quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:07 schreef Shreyas het volgende:
Jammer van Klaiber, als er genoegen gaan nemen met spelers van een dergelijk niveau dan kun je je Europese ambities meteen over boord gooien.
Sowieso dit transferbeleid is echt heel matig. Waarom lukt het Feyenoord wel om een ervaren verdediger (Uros Spajic) binnen te halen die waarschijnlijk beter is dan Magallan, Alvarez, Pierie of Veltman.
Waarom kan PSV wel een topspits met ervaring binnenhalen zoals Eran Zahavi en hebben wij Traoré en Labyad.
Dit kan toch niet met al die miljoenen op de bank?
Fijn dat jij wel blij bent met Klaiber en dat je Alvarez en Labyad top vindt.quote:
Ik snap nog altijd niet waarom Werder Klaassen zou laten gaan voor een lager bedrag dan ze zelf voor hem hebben neergelegd.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Erg mooi ja en zo te horen gaat er dus nog een middenvelder komen. Volgens Ten Hag zijn er meerdere opties, maar het zal Klaassen toch wel worden.
Godver, ik had nog wel de stille hoop dat dat iets kon worden.quote:
Nee, ik begrijp dat je weer probeert te scoren, maar ik weet dat jij genoeg verstand van voetbal hebt om te begrijpen dat een speler als Klaiber niets toevoegt aan Ajax en dat na de eerste 30 minuten tegen Vitesse is gebleken dat onze defensie (waar ik ook even Alvarez toe reken) echt zeer matig is.quote:
Precies, mooie clubs!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 18:25 schreef Simmertje het volgende:
Super leuke poule wel, geen nietszeggende parkeer de bus clubs als Krasnodar of Dinamo Kiev. In principe moeten wij 3de kunnen worden en een goed Ajax haalt de 2de ronde.
Omdat ze maar 5 scouts in dienst hebben waarvan er 1 vast zit in Denemarkenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:48 schreef AmaninFull het volgende:
Hoe is het mogelijk dat we verdomme Wöber en Botman en in mindere mate Kristensen zelf van de hand doen en dan nu met zwakke plekken in de verdediging zitten en Klaiber moeten kopen? Dat is gewoon wanbeleid. Tevens wil ik hier herhalen wat een andere user zei, waarom wordt er nooit in Frankrijk gescout?
Ik schat Kristensen nu niet bepaald hoger in dan Klaiberquote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:48 schreef AmaninFull het volgende:
Hoe is het mogelijk dat we verdomme Wöber en Botman en in mindere mate Kristensen zelf van de hand doen en dan nu met zwakke plekken in de verdediging zitten en Klaiber moeten kopen? Dat is gewoon wanbeleid. Tevens wil ik hier herhalen wat een andere user zei, waarom wordt er nooit in Frankrijk gescout?
Ik denk dat een paar studenten met kennis van statistiek het beter zouden doen dan deze hap.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 00:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Omdat ze maar 5 scouts in dienst hebben waarvan er 1 vast zit in Denemarken
Okee kan ik inkomen. Hoe quote ik trouwens twee posts in één bericht?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 00:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik schat Kristensen nu niet bepaald hoger in dan Klaiber
Eerst de quotes selecteren (knop indrukken) die je in dat ene bericht wil hebben en dan kun je in het berichtenveld doen en laten wat je wil.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 00:13 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Okee kan ik inkomen. Hoe quote ik trouwens twee posts in één bericht?
Mijn trollalert ging afquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:07 schreef Shreyas het volgende:
Jammer van Klaiber, als er genoegen gaan nemen met spelers van een dergelijk niveau dan kun je je Europese ambities meteen over boord gooien.
Sowieso dit transferbeleid is echt heel matig. Waarom lukt het Feyenoord wel om een ervaren verdediger (Uros Spajic) binnen te halen die waarschijnlijk beter is dan Magallan, Alvarez, Pierie of Veltman.
Waarom kan PSV wel een topspits met ervaring binnenhalen zoals Eran Zahavi en hebben wij Traoré en Labyad.
Dit kan toch niet met al die miljoenen op de bank?
Wober en Kristensen bakken er geen reet van.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:48 schreef AmaninFull het volgende:
Middenveld wordt nu waarschijnlijk Alvarez, Ekkelenkamp en Gravenberch. Ik vrees echt voor matig spel en puntverlies.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Eigenlijk wel jammer. Ik had liever het team in elkaar zien vallen zonder Alvarez.
Groningen is echt tering slechtquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Middenveld wordt nu waarschijnlijk Alvarez, Ekkelenkamp en Gravenberch. Ik vrees echt voor matig spel en puntverlies.
Dat is waar. En geen schuimbekkend Gronings publiek die het team extra motivatie geeft.quote:
Godverdomme.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:43 schreef Simmertje het volgende:
Edson Álvarez ontloopt schorsing: rode kaart geseponeerd
Edson Álvarez is door de tuchtcommissie van de KNVB vrijgesproken. De rode kaart die de middenvelder van Ajax zaterdag kreeg tegen Vitesse is geseponeerd. In een eerder stadium wilde de aanklager betaald voetbal Álvarez voor drie duels schorsen, waarvan één voorwaardelijk, maar daar ging Ajax niet mee akkoord.
KNJBBBB
Neuh Alvarez Gravenberch Promes en dan voorin Antony Tadic en Labyad.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Middenveld wordt nu waarschijnlijk Alvarez, Ekkelenkamp en Gravenberch. Ik vrees echt voor matig spel en puntverlies.
zonder publiek is het toch heel andersquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zijn ze elk jaar en toch heeft Ajax het er vaak bijzonder moeilijk.
Dat klopt zeker.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
zonder publiek is het toch heel anders
Had wel het idee dat toen de competities elders doorgingen de topclubs het wat makkelijker hadden in de uitwedstrijden. Maar geen idee of dat ook cijfermatig bewezen is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat klopt zeker.
Al kunnen thuisteams dan wel nog verdedigender spelen zonder dat ze naar voren worden geschreeuwd door de eigen aanhang.
daarom, goed dat ze er, al is het een jaar 10 te laat, mee gestopt zijn, was nog in de tijd van Van Praag die het "merk" Ajax op die manier wereldwijd wilde neerzetten, daarom altijd grappig als hij of z'n maatje Van Os adviezen geven over hoe het moet, ze hebben die opgang in de jaren 90 zelf ook weer afgebroken met domme beslissingen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:28 schreef De_Kraam het volgende:
Ajax Cape Town is niet meer, RIP aan de nabestaanden.
https://nos.nl/artikel/23(...)de-das-omgedaan.html
"Eigenlijk slaat het nergens op. Het heeft Ajax geen winst opgeleverd. In meer dan twintig seizoenen zijn Steven Pienaar, Eyong Enoh, Thulani Serero en Lassina Traoré de enige vier spelers die minuten hebben gemaakt in het eerste van Ajax in Amsterdam. Van dit viertal is alleen Serero echt opgeleid door Ajax Cape Town, de rest is via een omweg in Kaapstad terechtgekomen."
(lol)
Ajax vindt altijd wel een gaatje aanvallend dus dat zal het probleem niet zijn en Groningen heeft hun ziel en zaligheid in de man van glas gegooid dus mentaal is het al een probleem als hij er niet bij is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat klopt zeker.
Al kunnen thuisteams dan wel nog verdedigender spelen zonder dat ze naar voren worden geschreeuwd door de eigen aanhang.
Ziek veel geld in pompenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:52 schreef Marsenal het volgende:
Eyong tarkang enoh![]()
Als je iets doet, doe het dan goed. Cape Town had op zich wel iets moois kunnen zijn, maar dan moet je er gewoon ziek veel geld in pompen en niet willen verwachten dat het iets oplevert, Frans van Seumeren-stijl.
Ja precies, dan moet je het dus gewoon niet willen, als dat te veel moeite is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ziek veel geld in pompen
Het blijft Afrika
Komt helemaal goed zo te zien.quote:
Bovendien lag het bestuur daar ook constant met elkaar overhoop. Gaven elkaar wielklemmen etc. Als je daar dan veel geld in pompt verdwijnt dat in allerlei verkeerde zakken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:55 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja precies, dan moet je het dus gewoon niet willen, als dat te veel moeite is.
Garantie tot aan de deur. Jammer Bartoquote:
Ach ja, je hebt wel Midtjylland in het midden en dan Atalanta-thuis op t einde. Maakt allemaal niet zoveel uit. Hangt meer van vorm van Ajax af dan het programma.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Beginnen met Liverpool-thuis en Atalanta-uit.
Dat wordt 0 punten ben ik bang.
Klopt, maar als de eerste twee wedstrijden 0 punten opleveren gaat dat wel doorwerken voor het moraal.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja, je hebt wel Midtjylland in het midden en dan Atalanta-thuis op t einde. Maakt allemaal niet zoveel uit. Hangt meer van vorm van Ajax af dan het programma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |