Statenlid Eelco van Hoecke (mafketel eerste klas, maar goed) sluit zich aan bij Annabel -dobberneger- Nanninga. Overleeft de JFvD dit weekend wel, is inmiddels de vraag.quote:Op zondag 22 november 2020 11:31 schreef ikbenrond het volgende:
Eppink retweet Nanninga ook.
Kuch LPF kuch
Ze hadden al een separaat topic geopend, had ik ook niet in de gaten. POL / Jongerenpartij FvD royeert klokkenluidersquote:Op zondag 22 november 2020 14:26 schreef ikbenrond het volgende:
Oei. Een Thierry vs Annabel wordt het. De fractie Utrecht laat ook weten achter aan Annabel te staan.
Waar is iedereen? Vroeger was dit topic druk. Dit is goeie sensatie jongens
Oh vandaar, thanksquote:Op zondag 22 november 2020 14:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze hadden al een separaat topic geopend, had ik ook niet in de gaten. POL / Jongerenpartij FvD royeert klokkenluiders
Dit gaat zo eindigen.quote:Op maandag 23 november 2020 13:31 schreef rubbereend het volgende:
ben benieuwd hoe dit eindigt. Baudet laat Jansen niet los, en die zal toch het veld moeten ruimen voor een groot deel van de partij
Ik denk dat die Baudet gewoon alle criticasters gaat royeren. en lekker op dezelfde voet doorgaat dat is namelijk precies hoe het andere keren ook is gegaan als er kritiek kwam wat niet in het straatje van baudet pastquote:Op maandag 23 november 2020 13:31 schreef rubbereend het volgende:
ben benieuwd hoe dit eindigt. Baudet laat Jansen niet los, en die zal toch het veld moeten ruimen voor een groot deel van de partij
quote:Thierry Baudet trekt zich terug als leider van Forum voor Democratie en wil geen lijsttrekker meer zijn voor de verkiezingen. Dat zegt hij op Twitter.
"Ik zie af van mijn plek op de kieslijst. Ik stel mijn positie ter beschikking. Ik blijf in de Kamer", zegt Baudet, die wel betrokken wil blijven bij Forum, eventueel als lijstduwer.
Aanleiding is de onrust in zijn partij over de jongerenafdeling JFvD. Die is in opspraak omdat er opnieuw antisemitisch en homofoob app-verkeer is uitgelekt tussen leden van de jongerentak. Verschillende prominenten, onder wie Kamerlid Theo Hiddema, zouden geist hebben dat de hele jongerenafdeling wordt opgeheven.
Baudet besloot eerder met het partijbestuur dat er een intern onderzoek zou komen naar de jongerenafdeling. Een groot deel van de partijtop vindt dat echter niet genoeg.
Dan is het toch gewoon klaar?quote:Op maandag 23 november 2020 19:13 schreef Nattekat het volgende:
Nu maar afwachten welk kamp de partij over gaat nemen nu. Als er een nog vreemder geval het stokje over neemt, zijn we er weinig mee opgeschoten.
Met Baudet ging het al keihard de afgrond in, ik denk dat het eigenlijk het onvermeidbare alleen maar naar voor zou halen.quote:Op maandag 23 november 2020 19:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan is het toch gewoon klaar?
Het probleem is nu juist dat de top van de kieslijst wel klaar was met types als Freekje Jansen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |