Dat hopen we al een jaar of twintig.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Afscheidswedstrijd voor hij niet meer geselecteerd gaat worden.
Lekker turven hoe vaak de centrale verdedigers de bal naar elkaar passenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb echt zin in de eerste keer Nederland onder onze fantastische nieuwe bondscoach!
Eerste klap is een daalder waard en een goed begin is het halve werk.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb echt zin in de eerste keer Nederland onder onze fantastische nieuwe bondscoach!
Klaassen sowieso wel ja nu hij weer bij Ajax speelt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:59 schreef De_Kraam het volgende:
Binnen no time staan Veltman en Klaassen in de basis want die passen goed in het zaaddodende spel dat the worst Premier League manager of all time wil spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oefenpotje, I know, maar Kepa? @El-Stinho
Dolberg een optie?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:26 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik kan me geen knappere man indenken
En dan ook nog zo'n zachte persoonlijkheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Dolberg een optie?WalgelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:23 schreef Bolasie het volgende:
Ik steek geen energie in de oefenwedstrijden vanavond, sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oefenpotje, I know, maar Kepa? @:el-stinho
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Won ie niet bij zijn debuut bij Ajax van Milan?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:27 schreef TLC het volgende:
Bij Crystal Palace, Inter en Atalanta verloor de Boer telkens bij zijn debuut, dus we vullen op het toto formuliertje een 2 in.
Ik kijk met een schuin oogje naar Kepa, dus ik hou je op de hoogte van eventuele flaters.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik steek geen energie in de oefenwedstrijden vanavond, sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |