Wanneer spelen die tegen de Wolves?quote:
Is dat een sport?quote:
Oké cocorona.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:00 schreef Coco het volgende:
Het is weer mooi geweest met de corona grappen jongens.
Niet het enige dat achterloopt bij jou.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:00 schreef Scrummie het volgende:
Mijn provider loopt achter. Ik haat mijn provider.
Klopt, de klok in de keuken ook al. Ik haat alles.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Niet het enige dat achterloopt bij jou.
domineetquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:02 schreef KennyPowers het volgende:
We kunnen niet eens zeggen dat Nederland domineet
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:02 schreef Zorro het volgende:
Krul is net zo'n goed meevoetballende keeper als Mvogo
Die heeft mij ingefluisterd dat Corona nooit scoort.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat was de voorspelling van Valentijn eigenlijk![]()
Die heeft er wel kijk op
Geen paniek als er penalty ‘s komen gaar Cillissen erinquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:02 schreef Zorro het volgende:
Krul is niet zo'n goed meevoetballende keeper als Mvogo
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die heeft mij ingefluisterd dat Corona nooit scoort.
En dat tegen een ploeg met Corona.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:02 schreef KennyPowers het volgende:
We kunnen niet eens zeggen dat Nederland domineert
Onder Koeman was het ook vaak zo slecht hoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:07 schreef Zorro het volgende:
De hand van De Boer is nu al zichtbaar, er zijn er maar weinig die al zo snel hun stempel op het team kunnen drukken,
Van Gaal was leuker geweest.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Had je anders verwacht![]()
De ploeg vindt Frank ook maar niks
Ik vermoed omdat hij toch wel een opvallend kapsel heeft.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kijk nu ook jongens. Waarom zie ik Babel lopen?
Dat komt door zijn haar.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
Dat weet niemand, maxi.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
Dat zei je moeder gisteravond ook.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
haha iemand is goed bezig met de knopjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |