Ik zag @Homijnquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik origineel was, maar blijkbaar is er nog iemand terug
Good for youquote:
Schotlandquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Goh, mooi eiland dat Skye.
[ afbeelding ]
(lol)quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Goh, mooi eiland dat Skye.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:37 schreef Fok-it het volgende:
Nee ik vind dat je Flippiee moet opvrolijken ipv deprimerenOok jij mag terug naar waar je vandaan kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wait wutttquote:
volgens mij kwam ik in een ver verleden hier vandaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:36 schreef Flippiee het volgende:
Ga maar weer terug naar waar je vandaan kwam @:HPLC
wtfquote:
Klopt maar toen liep je over naar KLBquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
volgens mij kwam ik in een ver verleden hier vandaan
Ik dacht eerst dat het 1 april wasquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wtfWat moet die in de Eredivisie
Wel echt een wereldstunt
Eigenlijk andersomquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt maar toen liep je over naar KLB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |