abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195434152
Maar gewoon verhalen wat je deed als kind?

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2020 11:18:26 (GC is prima) ]
Do what you love, love what you do!
pi_195434198
Of kinder onschuldige moet ik het noemen eigenlijk maar werd tt te lang :P
pi_195434260
TS begint
Moeten zij weten
pi_195434273
- reageer dan ook niet -

[ Bericht 70% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2020 11:17:48 ]
U MAD?
  Miss 200.000.000! zondag 4 oktober 2020 @ 22:28:51 #5
367000 roos94
pi_195434279
In het weekend ingebroken in Ibn Ghaldoun islamitische middelbare school.
pi_195434348
Ik haalde weleens persoonlijke voornaamwoorden en bezittelijke voornaamwoorden door elkaar.
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_195434361
quote:
7s.gif Op zondag 4 oktober 2020 22:27 schreef H0D3NPYL het volgende:
TS begint
Haha die vraag had ik wel verwacht. Euhm ff denken 1 van stoutste dingetjes dan heb gedaan. Als kind he daarna werd ik heel lief natuurlijk. Maar zal hem eens omschrijven
pi_195434440
Ok ff 1 verhaaltje want het moet geen vertel topic worden van mij. Maar om het begin te zetten.

Ok moet even de situatie omschrijven eerst en nu hebben we het 25 jaar terug. Vertel zoals ik het type beetje zoals je begrijpt...
Ok mijn broertje, kleiner als ik 2 jaar ongeveer en we waren heel jong en visjes boer altijd aan het bakken en mochten we visje eten en kregen we snoelje uit de keukenkast.

Nu waren ze keer niet thuis maar die derutejs over was natuurlijk heel makkelijk en toen hebben we snoepjes gejat. Gaat nergens over maar het is fucking stelen wel. Haha muurtjes weer terug

Denk dat dat het meest het erge was..... hoewel???? Nu jullie

(Btw trouwens en was dr man alllang al overleden jaren erna heb ik het nog eens moeten doen om haar overeind te helpen in nood. Dus ok oefening was niet voor niks. Helaas zijn ze nu allang al overleden. Maar heb het over 25 jaar terug hier van mij iig

Mag ook van ietsje eerder he, wat gaat niet om precies leeftijd terug maar om leeftijd van en dan jeugdstreken.
pi_195434504
Een bak oud papier vanaf lokaal T30 naar beneden gegooid (3e etage).

Het was die dag dat ik erachter kwam dan een stapel papier van 15cm hoog geen stapel papier van 15cm hoog blijft als er wind onder komt. Het was echt een eindeloze streep aan omgeslagen velletjes, alsof flash de bijbel las, die vanuit dat lokaal de gehele horizon wit kleurde. Beetje als die vroegere sneeuwstorm op pakjesavond begin 2000 toen er zo veel sneeuw viel.

Ik heb ook eindeloos veel velletjes strafregels geschreven.
  zondag 4 oktober 2020 @ 22:42:27 #10
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_195434520
Man...

Allesreiniger in de koffie van de docent geroerd.
Punaises op d'r stoel... Bloederige bende...
Autoramen van vaders auto ingeslagen...
Vieze luiers van neefje steeds in de tuin van de buren gooien...
Een baksteen naar de buurvrouw gooien...

Weet nog dat ik het bed van mn ouders kapot had gemaakt omdat ik geen nieuwe Playstation 2 mocht nadat ie stuk was. :')

en de lijst continues...
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195434572
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 22:41 schreef feitcepsrep het volgende:

Het was die dag dat ik erachter kwam dan een stapel papier van 15cm hoog geen stapel papier van 15cm hoog blijft als er wind onder komt. Het was echt een eindeloze streep aan omgeslagen velletjes, alsof flash de bijbel las, die vanuit dat lokaal de gehele horizon wit kleurde. Beetje als die vroegere sneeuwstorm op pakjesavond begin 2000 toen er zo veel sneeuw viel.

Moest al lachjen ok ke eerstste zin? Je bent niet teovallig mijn broertje he.... l;oil die deed dat ook alleen toen stonder er glasscherven in de luct van 50cm. Hahahaha Op mbo was dat btw al hoor dus mss iets voor kinderstreken. Hahaha
pi_195434613
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 22:42 schreef Mikeytt het volgende:
Man...

Weet nog dat ik het bed van mn ouders kapot had gemaakt omdat ik geen nieuwe Playstation 2 mocht nadat ie stuk was. :')

en de lijst continues...
Hahaha heerlijk die verhalen. Maar geloof me hoor je bent niet de enige. Lol vindt t wel leuk om te horen iig. :)
pi_195434689
Triootje met 2 buurmeisjes
pindazakje
pi_195434724
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 22:45 schreef kree het volgende:

[..]

Moest al lachjen ok ke eerstste zin? Je bent niet teovallig mijn broertje he.... l;oil die deed dat ook alleen toen stonder er glasscherven in de luct van 50cm. Hahahaha Op mbo was dat btw al hoor dus mss iets voor kinderstreken. Hahaha
Ik was iig nog nooit zo hard geschrokken als toen lol
pi_195434881
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 22:53 schreef feitcepsrep het volgende:

[..]

Ik was iig nog nooit zo hard geschrokken als toen lol
Ik heb er wel paar klappe mee over gehad enzo maar is maar 1 vd verhaaltjes/
pi_195434939
Maar nog genoeg stomme streken allemaal nie tzo vandaal Maar kan er nog wel een aantal opnoemen wel.
pi_195434993
Even denken met vuurwek ok die was ook nooi, Maar komt later wel enzo.
pi_195435174
Ff nog bakje koffsup en ok aangezien ik bijna de enige die devertel ik heb nog wel verhalen hoor,\\\\
  zondag 4 oktober 2020 @ 23:32:40 #19
399061 kuolema
vermaledijd
pi_195435425
Ik heb meerdere keren speelgoed gestolen van andere kinderen.
Verder was ik heel braaf.
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 22:41 schreef feitcepsrep het volgende:

Prachtig _O_
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_195435547
ik werd onwijs vaak gepest en in elkaar gebeukt als kind zijnde

en wat je dan helaas hebt is dat het dan als een domino effect gaat waarin je zelf opeens slechte dingen gaat doen -O-
pi_195435639
In groep 7/8 volgens mij voor een goed doel geld opgehaald, maar toen de opbrengst in 1 middag al iets van 300 gulden bleek te zijn bijna alles maar gehouden.
pi_195435967
Ik was best ontdeugend kindje wel echt waar en ben ik nog maar ff in jeugd tot 10-12 Heb ik beetje de criminele periode gehad. Allemaal onschuldig enzo. Hahaha Hebben we t over centen maar dingetjes jatten. En daarna eigenlijk heel verlegen jongen geworden en is mijn karakter ook en ben ermee gepest he. Echt wel. Maar ook overheen gegroeid en nu doe ik niks stouts meer.... hoewel soms. Lol
pi_195435995
Maar ok mooie verdere klier verhalen die ik me nog herinnere voor morgen. Maar hoop dat jullie ze ook ff vertellen dan. Want ga er geen monoloog van mij van maken. Dus eerst next morgen of vannacht eentje van jullie :P
pi_195436141
op schoolkamp van groep 8 hadden wat klasgenoten in een museum een "goed doel potje" open gebroken.
toen ze wegliepen had ik er nog 5 gulden (zo'n dikke gouden) munt uitgepakt. :@

ik durfde uren lang mijn hand niet in mijn broekzak te stoppen, en had constant het idee dat iemand mij dan zou beschuldigen.
pi_195437791
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 00:41 schreef fespo het volgende:
op schoolkamp van groep 8 hadden wat klasgenoten in een museum een "goed doel potje" open gebroken.
toen ze wegliepen had ik er nog 5 gulden (zo'n dikke gouden) munt uitgepakt. :@

ik durfde uren lang mijn hand niet in mijn broekzak te stoppen, en had constant het idee dat iemand mij dan zou beschuldigen.
Hahaha dat lijkt op die kids van flodder in het intro van die serie. Ach kinderstreken wie heeft ze niet gedaan he.
  Moderator maandag 5 oktober 2020 @ 05:50:52 #26
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195437805
vroega op de basisschool eens stinkbommetjes in de prullenbak gegooid want dan gaat de school stinken en mogen we naar huis

blijkt dat de prullenbak ervan in de fik vliegt _O-

dat gaat idd stinken en na een boos gesprekje met de brandweervrijwilliger mochten we idd naar huis voor een boos gesprekje met pa en ma :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195438585
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 05:50 schreef sp3c het volgende:
vroega op de basisschool eens stinkbommetjes in de prullenbak gegooid want dan gaat de school stinken en mogen we naar huis

blijkt dat de prullenbak ervan in de fik vliegt _O-

dat gaat idd stinken en na een boos gesprekje met de brandweervrijwilliger mochten we idd naar huis voor een boos gesprekje met pa en ma :')
Owhja nu je het zegt he. Die dingen had je ook nog toen. Zal nu wel dik verboden zijn. Lol ja weet precies welke je bedoelt ja die kleine papier dinggentjes die je hard op de grond moest pleuren Hahahaha
pi_195438620
Andere trouwens en is net na basisschool en brugklassen. Of weet ik hoe ze dat nu noemen. Maar strontspray had je toen ook nog. Gehehehe Busjes uit Leiden halen ofzo Lol Met je strippenkaart. Gehehe. Nou for shure jullie hebben vast nog meer verhalen. Ik nog paartje maar eerst jullie maar weer. :P
pi_195441911
Ergens rond 2000. Een stuk of 10 flessen afwasmiddel in de fontein van de Waterspin in Duinrell leeg gegooit :P
Heeft meerdere dagen vol schuim gestaan die in het gezicht van de draaiende mensen vloog (dat ding sproeit tijdens het draaien en mist je normaal `net`). :T
Stonden op de camping, dus hadden s'avonds in het donker nog toegang tot het park.

Dit geval.
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_195462077
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 12:06 schreef Cheeseburgert het volgende:
Ergens rond 2000. Een stuk of 10 flessen afwasmiddel in de fontein van de Waterspin in Duinrell leeg gegooit :P
Heeft meerdere dagen vol schuim gestaan die in het gezicht van de draaiende mensen vloog (dat ding sproeit tijdens het draaien en mist je normaal `net`). :T
Stonden op de camping, dus hadden s'avonds in het donker nog toegang tot het park.

[ afbeelding ]
Dit geval.
Hahahaha >:) _O- _O- _O-

Dat zal wat hebben gekost. Lol
Dat ding ken ik wel trouwens. Jemig hou oud ben ik alweer. Want het is echt heel lang terug dat ik daar was. En toen was ie net nieuw
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 11:16:02 #31
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_195462177
Eigenlijk meer het standaard kattenkwaad.. Stiekem propjes papier in de fik steken op zolder, belletje lellen, de juffrouw met een pen in haar nek steken en mam's heroine stash plunderen.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_195465837
Blijven logeren bij een mattie, de wekker zetten om 4:00, en dan naar buiten gaan met rollen wc papier en wasbenzine om fikkie te stoken :')
Ze moeten ook altijd mij hebben
pi_195466027
quote:
10s.gif Op maandag 5 oktober 2020 08:23 schreef kree het volgende:

[..]

Owhja nu je het zegt he. Die dingen had je ook nog toen. Zal nu wel dik verboden zijn. Lol ja weet precies welke je bedoelt ja die kleine papier dinggentjes die je hard op de grond moest pleuren Hahahaha
Knalerwten (y)
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:35:57 #34
80382 manny
30 is best veel
pi_195466228
362 dagen per jaar een aardig jongetje met af en toe een streek, ruitje ingooien, stiekem een gebouw in wat afgesloten was (sporthal ofzo), dat soort kwajongens dingen.

3 dagen per jaar veranderden we in een vandalerende, pyromane bende vuurwerk debielen. Bommen maken, planten in de fik, elkaar beschieten, zwaar vuurwerk via oudere broers. bloedende duim van aanstekers, gekkenhuis. Door het dolle heen.

kansloos achteraf. toen schitterend. gelukkig nooit iemand echt gewond geraakt.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:39:34 #35
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_195466304
Gewoon fikkie stoken natuurlijk en koekjes en drinken uit de supermarkt jatten.

Mijn mooiste werk is toch toen we van producten uit een kringloopwinkel een fakkel gemaakt hebben en die aanstaken op de parkeerplaats. Ik vind het nu nog glorieus(hij fikte zeer goed), maar een agent deelde die mening niet. Dus toen hebben we wel een paar uurtjes op het politiebureau gezeten, tot onze ouders ons kwamen halen.
pi_195466428
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:22 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Knalerwten (y)
Oja idd :D Kun je die nu nog kopen eigenlijk legaal? Zal wel niet denk?
pi_195466453
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:35 schreef manny het volgende:
362 dagen per jaar een aardig jongetje met af en toe een streek, ruitje ingooien, stiekem een gebouw in wat afgesloten was (sporthal ofzo), dat soort kwajongens dingen.

3 dagen per jaar veranderden we in een vandalerende, pyromane bende vuurwerk debielen. Bommen maken, planten in de fik, elkaar beschieten, zwaar vuurwerk via oudere broers. bloedende duim van aanstekers, gekkenhuis. Door het dolle heen.

kansloos achteraf. toen schitterend. gelukkig nooit iemand echt gewond geraakt.
Hahahahahaha :D Ja idd zo gaat het :P LOL
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:55:58 #38
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_195466614
In groep 4 tegen zo'n net (
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
) een medeleerling geduwd en een kus gegeven tegen haar wil op haar mond.

En ja ik heb spijt
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_195472123
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:47 schreef kree het volgende:

[..]

Deze man _O_ _O_
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_195472772
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 20:22 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Deze man _O_ _O_
In mijn tijd hadden we ook strijkers nog. Goed nodige mee opgeblazen toen. Lol Eigenlijk best erg maar beperkte zich tot kleine dingetjes die mijn ouders daarna natuurlijk moesten dokken. Dus tsja. Hahaha ben nu veel liever.
pi_195472861
Afgezien wat ik hier nu vertelde he Nou dat zijn de ergste dingen van mij ook gelijk. Eigenlijk was ik heel lief kindje fud hahaha
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:28:10 #42
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_195547741
Een overtreding gemaakt met voetbal
AZ
ALKMAAR
pi_195560798
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:47 schreef kree het volgende:

[..]

knalerwten is gewoon cat1 vuurwerk en heel het jaar tekoop
  zondag 11 oktober 2020 @ 09:56:29 #44
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_195561167
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 22:42 schreef Mikeytt het volgende:
Man...

en de lijst continues...
Tokkie
pi_195561331
Een stuk printplaat of kapotte radio gevonden en we wilden de draad van de poel afhalen. Kwam iemand op het idee het rond te zwieren om zo die kabel af te wikkelen. Dat werkte, tot de kabel een meter of 2 afgewikkeld was en we de klos tegen een raam slingerden. Beng, was een leegstaand huis (dachten we) snel weggefietst.

Brandje gesticht op een bouwplaats, gooide ik een gevonden bus pur erin. Vatte vlam, bam. Kwam thuis met put op mijn bril en in mijn haar.

Zelfde bouwplaats (woonde in een nieuwbouwwijk, die nog niet af was) een kraan gevonden en hele middag open laten staan om zo een complete zandkastelen dorp met rivieren en vijvers te maken.

Vonden ooit een partij gedumpte kranten. Die hebben we alsnog bezorgd, maar op de Amerikaanse manier. Opgerold in de voortuinen smijten.

Eigenlijk was ik best braaf...
.
pi_195579156
In de brugklas enkele maanden achter elkaar weggebleven van school, het verbaasde me op dat moment (en eigenlijk nog steeds) hoe makkelijk ik daar mee weg kwam. Afgezien van een soort "niet meer doen hoor" zijn er toen het eenmaal wel uitkwam niet echt consequenties geweest, gemiste toetsen heb ik zonder verdere bijlessen of oefenen mogen inhalen en ben ook gewoon overgegaan.

Verder toen ik een jaar of acht oud was in m'n naiviteit een ventilator vernield. Er had om de hoek iemand een ventilator in z'n deur gebouwd. Stokjes erin gooien, blaadjes erin gooien, papiertjes erin gooien, allemaal heel spectaculair voor een kind. Toen vond ik een soort stenen balletje en daar kon de ventilator niet tegen. Tsja...
  maandag 19 oktober 2020 @ 10:18:30 #47
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_195726171
Het "buurthuis" wat achter onze woning stond werd ineens verbouwd tot moskee. Een paar keer per dag moesten wij voortaan dat gejengel aanhoren.

Op een mooie zomeravond heb ik met 2 vrienden toen maar de speakers van het dak af geschroefd.

Prima dat je wilt bidden maar daar hoeven andere geen last van te hebben.
pi_195740407
Keer gezwommen bij zo'n vijver, was er zo'n grote getatoeëerde kast van een vent die kikkers aan het verzamelen was in een emmer (om mee naar huis te nemen, in z'n vijver of zo, ja dat was toen nog). Dus toen ben ik als kind naar de overkant van dat meer gezwommen, die emmer gepakt en al die kikkers weer vrijgelaten omdat ik het zielig vond. Die vent was witheet.

Mijn vader en ik hebben ook een keer een stuk hondenschijt in een envelop gedaan en deze bij een buurman van ons verderop in de straat door z'n brievenbus gedrukt met vriendelijke groeten (omdat die hond altijd zat te schijten in het perkje voor ons huis).
pi_195740436
Keer snoep gejat uit die snoepbakken van de Kruidvat.
pi_195740474
Keer een knikker (superbonk) gejat van een vriendinnetje tijdens het spelen omdat ik ook zo graag zo'n ding wou. Nou jankend naar beneden gekomen die avond, aan mijn ouders verteld en de volgende dag jankend dat ding teruggegeven aan het vriendinnetje omdat ik niet met mezelf kon leven. :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')