SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door possetje op 06-10-2020 00:01:12 ]![]()
tripoIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Had ff 3 uur gewacht ha haquote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Als iedereen nu even zijn verantwoording pakt en netjes met handjes boven de dekens gaat slapen kan de oude ervaren garde lekker puntjes pakkenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hoe ken jij zijn moeder ?quote:Op maandag 5 oktober 2020 23:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest de groetjes doen van je moeder![]()
![]()
Groetjes terug van mijn broer, hij vond het nog behoorlijk strak!quote:Op maandag 5 oktober 2020 23:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest de groetjes doen van je moederOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Er zijn gisteren weer niet veel punten gehaald
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2020 00:00:26 ]![]()
Kijk, dit zijn de berichten die we graag zien!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:00 schreef m1st1g het volgende:
Er zijn gisteren weer niet veel punten gehaaldOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zojuist het MKB naar de verdoemenis geholpen.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Inderdaad. Dan is het voor mij wat beter vol te houden deze maandquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk, dit zijn de berichten die we graag zien!![]()
Pakketje op Amazon gekochtquote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
zelfbolk!quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Omg wantquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:06 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
https://www.amazon.nl/dp/(...)91_404437601_TE_item !![]()
![]()
hoiiiquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
ik doe mijn bestquote:
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ja geen idee handig hahahquote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Welterustenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Trustequote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat is er morgenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zou op Prime Day wachten! Bijna!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:17 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee ik bedoel... ik wil er ook eentjeIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Wasda?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:19 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik zou op Prime Day wachten! Bijna!![]()
![]()
Nu heb ik toch nog een nieuw koptelefoonkabeltje moeten bestellen. Gvd.Do what you love, love what you do!![]()
Oh, is dat binnenkort weer?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:19 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik zou op Prime Day wachten! Bijna!![]()
Heb je Prime?quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
13/14 oktober, verplaatst wegens coronaquote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Okequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Naja goed na meer als 10 jaar heeel veel gebruikt en overal mee heen gesleept mag dat 10-tje wel. Irriteer me nu al dat ik het met oordopjes moet doen ff ipv mn koptelefoon.
Verbazingwekkend hoe je eraan went enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Omg! Neem een gratis abbo voor 1 cent, gelijk annuleren. Kan je genieten van grote kortingen de 13de en de 14dequote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ach ik heb 2 dagen zonder telefoonoplaadkabel gezeten omdat ik zo stom was deze mee te geven bij mijn ma haar oude telefoon toen iemand 'm kwam ophalenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:20 schreef kree het volgende:
Nu heb ik toch nog een nieuw koptelefoonkabeltje moeten bestellen. Gvd.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:21 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Omg! Neem een gratis abbo voor 1 cent, gelijk annuleren. Kan je genieten van grote kortingen de 13de en de 14dehustler!!
Ik bestel daar wel weinig ivm custom taxes.![]()
![]()
Haha dat moet helemaal hel op aarde zijn zowatquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:22 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ach ik heb 2 dagen zonder telefoonoplaadkabel gezeten omdat ik zo stom was deze mee te geven bij mijn ma haar oude telefoon toen iemand 'm kwam ophalen
Do what you love, love what you do!![]()
Jaaaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:23 schreef kree het volgende:
[..]
Haha dat moet helemaal hel op aarde zijn zowatHeb m'n telefoon nu 1,5 maand en dacht oh hier heb je de oplader
Was het de verkeerde kabel
Maar ook niet ff een berichtje van hey je hebt de verkeerde meegegeven, nee tuurlijk niet
![]()
![]()
er is geen amazon.be?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:23 schreef jerney het volgende:
[..]hustler!!
Ik bestel daar wel weinig ivm custom taxes.![]()
Huh, ze hebben toch ook een Nederlandse versiequote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Maar komt ik heb die koptelefoon en voor het geld wat ie toen koste top ding. En altijd gebruikt en nu zit ik met stomme oordopjes te luisteren. Ok er komt geluid uit en daar is alles mee gezegd.
Stomme is ik was dus ff creatief met mes om dat ding passend te maken en deed ie ook maar net niet goed genoeg. Dus nog ff bijsnijden wat meer. Ok denk dat je kunt raden wat er toen gebeurde......... gvd LolDo what you love, love what you do!![]()
Oh ze komt uit Belgie, nee die bestaat nietquote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ook .nl! En .dequote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Maar de meeste dingen die ik wil, zitten altijd in de USquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:24 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Huh, ze hebben toch ook een Nederlandse versie![]()
![]()
Ik had 1,5 jaar geleden een bluetooth koptelefoon gekocht. Edifier W800BT, te gek ding. Is sinds vorige week ook stukquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:25 schreef kree het volgende:
Maar komt ik heb die koptelefoon en voor het geld wat ie toen koste top ding. En altijd gebruikt en nu zit ik met stomme oordopjes te luisteren. Ok er komt geluid uit en daar is alles mee gezegd.
Stomme is ik was dus ff creatief met mes om dat ding passend te maken en deed ie ook maar net niet goed genoeg. Dus nog ff bijsnijden wat meer. Ok denk dat je kunt raden wat er toen gebeurde......... gvd Lol![]()
Ik had via Bax-Shop echt een fucking cheap-ass Devine ding gekocht, was 19 euro, en leek heeeeeeeel erg op de Audio Technica dingen, maar bizar goed. En die ben ik ergens tussen de verhuizing en 2 weken hier wonen kwijtgeraaktMaar weer even bestellen dan volgende week of zo
![]()
Zal eens op nl kijken danquote:
En kijken wat die prime dinges is en proberen te onthouden dat ik moet bestellen op ehhh... de 14e?![]()
![]()
Amazon.be is een verzekeringsmaatschappijquote:Toen er nog geen amazon.nl bestond, kon je via amazon.co.uk bestellen. Was wel zo makkelijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:25 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Oh ze komt uit Belgie, nee die bestaat niet![]()
Ja! Staat vgm ook op die sitequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:27 schreef jerney het volgende:
[..]
Zal eens op nl kijken dan
En kijken wat die prime dinges is en proberen te onthouden dat ik moet bestellen op ehhh... de 14e?In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Om het makkelijk te houden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Amazon.be is een verzekeringsmaatschappij
[..]![]()
Oh, dat is liefquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Maar de meeste dingen die ik wil, zitten altijd in de US![]()
![]()
Typical! We zijn hier een beetje achterlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Amazon.be is een verzekeringsmaatschappij
[..]
Toen er nog geen amazon.nl bestond, kon je via amazon.co.uk bestellen. Was wel zo makkelijk![]()
![]()
Ik ook niet bij amazon nog. Wel bij die chinese chps btw Best veel ook niet voor vermogens. Maarja allemaal van die dingetjes enzo je kent het wel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:25 schreef m1st1g het volgende:
IK heb nog nooit wat op amazon gekocht.
Wel bij banggood.
Maar deze komt van thoman dus uit duitsland ook. En nu ben ik al bang want ups. 1 kabeltje en zal in een doos komen ipv gewoon ff in envelopje. Nou zal m'n verhuurders alvast op de hoogte stellen. Lol.Do what you love, love what you do!![]()
Ik tot net ook niet, had Prime vooral wegens de streamingdienst met Jiskefet, Fight Club en Godfatherquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:25 schreef m1st1g het volgende:
IK heb nog nooit wat op amazon gekocht.
Wel bij banggood.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Dat zijn gelukkig jouw woordenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:28 schreef jerney het volgende:
[..]
Typical! We zijn hier een beetje achterlijk![]()
Wat wil jij dan lolquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Maar de meeste dingen die ik wil, zitten altijd in de USIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Hahaha ja mooi is dat he, heerlijk die supiteiten verhalen gehehehehe.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:26 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik had 1,5 jaar geleden een bluetooth koptelefoon gekocht. Edifier W800BT, te gek ding. Is sinds vorige week ook stuk![]()
Ik had via Bax-Shop echt een fucking cheap-ass Devine ding gekocht, was 19 euro, en leek heeeeeeeel erg op de Audio Technica dingen, maar bizar goed. En die ben ik ergens tussen de verhuizing en 2 weken hier wonen kwijtgeraaktMaar weer even bestellen dan volgende week of zo
Ik kan daar ook wat van nl Lol. Hahaha naja zal het maar ff met oordopjes doen dan paar dagen.Do what you love, love what you do!![]()
Het enige nadeel van de Chinese shops is dat het op het moment zo lang duurt voor je iets in huis hebtquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:28 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook niet bij amazon nog. Wel bij die chinese chps btw Best veel ook niet voor vermogens. Maarja allemaal van die dingetjes enzo je kent het wel.
Maar deze komt van thoman dus uit duitsland ook. En nu ben ik al bang want ups. 1 kabeltje en zal in een doos komen ipv gewoon ff in envelopje. Nou zal m'n verhuurders alvast op de hoogte stellen. Lol.![]()
Pas geleden een spelcomputer bestelt via Wish, binnen 2 weken binnenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het enige nadeel van de Chinese shops is dat het op het moment zo lang duurt voor je iets in huis hebtIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Wishquote:
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Meeste dat ik bestel is onder de ¤ 35,-- en dat heeft eigenlijk altijd en lange levertijd tenzij het hier al in een europees warehouse ligtquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:30 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Pas geleden een spelcomputer bestelt via Wish, binnen 2 weken binnen![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja moet hier ookquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:29 schreef kree het volgende:
[..]
Hahaha ja mooi is dat he, heerlijk die supiteiten verhalen gehehehehe.
Ik kan daar ook wat van nl Lol. Hahaha naja zal het maar ff met oordopjes doen dan paar dagen.Zo kut.
Als het nou echt goede oortjes zijn is het wel te doen. Maar die dingen die bij die S10 zatenOm te huilen.
Ik had tot vorig jaar een Beyerdynamic, zo'n DT770PRO. Echt oprecht een van de fijnste koptelefoons ooit.
Na 5,5 jaar, kabelbreuk. Kabel vervangen, was 21 euroEigenlijk heel stiekem wil ik die weer want qua zitcomfort en geluidskwaliteit is dat echt een 10
![]()
![]()
maar 150 euro.....
![]()
![]()
Waaromquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:32 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik voelde me al schuldig over die ene keer AliExpress![]()
![]()
Die van mij was net 20.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Meeste dat ik bestel is onder de ¤ 35,-- en dat heeft eigenlijk altijd en lange levertijd tenzij het hier al in een europees warehouse ligt
Wegens Douane probeer ik nooit boven de 21 te zittenIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ekspleen!quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Klopt ja. En als het voor geen kut werkt maakt niet uit want het is zo goedkoop dat naar de brievenbus lopen en alles terugsturen niet eens de moeite is. Ook deeltje van hun verdien model want niemand gaat de moeite doen om het terug te sturen natuurlijk. Hahahaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het enige nadeel van de Chinese shops is dat het op het moment zo lang duurt voor je iets in huis hebt
Maargoed die koptelefoon van mij is wel gewoon kwaliteitsding. En hoewel uiit het is nog steeds eentje van de beste die ik heb gehoord in een jaar of 10. Alsnog koste ie toen 80 euro ofzo. Maar al het geld meer dan waard. Pok nieuw kabeltje voor tientje. Valt wel mee over al die tijd afschrijving van klein tientje p/m Dus dat is wel ok. Soms baat het om toch kwaliteit te kopen. Want deze gaag nog 10 jaar mee zonder probleemDo what you love, love what you do!![]()
Daarna die er achteraan.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Douane trek ik mij niet zoveel van aan. Wordt het een keer onderschept, jammer dan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:33 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Die van mij was net 20.
Wegens Douane probeer ik nooit boven de 21 te zitten![]()
ja naja is toch zondequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Douane trek ik mij niet zoveel van aan. Wordt het een keer onderschept, jammer dan.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Importheffingen zijn nog niet zo erg. Hetgeen dat ik bestel is incl de heffingen nog steeds goedkoper dan wanneer ik het hier in Europa bestelquote:![]()
Ik blijf het niet fijn vinden die oordopjes gewoon. Het doet het hoor maar moet je echt onwijs goeie hebben of in ear pro enzo. Gewoon echt een koptelefoon blijf ik fijner vinden. Heb ook vaak zat zo gezeten hoor in de kerk met ding op met spelen. Zal mij een zorg zijn. Veel beter geluid als die kut moniring en had namelijk zelf mengpaneel waar ik dan kanalen terug kreeg met de zang enzo zodat ik ze zelf kon mxen enzo en niet afhankelijk was van de geluidsman. Want zo on stage... die moet je dan maar ook vertrouwen he als er iuit je keyboard geen geluid komt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:33 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja moet hier ookZo kut.
Als het nou echt goede oortjes zijn is het wel te doen. Maar die dingen die bij die S10 zatenOm te huilen.
Ik had tot vorig jaar een Beyerdynamic, zo'n DT770PRO. Echt oprecht een van de fijnste koptelefoons ooit.
Na 5,5 jaar, kabelbreuk. Kabel vervangen, was 21 euroEigenlijk heel stiekem wil ik die weer want qua zitcomfort en geluidskwaliteit is dat echt een 10
![]()
![]()
maar 150 euro.....
Lol tevaak daarmee fouten gemaakt. Dus hup eigen mengpaneel rechtstreeks erin van mij en feed van de rest. Nooit stress. Moet wel mezelf kunnen horen he.
Want serieus ik heb het keer in het midden moeten onderbreken hele band en lied. Omdat er gewoon geen geluid meer uit kwam...... daarna geluids man oja euh opes etc. Ok toen andere oplossing gezocht. HahahaDo what you love, love what you do!![]()
Ik moet morgen werkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik moet nog even kijken wat er in de playlist komt voor vannachtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Met dat eerste is Amazon geen wonderkindje,quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:37 schreef jerney het volgende:
[..]
Arbeidsomstandigheden, milieu overwegingen, copyright toestanden enzo...
Leve de belt route!
Tja copyright ach, miljarden bedrijven die ene euro verliezenIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
MelkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bah bah werkluiquote:
#UitkeringLeefIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Nee er wordt een hoop van starving artists gepikt van bv hun redbubble account.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:38 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Met dat eerste is Amazon geen wonderkindje,
Leve de belt route!
Tja copyright ach, miljarden bedrijven die ene euro verliezen![]()
![]()
Ja oke bij zulke dingen is het niet zo netjes neequote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Lekker bezigquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 klein dingetje te doen morgen en ik kan zelf nog uitzoeken hoelaat.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Just clap againThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Heerlijk nummertjeIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
AkonThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Andy?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben echt beniwieuwd wat de gemeente voor mij gaat vinden nu. Naja Hahaha kan alleen maar weer grappig zijn is toch maar voor een tijdje. Maar dat kan dus echt van totaal alles zijn. Geen flauw idee. Hoop dat het beetje gezellig is iig. Verder mkr het me niet zo uit. Zal nog maar ff genieten van die paar vrije weken die ik nu heb want erna wordt het voor mij wss ook weer vroeg opstaan.
En in tegenstelling wat jullie mss denken. Ik kan dat nl wel. Alleen zit nu totaal niet in dat ritme ff meer. Maargoed joh paar dagen en lukt het wel weer. Eerst maar eens horen wat ze hebben
Deze oordopjes vind ik tot nu toe de beste uit Chinaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ik blijf het niet fijn vinden die oordopjes gewoon. Het doet het hoor maar moet je echt onwijs goeie hebben of in ear pro enzo. Gewoon echt een koptelefoon blijf ik fijner vinden. Heb ook vaak zat zo gezeten hoor in de kerk met ding op met spelen. Zal mij een zorg zijn. Veel beter geluid als die kut moniring en had namelijk zelf mengpaneel waar ik dan kanalen terug kreeg met de zang enzo zodat ik ze zelf kon mxen enzo en niet afhankelijk was van de geluidsman. Want zo on stage... die moet je dan maar ook vertrouwen he als er iuit je keyboard geen geluid komt.
Lol tevaak daarmee fouten gemaakt. Dus hup eigen mengpaneel rechtstreeks erin van mij en feed van de rest. Nooit stress. Moet wel mezelf kunnen horen he.
Want serieus ik heb het keer in het midden moeten onderbreken hele band en lied. Omdat er gewoon geen geluid meer uit kwam...... daarna geluids man oja euh opes etc. Ok toen andere oplossing gezocht. Hahaha
https://www.banggood.com/(...)6287830&rmmds=search![]()
Hele lappen tekstThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ff kijken ik zou dat soort dingen persoonlijk niet doen vanuit china. Maargoed je kunt er geluk mee hebben hequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Deze oordopjes vind ik tot nu toe de beste uit China
https://www.banggood.com/(...)6287830&rmmds=searchsoms is het niet eens heel slecht.
Iig wel lekker goedkoop. Ben benieuwd. Laat ff weten als je ze binnen hebt
Ik doe met deze nu al ruim een jaar en op 1 x opladen van de case speel ik 40 uur muziek en 1 x opladen van de dopjes zelf is goed voor 5 a 6 uur gebruik. Dus muziek of telefoon.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:48 schreef kree het volgende:
[..]
Ff kijken ik zou dat soort dingen persoonlijk niet doen vanuit china. Maargoed je kunt er geluk mee hebben hesoms is het niet eens heel slecht.
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik had net twee minutenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is nou weer jammer. Ik had zo gehoopt de 3 minuten te kunnen aantikken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
puntenIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
@devzero is de score kapot?
Ik zie nu dat wanneer mensen gelijk staan de persoon met meeste post boven de persoon staat met de minste posts.
Moet dit niet logischer andersom zijn gezien het knapper is even veel punten te pakken met minder posts?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Het is nog steeds onbekend hoe dat komt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:devzero is de score kapot?
Ik zie nu dat wanneer mensen gelijk staan de persoon met meeste post boven de persoon staat met de minste posts.
Moet dit niet logischer andersom zijn gezien het knapper is even veel punten te pakken met minder posts?![]()
Wie als eerste onder mij reageert heeft 5 jaar ongelukIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Dat was ik nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:58 schreef hollandia02 het volgende:
Wie als eerste onder mij reageert heeft 5 jaar ongeluk![]()
![]()
Oei, ik zou maar biddequote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Al 2 uur oud Haal dat breaking maar wegquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:00 schreef hollandia02 het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)rennen-weg~acf7c70e/![]()
Het is dat ik niet kan zingen anders zou ik liedje maken over de fok situatie en users. For shure daar is wat origineels uit te halen Gehehe.Do what you love, love what you do!![]()
Was eerst niet zoquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:57 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het is nog steeds onbekend hoe dat komt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh oeps, excuseerquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Al 2 uur oud Haal dat breaking maar wegIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Zet het eerst eens op papier. Een zanger of zangeres is altijd wel te vinden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:01 schreef kree het volgende:
Het is dat ik niet kan zingen anders zou ik liedje maken over de fok situatie en users. For shure daar is wat origineels uit te halen Gehehe.![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik denk echt dat je aan jezelf genoeg hebquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:01 schreef kree het volgende:
Het is dat ik niet kan zingen anders zou ik liedje maken over de fok situatie en users. For shure daar is wat origineels uit te halen Gehehe.![]()
![]()
Nou als jullie beetje helpen met de songteks? Kunnen we vannacht wel wat in elkaar draaien. Hahahaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zet het eerst eens op papier. Een zanger of zangeres is altijd wel te vinden.Do what you love, love what you do!![]()
Haha dat ook maarja wordt zo saai dan hequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:01 schreef murp het volgende:
[..]
Ik denk echt dat je aan jezelf genoeg heb
Daar heb ik echt geen verstand van. Rijmen vind ik al waardeloos om te doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:03 schreef kree het volgende:
[..]
Nou als jullie beetje helpen met de songteks? Kunnen we vannacht wel wat in elkaar draaien. Hahaha![]()
Owh lukt wel joh met zn allen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daar heb ik echt geen verstand van. Rijmen vind ik al waardeloos om te doen.Ff beginregel verzinnen.
Prachtigquote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Hier op fok! hebben we een spel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:04 schreef kree het volgende:
[..]
Owh lukt wel joh met zn allen.Ff beginregel verzinnen.
![]()
Jij gaat tekst schrijven, verzint akkoorden, melodie, tempo etc, stuur een ruwe schets naar me toe en ik maak er wel wat vanquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:01 schreef kree het volgende:
Samen op FOK!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:04 schreef kree het volgende:
[..]
Owh lukt wel joh met zn allen.Ff beginregel verzinnen.
Spelen we hier voor de gokIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
He Murpiequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:07 schreef murp het volgende:
Zo, nu allemaal naar bed. Ben je morgen fris en fruitig!In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Voorlopig blijf ik nog een paar uurtjes wakker.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:07 schreef murp het volgende:
Zo, nu allemaal naar bed. Ben je morgen fris en fruitig!![]()
Hopelijk kan iemand dat maken punten scoren met zo min mogelijk posts was altijd een pure kunstvorm.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dat is wel een goeie als begin. Zit ff te denken aan ritme eronder. Maar gok hem ff in 4/4 en steady rock beat 110bpmquote:
Wacht ff hoor dit is goed lul man Hahaha En aan het eind gaan we hem wegmoduleren naar BDo what you love, love what you do!![]()
Heb ik echt wel mijn best op gedaan 2 jaar geleden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hopelijk kan iemand dat maken punten scoren met zo min mogelijk posts was altijd een pure kunstvorm.![]()
Zeurkousquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hopelijk kan iemand dat maken punten scoren met zo min mogelijk posts was altijd een pure kunstvorm.![]()
Nee dat was echt pure kunst.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wacht ff die twee samen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:06 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Samen op FOK!
Spelen we hier voor de gok
Samen op FOK!
Hebben we een spel.
We spelen voor de lol maar het wordt weer een rel.
Muziek breakDo what you love, love what you do!![]()
Die tijden dat je in de nacht met posts plus 30 punten kon pakkenquote:
R.I.P DTS.![]()
Dubbele rijm, moeilijker maar leukerquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:09 schreef kree het volgende:
[..]
Wacht ff die twee samen.
Samen op FOK!
Hebben we een spel.
We spelen voor de [i]gok [/i]maar het wordt weer een rel.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Wel 90 ookquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die tijden dat je in de nacht met posts plus 30 punten kon pakken![]()
Ok ben ook geen expert maar dan rijmen iets op fok ofzo?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:10 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dubbele rijm, moeilijker maar leukerDo what you love, love what you do!![]()
Ik heb besloten om die ene niet meer te doen ook al was ze een van de knappere dames waar ik het ooit mee heb gedaan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:10 schreef m1st1g het volgende:
Die Amelie Lens kan best lekker draaien .
R.I.P DTS.![]()
Eindelijk verstandig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb besloten om die ene niet meer te doen ook al was ze een van de knappere dames waar ik het ooit mee heb gedaan.
![]()
![]()
Wacht ff ik zal ff liedje doen qua muziek idee wat ik erachter denk. Is eigenlijk een christelijke maar dat idee qua ritme dacht ik dan. Ff zoeken hoor moment. Heb die muzikaal met alleen drum dus geen zorign voor onze kwetsbare niet christeleijke zieltjes.Do what you love, love what you do!![]()
Ja maar godvergeten ik wou dit serieus aanpakken eindelijk eens geluk in het leven wil niet terug naar matigheid nog even niet.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wees slim, je kan beter eerst iets voor jezelf opbouwen, die vrouwen komen vanzelf.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja maar godvergeten ik wou dit serieus aanpakken eindelijk eens geluk in het leven wil niet terug naar matigheid nog even niet.![]()
Ben 32 bouw niks meer nu is het de lijn naar beneden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wees slim, je kan beter eerst iets voor jezelf opbouwen, die vrouwen komen vanzelf.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gok?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ok ben ook geen expert maar dan rijmen iets op fok ofzo?
De gok dat er na je niemand reageertIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ik ben 46 en zie dat toch anders.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben 32 bouw niks meer nu is het de lijn naar beneden.![]()
Ah jaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vind ik ook een beetje flauw ja, ze weten dat ze geen cent te makken hebben om erachteraan te gaan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 00:41 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ja oke bij zulke dingen is het niet zo netjes nee![]()
![]()
Morgen maar weer net doen alsof alles oke met me is.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Welnee johquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben 32 bouw niks meer nu is het de lijn naar beneden.
Dan kan je net zo goed vast in een kuil gaan liggen.
Er zijn nog zoveel mogelijkheden joh![]()
![]()
Mijn korte termijngeheugen is niet meer je van het. Waar ging dit over ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:18 schreef jerney het volgende:
[..]
Vind ik ook een beetje flauw ja, ze weten dat ze geen cent te makken hebben om erachteraan te gaan.![]()
Sa-men op FOK!
Hebben een spel.
Dat aantal keer
Main thema
We spelen voor del lol maar het wordt weer een rel.
En dan moet er nog iets achter van blabladie bla en bbalblabla blabladiebla en blabladiebla. En terug naar begin.
Het moet nog wat beter lopen maarja. Hahaha omg
https://drive.google.com/(...)Z2/view?usp=drivesdkDo what you love, love what you do!![]()
Ik ging pas na mijn 35e een beetje openbloeien, niet zo zwartkijken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Morgen maar weer net doen alsof alles oke met me is.![]()
![]()
Maarja, Chinezen kennen geen ethiek.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:18 schreef jerney het volgende:
[..]
Vind ik ook een beetje flauw ja, ze weten dat ze geen cent te makken hebben om erachteraan te gaan.
Wat ze soms ook wel siert wegens ontwikkelingen.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ben je mooi je wilde haren kwijtquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:21 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik ging pas na mijn 35e een beetje openbloeien, niet zo zwartkijken.![]()
Ontwerpen jatten van starving artists en dan verkopen op AliExpress enzoquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mijn korte termijngeheugen is niet meer je van het. Waar ging dit over ?![]()
![]()
Ik dacht bijna dat je ging zingenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:21 schreef kree het volgende:
Sa-men op FOK!
Hebben een spel.
Dat aantal keer
Main thema
Het moet nog wat beter lopen maarja. Hahaha omg
https://drive.google.com/(...)Z2/view?usp=drivesdkIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
O dat. Dat doen de Amerikanen en Europeanen net zo goedquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:21 schreef jerney het volgende:
[..]
Ontwerpen jatten van starving artists en dan verkopen op AliExpress enzo![]()
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:20 schreef jerney het volgende:
[..]
Welnee joh
Dan kan je net zo goed vast in een kuil gaan liggen.
Er zijn nog zoveel mogelijkheden johThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik kan best ok zingen hoor. Alleen durf niet zo in het openbaar. Ik hou het maar bij spelen. Gehehehe. Bradge kan het vast beterquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:22 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik dacht bijna dat je ging zingen
Dat welquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Jawel. Je loopt niet meer in 7 sloten tegelijk. Wel in 2 waarschijnlijk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
I know, was ook maar 1 van mijn bezwaren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
O dat. Dat doen de Amerikanen en Europeanen net zo goed![]()
![]()
En meteen dat masker afquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:22 schreef chufi het volgende:
Hij is weer thuis ...
[ afbeelding ]
Fuck you alll !!![]()
![]()
Zingen is leuk joh hahaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:23 schreef kree het volgende:
[..]
Ik kan best ok zingen hoor. Alleen durf niet zo in het openbaar. Ik hou het maar bij spelen. Gehehehe. Bradge kan het vast beterIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ik kan zingen vroeger in een koor alles.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:23 schreef kree het volgende:
[..]
Ik kan best ok zingen hoor. Alleen durf niet zo in het openbaar. Ik hou het maar bij spelen. Gehehehe. Bradge kan het vast beterThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Liedje is ook maar als voorbeeld he. We moeten het natuurlijk beetje wat moderniseren. Maar voor het idee even. Maar nu de tekst nog verder. Echt heel ver zijn we nl nog niet, Komop doe ff crea-bea
Over 3 jaar hebben we het wereldwijd promoot en moet je loten om mee te mogen doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:24 schreef kree het volgende:
Liedje is ook maar als voorbeeld he. We moeten het natuurlijk beetje wat moderniseren. Maar voor het idee even. Maar nu de tekst nog verder. Echt heel ver zijn we nl nog niet, Komop doe ff crea-beaIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Dat had ik sowieso niet zo.. voornamelijk omdat ik de helft van de tijd als een balletje in mijn kamer lag.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Jawel. Je loopt niet meer in 7 sloten tegelijk. Wel in 2 waarschijnlijk.Nee, zo erg was het ook niet.
Maar ik had wel last van depressies enzo. Tegenwoordig laat ik het niet meer zo ver komen.
![]()
![]()
Really? Nooit zo achter jou gedacht? Nou koren genoeg bij mij geweest. Maar alleen als in band van begeleiding ervan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kan zingen vroeger in een koor alles.
Over 20 minuiten hoor je'tquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:23 schreef kree het volgende:
[..]
Ik kan best ok zingen hoor. Alleen durf niet zo in het openbaar. Ik hou het maar bij spelen. Gehehehe. Bradge kan het vast beter![]()
![]()
Dat kan je ook zien als wilde haren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Dat had ik sowieso niet zo.. voornamelijk omdat ik de helft van de tijd als een balletje in mijn kamer lag.Nee, zo erg was het ook niet.
Maar ik had wel last van depressies enzo. Tegenwoordig laat ik het niet meer zo ver komen.
![]()
Mmmja, I guessquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat kan je ook zien als wilde haren.![]()
![]()
Was in mijn kindertijd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:25 schreef kree het volgende:
[..]
Really? Nooit zo achter jou gedacht? Nou koren genoeg bij mij geweest. Maar alleen als in band van begeleiding ervan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oeh je maakt het spannendquote:
Maar onderhand kunnen we even doorgaan met ons fok lied wel en tekst vooral want ok eerste regels zijn wel ok. Maarja dan verder he
Gelukkig gaat t nu beter!quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jerney be like:
Ik was laatst met mij homies aan het chillen en onmin chickies stonden om ons heen maar niemand van hun had zulke spange billen als die van haar en daarom wil ik haar alleen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee schilderen heb ik vandaag geen zin inquote:![]()
Een kloddertje roze hier.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bro's before hoesquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik was laatst met mij homies aan het chillen en onmin chickies stonden om ons heen maar niemand van hun had zulke spange billen als die van haar en daarom wil ik haar alleen.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Mooi nummerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoe sneller hoe beter!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:30 schreef jerney het volgende:
[..]nu nog de burnouts zien in te dammen
Maar voor de rest voel ik me goed
Niet met het FOK! nummer hoor, maar dat Propaganda ding is bijna afquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:28 schreef kree het volgende:
[..]
Oeh je maakt het spannend
Maar onderhand kunnen we even doorgaan met ons fok lied wel en tekst vooral want ok eerste regels zijn wel ok. Maarja dan verder he![]()
Kloptquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:28 schreef m1st1g het volgende:
[..]
opgroeien , volwassen worden , geef het beestje een naam.klein beetje functioneren. Da’s voldoende.
![]()
![]()
Tiger tiger tigerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Een beetje meer is toch wel prettig. Daarnaast mag je je flink misdragen op sommige momenten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:32 schreef jerney het volgende:
[..]klein beetje functioneren. Da’s voldoende.
![]()
Ook leuk ik ben toch nog wel ff wakkerquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:32 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Niet met het FOK! nummer hoor, maar dat Propaganda ding is bijna af
Hahaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
VAn wie!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:33 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook altijd en dan krijg ik op mijn kopIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ja, zeker.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Een beetje meer is toch wel prettig. Daarnaast mag je je flink misdragen op sommige momenten.Komt wel, ik ben gewoon niet zo snel.
En een beetje misdragen is ook voldoende.![]()
![]()
Ja van wieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat misdragen doe ik ook elke week wel een keer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:35 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, zeker.Komt wel, ik ben gewoon niet zo snel.
En een beetje misdragen is ook voldoende.![]()
Sa-men op FOK!
Hebben een spel. x4
Main thema:
Soms is het eens grappig en soms een hel.
We proberen het goed, maar we falen soms hard.
Dat kan wel eens kut zijn maar soms wel....../b] euh help hier.Do what you love, love what you do!![]()
All stars is leukquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja das niet slim inderdaad, wel netjes dat je iemand bent die wél hulp zoektquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:36 schreef jerney het volgende:
[..]
Mijn therapeuteIk denk altijd teveel stappen vooruit.
Gaat al de goede kant opquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:36 schreef kree het volgende:
Sa-men op FOK!
Hebben een spel. x4
Main thema
[b]We spelen voor del lol maar het wordt weer een rel.
Dat kan wel eens kut zijn maar soms wel...... [/b] euh help hier.![]()
![]()
Vertel eensquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat misdragen doe ik ook elke week wel een keer.![]()
![]()
Smart *(slim)quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:36 schreef kree het volgende:
Sa-men op FOK!
Hebben een spel. x4
Main thema
[b]We spelen voor del lol maar het wordt weer een rel.
Dat kan wel eens kut zijn maar soms wel...... [/b] euh help hier.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Oh ja hoor, geen taboe wat dat betreft. Ik hun iedereen een goede therapeut. Jammer dat het niet zo deftig vergoed wordt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:36 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ja das niet slim inderdaad, wel netjes dat je iemand bent die wél hulp zoekt![]()
Net een rapThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
We komen er wel allemaal ff helpen. Muziekje eronder gaan we later over denkenquote:Maar noemde die van mij ff voor in tritme en groove te komen want wil het wel beetje 4/4 en soort upbeat. Niet te onwijs modern Maar ook niet te oud. For shure dit gaat fok hiet worden als we het af krijgen.
Is dat duur ja?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh ja hoor, geen taboe wat dat betreft. Ik hun iedereen een goede therapeut. Jammer dat het niet zo deftig vergoed wordt.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
De wattuh ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:41 schreef jerney het volgende:
[..]
Mijn slaaphygiëne, wat doe je?
Stom woord overigens.![]()
Hangt er van af.. ik heb geen zin om op een wachtlijst van anderhalf jaar te staan en ik vind deze privétherapeute fijn. Kost me 55 euro per uur dus houd het bij 1x in de twee weken. Wanneer het beter gaat 1x in de 2 maanden.quote:![]()
![]()
Dat vind ik een goede keuze.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Hangt er van af.. ik heb geen zin om op een wachtlijst van anderhalf jaar te staan en ik vind deze privétherapeute fijn. Kost me 55 euro per uur dus houd het bij 1x in de twee weken. Wanneer het beter gaat 1x in de 2 maanden.![]()
![]()
quote:
Ik ook. Tis een Nederlandse die niet bang is om wat met me te lachen wanneer ze me op mijn bullshit wijst.![]()
![]()
Ooooh dat. Daar heb ik deze maand maling aan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Dat je netjes op tijd gaat slapen en meer van zulks![]()
Dat si ook de enige goede manier.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:44 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik ook. Tis een Nederlandse die niet bang is om wat met me te lachen wanneer ze me op mijn bullshit wijst.![]()
Lekker bolkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:44 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ooooh dat. Daar heb ik deze maand maling aan.![]()
![]()
Das wel een grote stap, 26 x per jaar naar 6x per jaarquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Hangt er van af.. ik heb geen zin om op een wachtlijst van anderhalf jaar te staan en ik vind deze privétherapeute fijn. Kost me 55 euro per uur dus houd het bij 1x in de twee weken. Wanneer het beter gaat 1x in de 2 maanden.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Scheelt ook veel geld .quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:46 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Das wel een grote stap, 26 x per jaar naar 6x per jaar![]()
Gaat ook niet van de een op de andere dag.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:46 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Das wel een grote stap, 26 x per jaar naar 6x per jaarWanneer het goed gaat, koop ik liever verf.
![]()
![]()
Doe je goed. Dan ben je serieus bezig je probleem aan te pakken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:47 schreef jerney het volgende:
[..]ik heb niks aan van die slappe hapjes. Mijne krijgt bonuspunten voor zwarte humor ook.
![]()
![]()
[quote]Op dinsdag 6 oktober 2020 01:36 schreef kree het volgende:
Sa-men op FOK!
Hebben een spel. x4
Main thema refr:
Dat kan wel eens kut zijn maar soms wel....../b] [/
[/quote]
Wacht even hij moet anders even denken.
---------------------- v2 ------------------------
Ref:
i][b]Sa-men op FOK!
Hebben een spel
Altijd maar posteen somtimes een hel.[/i] x4
Couplet
Dat kan wel eens kut zijn maar het is pas een kwart.
Refr herhalen
Couplet 2:
Plagende user houdt je altijd. Je moet er mee leven en an-der-s fout,!
Maar denk altijd even ze doen je geen zeer
Achter de schermen en woorden niet meer.
Rerf herhalen
Dus gaan we door we posten steeds lekker en daarna maar door
[ Bericht 8% gewijzigd door kree op 06-10-2020 01:56:47 ]Do what you love, love what you do!![]()
R.I.P DTS.![]()
Hahha hoe meer schilderen hoe beter, is dat een soort uitlaatklep?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:48 schreef jerney het volgende:
[..]
Gaat ook niet van de een op de andere dag.Wanneer het goed gaat, koop ik liever verf.
Groot gelijk!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Even een maandje gek doen. Daarna moet ik toch weer een baantje zoeken.
Zulke periodes houden het leuk.![]()
![]()
Ik was het echt zat en moet nu even tijd hebben voor mijzelf. Als ik dat niet doe, heeft mijn volgende werkgever direct een probleem erbij.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:50 schreef jerney het volgende:
[..]
Groot gelijk!!
Zulke periodes houden het leuk.![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Doe je goed. Dan ben je serieus bezig je probleem aan te pakken.Altijd!
Heb veel aangepakt ondertussen, komt ooit nog wel goed met mij.![]()
![]()
Je bent goed bezig Kree. Moet je vaker doen op deze manier.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:49 schreef kree het volgende:
[..]
Wacht even hij moet anders even denken.
---------------------- v2 ------------------------
Ref:
i]Sa-men op FOK!
Hebben een spel
Altijd maar posteen somtimes een hel.[/i] x4
Couplet
Dat kan wel eens kut zijn maar het is pas een kwart.
Refr herhalen
Couplet 2:
Dus gaan we door we posten steeds lekker en daarna maar door![]()
Ja ik kan het wel de hele dag doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:49 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Hahha hoe meer schilderen hoe beter, is dat een soort uitlaatklep?
Maar vooral het lesgeven vind ik heel leuk. Misschien tijd om te kijken hoe ik daar wat meer mee kan doen. Want met mijn concentratieproblemen kan ik met die administratieve functies mijn innerlijke chaos niet meer compenseren met mijn IQ![]()
![]()
Ik vind dat echt super.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:51 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik was het echt zat en moet nu even tijd hebben voor mijzelf. Als ik dat niet doe, heeft mijn volgende werkgever direct een probleem erbij.Geniet er maar van, even goed opladen.
![]()
![]()
Toen Haags bleef pushen om mee te doen deze maand was het precies op het goede moment voor mij. Een week eerder zou ik keihard nee hebben gezegd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:54 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik vind dat echt super.Geniet er maar van, even goed opladen.
![]()
Oh echt?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Toen Haags bleef pushen om mee te doen deze maand was het precies op het goede moment voor mij. Een week eerder zou ik keihard nee hebben gezegd.
Ik vind het iig gezellig dat je er bent!![]()
![]()
![]()
@kree hij is klaar met 5 minuten. Beetje hoog wel alsnogHad 'm al 3 semitonen gedropt t.o.v het origineel
![]()
![]()
Zoals het de afgelopen dagen gaat, is het ook leuk en dat was al een tijd niet meer zo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 01:58 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh echt?
Ik vind het iig gezellig dat je er bent!![]()
![]()
Vond juist de afgelopen paar dagen de meest heftige van de maand dat ik hier nu bij zitquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 02:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zoals het de afgelopen dagen gaat, is het ook leuk en dat was al een tijd niet meer zo.![]()
![]()
nee het is vrij vriendelijk en beschaafd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 02:00 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Vond juist de afgelopen paar dagen de meest heftige van de maand dat ik hier nu bij zit
Forum Opties Forumhop: Hop naar: