Mijn zus had dat. Het rook nog meer naar kersen dan een kers.quote:Op maandag 23 november 2020 23:15 schreef chufi het volgende:
aardbeiensmaak? oh nee kersen
[ afbeelding ]
Oh ja, dat kochten mijn ouders ook altijd!!quote:
Met zo'n ding maakte je ze een stuk makkelijker open.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ideale doppen waren dat. Raak had ze ook.
Lekker was dat!quote:Op maandag 23 november 2020 23:15 schreef chufi het volgende:
aardbeiensmaak? oh nee kersen
[ afbeelding ]
Maandverband vastknopen of zo?quote:Op woensdag 25 november 2020 06:00 schreef Hiddendoe het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat slechts vrouwen van mijn leeftijd nog weten waar deze ondingen voor dienden.
Ohwww, thx.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:24 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Sinds 1979 is het deze geworden.
[ afbeelding ]
Heb je wel de juiste leeftijd voor dit topic? Of had je moeder vroeger geen nette kleding?.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maandverband vastknopen of zo?
Ik ben 54 jaar schoon aan de haakquote:Op woensdag 25 november 2020 12:26 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Heb je wel de juiste leeftijd voor dit topic? Of had je moeder vroeger geen nette kleding?.
Ja, dat werd een gordeltje genoemd. Maandverband werd toen gemaakt uit oude handdoeken.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maandverband vastknopen of zo?
Ik dacht dat het kousenophouders waren. Maar ja, er zal me wel meer voorgelogen zijn vroeger.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja, dat werd een gordeltje genoemd. Maandverband werd toen gemaakt uit oude handdoeken.
Mijn moeder kwam destijds aanzetten met een katoenen doek die je tot verband kon opvouwen en waar aan 2 kanten 2 dunne bandjes zaten waarmee je de boel om je lijf kon strikken. Dat was pas een doffe ellende...quote:Op woensdag 25 november 2020 06:00 schreef Hiddendoe het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat slechts vrouwen van mijn leeftijd nog weten waar deze ondingen voor dienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |