Iets meer dan een uurtje.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naar Emmen rijden duurt hoeveel min voor jou? toch niet zo ver?
Lijkt me sterk dat Ajax tegen dit zwakke Groningen punten verspeelt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
dE lAsTiGe UiTwEdStRiJd TeGeN gRoNiNgEn
Zullen ze bij Ajax wel zeggen als ze hier een keertje niet winnen.
Dat geldt voor elke club toch? Iedere club laadt op tegen Ajax. Dus waarom zou Ajax dat argument dan niet mogen gebruiken? Ik kan mij ergere voorbeelden bedenken. Hamilton/Mercedes bijvoorbeeld in de Formule 1.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
dE lAsTiGe UiTwEdStRiJd TeGeN gRoNiNgEn
Zullen ze bij Ajax wel zeggen als ze hier een keertje niet winnen.
9x van de laatste 11 Ajax gewonnenquote:Op zondag 4 oktober 2020 12:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat geldt voor elke club toch? Iedere club laadt op tegen Ajax. Dus waarom zou Ajax dat argument dan niet mogen gebruiken? Ik kan mij ergere voorbeelden bedenken. Hamilton/Mercedes bijvoorbeeld in de Formule 1.
Ja oke, maar kan mij het gevaar van verlies wel voorstellen. Als ze zeggen "wel ff te winnen" zijn ze weer arrogant. Alsof ze het nooit goed kunnen doen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
9x van de laatste 11 Ajax gewonnen
Dat provincie clubje is ook arrogant. Doe je niets aanquote:Op zondag 4 oktober 2020 12:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja oke, maar kan mij het gevaar van verlies wel voorstellen. Als ze zeggen "wel ff te winnen" zijn ze weer arrogant. Alsof ze het nooit goed kunnen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |