Misschien wat vaker kijken dan.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wie is die donkere jongen bij Ajax centraal achterin? Nog nooit gezien.
Hoe moet ik dat weten als ik hier sporadisch post.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja. Raar dat er na 4 jaar nog nooit wat aan gedaan wordt.
Kan die wel goed voetballen?quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan, ik wel. Hij heeft ook een tweelingbroertje die bij Ajax speelt.
Ik kijk even in mijn glazen bol.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:29 schreef Kikkerkaas het volgende:
Ik kan de wedstrijd niet zien, denken jullie dat het nog 1-1 gaat worden?
Ja want dat is verboden (lol)quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja. Raar dat er na 4 jaar nog nooit wat aan gedaan wordt.
lijkt er niet op..quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:29 schreef Kikkerkaas het volgende:
Ik kan de wedstrijd niet zien, denken jullie dat het nog 1-1 gaat worden?
Volgens mij is het opvoeren van een act niet per se trollen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
4 jaar hier enkel komen om te trollen is blijkbaar niet verboden nee, apart.
Niet per se nee maar in dit geval wel. Maar dat weet jij ook best.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij is het opvoeren van een act niet per se trollen.
Anders kan ik het hele forum wel bannen
Laten we beginnen bij Paul dan.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij is het opvoeren van een act niet per se trollen.
Anders kan ik het hele forum wel bannen
Ach welneequote:Op zondag 4 oktober 2020 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet per se nee maar in dit geval wel. Maar dat weet jij ook best.
Dat zei je moeder ook vannacht!quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Laten we beginnen bij Paul dan.
Jawel.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach welnee
En jij ook niet blijkbaar, anders ga je er niet serieus op in.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:31 schreef PSVCL het volgende:
Nog 2 goeie aankopen en PSV wordt gewoon kampioen![]()
Dit Ajax is niks
4 jaar?quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
4 jaar hier enkel komen om te trollen is blijkbaar niet verboden nee, apart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat meer doen aan dit soort acts zou VBL wel leuker houdenquote:Op zondag 4 oktober 2020 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach welnee
En jij ook niet blijkbaar, anders ga je er niet serieus op in.
Er stond zelfs (lol) bij dus ik denk dat het verder voor iedereen wel duidelijk was meteen.quote:
GGMM is zelf een act.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat meer doen aan dit soort acts zou VBL wel leuker houden
Als jij dat zegt zullen jouw meningen wel serieus bedoeld zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat meer doen aan dit soort acts zou VBL wel leuker houden
Hopelijk maakt Ajax snel wat doelpunten. Je komt wat gepikeerd over.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er stond zelfs (lol) bij dus ik denk dat het verder voor iedereen wel duidelijk was meteen.![]()
En nu ook voor jou.
quote:
Totaal niet eigenlijk. Maar altijd wel gemakkelijk om in een discussie te roepen natuurlijk. Ik gok dat zo meteen de spelfouten komen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk maakt Ajax snel wat doelpunten. Je komt wat gepikeerd over.
Een internetconcierge zou toch andere taal moeten gebruiken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |