1 2 3 | Vrijdag 2 oktober INDYCAR Harvest GP – Race 1 21:30 uur Zaterdag 3 oktober INDYCAR Harvest GP – Race 2 20:30 uur Zondag 25 oktober Firestone Grand Prix of St. Petersburg 20:30 uur |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
In NASCAR IndyCar kunnen rare dingen gebeuren en meestal gebeuren die dan ook!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja je weet maar nooit. Voor hetzelfde geld vliegt er net een vliegtuig in.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In NASCAR IndyCar kunnen rare dingen gebeuren en meestal gebeuren die dan ook!
Dat die ff opschieten dan. Mits ten faveure van Rinus uiteraardquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In NASCAR IndyCar kunnen rare dingen gebeuren en meestal gebeuren die dan ook!
Ik vraag me sowieso af of hij wel voldoende brandstof heeft.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:30 schreef Zorro het volgende:
Herta moet stampen om voor te blijven maar kan dat wel met zijn brandstof?
Hij rijdt dan ook op zwart.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:31 schreef opgebaarde het volgende:
Bij de laatste pitstop heeft Veekay bakstenen ipv banden ondergeschroefd gekregen. Snelheid is behoorlijk weg
Ja ik heb andere keren via een USA stream gekeken en dan kijk je reclame met een beetje race.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:31 schreef H_T het volgende:
Zo'n luchtshot of wat random gebouwen doen ze vaak om de Amerikaanse zenders een gelegenheid te geven naar de reclame te gaan
Het lijkt mij dat 2-5 niet hetzelfde blijftquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tijd voor een pitstop hier. Dus ff niks geks/leuks/spannends graag
Gewoon 3-4 minuten reclame erin gooien met nog tien minuten te gaanquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja ik heb andere keren via een USA stream gekeken en dan kijk je reclame met een beetje race.
Rossi zag ik netquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat 2-5 niet hetzelfde blijft
Maar wel picture in picture de racequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon 3-4 minuten reclame erin gooien met nog tien minuten te gaan
AD.nl berichtte eerder wel eens over Indycarquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:43 schreef heywoodu het volgende:
Benieuwd hoeveel media in Nederland daadwerkelijk iets met podium in de kop zetten
Het spreekwoordelijke podium dan he. Geen echt podium. Natuurlijk niet. Wat dacht jij dan? Dat ie het podium op gaat een een dansje doen of zo? NATUURLIJK NIET. Dat KAN toch niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:43 schreef heywoodu het volgende:
Benieuwd hoeveel media in Nederland daadwerkelijk iets met podium in de kop zetten
Stel je aanquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het spreekwoordelijke podium dan he. Geen echt podium. Natuurlijk niet. Wat dacht jij dan? Dat ie het podium op gaat een een dansje doen of zo? NATUURLIJK NIET. Dat KAN toch niet.
O nou heb je de poppen aan het dansen. Maar geen echte poppen natuurlijk. Nee! Poppen kunnen toch niet dansen man! Je kan ze wel laten dansen, met een touwtje kun je ze laten dansen maar als je ze weg dan uggg, gebeurt er niks. Die poppen kunnen helemaal niet dansen, dat zijn spreekwoordelijke poppen, dat overdraaglijk, das allemaal niet echt, das figuurlijk.quote:
Dan zijn de rapen gaar! De spreekwoordelijke rapen dan he, geen echte rapen, dat snap je hopelijk wel. Dacht je dat het echte rapen waren? Tuurlijk waren dat geen echte rapen, denk nou toch eens na! Echte rapen op zo'n moment, dat kan toch niet man.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het spreekwoordelijke podium dan he. Geen echt podium. Natuurlijk niet. Wat dacht jij dan? Dat ie het podium op gaat een een dansje doen of zo? NATUURLIJK NIET. Dat KAN toch niet.
Hoi Trump!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
O nou heb je de poppen aan het dansen. Maar geen echte poppen natuurlijk. Nee! Poppen kunnen toch niet dansen man! Je kan ze wel laten dansen, met een touwtje kun je ze laten dansen maar als je ze weg dan uggg, gebeurt er niks. Die poppen kunnen helemaal niet dansen, dat zijn spreekwoordelijke poppen, dat overdraaglijk, das allemaal niet echt, das figuurlijk.
Whiskers raakt nu volledig de draad kwijtquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan zijn de rapen gaar! De spreekwoordelijke rapen dan he, geen echte rapen, dat snap je hopelijk wel. Dacht je dat het echte rapen waren? Tuurlijk waren dat geen echte rapen, denk nou toch eens na! Echte rapen op zo'n moment, dat kan toch niet man.
Rapen en dansende poppen heeft hier niks mee te maken, geen zorgenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik ben te Indynoob om dit over het podium te snappen.
Neuh. Ik snap dat ik iets mis nuquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Whiskers raakt nu volledig de draad kwijt
De spreekwoordelijke draad dan he, dat spreekt voor zich. Het slaat toch helemaal nergens op om te denken dat ze een draad had en die nu ineens kwijt is, dan ben je mooi de sjaak.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Whiskers raakt nu volledig de draad kwijt
Nee ik herken Hans Teeuwen welquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Rapen en dansende poppen heeft hier niks mee te maken, geen zorgen
Verder: 'podium' is niet echt een ding in de VS, dus Van Kalmthout heeft geen podiumplek gepakt - dat heb je als je wint. Maar goed, Rinus noemt het nu ook een podium, dus het zal allemaal wel
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De spreekwoordelijke draad dan he, dat spreekt voor zich. Het slaat toch helemaal nergens op om te denken dat ze een draad had en die nu ineens kwijt is, dan ben je mooi de sjaak.
Ok...quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
http://www.hansteeuwen.net/index.ht/teksten/dat_dan_weer_wel/12/
Dat is beter jaquote:
Dat is van het zelfde laken een pak. Nee! Geen echt pak natuurlijk. Dat is figuurlijk. Weet je wie van een laken een pak maakt? Nou? Nou?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
O nou heb je de poppen aan het dansen. Maar geen echte poppen natuurlijk. Nee! Poppen kunnen toch niet dansen man! Je kan ze wel laten dansen, met een touwtje kun je ze laten dansen maar als je ze weg dan uggg, gebeurt er niks. Die poppen kunnen helemaal niet dansen, dat zijn spreekwoordelijke poppen, dat overdraaglijk, das allemaal niet echt, das figuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wordt aan gewerkt....ben net terug
Ja ok, dit gaat wat ver. Nota bene de KKK wordt er nu aan de haren bij gesleept. De spreekwoordelijke haren dan he, kom op, dat snap je toch wel?quote:
Zeker, hij blijft stappen maken en daar gaat het omquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:06 schreef Quyxz_ het volgende:
Heel leuk einde van de race in ieder geval!
Rinus baalde stiekem best hard in het interview omdat er meer in zat, maar hij mag blij zijn met P3!
Ik kan nu niks zeggen zonder extreem zuur over te komenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja ok, dit gaat wat ver. Nota bene de KKK wordt er nu aan de haren bij gesleept. De spreekwoordelijke haren dan he, kom op, dat snap je toch wel?
Hoe heb ik dat interview gemist?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:06 schreef Quyxz_ het volgende:
Heel leuk einde van de race in ieder geval!
Rinus baalde stiekem best hard in het interview omdat er meer in zat, maar hij mag blij zijn met P3!
Ik kijk via het reclamekanaal van NBC. Daar kwamen achteraf direct interviews met oa Newgarden en Veekay.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe heb ik dat interview gemist?
Op ziggo ookquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:26 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik kijk via het reclamekanaal van NBC. Daar kwamen achteraf direct interviews met oa Newgarden en Veekay.
Nu op racingkanaal ziggoquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Noobvraag: Hoe wordt de starting line up van vanavond bepaald? Kan het nergens vinden of ik google de verkeerde termen.
Nvm ik zie nu een QUALIFYING: 10:20 a.m. ET Saturday
Ja 7e van zijn groep. Hij had een foutje gemaaktquote:
Klopt helemaalquote:
Vóór pit-entry trekken ze de lijn. Dan kan ja gelijk naar binnen duiken en heeft niemand last van je in-lap.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:52 schreef Peterselieman het volgende:
Gekke finishlijn voor de kwalificatie ...
Ze trekken gewoon ergens op het circuit een lijn en daar start/stopt de tijd ipv de meest logische plek ...
quote:INDYCAR ANNOUNCES NEW LONG-TERM COMMITMENT BY ENGINE PARTNERSBy INDYCAR | Published: Oct 3, 2020
INDYCAR has reached a new, multi-year extension with engine partners Honda and Chevrolet, taking their partnership well into the end of the decade and providing stability and innovation for the NTT INDYCAR SERIES.
“To be able to announce a long-term, multi-year extension with our two great partners is phenomenal,” INDYCAR President Jay Frye said. “It’s an exciting time in INDYCAR with the innovations in the car, the new 2.4-liter engine and hybrid technology.”
Due to the global COVID-19 pandemic, the introduction of the 2.4-liter, twin-turbocharged V-6 with hybrid technology will be delayed to the year 2023. Working in partnership with Chevrolet and Honda, the new engine will give the most exciting and competitive racing series in the world an additional 100 horsepower, ultimately producing over 900.
“Honda welcomes this step to the future by INDYCAR, action that mirrors Honda’s efforts to develop and manufacture high-performance, electrified products that will meet industry challenges and delight our customers,” said Ted Klaus, president of Honda Performance Development. “At Honda, we race to develop our people, to innovate technologies and to engage fans. We are proud of our uninterrupted, 27-year leadership in INDYCAR, and look forward to delivering a next-generation Honda 2.4-liter hybrid power unit with more than 900 horsepower.”
"Chevrolet has enjoyed great success since joining the NTT INDYCAR SERIES in 2012 with our 2.2-liter, twin-turbocharged, direct-injected V6 engine,” said Mark Reuss, president of General Motors. “We are thrilled to be moving forward with INDYCAR because it’s the perfect showcase for our engine technology, in the only open-wheel racing series in America, a high-tech, growing series that Roger Penske and his team are absolutely taking to the next level.”
The newly designed powertrain system also will provide a departure from the traditional, manual handheld starters and will let drivers restart the car quickly should it stall on the track. This will benefit the AMR INDYCAR Safety Team as it reduces exposure time on track and adds to the fan experience by potentially reducing the number of caution flags on track, leading to better flow and time of races.
“Fast, loud, and authentic,” Frye said, “along with a history of innovation - that’s our racing roots and will continue to be the sport’s legacy. This announcement keeps that in mind while celebrating a stable and bright future.”
The commitment and overall stability of the series will continue to allow INDYCAR future opportunities for an additional OEM (Original Equipment Manufacturer) to join its mainstay engine partners.
2020 INDYCAR® IS A REGISTERED TRADEMARK OF BRICKYARD TRADEMARKS, INC. / PRIVACY POLICY & TERMS OF USE
Als je via een stream kijkt heb je vertraging (en loop je dus wat achter op de meesten - niet iedereen - hier), dat is standaard, gewoon op TV kijken is gewoon snellerquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vertraging hier op de stream van ziggo racing
Ik gebruik het ziggo sport totaal abbo van mijn ouders. Dus werkt volgens mij niet op tv in combi met mijn eigen ziggo abbo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je via een stream kijkt heb je vertraging (en loop je dus wat achter op de meesten - niet iedereen - hier), dat is standaard, gewoon op TV kijken is gewoon sneller
Rookiequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:48 schreef Lionheaad het volgende:
Waarom heeft Veekay een (R) achter zijn naam?
Omdat hij rookie isquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:48 schreef Lionheaad het volgende:
Waarom heeft Veekay een (R) achter zijn naam?
Newgarden is prima bezig en verder gaat het allemaal z'n gangetje.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:59 schreef Starflyer het volgende:
Helaas de eerste 15 ronden gemist. Nog wat gemist?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:59 schreef Starflyer het volgende:
Helaas de eerste 15 ronden gemist. Nog wat gemist?
Nee, die reed met de blauw gele Napa kleuren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Reed Rossi gister ook met deze kleuren?
Nee, normaal blauw/geel was het gisterenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Reed Rossi gister ook met deze kleuren?
Gebeurt wel vaker bij een double-header, verschillende sponsoren voor de twee racesquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zie het nu op google ja. Ben ik gelukkig niet gek , of nou ja... had ik het iig goed gezien
Daar gebeurde meer dan in de race.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:20 schreef opgebaarde het volgende:
Welke gek vindt het een goed gevoel idee om tijdens een race een shot van één minuut van de omgeving te tonen?!
Dat was gisteren wel anders. Toen werd de hijna crash van Power en de inhaalactie van Rossi op Rinus gemist.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar gebeurde meer dan in de race.
ach ja, in de VS is er dan weer reclame op de tvquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:20 schreef opgebaarde het volgende:
Welke gek vindt het een goed gevoel idee om tijdens een race een shot van één minuut van de omgeving te tonen?!
De regisseur van de Tour de France heeft daar ook een handje van.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:20 schreef opgebaarde het volgende:
Lekker egoïstisch van die Amerikanen... Wij kunnen niks zien ivm reclame, dan ziet de rest van de wereld waar het wordt uitgezonden ook niksquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ach ja, in de VS is er dan weer reclame op de tv
Bijna? Live was die gewoon gemistquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat was gisteren wel anders. Toen werd de hijna crash van Power en de inhaalactie van Rossi op Rinus gemist.
Bijna crashquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bijna? Live was die gewoon gemist
Oh ja, ik ben niet zo scherp. Spreekwoordelijk scherp dan he, het zou onzin zijn om te denken dat ik écht scherp zou moeten zijn.quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:30 schreef heywoodu het volgende:
Oei, Hunter-Reay verremt zich. Daar gaat zijn 18e plek!
Toch niet trouwens, zo blijkt nu. Spanning en sensatie in Indianapolis.quote:
Weinig rode banden + slechter gekwalificeerd oaquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:32 schreef Quyxz_ het volgende:
Snapt iemand hoe het kan dat Rinus gisteren podium kan rijden en vandaag aan alle kanten voorbij wordt gereden? Heeft de rest ineens een betere set-up of werkt de setup van Rinus van gisteren niet meer?
Twee keer op zwart gereden en positie doet iig heel veelquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:32 schreef Quyxz_ het volgende:
Snapt iemand hoe het kan dat Rinus gisteren podium kan rijden en vandaag aan alle kanten voorbij wordt gereden? Heeft de rest ineens een betere set-up of werkt de setup van Rinus van gisteren niet meer?
De IMS is één groot kasteelquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:32 schreef Zorro het volgende:
ik mis wel de kasteeltjes met het commentaar van Herbert bij zulke shots.
Is er niet voorbij. Kon ook niet. Want kon er niet net voorbij zijn én 5 sec voorliggen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:37 schreef heywoodu het volgende:
Rossi voorbij Power in de tower in beeld, lekker weer
Nee, vandaar mijn post.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is er niet voorbij. Kon ook niet. Want kon er niet net voorbij zijn én 5 sec voorliggen.
Owh, ben ook niet zo scherp nu.quote:
Herta kan ook nogquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, ben ook niet zo scherp nu.
Ben ziek.
Ja dat zei ik tochquote:
Rene leest mee!quote:
Hij leest mee met iemand die niet eens de namen van coureurs kan spellen, zo blijkt uit een snelle zoekopdrachtquote:
Die zag ik van de week ineens langskomen bij de NASCAR Trucksquote:
Herta was ook niet echt duidelijk aan welke kant hij wilde inhalen. Daly wilde Herta de ruimte geven, die plotseling weer de andere kant op ging.quote:
^^quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Herta was ook niet echt duidelijk aan welke kant hij wilde inhalen. Daly wilde Herta de ruimte geven, die plotseling weer de andere kant op ging.
Deed Herta gisteren ook bij Newgardenquote:
I see what you did there..quote:
Geef me een minuutjequote:
85 ronden is beter dan 75. Minder brandstof besparen, omdat ze toch drie stops moeten maken itt de twee stops nu.quote:
Hij had m er gewoon af moeten rossiquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:05 schreef Zorro het volgende:
Rinus blijftsteken op de 17e plek. Komt natuurlijk omdat ie achter Hunter-Reay
Ok, ik hou al op
Dat zou wel chilton zijn geweestquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hij had m er gewoon af moeten rossi
Maar nu lacht ie als een bourdais met kiespijnquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zou wel chilton zijn geweest
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:05 schreef Zorro het volgende:
Rinus blijftsteken op de 17e plek. Komt natuurlijk omdat ie achter Hunter-Reay
Ok, ik hou al op
Hij had te weinig Helio om te vliegen vandaagquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar nu lacht ie als een bourdais met kiespijn
Om hier op verder te gaan, de strijd om bij de beste 22 te komen is spannender dan de strijd om de titel.quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Belangrijkste reden om vroegtijdig afscheid te nemen van Veach is het Leader Circle geld. De top 22 in het kampioenschap krijgt ca $ 1 miljoen en Veach staat nu 20ste. Voor Andretti in de #98 en de #14 Foyt waarvoor Bourdais nu gaat rijden (ook om binnen de top 22 te blijven). De #20 Van Carpenter staat 23ste en laatste van de fulltime inschrijvingen.
Hinchcliffe moet die positie binnen de top 22 veiligstellen voor de #26. Het is trouwens nog niet zeker of hij volgend jaar in die auto rijdt. Daly wordt ook genoemd als kandidaat voor die auto.
https://racer.com/2020/09/25/indycar-silly-season-2020-ep-2/
Heeft ff P6 gehadquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:28 schreef Peterselieman het volgende:
zit er nu nog buiten, maar de softs zitten er op
Dat is wat teltquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:32 schreef Peterselieman het volgende:
echt op het allerlaatste moment
Wat was dat over Rinus?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:48 schreef Peterselieman het volgende:
Racecontrol had wat zaken af te handelen. Rosenqvist dus exit en Askew wel naar de top 12
Dat er wat met Rinus was, was me duidelijk. Wat er precies was niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:51 schreef Peterselieman het volgende:
Als ik het dus goed begrijp ligt Rinus er nu dus ook uit
Ja, daarom zitten ze nog in de auto of staan ze ernaast met de helm nog op hoor ik net.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:55 schreef Peterselieman het volgende:
[ twitter ]
Maar er schijnen ook weer protesten te lopen tegen de beslissing van de wedstrijdleiding.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:01 schreef Peterselieman het volgende:
Rinus mag toch deelnemen begrijp ik net, omdat ze de verkeerde tijd af hadden genomen. Palou ligt er wel uit
Ik had net zo goed WIDM kunnen afkijkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:14 schreef heywoodu het volgende:
Zo, live. Handig om gewoon per 5 minuten door te spoelen in deze situatie
Scotty M ging niet zo lekker volgens mij
Dat was heel lang niet zeker he?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:14 schreef ondeugend het volgende:
Bij de beste 12... das op zich al prima toch
Welkom!quote:
Wel weer eens zin inquote:
De nog vervelender Pagenaud ookquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:19 schreef heywoodu het volgende:
De vervelende Bourdais eruit, hoera.
En de allervervelendste Ferrucci zat hier niet eens in!quote:
Heel verstandig.quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nietes, Pagenaud was mijn 1e favo![]()
Eigenlijk gewoon een topshow.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En de allervervelendste Ferrucci zat hier niet eens in!
Eens over Ferruciquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En de allervervelendste Ferrucci zat hier niet eens in!
Geen idee.. ik ving wat op maar niks meegekregen verderquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was heel lang niet zeker he?![]()
quote:
Jean Girard lookalikequote:
Geen idee.. ik ving wat op maar niks meegekregen verderquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was heel lang niet zeker he?![]()
Morgen... de spliterwten staan te weken al.quote:
Het was/is een veelbewogen sessiequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Geen idee.. ik ving wat op maar niks meegekregen verder
Niet naar gaan doen he?quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:24 schreef heywoodu het volgende:
"Vooruit spoelen voorbij live moment is niet mogelijk."
Nou ja zeg, knakenbedrijf dat KPN.
Je hebt een uur extra vandaagquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Schiet ff op, ik wil WIDM nog terugkijken en nog wat dingen
Truequote:
Ik dacht een uur minderquote:
Najaar, uur terug. Voorjaar, uur vooruitquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik dacht een uur minder![]()
Altijd wel lachen om het gedoe erover, uiteindelijk wordt je gewoon morgen wakker en ga je gewoon morgenavond naar bed en dan wordt het maandagochtend, etc. Maar dat geheel terzijde.
Maar het is najaar, en hij gaat een uur vooruit. Dus omgekeerd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Najaar, uur terug. Voorjaar, uur vooruit
Fall back, spring forward is een leuk ezelsbruggetje. In de herfst dus een uur meer en in de lente een uur minder.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik dacht een uur minder![]()
Altijd wel lachen om het gedoe erover, uiteindelijk word je gewoon morgen wakker en ga je gewoon morgenavond naar bed en dan wordt het maandagochtend, etc. Maar dat geheel terzijde.
8e? Dacht ikquote:
Gevonden, 10e.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
8e? Dacht ik
Of verder terug?
P9 inmiddels aangezien Pagenaud terug is gezet.quote:
Leuk nieuws.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:28 schreef Starflyer het volgende:
Ik weet niet of dit gisteren tijdens de kwalificatie al verteld werd, maar
Takuma Sato heeft zijn contract verlengd bij Rahal Letterman Lanigan Racing.
https://racer.com/2020/10/24/sato-signs-rll-extension/
Scott McLaughlin gaat fulltime in de IndyCar rijden voor Penske, dat zich terugtrekt uit de Australian Supercars.
https://racer.com/2020/10(...)dycar-entry-in-2021/
En Jimmie Johnson heeft het budget bij elkaar om volgend seizoen de roadraces in de IndyCar te rijden bij Ganassi.
https://racer.com/2020/10(...)-48-ganassi-indycar/
Ik weet dat het allemaal niet al te nieuw is en er wel aan zat te komen, maar dit begint allemaal wel erg jammer te worden voor volgend jaar. DTM al vernaggeld, kijken wat er van de Supercars over gaat blijvenquote:Op zondag 25 oktober 2020 11:28 schreef Starflyer het volgende:
Scott McLaughlin gaat fulltime in de IndyCar rijden voor Penske, dat zich terugtrekt uit de Australian Supercars.
https://racer.com/2020/10(...)dycar-entry-in-2021/
Daar is nog geen zekerheid over.quote:Op zondag 25 oktober 2020 11:29 schreef franklop het volgende:
Blijft RVK op zijn plekje? Of daar nog geen zekerheid over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |