Haha die vraag had ik wel verwacht. Euhm ff denken 1 van stoutste dingetjes dan heb gedaan. Als kind he daarna werd ik heel lief natuurlijk. Maar zal hem eens omschrijvenquote:
Moest al lachjen ok ke eerstste zin? Je bent niet teovallig mijn broertje he.... l;oil die deed dat ook alleen toen stonder er glasscherven in de luct van 50cm. Hahahaha Op mbo was dat btw al hoor dus mss iets voor kinderstreken. Hahahaquote:Op zondag 4 oktober 2020 22:41 schreef feitcepsrep het volgende:
Een bak oud papier vanaf lokaal T30 naar beneden gegooid (3e etage).
Het was die dag dat ik erachter kwam dan een stapel papier van 15cm hoog geen stapel papier van 15cm hoog blijft als er wind onder komt. Het was echt een eindeloze streep aan omgeslagen velletjes, alsof flash de bijbel las, die vanuit dat lokaal de gehele horizon wit kleurde. Beetje als die vroegere sneeuwstorm op pakjesavond begin 2000 toen er zo veel sneeuw viel.
Ik heb ook eindeloos veel velletjes strafregels geschreven.
Hahaha heerlijk die verhalen. Maar geloof me hoor je bent niet de enige. Lol vindt t wel leuk om te horen iig.quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:42 schreef Mikeytt het volgende:
Man...
Allesreiniger in de koffie van de docent geroerd.
Punaises op d'r stoel... Bloederige bende...
Autoramen van vaders auto ingeslagen...
Vieze luiers van neefje steeds in de tuin van de buren gooien...
Een baksteen naar de buurvrouw gooien...
Weet nog dat ik het bed van mn ouders kapot had gemaakt omdat ik geen nieuwe Playstation 2 mocht nadat ie stuk was.
en de lijst continues...
Ik was iig nog nooit zo hard geschrokken als toen lolquote:Op zondag 4 oktober 2020 22:45 schreef kree het volgende:
[..]
Moest al lachjen ok ke eerstste zin? Je bent niet teovallig mijn broertje he.... l;oil die deed dat ook alleen toen stonder er glasscherven in de luct van 50cm. Hahahaha Op mbo was dat btw al hoor dus mss iets voor kinderstreken. Hahaha
Ik heb er wel paar klappe mee over gehad enzo maar is maar 1 vd verhaaltjes/quote:Op zondag 4 oktober 2020 22:53 schreef feitcepsrep het volgende:
[..]
Ik was iig nog nooit zo hard geschrokken als toen lol
Prachtigquote:Op zondag 4 oktober 2020 22:41 schreef feitcepsrep het volgende:
Een bak oud papier vanaf lokaal T30 naar beneden gegooid (3e etage).
Het was die dag dat ik erachter kwam dan een stapel papier van 15cm hoog geen stapel papier van 15cm hoog blijft als er wind onder komt. Het was echt een eindeloze streep aan omgeslagen velletjes, alsof flash de bijbel las, die vanuit dat lokaal de gehele horizon wit kleurde. Beetje als die vroegere sneeuwstorm op pakjesavond begin 2000 toen er zo veel sneeuw viel.
Ik heb ook eindeloos veel velletjes strafregels geschreven.
Hahaha dat lijkt op die kids van flodder in het intro van die serie. Ach kinderstreken wie heeft ze niet gedaan he.quote:Op maandag 5 oktober 2020 00:41 schreef fespo het volgende:
op schoolkamp van groep 8 hadden wat klasgenoten in een museum een "goed doel potje" open gebroken.
toen ze wegliepen had ik er nog 5 gulden (zo'n dikke gouden) munt uitgepakt.![]()
ik durfde uren lang mijn hand niet in mijn broekzak te stoppen, en had constant het idee dat iemand mij dan zou beschuldigen.
Owhja nu je het zegt he. Die dingen had je ook nog toen. Zal nu wel dik verboden zijn. Lol ja weet precies welke je bedoelt ja die kleine papier dinggentjes die je hard op de grond moest pleuren Hahahahaquote:Op maandag 5 oktober 2020 05:50 schreef sp3c het volgende:
vroega op de basisschool eens stinkbommetjes in de prullenbak gegooid want dan gaat de school stinken en mogen we naar huis
blijkt dat de prullenbak ervan in de fik vliegt![]()
dat gaat idd stinken en na een boos gesprekje met de brandweervrijwilliger mochten we idd naar huis voor een boos gesprekje met pa en ma
Hahahahaquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:06 schreef Cheeseburgert het volgende:
Ergens rond 2000. Een stuk of 10 flessen afwasmiddel in de fontein van de Waterspin in Duinrell leeg gegooit![]()
Heeft meerdere dagen vol schuim gestaan die in het gezicht van de draaiende mensen vloog (dat ding sproeit tijdens het draaien en mist je normaal `net`).
Stonden op de camping, dus hadden s'avonds in het donker nog toegang tot het park.
[ afbeelding ]
Dit geval.
Knalerwtenquote:Op maandag 5 oktober 2020 08:23 schreef kree het volgende:
[..]
Owhja nu je het zegt he. Die dingen had je ook nog toen. Zal nu wel dik verboden zijn. Lol ja weet precies welke je bedoelt ja die kleine papier dinggentjes die je hard op de grond moest pleuren Hahahaha
Oja iddquote:
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:35 schreef manny het volgende:
362 dagen per jaar een aardig jongetje met af en toe een streek, ruitje ingooien, stiekem een gebouw in wat afgesloten was (sporthal ofzo), dat soort kwajongens dingen.
3 dagen per jaar veranderden we in een vandalerende, pyromane bende vuurwerk debielen. Bommen maken, planten in de fik, elkaar beschieten, zwaar vuurwerk via oudere broers. bloedende duim van aanstekers, gekkenhuis. Door het dolle heen.
kansloos achteraf. toen schitterend. gelukkig nooit iemand echt gewond geraakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) een medeleerling geduwd en een kus gegeven tegen haar wil op haar mond.
En ja ik heb spijtIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
Deze manquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:47 schreef kree het volgende:
[..]
Oja iddKun je die nu nog kopen eigenlijk legaal? Zal wel niet denk?
In mijn tijd hadden we ook strijkers nog. Goed nodige mee opgeblazen toen. Lol Eigenlijk best erg maar beperkte zich tot kleine dingetjes die mijn ouders daarna natuurlijk moesten dokken. Dus tsja. Hahaha ben nu veel liever.quote:
knalerwten is gewoon cat1 vuurwerk en heel het jaar tekoopquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:47 schreef kree het volgende:
[..]
Oja iddKun je die nu nog kopen eigenlijk legaal? Zal wel niet denk?
Tokkiequote:Op zondag 4 oktober 2020 22:42 schreef Mikeytt het volgende:
Man...
Allesreiniger in de koffie van de docent geroerd.
Punaises op d'r stoel... Bloederige bende...
Autoramen van vaders auto ingeslagen...
Vieze luiers van neefje steeds in de tuin van de buren gooien...
Een baksteen naar de buurvrouw gooien...
Weet nog dat ik het bed van mn ouders kapot had gemaakt omdat ik geen nieuwe Playstation 2 mocht nadat ie stuk was.
en de lijst continues...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |