Is hij echt zo belangrijk daar? Denk dat Werder er ook niet echt rouwig om is als Klaassen vertrokken is.quote:Op zondag 4 oktober 2020 00:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit zit er al dagen/weken uit te komen. Beetje over en weer onderhandelen over de transfersom.
Ergens wel positief dat Ajax nu de club is die op het einde van de deadline nog een belangrijke speler weghaalt bij een Bundesliga-club in plaats van andersom.
Is ook een plaatje van Davids. Ze worden vlak achter elkaar genoemd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:22 schreef Omega het volgende:
[..]
Oh is dat Seedorf, dacht Davids want die had toen nog geen bril volgens mij
Je aanvoerder is meestal wel belangrijk. Die zijn wel rouwig straks, daarom willen ze meer geld.quote:Op zondag 4 oktober 2020 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is hij echt zo belangrijk daar? Denk dat Werder er ook niet echt rouwig om is als Klaassen vertrokken is.
Hier waren Siem en Boilesen ook ooit aanvoerder, was toch blij toen ze vertrokken.quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:23 schreef Omega het volgende:
[..]
Je aanvoerder is meestal wel belangrijk. Die zijn wel rouwig straks, daarom willen ze meer geld.
Opvallend dat zoveel mensen neagtief zijn over zijn komst. Het kan heel goed uitpakken, zie ook Blind.
die gaat echt wel van waarde zijn hoor, het is meer dat je eigenlijk een echte 6 nodig hebt omdat daar de achilleshiel zit.quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:23 schreef Omega het volgende:
[..]
Je aanvoerder is meestal wel belangrijk. Die zijn wel rouwig straks, daarom willen ze meer geld.
Opvallend dat zoveel mensen neagtief zijn over zijn komst. Het kan heel goed uitpakken, zie ook Blind.
Oh we hebben het over supporters, ja zullen heus wel een paar werder fans blij zijn dat Klaassen vertrekt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier waren Siem en Boilesen ook ooit aanvoerder, was toch blij toen ze vertrokken.
Of dat ze allebei gaan spelen #horrorscenarioquote:Op zondag 4 oktober 2020 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]als Klaassen komt heb je een kans(je) dat hij plaats moet maken
je ziet hoe snel het kan gaan, had niet veel gescheeld of je had vandaag al Ekkelenkamp naast Alvarez gezienquote:Op zondag 4 oktober 2020 11:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of dat ze allebei gaan spelen #horrorscenario
eens, die krijgt wel te weinig speeltijd om fit te worden op deze manier al was het natuurlijk ook al 2 wedstrijden aanpassen door de 10 man situatiequote:Op zondag 4 oktober 2020 11:23 schreef Ramboetan het volgende:
Ben benieuwd hoe lang die Neres op de bank-act nog gaat duren.
ik vind Timber juist beter dan Schuurs, meer compatible met Blindquote:Op zondag 4 oktober 2020 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Rechts achterin zijn we kwetsbaar vandaag. Maz en Timber, geen goed gevoel bij.
Gelukkig is Groningen tot nu toe aanvallend onmachtig geweest dit seizoen.
Jaar terug voor 60 miljoen kunnen verkopen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:23 schreef Ramboetan het volgende:
Ben benieuwd hoe lang die Neres op de bank-act nog gaat duren.
Zou zomaar de laatste kans kunnen zijn voor Alvarez en Gravenberch om te laten zien wat ze kunnen.quote:
Maakt niet uit man, Ajax doet toch niets nuttigs met het geld. Allemaal matige aankopen die uit de Utrechtse vriendenkring van Ten Hag komen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Jaar terug voor 60 miljoen kunnen verkopen.
Hij begint nu wel erg veel Frank de Boer-trekjes te vertonen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
je ziet hoe snel het kan gaan, had niet veel gescheeld of je had vandaag al Ekkelenkamp naast Alvarez gezien
als je het aantal middenvelders beschikbaar ziet lijkt dat me niet, ook met Klaassen erbij is het niet dat Ten Hag overloopt in keuzesquote:Op zondag 4 oktober 2020 11:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zou zomaar de laatste kans kunnen zijn voor Alvarez en Gravenberch om te laten zien wat ze kunnen.
Eens kijken of El Hankouri een beetje goed afgestopt wordt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zou zomaar de laatste kans kunnen zijn voor Alvarez en Gravenberch om te laten zien wat ze kunnen.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij begint nu wel erg veel Frank de Boer-trekjes te vertonen.
Alvarez op het middenveld blijven proberen doet mij wel denken aan de Theo Janssen op 6 en Sigthorsson boven Milik projectjes.quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]nu ga je wel ver, zijn overwegingen kan ik meestal toch nog wel volgen, Frank had toch wel dingen waar ik dacht hoe kom je er op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |