SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
21-10, 21.00 uur: Ajax – Liverpool
27-10, 21.00 uur: Atalanta – Ajax
3-11, 21.00 uur: Midtjylland – Ajax
25-11, 21.00 uur: Ajax – Midtjylland
1-12, 21.00 uur: Liverpool – Ajax
9-12, 18.55 uur: Ajax – Atalanta![]()
Liverpool vernederen!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
9-12, 18.55 uur: Ajax – Atalanta![]()
Elke week CL is wel genot.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
9-12, 18.55 uur: Ajax – AtalantaOh.![]()
Wedstrijd twee uit bij Atalanta wordt cruciaal. Als je daar niet verliest, is het kwestie van zes punten tegen Midtjylland halen en dan speel normaal gesproken om op de volgende ronde in de laatste wedstrijd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, maar als de eerste twee wedstrijden 0 punten opleveren gaat dat wel doorwerken voor het moraal.![]()
Prima wedstrijden eromheen ook.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
17-10 Ajax - Heerenveen
24-10 VVV - Ajax
31-10 Ajax - Fortuna Sittard
8-11 Utrecht - Ajax
21-11 Ajax - Heracles
28-11 Emmen - Ajax
5-12 Ajax - Twente
9-12, 18.55 uur: Ajax – Atalanta
12-12 Ajax - PEC![]()
Ja, vind het een waardeloos voorstel van Van der Sar, maar hier is wel gunstig voor.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Prima wedstrijden eromheen ook.
17-10 Everton - Liverpool
21-10 Ajax - Liverpool
25-10 Atalanta - Sampdoria (die zal nog wel naar de zaterdag gehaald worden)
27-10 Atalanta - Ajax
31-10 FC Nordsjælland - FC Midtjylland
3-11 FC Midtjylland - Ajax
22-11 Aarhus - FC Midtjylland
25-11 Ajax - FC Midtjylland
28-11 Brighton - Liverpool
1-12 Liverpool - Ajax
6-12 Udinese - Atalanta
9-12 Ajax - Atalanta![]()
2 liverpool spelers blijkbaar corona. Ook een manier om te winnen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
bij 12 ga ik wel hoop krijgenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:13 schreef over_hedge het volgende:
2 liverpool spelers blijkbaar corona. Ook een manier om te winnen![]()
Als 2 topclubs hem graag willen dan ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
21 miljoen voor Dest te weinig? Gekkigheid.![]()
Drie weken lijkt mij lang genoeg om te herstellen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:41 schreef Saekerhett het volgende:
Sadio Mané positief getest op coronavirus, die zal denk ik niet spelen tegen Ajax, scheelt iets![]()
18 dagen, die is er dan gewoon bij.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:41 schreef Saekerhett het volgende:
Sadio Mané positief getest op coronavirus, die zal denk ik niet spelen tegen Ajax, scheelt iets![]()
Ligt er maar net aan hoe erg hij er last van heeft. Valt weinig over te zeggen nuquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Drie weken lijkt mij lang genoeg om te herstellen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Die spaghetti op het hoofd van Blind.quote:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Seedorf ziet eruit alsof hij 40 is op die tekening, al zag hij er altijd wel ouder uit dat hij was.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die spaghetti op het hoofd van Blind.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Meestal nauwelijks last, die is er gewoon bij.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe erg hij er last van heeft. Valt weinig over te zeggen nu![]()
Oh is dat Seedorf, dacht Davids want die had toen nog geen bril volgens mijquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Seedorf ziet eruit alsof hij 40 is op die tekening, al zag hij er altijd wel ouder uit dat hij was."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Dit zit er al dagen/weken uit te komen. Beetje over en weer onderhandelen over de transfersom.
Ergens wel positief dat Ajax nu de club is die op het einde van de deadline nog een belangrijke speler weghaalt bij een Bundesliga-club in plaats van andersom.![]()
Vond het wel fijn en goed gaan zonder die rotkop van hem.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit zit er al dagen/weken uit te komen. Beetje over en weer onderhandelen over de transfersom.
Ergens wel positief dat Ajax nu de club is die op het einde van de deadline nog een belangrijke speler weghaalt bij een Bundesliga-club in plaats van andersom.![]()
Is hij echt zo belangrijk daar? Denk dat Werder er ook niet echt rouwig om is als Klaassen vertrokken is.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ergens wel positief dat Ajax nu de club is die op het einde van de deadline nog een belangrijke speler weghaalt bij een Bundesliga-club in plaats van andersom.Oh.![]()
Is ook een plaatje van Davids. Ze worden vlak achter elkaar genoemd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:22 schreef Omega het volgende:
[..]
Oh is dat Seedorf, dacht Davids want die had toen nog geen bril volgens mijEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Prima tijd, voor de rest toch geen fuck te doen vandaagWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Je aanvoerder is meestal wel belangrijk. Die zijn wel rouwig straks, daarom willen ze meer geld.quote:Op zondag 4 oktober 2020 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is hij echt zo belangrijk daar? Denk dat Werder er ook niet echt rouwig om is als Klaassen vertrokken is.
Opvallend dat zoveel mensen neagtief zijn over zijn komst. Het kan heel goed uitpakken, zie ook Blind."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Hier waren Siem en Boilesen ook ooit aanvoerder, was toch blij toen ze vertrokken.quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:23 schreef Omega het volgende:
[..]
Je aanvoerder is meestal wel belangrijk. Die zijn wel rouwig straks, daarom willen ze meer geld.
Opvallend dat zoveel mensen neagtief zijn over zijn komst. Het kan heel goed uitpakken, zie ook Blind.Oh.![]()
die gaat echt wel van waarde zijn hoor, het is meer dat je eigenlijk een echte 6 nodig hebt omdat daar de achilleshiel zit.quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:23 schreef Omega het volgende:
[..]
Je aanvoerder is meestal wel belangrijk. Die zijn wel rouwig straks, daarom willen ze meer geld.
Opvallend dat zoveel mensen neagtief zijn over zijn komst. Het kan heel goed uitpakken, zie ook Blind.![]()
Oh we hebben het over supporters, ja zullen heus wel een paar werder fans blij zijn dat Klaassen vertrekt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier waren Siem en Boilesen ook ooit aanvoerder, was toch blij toen ze vertrokken.
Binnen de staf denk ik dat niemand blij was dat ze weg gingen (al was Boilesen een ander verhaal, was ook geen aanvoerder op het moment dat hij wegging)."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Of dat ze allebei gaan spelen #horrorscenarioquote:Op zondag 4 oktober 2020 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]als Klaassen komt heb je een kans(je) dat hij plaats moet maken
Oh.![]()
je ziet hoe snel het kan gaan, had niet veel gescheeld of je had vandaag al Ekkelenkamp naast Alvarez gezienquote:Op zondag 4 oktober 2020 11:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of dat ze allebei gaan spelen #horrorscenario![]()
eens, die krijgt wel te weinig speeltijd om fit te worden op deze manier al was het natuurlijk ook al 2 wedstrijden aanpassen door de 10 man situatiequote:Op zondag 4 oktober 2020 11:23 schreef Ramboetan het volgende:
Ben benieuwd hoe lang die Neres op de bank-act nog gaat duren.![]()
Rechts achterin zijn we kwetsbaar vandaag. Maz en Timber, geen goed gevoel bij.
Gelukkig is Groningen tot nu toe aanvallend onmachtig geweest dit seizoen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
ik vind Timber juist beter dan Schuurs, meer compatible met Blindquote:Op zondag 4 oktober 2020 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Rechts achterin zijn we kwetsbaar vandaag. Maz en Timber, geen goed gevoel bij.
Gelukkig is Groningen tot nu toe aanvallend onmachtig geweest dit seizoen.![]()
Jaar terug voor 60 miljoen kunnen verkopen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:23 schreef Ramboetan het volgende:
Ben benieuwd hoe lang die Neres op de bank-act nog gaat duren.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Zou zomaar de laatste kans kunnen zijn voor Alvarez en Gravenberch om te laten zien wat ze kunnen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Maakt niet uit man, Ajax doet toch niets nuttigs met het geld. Allemaal matige aankopen die uit de Utrechtse vriendenkring van Ten Hag komen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Jaar terug voor 60 miljoen kunnen verkopen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij begint nu wel erg veel Frank de Boer-trekjes te vertonen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
je ziet hoe snel het kan gaan, had niet veel gescheeld of je had vandaag al Ekkelenkamp naast Alvarez gezienOh.![]()
als je het aantal middenvelders beschikbaar ziet lijkt dat me niet, ook met Klaassen erbij is het niet dat Ten Hag overloopt in keuzesquote:Op zondag 4 oktober 2020 11:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zou zomaar de laatste kans kunnen zijn voor Alvarez en Gravenberch om te laten zien wat ze kunnen.![]()
Eens kijken of El Hankouri een beetje goed afgestopt wordt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zou zomaar de laatste kans kunnen zijn voor Alvarez en Gravenberch om te laten zien wat ze kunnen.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Klaassen was de beste speler van Ajax toen hij vertrok. Vind het wel vreemd dat hij de Bundes liga wil gaan verruilen voor de Nederlandse competitie.![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij begint nu wel erg veel Frank de Boer-trekjes te vertonen.nu ga je wel ver, zijn overwegingen kan ik meestal toch nog wel volgen, Frank had toch wel dingen waar ik dacht hoe kom je er op
![]()
Alvarez op het middenveld blijven proberen doet mij wel denken aan de Theo Janssen op 6 en Sigthorsson boven Milik projectjes.quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]nu ga je wel ver, zijn overwegingen kan ik meestal toch nog wel volgen, Frank had toch wel dingen waar ik dacht hoe kom je er op
Oh.![]()
Mee eens ja, al kon Milik er ook niet zoveel van.quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alvarez op het middenveld blijven proberen doet mij wel denken aan de Theo Janssen op 6 en Sigthorsson boven Milik projectjes.
Ik denk dat het echte probleem is dat er geen goed alternatief is op de nummer 6 positie.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
niet zo met je eens, ik begrijp het idee erachter wel, in die andere gevallen niet al was het bij Theo Janssen ook nog wel een beetje onwil van de speler zelfquote:Op zondag 4 oktober 2020 11:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alvarez op het middenveld blijven proberen doet mij wel denken aan de Theo Janssen op 6 en Sigthorsson boven Milik projectjes.![]()
Milik zou ik nu niet terug willen, maar destijds was hij duidelijk een paar klasses beter.quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Mee eens ja, al kon Milik er ook niet zoveel van.
Ik denk dat het echte probleem is dat er geen goed alternatief is op de nummer 6 positie.Wat is het idee dan? Dat een beperkte verdediger op het middenveld zetten automatisch zegt dat hij een goede balveroveraar is? En dat goede voetballende kwaliteiten blijkbaar niet essentieel zijn op die positie voor Ten Hag terwijl voor het voetbal wat Ajax wil spelen dat wel nodig is.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet zo met je eens, ik begrijp het idee erachter wel, in die andere gevallen niet al was het bij Theo Janssen ook nog wel een beetje onwil van de speler zelfOh.![]()
Heb het even gemist maar wat is er met Kudus ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Blessure opgelopen op de training.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:09 schreef Pedroso het volgende:
Heb het even gemist maar wat is er met Kudus ?Oh.![]()
Ah ok, zonde. Maar ook zonder hem moet dit een overwinning worden.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blessure opgelopen op de training.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
zo makkelijk is het natuurlijk niet, Ten Hag zal altijd concessies moeten doen omdat hij nu eenmaal niet de ideale man heeft op die plek.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is het idee dan? Dat een beperkte verdediger op het middenveld zetten automatisch zegt dat hij een goede balveroveraar is? En dat goede voetballende kwaliteiten blijkbaar niet essentieel zijn op die positie voor Ten Hag terwijl voor het voetbal wat Ajax wil spelen dat wel nodig is.
Met Promes heeft hij al een middenvelder die meer een schaduwspits is, als je dan ook nog Kudus of Gravenberch opstelt die veel drang naar voren hebben is er iemand nodig om de gaatjes op te vullen, blijkbaar vindt Ten Hag Alvarez daar het meest geschikt voor en hij zal dat ook wel goed (genoeg) doen want hij blijft hem opstellen![]()
Martinez basisplaats dus definitief kwijt. Hopen dat Neres minuten gaat maken zodat hij uiteindelijk Labyad uit de basis verdrijft. Alvarez moet toch ook wel snel gepasseerd worden imo.![]()
Allicht. Het gaat mij meer om Timber zijn flaters in Jong en de Onder -19. Wat ik daar heb gezien vorige 2 jaar, stemt me niet erg gelukkig. Vooral veel inschattingsfouten.quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind Timber juist beter dan Schuurs, meer compatible met Blind
Maar goed, liever dat hij daar de fouten maakt dan in het eerste.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dan moet Ten Hag toch gewoon bij Overmars aangeven wat voor type middenvelder hij er bij wil hebben, en dit is iets wat al een jaar een duidelijk probleem is. En je kan wel iemand willen die de gaatjes vult (wat Alvarez niet eens zo goed doet imo) maar als hij niet kan voetballen loopt je aanvalsspel ook een flinke verzwakking op.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo makkelijk is het natuurlijk niet, Ten Hag zal altijd concessies moeten doen omdat hij nu eenmaal niet de ideale man heeft op die plek.
Met Promes heeft hij al een middenvelder die meer een schaduwspits is, als je dan ook nog Kudus of Gravenberch opstelt die veel drang naar voren hebben is er iemand nodig om de gaatjes op te vullen, blijkbaar vindt Ten Hag Alvarez daar het meest geschikt voor en hij zal dat ook wel goed (genoeg) doen want hij blijft hem opstellenOh.![]()
ik neem aan dat ze daar gesprekken over hebben maar zo'n speler moet dan ook wel weer haalbaar zijnquote:Op zondag 4 oktober 2020 12:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet Ten Hag toch gewoon bij Overmars aangeven wat voor type middenvelder hij er bij wil hebben, en dit is iets wat al een jaar een duidelijk probleem is. En je kan wel iemand willen die de gaatjes vult (wat Alvarez niet eens zo goed doet imo) maar als hij niet kan voetballen loopt je aanvalsspel ook een flinke verzwakking op.![]()
Lijkt alsof Ajax met 3 CV’s speelt in bal bezit. Alvarez speelt centraal achterin met rechts Timber en links Blind.![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Iemand die een stream link voor mij heeft? Kan helaas niet thuis kijken.https://live.foxsports.nl/live/quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Iemand die een stream link voor mij heeft? Kan helaas niet thuis kijken.![]()
Natuurlijk, die spelers liggen niet voor het oprapen. Maar als je een jaar zoekt naar zo'n speler kan je vast wel een betere optie vinden dan Alvarez, iemand die zowel defensief als opbouwend goed genoeg is.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik neem aan dat ze daar gesprekken over hebben maar zo'n speler moet dan ook wel weer haalbaar zijnOh.![]()
ik verbaas me wel vaker, zie Klaiber, dan zijn of de scouts genegeerd of gewoon debiel.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk, die spelers liggen niet voor het oprapen. Maar als je een jaar zoekt naar zo'n speler kan je vast wel een betere optie vinden dan Alvarez, iemand die zowel defensief als opbouwend goed genoeg is.![]()
Dat komt omdat de directie en RvC gewoon zoveel mogelijk Nederlanders willen omdat ze bang zijn dat we ons niet meer kunnen identificeren met het team andersquote:Op zondag 4 oktober 2020 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik verbaas me wel vaker, zie Klaiber, dan zijn of de scouts genegeerd of gewoon debiel.wat natuurlijk een kulargument is maar dat vinden ze blijkbaar belangrijk.
Oh.![]()
Alvarez is voor de shirtverkoop aan de Mexicanen, degene die dit zou kunnen bevestigen zien we we eigenlijk nooit meerquote:Op zondag 4 oktober 2020 12:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt omdat de directie en RvC gewoon zoveel mogelijk Nederlanders willen omdat ze bang zijn dat we ons niet meer kunnen identificeren met het team anderswat natuurlijk een kulargument is maar dat vinden ze blijkbaar belangrijk.
![]()
ik ben tegen racismequote:Op zondag 4 oktober 2020 12:32 schreef Ciclon het volgende:
Native- Americans zijn over het algemeen geen goede voetballers. Alvarez is denk zo'n 60/75% NA.![]()
Kom net de kerk uit, iets gemist?quote:
Zo zonder publiek lijkt het ook nergens op. Snap wel dat die gasten denken waar spelen we eigenlijk voor.Narf!![]()
Nee, kansje voor Alvarez en net 1 kans voor Grun verder niks.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:37 schreef Sickert het volgende:
[..]
Kom net de kerk uit, iets gemist?
Zo zonder publiek lijkt het ook nergens op. Snap wel dat die gasten denken waar spelen we eigenlijk voor.![]()
Wat ik begreep is dat hij wel een dragende speler is daar, maar dat Werder ook geld nodig heeft. Blijkbaar was de verwachting dat Rashica voor de hoofdprijs verkocht zou worden, maar dat is niet gebeurd.quote:Op zondag 4 oktober 2020 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is hij echt zo belangrijk daar? Denk dat Werder er ook niet echt rouwig om is als Klaassen vertrokken is.![]()
Aan corners geen gebrek. Voorzetten van de zijkant ook niet. Misschien eens een spits neerzetten van boven de 1m60?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Elk jaar hetzelfde zaadbeeld in Groningen, toch ook bijzonder eigenlijk. Het is wachten op zijn klutsgoal of counter van Groningen.![]()
De techniek laat Alvarez in de steek. Verrassend.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Iedereen ziet dat Alvarez er geen kut van kan.
Iedereen ziet dat Labyad in de spits echt niet kan.
Iedereen ziet dat Tadic beter is in de spits dan op links.
Iedereen ziet dat Promes op linksbuiten beter is dan op 10.
En alsnog krijgen we wedstrijd na wedstrijd dezelfde baggeropstelling te zien.![]()
Lekker man , een voetballer van jupiler liek niveau in je team .Lekker de beuk erinRED ONS HENNIEGOD![]()
Het Eyong Tarkang Enoh-syndroom.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
En als Alvarez de bal niet zo vaak zou verspelen, hoeft ie hem ook niet steeds terug te veroveren.Oh.![]()
Tadic is volgens Ten Hag beter op links dan in de spits.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:47 schreef BobW het volgende:
Waarom staat Promes eigenlijk op 10 dit seizoen?
Wat onzin is.Oh.![]()
Vreet het gras op en desnoods de modder.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Lekker man , een voetballer van jupiler liek niveau in je team .Lekker de beuk erinOh.![]()
Ik ga mn grap wel uitleggen.quote:
Maar er kan in elk vak van de tribune toch wel 30/40 man zitten op zn minst. Met 600 samengepakt in een kerk mag dus wel.Narf!![]()
Ja religie krijgt altijd een speciale behandeling, God mag weten waarom.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik ga mn grap wel uitleggen.
Maar er kan in elk vak van de tribune toch wel 30/40 man zitten op zn minst. Met 600 samengepakt in een kerk mag dus wel.Oh.![]()
Wel een beetje waar ik bang voor was begin dit seizoen. Ajax heeft echt een flinke jas uitgedaan op het gebied van creativiteit en scorend vermogen.![]()
Stoppen met die kermisopstellingen met 4 man uit positie zou al helpen...quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:59 schreef Generationalpha het volgende:
Wel een beetje waar ik bang voor was begin dit seizoen. Ajax heeft echt een flinke jas uitgedaan op het gebied van creativiteit en scorend vermogen.Jack does it in real time...![]()
Flinke Frank de Boer flashbacks hier. Waar is het tempo gebleven?proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Ligt ook gewoon aan de spelers. Ziyech en Van de Beek weg kost je heel veel goals.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:59 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Stoppen met die kermisopstellingen met 4 man uit positie zou al helpen...
En Tadic wordt een jaartje ouder, werkt allemaal niet mee.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2020 13:02:24 ]![]()
Als de poppetjes dan ook verkeerd staan of zelfs de verkeerde poppetjes in het veld..quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:59 schreef Generationalpha het volgende:
Wel een beetje waar ik bang voor was begin dit seizoen. Ajax heeft echt een flinke jas uitgedaan op het gebied van creativiteit en scorend vermogen.
#nooitmeerlabyad
#Tadichoortinofachterdespits
#promessihoortoplinksNarf!![]()
Ik ben eigenlijk wel klaar met ten Hag. Zoveel onbegrijpelijke keuzes, heb geeneens meer zin om het te kijken.
Welke idioot verzint het om de aanvallers bijna allemaal op hun verkeerde plek te zetten? Als het werkt laat ik me graag tegenspreken, maar elke idioot ziet toch dat zijn opstelling op deze manier elke keer een flop is?![]()
Je hebt met Antony en Kudus ook wel weer wat terug gekregen, al is die laatste er helaas niet bij vandaag. Het helpt gewoon niet dat ten Hag aan het begin van elk seizoen weer stug vasthoudt aan een waardeloze opstelling.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:02 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ligt ook gewoon aan de spelers. Ziyech en Van de Beek weg kost je heel veel goals.
En Tadic wordt een jaartje ouder, werkt allemaal niet mee.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Tijd voor wat kritisch vragen na afloop, maar met van die ontzettend vermoeiende figuren als Jan-Jood zal dat er wel niet inzitten.![]()
Ik begrijp de keuze voor Promes op die positie (nog) niet. Komt totaal niet tot zijn recht daar.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:05 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben eigenlijk wel klaar met ten Hag. Zoveel onbegrijpelijke keuzes, heb geeneens meer zin om het te kijken.
Welke idioot verzint het om de aanvallers bijna allemaal op hun verkeerde plek te zetten? Als het werkt laat ik me graag tegenspreken, maar elke idioot ziet toch dat zijn opstelling op deze manier elke keer een flop is?Dit, dus.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: