Ik kan daar wel om lachen. Hij kan ook maar zo gelijk krijgen mocht Berghuis nog vertrekkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:09 schreef fetX het volgende:
Jammer van zijn laatste post vorig topic, maar niet iedereen is perfect!
Die gaat niet meer lijkt me.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan daar wel om lachen. Hij kan ook maar zo gelijk krijgen mocht Berghuis nog vertrekken
Ik verwacht het ook niet. Of het moet echt een niet te weigeren bod zijn.quote:
1. Thuis + kunstgrasquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:49 schreef yats het volgende:
En de 3-0...Hoe kan PSV zoveel moeite met dit Heracles hebben gehad?
Of PSV word overschat?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:04 schreef fetX het volgende:
[..]
1. Thuis + kunstgras
2. Tegen een topclub kan een kleinere club meestal wat meer.
3. PSV draait (nog) niet en loopt niet over van kwaliteit
Denk dat een beetje. En misschien gewoon een offday van PSV kant.
+ 2.5 dag na een duel in Sloveniëquote:
Gehaat zelfs.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
+ 2.5 dag na een duel in Slovenië
PSV wordt juist zwaar onderschat en gehaat als ik de voorspellingen van de analisten moet geloven.. die denken dat feyenoord en az boven PSV eindigen
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Bij Veronica inside en FOX.. de rest val wel mee
PSVCL ziet iedereen die PSV niet als kampioen ziet als hater ipv als realist.quote:
Feli yatsquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:39 schreef yats het volgende:
3-0 zonder problemen of vervelende blessures. Nog een debuut van jeugdspeler Cornelisse (zoon van inderdaad) en weer de 0 gehouden. Ik ben tevreden. Al had dit ook makkelijk 6-0 kunnen worden.
Van Tim of Yuri?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:39 schreef yats het volgende:
3-0 zonder problemen of vervelende blessures. Nog een debuut van jeugdspeler Cornelisse (zoon van inderdaad) en weer de 0 gehouden. Ik ben tevreden. Al had dit ook makkelijk 6-0 kunnen worden.
Like gegeven.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:40 schreef yats het volgende:
[..]
PSVCL ziet iedereen die PSV niet als kampioen ziet als hater ipv als realist.
Nee.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doen de Europees spelende clubs al meteen mee?
Dank je! Wat word het tegen Emmen?quote:
Ik gok 2-1.quote:
Dit mag nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:28 schreef De_Kraam het volgende:
Schijnt dat Heinrich nu een baard heeft. Waardeloos.
Tim, tot een paar weken terug zelfs nog zijn trainer bij Vitesse.quote:
Heel soms heb ik weleens gelijkquote:
Het is ook nog niet echt wat.quote:
Iets meer dan een uurtje.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naar Emmen rijden duurt hoeveel min voor jou? toch niet zo ver?
Lijkt me sterk dat Ajax tegen dit zwakke Groningen punten verspeelt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
dE lAsTiGe UiTwEdStRiJd TeGeN gRoNiNgEn
Zullen ze bij Ajax wel zeggen als ze hier een keertje niet winnen.
Dat geldt voor elke club toch? Iedere club laadt op tegen Ajax. Dus waarom zou Ajax dat argument dan niet mogen gebruiken? Ik kan mij ergere voorbeelden bedenken. Hamilton/Mercedes bijvoorbeeld in de Formule 1.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
dE lAsTiGe UiTwEdStRiJd TeGeN gRoNiNgEn
Zullen ze bij Ajax wel zeggen als ze hier een keertje niet winnen.
9x van de laatste 11 Ajax gewonnenquote:Op zondag 4 oktober 2020 12:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat geldt voor elke club toch? Iedere club laadt op tegen Ajax. Dus waarom zou Ajax dat argument dan niet mogen gebruiken? Ik kan mij ergere voorbeelden bedenken. Hamilton/Mercedes bijvoorbeeld in de Formule 1.
Ja oke, maar kan mij het gevaar van verlies wel voorstellen. Als ze zeggen "wel ff te winnen" zijn ze weer arrogant. Alsof ze het nooit goed kunnen doen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
9x van de laatste 11 Ajax gewonnen
Dat provincie clubje is ook arrogant. Doe je niets aanquote:Op zondag 4 oktober 2020 12:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja oke, maar kan mij het gevaar van verlies wel voorstellen. Als ze zeggen "wel ff te winnen" zijn ze weer arrogant. Alsof ze het nooit goed kunnen doen.
Dan is het fijn dat je zelf kunt beslissen of je het toch leuk genoeg vindt om te blijven kijken!quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:44 schreef GGMM het volgende:
Ik vind voetbal zonder publiek niet zo leuk
Dat zingen ze bij Ajax zelf toch ook?quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik voel weer een rel aankomen.
Dit was ook met toeschouwers lelijk geweest.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:41 schreef Barlexus het volgende:
Wat is voetbal toch lelijk zonder toeschouwers.
Die televisie maatschappijen kunnen wel geluid simuleren. Waarom kunnen ze geen mensen simuleren op de tribunes ?
Heb hier het geluid uit, met een D&D podcast op de achtergrond... Scheelt een hoop ellendequote:Op zondag 4 oktober 2020 12:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit was ook met toeschouwers lelijk geweest.
Zeker. Ik ben een groot fan van beslissingen wat dat betreft.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan is het fijn dat je zelf kunt beslissen of je het toch leuk genoeg vindt om te blijven kijken!
Onder 9? Waar zijn de tijden gebleven dat dat gewoon de E'tjes of de F'jes waren?quote:
En dit dan zeker nog een paar maanden, gaat nergens over.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:44 schreef GGMM het volgende:
Ik vind voetbal zonder publiek niet zo leuk
Ga jij dan weer in ONZ posten?quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dit dan zeker nog een paar maanden, gaat nergens over.
Wegbezuinigd.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Onder 9? Waar zijn de tijden gebleven dat dat gewoon de E'tjes of de F'jes waren?
Zolang je beslissingen dan maar niet toe gaat juichen of zingen in een groot gezelschap.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker. Ik ben een groot fan van beslissingen wat dat betreft.
Ik post daar alleen soms in de slowchat, ook in de voetbaltijden.quote:
Of ga je dan FOK weer verlaten en verder op Twitter?quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik post daar alleen soms in de slowchat, ook in de voetbaltijden.
Dus je act slaat wederom nergens op.
Wil je dat graag?quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of ga je dan FOK weer verlaten en verder op Twitter?
Lol, Boomer Drizzt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Onder 9? Waar zijn de tijden gebleven dat dat gewoon de E'tjes of de F'jes waren?
@Zipportal lijkt me nogal geobsedeerd te zijn door @JR-Style-93quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:51 schreef GGMM het volgende:
Er heerst wat spanning tussen @:zipportal en @:jr-style-93 heb ik het idee
Dat viel mij ook op, ja.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Zipportal lijkt me nogal geobsedeerd te zijn door @:jr-style-93
Das wel een tof idee! Met Sparta-thuis in het vooruitzicht kan je ook ‘Wie is nou de club van Rotterdam’, ‘in de Toto-divisie is het altijd een feest’ en ‘het zijn de homo’s jaja de homo’s van Sparta’ opzetten.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:53 schreef De_Kraam het volgende:
Kunnen we ook nummertjes aanvragen bij Foxie? Zou graag de klassieker "Allah is een kankerjood" horen van Feyenoord - Besiktas.
Denk je dat Dickie stopt als jullie vandaag niet winnen?quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:51 schreef onlogisch het volgende:
Ik stap precies op het juiste moment dit topic binnen
Patat from the Shire gaat aan dan.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:53 schreef De_Kraam het volgende:
Kunnen we ook nummertjes aanvragen bij Foxie? Zou graag de klassieker "Allah is een kankerjood" horen van Feyenoord - Besiktas.
Het is Frietquote:Op zondag 4 oktober 2020 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Patat from the Shire gaat aan dan.
Is geen act!quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer stop jij met je Utrecht-act? #dtv
Fan van FCUquote:Op zondag 4 oktober 2020 12:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe zou jij dit dan willen omschrijven?
Oh, er is een wedstrijd ja. Dan te bedenken dat je straks ook nog Willem II - Feyenoord hebt. Wat een oogaids zal dat worden.quote:
Willem II wil iig voetballen en Feyenoord zal er ook wel voor gaan. Dit zijn twee middelmatige teams die beide onwennig de bal in de 16 proberen te sligeren.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, er is een wedstrijd ja. Dan te bedenken dat je straks ook nog Willem II - Feyenoord hebt. Wat een oogaids zal dat worden.
sligerenquote:Op zondag 4 oktober 2020 13:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Willem II wil iig voetballen en Feyenoord zal er ook wel voor gaan. Dit zijn twee middelmatige teams die beide onwennig de bal in de 16 proberen te sligeren.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:05 schreef Paul het volgende:
Alleen Klaiber kan deze wedstrijd nieuw leven inblazen!
Rot op Paul.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:05 schreef Paul het volgende:
Alleen Klaiber kan deze wedstrijd nieuw leven inblazen!
Neres had van mij wel mogen beginnen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
Neres er maar in. Wat een saaie eerste helft zeg, ik mis Ziyech.
Weg met Labyad.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Neres had van mij wel mogen beginnen.
Die man begint er ook wat teveel in te geloven hé. Vermoeiend.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:09 schreef Zipportal het volgende:
[ instagram ]
Ga jij nu ook naar de kapper? @:Caland
Verkeerde topic, gok ikquote:Op zondag 4 oktober 2020 13:09 schreef Zipportal het volgende:
[ instagram ]
Ga jij nu ook naar de kapper? @:Caland
Heb hier het geluid uit & zelfs dan lijkt Freddie Mercury hetero-seksueler dan die man...quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:11 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg het idee dat die man van die Bingo-reclame niet zo van vrouwen houdt.
Alsof er andere ploegen beter zijn dan dit Ajaxquote:Op zondag 4 oktober 2020 13:21 schreef Shreyas het volgende:
Je gelijk halen is niet altijd leuk, maar met deze selectie word je geen kampioen. De technische staf zag helaas geen aanleiding om echte versterkingen te halen. Dit wordt dus een tussenjaar.
Ik denk dat ze nu heel snel een type Kazim, Mitroglou halen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:21 schreef Shreyas het volgende:
Je gelijk halen is niet altijd leuk, maar met deze selectie word je geen kampioen. De technische staf zag helaas geen aanleiding om echte versterkingen te halen. Dit wordt dus een tussenjaar.
Ga weg man. Zelfs als PSV-fan zie ik ajax met gemak kampioen worden. Minimaal 6 punten voorsprong op nr2.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:21 schreef Shreyas het volgende:
Groningen vandaag.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof er andere ploegen beter zijn dan dit Ajax
Ik denk dat hij een trol is.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja ik schakelde per ongeluk in op FOX 1quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig staan de dames van Ajax wél voor!
Jazeker, PSV en Feyenoord hebben een betere selectie. Als je alleen al kijkt wat er bij Ajax op de bank zit, deze spelers zouden in de Keukenkampioen divisie niet eens opvallen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jazeker, PSV en Feyenoord hebben een betere selectie. Als je alleen al kijkt wat er bij Ajax op de bank zit, deze spelers zouden in de Keukenkampioen divisie niet eens opvallen.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jazeker, PSV en Feyenoord hebben een betere selectie.
Wisselspelers Feyenoordquote:Op zondag 4 oktober 2020 13:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jazeker, PSV en Feyenoord hebben een betere selectie. Als je alleen al kijkt wat er bij Ajax op de bank zit, deze spelers zouden in de Keukenkampioen divisie niet eens opvallen.
Volgens @Scrummie2.1 en @Caland gaat speler Kökçü een zeer grote toekomst tegemoet.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wisselspelers Feyenoord
Ten Hove, Malacia, Kökçü, Narsingh, Bo¸eník.
(lol)
Ja. Raar dat er na 4 jaar nog nooit wat aan gedaan wordt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:27 schreef GGMM het volgende:
Zijn er na 4 jaar nog steeds mensen die op de act van Shreyas ingaan?
Dat is Turk, dus dat wordt niks.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens @:Scrummie2.1 en @:Caland gaat speler Kökçü een zeer grote toekomst tegemoet.
Timber.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wie is die donkere jongen bij Ajax centraal achterin? Nog nooit gezien.
Misschien wat vaker kijken dan.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wie is die donkere jongen bij Ajax centraal achterin? Nog nooit gezien.
Hoe moet ik dat weten als ik hier sporadisch post.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja. Raar dat er na 4 jaar nog nooit wat aan gedaan wordt.
Kan die wel goed voetballen?quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan, ik wel. Hij heeft ook een tweelingbroertje die bij Ajax speelt.
Ik kijk even in mijn glazen bol.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:29 schreef Kikkerkaas het volgende:
Ik kan de wedstrijd niet zien, denken jullie dat het nog 1-1 gaat worden?
Ja want dat is verboden (lol)quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja. Raar dat er na 4 jaar nog nooit wat aan gedaan wordt.
lijkt er niet op..quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:29 schreef Kikkerkaas het volgende:
Ik kan de wedstrijd niet zien, denken jullie dat het nog 1-1 gaat worden?
Volgens mij is het opvoeren van een act niet per se trollen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
4 jaar hier enkel komen om te trollen is blijkbaar niet verboden nee, apart.
Niet per se nee maar in dit geval wel. Maar dat weet jij ook best.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij is het opvoeren van een act niet per se trollen.
Anders kan ik het hele forum wel bannen
Laten we beginnen bij Paul dan.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij is het opvoeren van een act niet per se trollen.
Anders kan ik het hele forum wel bannen
Ach welneequote:Op zondag 4 oktober 2020 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet per se nee maar in dit geval wel. Maar dat weet jij ook best.
Dat zei je moeder ook vannacht!quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Laten we beginnen bij Paul dan.
Jawel.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach welnee
En jij ook niet blijkbaar, anders ga je er niet serieus op in.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:31 schreef PSVCL het volgende:
Nog 2 goeie aankopen en PSV wordt gewoon kampioen![]()
Dit Ajax is niks
4 jaar?quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
4 jaar hier enkel komen om te trollen is blijkbaar niet verboden nee, apart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat meer doen aan dit soort acts zou VBL wel leuker houdenquote:Op zondag 4 oktober 2020 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach welnee
En jij ook niet blijkbaar, anders ga je er niet serieus op in.
Er stond zelfs (lol) bij dus ik denk dat het verder voor iedereen wel duidelijk was meteen.quote:
GGMM is zelf een act.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat meer doen aan dit soort acts zou VBL wel leuker houden
Als jij dat zegt zullen jouw meningen wel serieus bedoeld zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat meer doen aan dit soort acts zou VBL wel leuker houden
Hopelijk maakt Ajax snel wat doelpunten. Je komt wat gepikeerd over.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er stond zelfs (lol) bij dus ik denk dat het verder voor iedereen wel duidelijk was meteen.![]()
En nu ook voor jou.
quote:
Totaal niet eigenlijk. Maar altijd wel gemakkelijk om in een discussie te roepen natuurlijk. Ik gok dat zo meteen de spelfouten komen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk maakt Ajax snel wat doelpunten. Je komt wat gepikeerd over.
Een internetconcierge zou toch andere taal moeten gebruiken.quote:
Welke discussie. Jij zei dat je een grapje maakte en ik zei oh oke is goed.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Totaal niet eigenlijk. Maar altijd wel gemakkelijk om in een discussie te roepen natuurlijk. Ik gok dat zo meteen de spelfouten komen.
Heb ik een mening over.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:37 schreef onlogisch het volgende:
User @:maxi-mus fileert forum admin GGMM.
Dat was inderdaad een gedeelte ervan dus ik begrijp niet helemaal waarom je vraagt welke discussie. Blijkbaar is het tóch wel duidelijk.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke discussie. Jij zei dat je een grapje maakte en ik zei oh oke is goed.
Traoréquote:Op zondag 4 oktober 2020 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie zouden de kansloze 85+ wissels worden?
Huntelaar en Ekkelenkamp denk ik
Huntelaar doet het wel altijd goed tegen Groningen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie zouden de kansloze 85+ wissels worden?
Huntelaar en Ekkelenkamp denk ik
Uh..quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een gedeelte ervan dus ik begrijp niet helemaal waarom je vraagt welke discussie. Blijkbaar is het tóch wel duidelijk.
En nog stonden ze bovenaan... Hoe slecht was de rest dan wel nietquote:Op zondag 4 oktober 2020 13:43 schreef GGMM het volgende:
Dit Ajax doet me aan het Ajax van vorig seizoen denken.
Toen was het ook aids.
als ik dat zeg is het een act?quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:43 schreef GGMM het volgende:
Dit Ajax doet me aan het Ajax van vorig seizoen denken.
Toen was het ook aids.
Ik had je grap in het Feyenoordtopic gelezen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:45 schreef onlogisch het volgende:
Ajax weet het niet meer.
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten.
Nu staan ze ook niet bovenaan.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En nog stonden ze bovenaan... Hoe slecht was de rest dan wel niet
Had je beter Zahavi kunnen hebbenquote:Op zondag 4 oktober 2020 13:47 schreef GGMM het volgende:
De 42-jarige Huntelaar komt erin om de boel te forceren.
Waarvan akte.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had je grap in het Feyenoordtopic gelezen.
vooruutquote:Op zondag 4 oktober 2020 13:48 schreef LordVoldermort het volgende:
Dat Ajax is er ook niet op vooruut gegaan hé, de tering.
De helft heb ik nog nooit van gehoord.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |