Inderdaad, er is gewoon corona op het veld.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:41 schreef Justin_Case het volgende:
Kijk, dat mondkapje heeft lekker veel nut
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Dolberg een optie?Toch weer kijken he, waarom doe ik dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Je houdt van mannenbillen?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Toch weer kijken he, waarom doe ik dat.
Alsof jij het afgelopen half jaar altijd 1,5m hebt gehoudenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:44 schreef BB-King het volgende:
Typisch Hollands.
Geen mondkapje en geen anderhalve meter aanhouden.
Zonder Lozano?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel leuk elftalletje van Mexico. Ik voorspel een simpele overwinning.
Heel Napoli zit in quarantaine.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom speelt Lozano eigenlijk niet?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:47 schreef Zorro het volgende:
Veltman, Promes, Blind, Cillessen... allen op de bank.
Ik begin die de Boer nu al goed te vinden.
Wijnaldum die zijn naam wilde schrijven maar er niet uitkwam.quote:
Oja, dit wist ik eigenlijk wel.quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:48 schreef DonDruiper het volgende:
Babel
Koopmeiners
Dat kan echt niet in het NL elftal.
Verschrikkelijke manquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Commentator moest lachen toen ie 'Corona' zei
name shamingquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gun Frank Snoeks corona.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veel wijnen wijnen wijnen in oranje.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:49 schreef Wereldgozer het volgende:
Mag je in oranje als je wijn in je naam hebt?
Ja hij zit naast mij.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:50 schreef Bluedisplay het volgende:
Zou @:GGMM deze wedstrijd met z'n vrienden kijken?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veel wijnen wijnen wijnen in oranje.
Dit. Waar is dit voor nodigquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wie heeft eigenlijk bedacht dat we deze periode - zeker in coronatijd - 3 interlands gaan spelen? Dan ben je toch niet goed, of wel?
geldquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dit. Waar is dit voor nodig
Geld.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dit. Waar is dit voor nodig
Wilde je iets anders kijken dan deze avond?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wie heeft eigenlijk bedacht dat we deze periode - zeker in coronatijd - 3 interlands gaan spelen? Dan ben je toch niet goed, of wel?
Paleis voor een prikkie is ook vanavondquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Wilde je iets anders kijken dan deze avond?
World Grand Prix is ook bezig maatquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel om extrra reisbewegingen en contactmomenten te hebben tussen spelers uit verschillende landen en competities voor oefeninterlandonzin.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Tweede schermquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
World Grand Prix is ook bezig maat
Waar is tjaptjoep?quote:
K1?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
World Grand Prix is ook bezig maat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |