Dit idd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het wordt sowieso interessant om te zien hoe de F1 die budget cap denkt te kunnen gaan handhaven. Het WK Creatief Boekhouden kan beginnen.
https://www.autosport.com(...)-engine-deal-to-2025quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik sluit niet uit dat Williams met Renault motoren gaat rijden.
Williams heeft al eens met Renault motoren gereden toch?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:38 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
https://www.autosport.com(...)-engine-deal-to-2025
Rijden in ieder geval met Mercedes tot en met 2025. Meende ook ergens gelezen te hebben dat de Mercs zelfs goedkoper zouden zijn dan de renault motoren.
Horner en Tost zeggen nu ook dat dat een no-go is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
In het verleden hebben RBR en Toro Rosso vaker met verschillende motoren gereden.
https://www.autosport.com(...)ould-use-same-enginequote:However, the current business model is built around the two teams sharing technology, such as gearboxes and associated rear suspension.
"I think it's very much a two-for-one scenario," said Horner. "So due to the synergy projects, due to the integration of the drivetrain, then it's inconceivable to think that the two teams could operate on different power units.
"That introduces all kinds of complexities particularly with IP etc, from the different suppliers. So it will be way from ideal to have both teams on different power unit solutions."
AlphaTauri boss Franz Tost agreed that the two teams have to continue to share a power supplier, with the Faenza outfit having now closed its gearbox department.
"We don't want to use a different power unit to what Red Bull Racing is using because we want to continue with the synergy process," said the Austrian.
"I don't want that we at AlphaTauri start once more designing our own gearbox, the complete rear suspension, that kind of stuff. We have a very close cooperation with Red Bull Technology, and we want to continue with them, and definitely want to have the same engine."
Inderdaad, zou wel een erg domme zet zijn van de nieuwe eigenaar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:56 schreef Starflyer het volgende:
Waarom zou je überhaupt van de Mercedes motoren af willen als team?
Zijn de beste motoren van het veld.
Hoever komt dat grind als vanaf Pouhon met 290 erin gaat? Denk over de 3e rij toeschouwers.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:14 schreef Nattekat het volgende:
Er gaan verhalen rond dat Spa wel eens omgeven kan gaan worden door grind. Alle bochten van start tot Pouhon.
Dat zou een positieve ontwikkeling zijn. Nu worden fouten op Spa niet afgestraft omdat je simpelweg volgas over de uitloopstroken kunt rijden. Een klein kind had dit overigens van tevoren kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:14 schreef Nattekat het volgende:
Er gaan verhalen rond dat Spa wel eens omgeven kan gaan worden door grind. Alle bochten van start tot Pouhon.
Paul Richard is een echte rotbaan. Niks wordt afgestraft. Maar Spa met grind omgeven, nee dat ook weer niet. Doe dan hogere kerbstones.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat zou een positieve ontwikkeling zijn. Nu worden fouten op Spa niet afgestraft omdat je simpelweg volgas over de uitloopstroken kunt rijden. Een klein kind had dit overigens van tevoren kunnen bedenken.
Op een circuit als Paul Ricard is het helemaal onmogelijk om te crashen. Ik heb nog nooit zoveel asfalt bij elkaar gezien. Wie bedenkt zoiets? "wEl NEtJes bINneN dE lIjNtjeS blIjVEn RiJDEn, h0Or"
Waarom wil je dat niet?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:15 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Paul Richard is een echte rotbaan. Niks wordt afgestraft. Maar Spa met grind omgeven, nee dat ook weer niet. Doe dan hogere kerbstones.
Dan loop je vast en is het over en uit.quote:
Ongelofelijk, hoe krijg je het je toetsenboord uit.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat zou een positieve ontwikkeling zijn. Nu worden fouten op Spa niet afgestraft omdat je simpelweg volgas over de uitloopstroken kunt rijden. Een klein kind had dit overigens van tevoren kunnen bedenken.
Op een circuit als Paul Ricard is het helemaal onmogelijk om te crashen. Ik heb nog nooit zoveel asfalt bij elkaar gezien. Wie bedenkt zoiets? "wEl NEtJes bINneN dE lIjNtjeS blIjVEn RiJDEn, h0Or"
Ongelofelijk zelfs, wow. Inderdaad een heel controversieel standpunt wat ik hier gedeponeerd heb. Hopelijk kom je nog in slaap vanavond.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:37 schreef opreis het volgende:
[..]
Ongelofelijk, hoe krijg je het je toetsenboord uit.
Grosjean is het niet met je eensquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:15 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Paul Richard is een echte rotbaan. Niks wordt afgestraft. Maar Spa met grind omgeven, nee dat ook weer niet. Doe dan hogere kerbstones.
Het circuit zou juist weer in oude glorie hersteld worden mocht dit daadwerkelijk gebeuren. Jij vindt het positief dat fouten niet afgestraft worden?quote:
ja, maar op een veilige manier. een strookje gras naast de racelijn bij de meeste bochten. Eau Rouge Raidillon moet gewoon asfalt blijven. Coureurs moeten bij een uitstapje niet direct de baan weer op kunnen rijden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het circuit zou juist weer in oude glorie hersteld worden mocht dit daadwerkelijk gebeuren. Jij vindt het positief dat fouten niet afgestraft worden?
Dat was idd lachwekkend, maar geen maatstaf.quote:Ik kan me nog dat gevecht tussen Kimi en Lewis herinneren op Spa 2008. Dat was echt lachwekkend. Ze reden meer naast de baan dan erop. Waar zit je dan nog naar te kijken? Zo kan ik ook F1 rijden.
Dit is wel een hele onnozele opmerking. Het dodelijke ongeval van Hubert werd juist veroorzaakt doordat Correa vol over de geasfalteerde uitloopstrook reed. Als daar grind had gelegen had Hubert nu nog geleefd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:03 schreef opreis het volgende:
De baan waar de meest recente dode is gevallen wil je nog een tandje onveiliger hebben.
Nou liever zo vaak naast de baan en een gevecht dan treintje rijden kijken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het circuit zou juist weer in oude glorie hersteld worden mocht dit daadwerkelijk gebeuren. Jij vindt het positief dat fouten niet afgestraft worden?
Ik kan me nog dat gevecht tussen Kimi en Lewis herinneren op Spa 2008. Dat was echt lachwekkend. Ze reden meer naast de baan dan erop. Waar zit je dan nog naar te kijken? Zo kan ik ook F1 rijden.
Dus gravel is veiliger dan een effen ondergrond?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dit is wel een hele onnozele opmerking. Het dodelijke ongeval van Hubert werd juist veroorzaakt doordat Correa vol over de geasfalteerde uitloopstrook reed. Als daar grind had gelegen had Hubert nu nog geleefd.
Goed idee. Dan vliegen ze letterlijk de baan af....quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:15 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Paul Richard is een echte rotbaan. Niks wordt afgestraft. Maar Spa met grind omgeven, nee dat ook weer niet. Doe dan hogere kerbstones.
Dat wordt in de praktijk eigenlijk ook alleen maar gebruikt om in een brandstofcel elektriciteit op te wekken voor een elektrische motor.quote:
Waarom rijdt hij nog rond?quote:
Niet buiten de tracks rijden. Of anders paaltjes plaatsen. Buiten de paaltjes om of in de paaltjes is dan een aantal seconden straf.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:40 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Goed idee. Dan vliegen ze letterlijk de baan af....
Dat leerde ze pas in 2015 dat dat niet zo heel handig was. Too little too late. RIP Julesquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:01 schreef Tinos85 het volgende:
Via YouTube de race van 2011 op de Nurburgring te kijken, toch bijzonder om te zien dat ze onder een gele vlag een auto met een kraan uit de grindbak halen
Kan toch? Is nog steeds actief in andere motorsporten en is ook al eens terug gekomen in de F1. De vraag is alleen of het zo snel is, hangt er vooral af van wat voor motorregels ze kiezen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:45 schreef beantherio het volgende:
Ross Brawn denkt dat Honda nog wel terug komt.
Vertel dan even je slechte grapquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:33 schreef RichardHammond het volgende:
Kwam gisteravond laat Robert Doornbos tegen bij een benzinestation. Had eerst niet eens in de gaten dat hij het was. Vond het al vreemd dat een Taycan bij de benzinepomp naar binnen dook. Bij het afrekenen maakte ik nog een slecht grapje, maar kon een minzaam lachje vanaf.
Toffe gozer. Robert Doornbos heb ik in Utrecht ontmoet op een beurs. Op de foto gegaan voor een donatie aan het Prinses Máxima Centrum.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:33 schreef RichardHammond het volgende:
Kwam gisteravond laat Robert Doornbos tegen bij een benzinestation. Had eerst niet eens in de gaten dat hij het was. Vond het al vreemd dat een Taycan bij de benzinepomp naar binnen dook. Bij het afrekenen maakte ik nog een slecht grapje, maar kon een minzaam lachje vanaf.
Zeg wel grapje, maar was eigenlijk meer opmerking. Waren best wel veel mensen en niemand herkende hem. Hij rekende voor mij af en toen floepte er bij mij iets uit van: "Hoi Robert, volgens mij kent niemand jou in Rotterdam". Was echt oprecht verbaasd dat niemand hem herkende.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:58 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Vertel dan even je slechte grap
Nice. Flitste nog even door mijn hoofd, maar vriendin zat nog in de auto en volgens mij had Robert haast. Volgens mij is het een aardige kerel.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Toffe gozer. Robert Doornbos heb ik in Utrecht ontmoet op een beurs. Op de foto gegaan voor een donatie aan het Prinses Máxima Centrum.
Verhalen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:14 schreef Nattekat het volgende:
Er gaan verhalen rond dat Spa wel eens omgeven kan gaan worden door grind. Alle bochten van start tot Pouhon.
Nee, ze hebben nooit gehandhaafd dat coureurs gele vlaggen negeerden, en toen reed Bianchi zichzelf vakkundig dood.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat leerde ze pas in 2015 dat dat niet zo heel handig was. Too little too late. RIP Jules
Je reageert op een post van een week oudquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:25 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Verhalen?
Spa Francorchamps investeert de komende 10 jaar 80 miljoen euro om het circuit te vernieuwen voor onder andere de Motogp die terug moet keren.
Nieuwe tribunes en weg met de uitloopstroken voor grind. Wel wordt bij Eau Rouge meer ruimte gemaakt om crashes zoals die van Hubert te voorkomen.
Het is geen verhaal, het is een gepland feit, de planning is afgerond, de financiering is rond, en men gaat er mee aan de slag.
https://www.motorsport.co(...)raps/4888499/?nrt=54
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je reageert op een post van een week oud
Dank.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
donatie aan het Prinses Máxima Centrum.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:25 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Verhalen?
Spa Francorchamps investeert de komende 10 jaar 80 miljoen euro om het circuit te vernieuwen voor onder andere de Motogp die terug moet keren.
Nieuwe tribunes en weg met de uitloopstroken voor grind. Wel wordt bij Eau Rouge meer ruimte gemaakt om crashes zoals die van Hubert te voorkomen.
Het is geen verhaal, het is een gepland feit, de planning is afgerond, de financiering is rond, en men gaat er mee aan de slag.
https://www.motorsport.co(...)raps/4888499/?nrt=54
Vind ik niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
... de vergelijking gaat mank...
Nou, ik ben erg onder de indruk van je argumenten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |