Mee eens ja, al kon Milik er ook niet zoveel van.quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alvarez op het middenveld blijven proberen doet mij wel denken aan de Theo Janssen op 6 en Sigthorsson boven Milik projectjes.
niet zo met je eens, ik begrijp het idee erachter wel, in die andere gevallen niet al was het bij Theo Janssen ook nog wel een beetje onwil van de speler zelfquote:Op zondag 4 oktober 2020 11:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alvarez op het middenveld blijven proberen doet mij wel denken aan de Theo Janssen op 6 en Sigthorsson boven Milik projectjes.
Milik zou ik nu niet terug willen, maar destijds was hij duidelijk een paar klasses beter.quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Mee eens ja, al kon Milik er ook niet zoveel van.
Ik denk dat het echte probleem is dat er geen goed alternatief is op de nummer 6 positie.
Wat is het idee dan? Dat een beperkte verdediger op het middenveld zetten automatisch zegt dat hij een goede balveroveraar is? En dat goede voetballende kwaliteiten blijkbaar niet essentieel zijn op die positie voor Ten Hag terwijl voor het voetbal wat Ajax wil spelen dat wel nodig is.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet zo met je eens, ik begrijp het idee erachter wel, in die andere gevallen niet al was het bij Theo Janssen ook nog wel een beetje onwil van de speler zelf
Blessure opgelopen op de training.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:09 schreef Pedroso het volgende:
Heb het even gemist maar wat is er met Kudus ?
Ah ok, zonde. Maar ook zonder hem moet dit een overwinning worden.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blessure opgelopen op de training.
zo makkelijk is het natuurlijk niet, Ten Hag zal altijd concessies moeten doen omdat hij nu eenmaal niet de ideale man heeft op die plek.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is het idee dan? Dat een beperkte verdediger op het middenveld zetten automatisch zegt dat hij een goede balveroveraar is? En dat goede voetballende kwaliteiten blijkbaar niet essentieel zijn op die positie voor Ten Hag terwijl voor het voetbal wat Ajax wil spelen dat wel nodig is.
Allicht. Het gaat mij meer om Timber zijn flaters in Jong en de Onder -19. Wat ik daar heb gezien vorige 2 jaar, stemt me niet erg gelukkig. Vooral veel inschattingsfouten.quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind Timber juist beter dan Schuurs, meer compatible met Blind
Dan moet Ten Hag toch gewoon bij Overmars aangeven wat voor type middenvelder hij er bij wil hebben, en dit is iets wat al een jaar een duidelijk probleem is. En je kan wel iemand willen die de gaatjes vult (wat Alvarez niet eens zo goed doet imo) maar als hij niet kan voetballen loopt je aanvalsspel ook een flinke verzwakking op.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo makkelijk is het natuurlijk niet, Ten Hag zal altijd concessies moeten doen omdat hij nu eenmaal niet de ideale man heeft op die plek.
Met Promes heeft hij al een middenvelder die meer een schaduwspits is, als je dan ook nog Kudus of Gravenberch opstelt die veel drang naar voren hebben is er iemand nodig om de gaatjes op te vullen, blijkbaar vindt Ten Hag Alvarez daar het meest geschikt voor en hij zal dat ook wel goed (genoeg) doen want hij blijft hem opstellen
ik neem aan dat ze daar gesprekken over hebben maar zo'n speler moet dan ook wel weer haalbaar zijnquote:Op zondag 4 oktober 2020 12:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet Ten Hag toch gewoon bij Overmars aangeven wat voor type middenvelder hij er bij wil hebben, en dit is iets wat al een jaar een duidelijk probleem is. En je kan wel iemand willen die de gaatjes vult (wat Alvarez niet eens zo goed doet imo) maar als hij niet kan voetballen loopt je aanvalsspel ook een flinke verzwakking op.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Iemand die een stream link voor mij heeft? Kan helaas niet thuis kijken.
https://live.foxsports.nl/live/quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Iemand die een stream link voor mij heeft? Kan helaas niet thuis kijken.
Natuurlijk, die spelers liggen niet voor het oprapen. Maar als je een jaar zoekt naar zo'n speler kan je vast wel een betere optie vinden dan Alvarez, iemand die zowel defensief als opbouwend goed genoeg is.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik neem aan dat ze daar gesprekken over hebben maar zo'n speler moet dan ook wel weer haalbaar zijn
ik verbaas me wel vaker, zie Klaiber, dan zijn of de scouts genegeerd of gewoon debiel.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk, die spelers liggen niet voor het oprapen. Maar als je een jaar zoekt naar zo'n speler kan je vast wel een betere optie vinden dan Alvarez, iemand die zowel defensief als opbouwend goed genoeg is.
Dat komt omdat de directie en RvC gewoon zoveel mogelijk Nederlanders willen omdat ze bang zijn dat we ons niet meer kunnen identificeren met het team andersquote:Op zondag 4 oktober 2020 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik verbaas me wel vaker, zie Klaiber, dan zijn of de scouts genegeerd of gewoon debiel.
Alvarez is voor de shirtverkoop aan de Mexicanen, degene die dit zou kunnen bevestigen zien we we eigenlijk nooit meerquote:Op zondag 4 oktober 2020 12:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt omdat de directie en RvC gewoon zoveel mogelijk Nederlanders willen omdat ze bang zijn dat we ons niet meer kunnen identificeren met het team anderswat natuurlijk een kulargument is maar dat vinden ze blijkbaar belangrijk.
ik ben tegen racismequote:Op zondag 4 oktober 2020 12:32 schreef Ciclon het volgende:
Native- Americans zijn over het algemeen geen goede voetballers. Alvarez is denk zo'n 60/75% NA.
Kom net de kerk uit, iets gemist?quote:
Nee, kansje voor Alvarez en net 1 kans voor Grun verder niks.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:37 schreef Sickert het volgende:
[..]
Kom net de kerk uit, iets gemist?
Zo zonder publiek lijkt het ook nergens op. Snap wel dat die gasten denken waar spelen we eigenlijk voor.
Wat ik begreep is dat hij wel een dragende speler is daar, maar dat Werder ook geld nodig heeft. Blijkbaar was de verwachting dat Rashica voor de hoofdprijs verkocht zou worden, maar dat is niet gebeurd.quote:Op zondag 4 oktober 2020 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is hij echt zo belangrijk daar? Denk dat Werder er ook niet echt rouwig om is als Klaassen vertrokken is.
Het Eyong Tarkang Enoh-syndroom.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
En als Alvarez de bal niet zo vaak zou verspelen, hoeft ie hem ook niet steeds terug te veroveren.
Tadic is volgens Ten Hag beter op links dan in de spits.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:47 schreef BobW het volgende:
Waarom staat Promes eigenlijk op 10 dit seizoen?
Vreet het gras op en desnoods de modder.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Lekker man , een voetballer van jupiler liek niveau in je team .Lekker de beuk erin
Ik ga mn grap wel uitleggen.quote:
Ja religie krijgt altijd een speciale behandeling, God mag weten waarom.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik ga mn grap wel uitleggen.
Maar er kan in elk vak van de tribune toch wel 30/40 man zitten op zn minst. Met 600 samengepakt in een kerk mag dus wel.
Stoppen met die kermisopstellingen met 4 man uit positie zou al helpen...quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:59 schreef Generationalpha het volgende:
Wel een beetje waar ik bang voor was begin dit seizoen. Ajax heeft echt een flinke jas uitgedaan op het gebied van creativiteit en scorend vermogen.
Ligt ook gewoon aan de spelers. Ziyech en Van de Beek weg kost je heel veel goals.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:59 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Stoppen met die kermisopstellingen met 4 man uit positie zou al helpen...
Als de poppetjes dan ook verkeerd staan of zelfs de verkeerde poppetjes in het veld..quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:59 schreef Generationalpha het volgende:
Wel een beetje waar ik bang voor was begin dit seizoen. Ajax heeft echt een flinke jas uitgedaan op het gebied van creativiteit en scorend vermogen.
Je hebt met Antony en Kudus ook wel weer wat terug gekregen, al is die laatste er helaas niet bij vandaag. Het helpt gewoon niet dat ten Hag aan het begin van elk seizoen weer stug vasthoudt aan een waardeloze opstelling.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:02 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ligt ook gewoon aan de spelers. Ziyech en Van de Beek weg kost je heel veel goals.
En Tadic wordt een jaartje ouder, werkt allemaal niet mee.
Ik begrijp de keuze voor Promes op die positie (nog) niet. Komt totaal niet tot zijn recht daar.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:05 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben eigenlijk wel klaar met ten Hag. Zoveel onbegrijpelijke keuzes, heb geeneens meer zin om het te kijken.
Welke idioot verzint het om de aanvallers bijna allemaal op hun verkeerde plek te zetten? Als het werkt laat ik me graag tegenspreken, maar elke idioot ziet toch dat zijn opstelling op deze manier elke keer een flop is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |