SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door possetje op 06-10-2020 00:01:12 ]![]()
tripoIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Had ff 3 uur gewacht ha haquote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Als iedereen nu even zijn verantwoording pakt en netjes met handjes boven de dekens gaat slapen kan de oude ervaren garde lekker puntjes pakkenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hoe ken jij zijn moeder ?quote:Op maandag 5 oktober 2020 23:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest de groetjes doen van je moeder![]()
![]()
Groetjes terug van mijn broer, hij vond het nog behoorlijk strak!quote:Op maandag 5 oktober 2020 23:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest de groetjes doen van je moederOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Er zijn gisteren weer niet veel punten gehaald
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2020 00:00:26 ]![]()
Kijk, dit zijn de berichten die we graag zien!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:00 schreef m1st1g het volgende:
Er zijn gisteren weer niet veel punten gehaaldOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zojuist het MKB naar de verdoemenis geholpen.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Inderdaad. Dan is het voor mij wat beter vol te houden deze maandquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk, dit zijn de berichten die we graag zien!![]()
Pakketje op Amazon gekochtquote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
zelfbolk!quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Omg wantquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:06 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
https://www.amazon.nl/dp/(...)91_404437601_TE_item !![]()
![]()
hoiiiquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
ik doe mijn bestquote:
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ja geen idee handig hahahquote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Welterustenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Trustequote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat is er morgenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zou op Prime Day wachten! Bijna!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:17 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee ik bedoel... ik wil er ook eentjeIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Wasda?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:19 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik zou op Prime Day wachten! Bijna!![]()
![]()
Nu heb ik toch nog een nieuw koptelefoonkabeltje moeten bestellen. Gvd.Do what you love, love what you do!![]()
Oh, is dat binnenkort weer?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:19 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik zou op Prime Day wachten! Bijna!![]()
Heb je Prime?quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
13/14 oktober, verplaatst wegens coronaquote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Okequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Naja goed na meer als 10 jaar heeel veel gebruikt en overal mee heen gesleept mag dat 10-tje wel. Irriteer me nu al dat ik het met oordopjes moet doen ff ipv mn koptelefoon.
Verbazingwekkend hoe je eraan went enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Omg! Neem een gratis abbo voor 1 cent, gelijk annuleren. Kan je genieten van grote kortingen de 13de en de 14dequote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ach ik heb 2 dagen zonder telefoonoplaadkabel gezeten omdat ik zo stom was deze mee te geven bij mijn ma haar oude telefoon toen iemand 'm kwam ophalenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:20 schreef kree het volgende:
Nu heb ik toch nog een nieuw koptelefoonkabeltje moeten bestellen. Gvd.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:21 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Omg! Neem een gratis abbo voor 1 cent, gelijk annuleren. Kan je genieten van grote kortingen de 13de en de 14dehustler!!
Ik bestel daar wel weinig ivm custom taxes.![]()
![]()
Haha dat moet helemaal hel op aarde zijn zowatquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:22 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ach ik heb 2 dagen zonder telefoonoplaadkabel gezeten omdat ik zo stom was deze mee te geven bij mijn ma haar oude telefoon toen iemand 'm kwam ophalen
Do what you love, love what you do!![]()
Jaaaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:23 schreef kree het volgende:
[..]
Haha dat moet helemaal hel op aarde zijn zowatHeb m'n telefoon nu 1,5 maand en dacht oh hier heb je de oplader
Was het de verkeerde kabel
Maar ook niet ff een berichtje van hey je hebt de verkeerde meegegeven, nee tuurlijk niet
![]()
![]()
er is geen amazon.be?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:23 schreef jerney het volgende:
[..]hustler!!
Ik bestel daar wel weinig ivm custom taxes.![]()
Huh, ze hebben toch ook een Nederlandse versiequote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Maar komt ik heb die koptelefoon en voor het geld wat ie toen koste top ding. En altijd gebruikt en nu zit ik met stomme oordopjes te luisteren. Ok er komt geluid uit en daar is alles mee gezegd.
Stomme is ik was dus ff creatief met mes om dat ding passend te maken en deed ie ook maar net niet goed genoeg. Dus nog ff bijsnijden wat meer. Ok denk dat je kunt raden wat er toen gebeurde......... gvd LolDo what you love, love what you do!![]()
Oh ze komt uit Belgie, nee die bestaat nietquote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ook .nl! En .dequote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Maar de meeste dingen die ik wil, zitten altijd in de USquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:24 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Huh, ze hebben toch ook een Nederlandse versie![]()
![]()
Ik had 1,5 jaar geleden een bluetooth koptelefoon gekocht. Edifier W800BT, te gek ding. Is sinds vorige week ook stukquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:25 schreef kree het volgende:
Maar komt ik heb die koptelefoon en voor het geld wat ie toen koste top ding. En altijd gebruikt en nu zit ik met stomme oordopjes te luisteren. Ok er komt geluid uit en daar is alles mee gezegd.
Stomme is ik was dus ff creatief met mes om dat ding passend te maken en deed ie ook maar net niet goed genoeg. Dus nog ff bijsnijden wat meer. Ok denk dat je kunt raden wat er toen gebeurde......... gvd Lol![]()
Ik had via Bax-Shop echt een fucking cheap-ass Devine ding gekocht, was 19 euro, en leek heeeeeeeel erg op de Audio Technica dingen, maar bizar goed. En die ben ik ergens tussen de verhuizing en 2 weken hier wonen kwijtgeraaktMaar weer even bestellen dan volgende week of zo
![]()
Zal eens op nl kijken danquote:
En kijken wat die prime dinges is en proberen te onthouden dat ik moet bestellen op ehhh... de 14e?![]()
![]()
Amazon.be is een verzekeringsmaatschappijquote:Toen er nog geen amazon.nl bestond, kon je via amazon.co.uk bestellen. Was wel zo makkelijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:25 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Oh ze komt uit Belgie, nee die bestaat niet![]()
Ja! Staat vgm ook op die sitequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:27 schreef jerney het volgende:
[..]
Zal eens op nl kijken dan
En kijken wat die prime dinges is en proberen te onthouden dat ik moet bestellen op ehhh... de 14e?In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Om het makkelijk te houden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Amazon.be is een verzekeringsmaatschappij
[..]![]()
Oh, dat is liefquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Maar de meeste dingen die ik wil, zitten altijd in de US![]()
![]()
Typical! We zijn hier een beetje achterlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Amazon.be is een verzekeringsmaatschappij
[..]
Toen er nog geen amazon.nl bestond, kon je via amazon.co.uk bestellen. Was wel zo makkelijk![]()
![]()
Ik ook niet bij amazon nog. Wel bij die chinese chps btw Best veel ook niet voor vermogens. Maarja allemaal van die dingetjes enzo je kent het wel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:25 schreef m1st1g het volgende:
IK heb nog nooit wat op amazon gekocht.
Wel bij banggood.
Maar deze komt van thoman dus uit duitsland ook. En nu ben ik al bang want ups. 1 kabeltje en zal in een doos komen ipv gewoon ff in envelopje. Nou zal m'n verhuurders alvast op de hoogte stellen. Lol.Do what you love, love what you do!![]()
Ik tot net ook niet, had Prime vooral wegens de streamingdienst met Jiskefet, Fight Club en Godfatherquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:25 schreef m1st1g het volgende:
IK heb nog nooit wat op amazon gekocht.
Wel bij banggood.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Dat zijn gelukkig jouw woordenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:28 schreef jerney het volgende:
[..]
Typical! We zijn hier een beetje achterlijk![]()
Wat wil jij dan lolquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Maar de meeste dingen die ik wil, zitten altijd in de USIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Hahaha ja mooi is dat he, heerlijk die supiteiten verhalen gehehehehe.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:26 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik had 1,5 jaar geleden een bluetooth koptelefoon gekocht. Edifier W800BT, te gek ding. Is sinds vorige week ook stuk![]()
Ik had via Bax-Shop echt een fucking cheap-ass Devine ding gekocht, was 19 euro, en leek heeeeeeeel erg op de Audio Technica dingen, maar bizar goed. En die ben ik ergens tussen de verhuizing en 2 weken hier wonen kwijtgeraaktMaar weer even bestellen dan volgende week of zo
Ik kan daar ook wat van nl Lol. Hahaha naja zal het maar ff met oordopjes doen dan paar dagen.Do what you love, love what you do!![]()
Het enige nadeel van de Chinese shops is dat het op het moment zo lang duurt voor je iets in huis hebtquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:28 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook niet bij amazon nog. Wel bij die chinese chps btw Best veel ook niet voor vermogens. Maarja allemaal van die dingetjes enzo je kent het wel.
Maar deze komt van thoman dus uit duitsland ook. En nu ben ik al bang want ups. 1 kabeltje en zal in een doos komen ipv gewoon ff in envelopje. Nou zal m'n verhuurders alvast op de hoogte stellen. Lol.![]()
Pas geleden een spelcomputer bestelt via Wish, binnen 2 weken binnenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het enige nadeel van de Chinese shops is dat het op het moment zo lang duurt voor je iets in huis hebtIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Wishquote:
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Meeste dat ik bestel is onder de ¤ 35,-- en dat heeft eigenlijk altijd en lange levertijd tenzij het hier al in een europees warehouse ligtquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:30 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Pas geleden een spelcomputer bestelt via Wish, binnen 2 weken binnen![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja moet hier ookquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:29 schreef kree het volgende:
[..]
Hahaha ja mooi is dat he, heerlijk die supiteiten verhalen gehehehehe.
Ik kan daar ook wat van nl Lol. Hahaha naja zal het maar ff met oordopjes doen dan paar dagen.Zo kut.
Als het nou echt goede oortjes zijn is het wel te doen. Maar die dingen die bij die S10 zatenOm te huilen.
Ik had tot vorig jaar een Beyerdynamic, zo'n DT770PRO. Echt oprecht een van de fijnste koptelefoons ooit.
Na 5,5 jaar, kabelbreuk. Kabel vervangen, was 21 euroEigenlijk heel stiekem wil ik die weer want qua zitcomfort en geluidskwaliteit is dat echt een 10
![]()
![]()
maar 150 euro.....
![]()
![]()
Waaromquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:32 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik voelde me al schuldig over die ene keer AliExpress![]()
![]()
Die van mij was net 20.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Meeste dat ik bestel is onder de ¤ 35,-- en dat heeft eigenlijk altijd en lange levertijd tenzij het hier al in een europees warehouse ligt
Wegens Douane probeer ik nooit boven de 21 te zittenIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
Forum Opties Forumhop: Hop naar: