Ik kan daar wel om lachen. Hij kan ook maar zo gelijk krijgen mocht Berghuis nog vertrekkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:09 schreef fetX het volgende:
Jammer van zijn laatste post vorig topic, maar niet iedereen is perfect!
Die gaat niet meer lijkt me.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan daar wel om lachen. Hij kan ook maar zo gelijk krijgen mocht Berghuis nog vertrekken
Ik verwacht het ook niet. Of het moet echt een niet te weigeren bod zijn.quote:
1. Thuis + kunstgrasquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:49 schreef yats het volgende:
En de 3-0...Hoe kan PSV zoveel moeite met dit Heracles hebben gehad?
Of PSV word overschat?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:04 schreef fetX het volgende:
[..]
1. Thuis + kunstgras
2. Tegen een topclub kan een kleinere club meestal wat meer.
3. PSV draait (nog) niet en loopt niet over van kwaliteit
Denk dat een beetje. En misschien gewoon een offday van PSV kant.
+ 2.5 dag na een duel in Sloveniëquote:
Gehaat zelfs.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
+ 2.5 dag na een duel in Slovenië
PSV wordt juist zwaar onderschat en gehaat als ik de voorspellingen van de analisten moet geloven.. die denken dat feyenoord en az boven PSV eindigen
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Bij Veronica inside en FOX.. de rest val wel mee
PSVCL ziet iedereen die PSV niet als kampioen ziet als hater ipv als realist.quote:
Feli yatsquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:39 schreef yats het volgende:
3-0 zonder problemen of vervelende blessures. Nog een debuut van jeugdspeler Cornelisse (zoon van inderdaad) en weer de 0 gehouden. Ik ben tevreden. Al had dit ook makkelijk 6-0 kunnen worden.
Van Tim of Yuri?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:39 schreef yats het volgende:
3-0 zonder problemen of vervelende blessures. Nog een debuut van jeugdspeler Cornelisse (zoon van inderdaad) en weer de 0 gehouden. Ik ben tevreden. Al had dit ook makkelijk 6-0 kunnen worden.
Like gegeven.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:40 schreef yats het volgende:
[..]
PSVCL ziet iedereen die PSV niet als kampioen ziet als hater ipv als realist.
Nee.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doen de Europees spelende clubs al meteen mee?
Dank je! Wat word het tegen Emmen?quote:
Ik gok 2-1.quote:
Dit mag nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:28 schreef De_Kraam het volgende:
Schijnt dat Heinrich nu een baard heeft. Waardeloos.
Tim, tot een paar weken terug zelfs nog zijn trainer bij Vitesse.quote:
Heel soms heb ik weleens gelijkquote:
Het is ook nog niet echt wat.quote:
Iets meer dan een uurtje.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naar Emmen rijden duurt hoeveel min voor jou? toch niet zo ver?
Lijkt me sterk dat Ajax tegen dit zwakke Groningen punten verspeelt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
dE lAsTiGe UiTwEdStRiJd TeGeN gRoNiNgEn
Zullen ze bij Ajax wel zeggen als ze hier een keertje niet winnen.
Dat geldt voor elke club toch? Iedere club laadt op tegen Ajax. Dus waarom zou Ajax dat argument dan niet mogen gebruiken? Ik kan mij ergere voorbeelden bedenken. Hamilton/Mercedes bijvoorbeeld in de Formule 1.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
dE lAsTiGe UiTwEdStRiJd TeGeN gRoNiNgEn
Zullen ze bij Ajax wel zeggen als ze hier een keertje niet winnen.
9x van de laatste 11 Ajax gewonnenquote:Op zondag 4 oktober 2020 12:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat geldt voor elke club toch? Iedere club laadt op tegen Ajax. Dus waarom zou Ajax dat argument dan niet mogen gebruiken? Ik kan mij ergere voorbeelden bedenken. Hamilton/Mercedes bijvoorbeeld in de Formule 1.
Ja oke, maar kan mij het gevaar van verlies wel voorstellen. Als ze zeggen "wel ff te winnen" zijn ze weer arrogant. Alsof ze het nooit goed kunnen doen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
9x van de laatste 11 Ajax gewonnen
Dat provincie clubje is ook arrogant. Doe je niets aanquote:Op zondag 4 oktober 2020 12:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja oke, maar kan mij het gevaar van verlies wel voorstellen. Als ze zeggen "wel ff te winnen" zijn ze weer arrogant. Alsof ze het nooit goed kunnen doen.
Dan is het fijn dat je zelf kunt beslissen of je het toch leuk genoeg vindt om te blijven kijken!quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:44 schreef GGMM het volgende:
Ik vind voetbal zonder publiek niet zo leuk
Dat zingen ze bij Ajax zelf toch ook?quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik voel weer een rel aankomen.
Dit was ook met toeschouwers lelijk geweest.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:41 schreef Barlexus het volgende:
Wat is voetbal toch lelijk zonder toeschouwers.
Die televisie maatschappijen kunnen wel geluid simuleren. Waarom kunnen ze geen mensen simuleren op de tribunes ?
Heb hier het geluid uit, met een D&D podcast op de achtergrond... Scheelt een hoop ellendequote:Op zondag 4 oktober 2020 12:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit was ook met toeschouwers lelijk geweest.
Zeker. Ik ben een groot fan van beslissingen wat dat betreft.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan is het fijn dat je zelf kunt beslissen of je het toch leuk genoeg vindt om te blijven kijken!
Onder 9? Waar zijn de tijden gebleven dat dat gewoon de E'tjes of de F'jes waren?quote:
En dit dan zeker nog een paar maanden, gaat nergens over.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:44 schreef GGMM het volgende:
Ik vind voetbal zonder publiek niet zo leuk
Ga jij dan weer in ONZ posten?quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dit dan zeker nog een paar maanden, gaat nergens over.
Wegbezuinigd.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Onder 9? Waar zijn de tijden gebleven dat dat gewoon de E'tjes of de F'jes waren?
Zolang je beslissingen dan maar niet toe gaat juichen of zingen in een groot gezelschap.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker. Ik ben een groot fan van beslissingen wat dat betreft.
Ik post daar alleen soms in de slowchat, ook in de voetbaltijden.quote:
Of ga je dan FOK weer verlaten en verder op Twitter?quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik post daar alleen soms in de slowchat, ook in de voetbaltijden.
Dus je act slaat wederom nergens op.
Wil je dat graag?quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of ga je dan FOK weer verlaten en verder op Twitter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |