in plakt en op 'invoeren' klikt dan is het een reeks.quote:Koppel aan een ander topic (id of url van topic
Frank gaat alle PSV spelers opstellen en dan komen ze allemaal geblesseerd terug bij PSV.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:54 schreef PSVCL het volgende:
Niks meer aan nu Frank de boer hoofdcoach is
Gapko ..quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Frank gaat alle PSV spelers opstellen en dan komen ze allemaal geblesseerd terug bij PSV.
Inside job.
gedaanquote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
Graag nog een poll toevoegen.
(verder boeit deze wedstrijd niemand)
8 minuten blessuretijd bij Groningen - Ajax. Alleen maar om PSV te naaien.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Frank gaat alle PSV spelers opstellen en dan komen ze allemaal geblesseerd terug bij PSV.
Inside job.
Nouja zelfs Erik spraakgebrek Ten Hag wilde hem niet terwijl die zo begaan is met HET PROCESquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Serieus wat zien die trainers wat de rest niet ziet?
Wijndal en Koopmeiners snap ik best dat hij die jongens wil proberen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:25 schreef De_Kraam het volgende:
Krul, Wijndal, Babel, Koopmeiners.
Frons wil niet winnen.
Afscheidswedstrijd voor hij niet meer geselecteerd gaat worden.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wijndal en Koopmeiners snap ik best dat hij die jongens wil proberen.
Maar Babel begint wel een beetje vermoei0nd te worden.
Dat hopen we al een jaar of twintig.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Afscheidswedstrijd voor hij niet meer geselecteerd gaat worden.
Lekker turven hoe vaak de centrale verdedigers de bal naar elkaar passenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb echt zin in de eerste keer Nederland onder onze fantastische nieuwe bondscoach!
Eerste klap is een daalder waard en een goed begin is het halve werk.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb echt zin in de eerste keer Nederland onder onze fantastische nieuwe bondscoach!
Klaassen sowieso wel ja nu hij weer bij Ajax speelt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:59 schreef De_Kraam het volgende:
Binnen no time staan Veltman en Klaassen in de basis want die passen goed in het zaaddodende spel dat the worst Premier League manager of all time wil spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oefenpotje, I know, maar Kepa? @El-Stinho
Dolberg een optie?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:26 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik kan me geen knappere man indenken
En dan ook nog zo'n zachte persoonlijkheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Dolberg een optie?WalgelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:23 schreef Bolasie het volgende:
Ik steek geen energie in de oefenwedstrijden vanavond, sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oefenpotje, I know, maar Kepa? @:el-stinho
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Won ie niet bij zijn debuut bij Ajax van Milan?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:27 schreef TLC het volgende:
Bij Crystal Palace, Inter en Atalanta verloor de Boer telkens bij zijn debuut, dus we vullen op het toto formuliertje een 2 in.
Ik kijk met een schuin oogje naar Kepa, dus ik hou je op de hoogte van eventuele flaters.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik steek geen energie in de oefenwedstrijden vanavond, sorry.
Daar zit minimaal 25 kilo teveel aan.quote:
Ik kijk zaterdagavond wel weer tegen Zwitserland. Jammer dat Thiago er niet bij zit door Kerona evenals Oyarzabal vanavond iig.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik kijk met een schuin oogje naar Kepa, dus ik hou je op de hoogte van eventuele flaters.
Strootgod is de mascotte.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Strontman kan echt niet meer.
Maar gelukkig is ie belangrijk in de kleedkamer!
Inderdaad, er is gewoon corona op het veld.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:41 schreef Justin_Case het volgende:
Kijk, dat mondkapje heeft lekker veel nut
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Dolberg een optie?Toch weer kijken he, waarom doe ik dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Je houdt van mannenbillen?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Toch weer kijken he, waarom doe ik dat.
Alsof jij het afgelopen half jaar altijd 1,5m hebt gehoudenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:44 schreef BB-King het volgende:
Typisch Hollands.
Geen mondkapje en geen anderhalve meter aanhouden.
Zonder Lozano?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel leuk elftalletje van Mexico. Ik voorspel een simpele overwinning.
Heel Napoli zit in quarantaine.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom speelt Lozano eigenlijk niet?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:47 schreef Zorro het volgende:
Veltman, Promes, Blind, Cillessen... allen op de bank.
Ik begin die de Boer nu al goed te vinden.
Wijnaldum die zijn naam wilde schrijven maar er niet uitkwam.quote:
Oja, dit wist ik eigenlijk wel.quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:48 schreef DonDruiper het volgende:
Babel
Koopmeiners
Dat kan echt niet in het NL elftal.
Verschrikkelijke manquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Commentator moest lachen toen ie 'Corona' zei
name shamingquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gun Frank Snoeks corona.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veel wijnen wijnen wijnen in oranje.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:49 schreef Wereldgozer het volgende:
Mag je in oranje als je wijn in je naam hebt?
Ja hij zit naast mij.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:50 schreef Bluedisplay het volgende:
Zou @:GGMM deze wedstrijd met z'n vrienden kijken?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veel wijnen wijnen wijnen in oranje.
Dit. Waar is dit voor nodigquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wie heeft eigenlijk bedacht dat we deze periode - zeker in coronatijd - 3 interlands gaan spelen? Dan ben je toch niet goed, of wel?
geldquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dit. Waar is dit voor nodig
Geld.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dit. Waar is dit voor nodig
Wilde je iets anders kijken dan deze avond?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wie heeft eigenlijk bedacht dat we deze periode - zeker in coronatijd - 3 interlands gaan spelen? Dan ben je toch niet goed, of wel?
Paleis voor een prikkie is ook vanavondquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Wilde je iets anders kijken dan deze avond?
World Grand Prix is ook bezig maatquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel om extrra reisbewegingen en contactmomenten te hebben tussen spelers uit verschillende landen en competities voor oefeninterlandonzin.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Tweede schermquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
World Grand Prix is ook bezig maat
Waar is tjaptjoep?quote:
K1?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
World Grand Prix is ook bezig maat
moet jij wetenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:57 schreef Scrummie het volgende:
Denk niet dat ik deze wedstrijd ga afkijken.
Heb nu zin in kip.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen na vannacht
Jij bent hier maar voor 1 ding.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:57 schreef Scrummie het volgende:
Denk niet dat ik deze wedstrijd ga afkijken.
Ik haat de boer.quote:
Die is "sporten"quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog 35 minuten
Hopelijk komt mijn zeer goede vriend @:GGMM ook nog in dit topic komt posten.
Wanneer spelen die tegen de Wolves?quote:
Is dat een sport?quote:
Oké cocorona.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:00 schreef Coco het volgende:
Het is weer mooi geweest met de corona grappen jongens.
Niet het enige dat achterloopt bij jou.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:00 schreef Scrummie het volgende:
Mijn provider loopt achter. Ik haat mijn provider.
Klopt, de klok in de keuken ook al. Ik haat alles.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Niet het enige dat achterloopt bij jou.
domineetquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:02 schreef KennyPowers het volgende:
We kunnen niet eens zeggen dat Nederland domineet
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:02 schreef Zorro het volgende:
Krul is net zo'n goed meevoetballende keeper als Mvogo
Die heeft mij ingefluisterd dat Corona nooit scoort.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat was de voorspelling van Valentijn eigenlijk![]()
Die heeft er wel kijk op
Geen paniek als er penalty ‘s komen gaar Cillissen erinquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:02 schreef Zorro het volgende:
Krul is niet zo'n goed meevoetballende keeper als Mvogo
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die heeft mij ingefluisterd dat Corona nooit scoort.
En dat tegen een ploeg met Corona.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:02 schreef KennyPowers het volgende:
We kunnen niet eens zeggen dat Nederland domineert
Onder Koeman was het ook vaak zo slecht hoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:07 schreef Zorro het volgende:
De hand van De Boer is nu al zichtbaar, er zijn er maar weinig die al zo snel hun stempel op het team kunnen drukken,
Van Gaal was leuker geweest.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Had je anders verwacht![]()
De ploeg vindt Frank ook maar niks
Ik vermoed omdat hij toch wel een opvallend kapsel heeft.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kijk nu ook jongens. Waarom zie ik Babel lopen?
Dat komt door zijn haar.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
Dat weet niemand, maxi.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
Dat zei je moeder gisteravond ook.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
haha iemand is goed bezig met de knopjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |