SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door possetje op 06-10-2020 00:01:12 ]![]()
tripoIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Had ff 3 uur gewacht ha haquote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Als iedereen nu even zijn verantwoording pakt en netjes met handjes boven de dekens gaat slapen kan de oude ervaren garde lekker puntjes pakkenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hoe ken jij zijn moeder ?quote:Op maandag 5 oktober 2020 23:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest de groetjes doen van je moeder![]()
![]()
Groetjes terug van mijn broer, hij vond het nog behoorlijk strak!quote:Op maandag 5 oktober 2020 23:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest de groetjes doen van je moederOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Er zijn gisteren weer niet veel punten gehaald
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2020 00:00:26 ]![]()
Kijk, dit zijn de berichten die we graag zien!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:00 schreef m1st1g het volgende:
Er zijn gisteren weer niet veel punten gehaaldOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zojuist het MKB naar de verdoemenis geholpen.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Inderdaad. Dan is het voor mij wat beter vol te houden deze maandquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk, dit zijn de berichten die we graag zien!![]()
Pakketje op Amazon gekochtquote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
zelfbolk!quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Omg wantquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:06 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
https://www.amazon.nl/dp/(...)91_404437601_TE_item !![]()
![]()
hoiiiquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
ik doe mijn bestquote:
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ja geen idee handig hahahquote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Welterustenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Trustequote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat is er morgenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zou op Prime Day wachten! Bijna!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:17 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee ik bedoel... ik wil er ook eentjeIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Wasda?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:19 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik zou op Prime Day wachten! Bijna!![]()
![]()
Nu heb ik toch nog een nieuw koptelefoonkabeltje moeten bestellen. Gvd.Do what you love, love what you do!![]()
Oh, is dat binnenkort weer?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:19 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik zou op Prime Day wachten! Bijna!![]()
Heb je Prime?quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
Forum Opties Forumhop: Hop naar: