abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195403572
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 11:33 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Het is gewoon grappig hoe al fervente Renault haters van 2-3 jaar geleden opeens met "lovende" woorden spreken over Renault. :r

Publiekelijk of niet, het heeft ze PR technisch gezien vast wel wat pijn gedaan. Max zal ook moeten inbinden over de Renault engine, wat ze zijn veroordeeld tot deze engine.
Waar doet men dat? Niet hier. Niet op Twitter.
pi_195404677
Overigens, stel Alpine de boel op orde krijgt dan zie ik wel wat vuurwerk in een combinatie Alonso-Verstappen:)

Moet Ocon alleen op zoek naar een ander stoeltje...
pi_195404996
Zolang maar niet een ander team een seconde per ronde sneller is maakt het niet heel veel uit bij welk team Max zit. Als de auto zonder maxfactor gemiddeld 0.4 tienden langzamer is dan de rest dan kan hij met z'n kunde alsnog wel WK worden.
pi_195405702
Als je er rustig over nadenkt is blijven bij Redbull Renault misschien nog wel de beste optie.

De kans bestaat dat Mercedes de ontwikkelingskraan dicht draait en wellicht dat Hamilton de handdoek ook wel in de ring gooit als Ineous de baas wordt.

Het rammelt genoeg bij Daimler.

Ferrari zie ik op een legale manier ook niet zo snel weer terugkomen op de prestaties van 2019.

Wie weet draait het in 2022 tussen Redbull McLaren en Alpine.
.
pi_195405826
F1 is gewoon niet meer interessant. Het is onaantrekkelijk geworden voor motorbouwers en de investeringen die je moet doen zijn groot.
pi_195405842
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 12:23 schreef babylon het volgende:

[..]

Waar doet men dat? Niet hier. Niet op Twitter.
Hier was dat ook het geval. Het is niet iets van maar één medium.
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:01:44 #57
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_195406021
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 14:47 schreef Gruj0 het volgende:
F1 is gewoon niet meer interessant. Het is onaantrekkelijk geworden voor motorbouwers en de investeringen die je moet doen zijn groot.
Er zullen er eerder uit- dan instappen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_195406101
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 14:48 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Hier was dat ook het geval. Het is niet iets van maar één medium.
Je ziet spoken
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:09:53 #59
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_195406180
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 14:39 schreef Fer het volgende:
De kans bestaat dat Mercedes de ontwikkelingskraan dicht draait en wellicht dat Hamilton de handdoek ook wel in de ring gooit als Ineous de baas wordt.

Het rammelt genoeg bij Daimler.
Dat ze op termijn als team uitstappen is zeker wel mogelijk. Maar Mercedes AMG High Performance Powertrains (de motorendivisie) is een apart bedrijf dat niet snel opgeheven zal worden. Ik zou me kunnen voorstellen dat ze na een vertrek van het team a la Cosworth iedere partij die interesse heeft hun motoren gaan leveren.
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:24:51 #60
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195406465
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 11:33 schreef Gruj0 het volgende:

Publiekelijk of niet, het heeft ze PR technisch gezien vast wel wat pijn gedaan. Max zal ook moeten inbinden over de Renault engine, wat ze zijn veroordeeld tot deze engine.
Max hoeft helemaal niks. :')

En aangezien er nog anderhalf jaar te gaan is, kunnen er ook nog andere opties worden bekeken. Zo schijnt Red Bull recentelijk een Mercedes-man te hebben aangenomen. Aangezien Red Bull al maanden weet dat Honda gaat stoppen, is dat misschien geen toeval. Misschien nemen ze de complete Honda-facaliteiten wel over en gaan ze hun eigen motor bouwen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:28:30 #61
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195406519
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 14:47 schreef Gruj0 het volgende:
F1 is gewoon niet meer interessant. Het is onaantrekkelijk geworden voor motorbouwers en de investeringen die je moet doen zijn groot.
Reclame is reclame . Als jouw ster, steigerend paardje, rode stieren, of je H elke twee weken prominent een weekend lang in beeld is en je naam 1500 keer genoemd wordt in een raceweekend, dan heeft dat veel waarde.
Waarom denk je dat vroeger alle teams door sigarettenfabrikanten werden gesponsord? Die hadden toch weinig te maken met motorontwikkeling, etc.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:34:01 #62
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_195406613
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 11:45 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Die gaan ook wel een keer stoppen denk ik ja. Ze hebben niks meer te bewijzen en Daimler zit momenteel door corona ook voor miljarden in de rode cijfers.
door de budgetlimiet kunnen teams zich straks weer behoorlijk zelf bedruipen zonder dat Daimler er veel geld in hoeft te pompen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:35:32 #63
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_195406643
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 14:47 schreef Gruj0 het volgende:
F1 is gewoon niet meer interessant. Het is onaantrekkelijk geworden voor motorbouwers en de investeringen die je moet doen zijn groot.
F1 zit in een tussenfase. De transitie van hybridemotoren naar 100% elektrisch is op dit moment nog niet reëel. Het kán wel, maar dan ga je in feite met Formule E auto's op Spa Francorchamps rijden. En dat is op dit moment geen gezicht.

Als de elektrische motoren eenmaal krachtig genoeg zijn én ca. 2 uur lang (goed) kunnen functioneren, hebben we weer de F1 zoals we die altijd gekend hebben. Maar dan zonder de emotie van brullende/jankende motoren.

Je zou kunnen zeggen dat we met de Formule E een kijkje in de toekomst nemen en met de Formule 1 een terugblik naar het verleden ervaren. In feite kom je op termijn tot een fusie tussen F1 en FE, waarbij je net als nu in de F1 een mix krijgt van road courses en street courses.
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:37:11 #64
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195406664
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 15:35 schreef Vriezzer het volgende:

F1 zit in een tussenfase. De transitie van hybridemotoren naar 100% elektrisch is op dit moment nog niet reëel.
Ik denk dat het ook nog best een tijd duurt voor de hele wereld volledig electrisch rijdt. Ik denk dat hybride ook nog wel even blijft. Dus er is zeker nog wel ontwikkelingsruimte.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:40:15 #65
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195406702
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 15:37 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook nog best een tijd duurt voor de hele wereld volledig electrisch rijdt. Ik denk dat hybride ook nog wel even blijft. Dus er is zeker nog wel ontwikkelingsruimte.
dat elektrisch rijden wordt ad absurdum gepusht maar elektrisch racen is tot nu toe gewoon lachwekkend
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:47:03 #66
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_195406824
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 15:40 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat elektrisch rijden wordt ad absurdum gepusht maar elektrisch racen is tot nu toe gewoon lachwekkend
Het is een soort karten. Het is wel geinig maar nog lang geen Formule 1.
pi_195406856
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 15:34 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

door de budgetlimiet kunnen teams zich straks weer behoorlijk zelf bedruipen zonder dat Daimler er veel geld in hoeft te pompen.
Daimler verdient sowieso veel meer aan F1 dan het erin stopt. Ten eerste stoppen ze er niet zoveel in, het grootste deel van het F1 budget komt uit sponsoring, en ten tweede is de exposure veel meer waar dan de kosten.
pi_195408015
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 15:49 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]

Daimler verdient sowieso veel meer aan F1 dan het erin stopt. Ten eerste stoppen ze er niet zoveel in, het grootste deel van het F1 budget komt uit sponsoring, en ten tweede is de exposure veel meer waar dan de kosten.
De kosten vallen onder het reclame/PR budget, vermoedelijk, en dat zal bij Mercedes een heel groot budget zijn.
pi_195408920
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 15:37 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook nog best een tijd duurt voor de hele wereld volledig electrisch rijdt. Ik denk dat hybride ook nog wel even blijft. Dus er is zeker nog wel ontwikkelingsruimte.
Ik denk dat je als formule 1 een keuze moet maken.
Als je door wil als reclame bord voor grote autofabrikanten dan ontkom je niet elektrificatie. Over 10 jaar rijden we grotendeels elektrisch en maak je als Mercedes of Renault geen reclame voor jezelf als je met verbrandingsmotoren rijdt.

Je kan ook door als race klasse, maar kijk dan naar versimpeling en standaardisatie van onderdelen.

Op termijn is het huidige model niet meer houdbaar.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:17:46 #70
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_195409301
Ik ben zeer sceptisch tegenover elektrisch rijden, en ik ben zeker niet de enige. Er zijn nog redelijk wat alternatieven, en misschien zijn die in de toekomst wel mogelijk. Misschien rijden we allemaal zelfs op fusie oid.

Elektrisch wordt nu lekker gehypet, maar daar vol op in zetten zou gewoon dom zijn. Altijd je ogen open houden voor alternatieven.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:22:32 #71
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_195409366
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben zeer sceptisch tegenover elektrisch rijden, en ik ben zeker niet de enige. Er zijn nog redelijk wat alternatieven, en misschien zijn die in de toekomst wel mogelijk. Misschien rijden we allemaal zelfs op fusie oid.

Elektrisch wordt nu lekker gehypet, maar daar vol op in zetten zou gewoon dom zijn. Altijd je ogen open houden voor alternatieven.
Voor vrachtvervoer moet je in eerste instantie kijken naar waterstof en ik verwacht dat inductie ook een belangrijke rol kan gaan spelen.

ja, het drijft af van F1, maar ik wilde mijn gedachten wel even laten gaan.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:27:38 #72
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_195409450
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 18:22 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Voor vrachtvervoer moet je in eerste instantie kijken naar waterstof en ik verwacht dat inductie ook een belangrijke rol kan gaan spelen.

ja, het drijft af van F1, maar ik wilde mijn gedachten wel even laten gaan.
Ik vind het wel relevant, de F1 is toch altijd de plek van de belangrijke innovaties. Dan moet je niet gaan kijken naar de toch al redelijk uitontwikkelde elektrische motoren, maar naar de voorbeelden die jij aanhaalt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:35:31 #73
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_195409565
De eerste auto's op waterstof zijn er inmiddels ook. Het is een andere vorm van elektrisch rijden, maar ik weet niet in hoeverre je daarmee in 2026 zou kunnen racen. Daarnaast ook geen flauw idee wat er gebeurt bij serieuze ongelukken.
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_195409646
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 18:35 schreef Lionheaad het volgende:
De eerste auto's op waterstof zijn er inmiddels ook. Het is een andere vorm van elektrisch rijden, maar ik weet niet in hoeverre je daarmee in 2026 zou kunnen racen. Daarnaast ook geen flauw idee wat er gebeurt bij serieuze ongelukken.
Kwa gewicht zou het kunnen. Desnoods met een FIA spec fuelcell.
.
pi_195409680
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben zeer sceptisch tegenover elektrisch rijden, en ik ben zeker niet de enige. Er zijn nog redelijk wat alternatieven, en misschien zijn die in de toekomst wel mogelijk. Misschien rijden we allemaal zelfs op fusie oid.

Elektrisch wordt nu lekker gehypet, maar daar vol op in zetten zou gewoon dom zijn. Altijd je ogen open houden voor alternatieven.
Verbrandingsmotoren blijft nog wel langer dan 2030, zeker in gebieden buiten West Europa. Maar ik verwacht niet dat een merken als Mercedes en Renault er nog heel actief in gaan ontwikkelen of marketing ervoor maken.
.
pi_195410936
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 17:53 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Ik denk dat je als formule 1 een keuze moet maken.
Als je door wil als reclame bord voor grote autofabrikanten dan ontkom je niet elektrificatie. Over 10 jaar rijden we grotendeels elektrisch en maak je als Mercedes of Renault geen reclame voor jezelf als je met verbrandingsmotoren rijdt.

Je kan ook door als race klasse, maar kijk dan naar versimpeling en standaardisatie van onderdelen.

Op termijn is het huidige model niet meer houdbaar.
Juist, dat zeg ik hier ook altijd. Formule 1 moet ervoor kiezen om in de eerste plaats een raceklasse te zijn. Mobiliteit en autoracen zijn twee verschillende dingen. Prima dat mensen hun woonwerk verkeer tegenwoordig electrisch af kunnen leggen maar als Formule 1 kun je daar verder niks mee. Autosport en milieu zijn niet met elkaar te combineren.

F1 zou zich moeten focussen op het zijn van de snelste, meest spectaculaire raceklasse met brullende V8 of V10 motoren. Als je vervolgens geen 21 races per jaar organiseert maar bijvoorbeeld 17, dan kun je de klimaatgekkies heel makkelijk voorrekenen dat je de CO2-voetafdruk van de F1 drastisch omlaag gebracht hebt. Het is totaal niet relevant wat de uitstoot van een F1 auto is. Als je een race in Vietnam aan de kalender toevoegt en al je materieel naar die uithoek van de wereld sleept dan is het tamelijk onzinnig om je vervolgens blind te staren op de motorisering en uitstoot van 20 raceauto's.

Zo zou je de Formule 1 weer in oude glorie kunnen herstellen. Als F1 weer tot de verbeelding zou spreken dan komen de fabrikanten vanzelf. Het is nu letterlijk onmogelijk om als motorfabrikant toe te treden tot de F1 door de peperdure ruimtevaarttechniek die er gebruikt wordt. Hopelijk zien ze bij Liberty Media het licht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lokale_Notabele op 03-10-2020 20:15:55 ]
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_195411929
Maar om F1 interessant te houden voor autoproducenten moeten ze wel kunnen profiteren van ontwikkelen uit de F1. Als we weer terug gaan naar oude jankende V8/10/12 motoren dan hebben de autoproducenten vrijwel niks aan het ontwikkelen van motoren daarvoor. Er kan natuurlijk wel voordeel uit andere dingen worden gehaald, maar dat is waarschijnlijk niet voldoende om er veel geld in te steken.
Kan F1 bestaan zonder de autoproducenten? Zou het mogelijk zijn om alle auto's een standaard motor te geven en meer te focussen op de strijd tussen teams en rijders dan op de strijd tussen autoproducenten?
pi_195412166
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 20:52 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Maar om F1 interessant te houden voor autoproducenten moeten ze wel kunnen profiteren van ontwikkelen uit de F1. Als we weer terug gaan naar oude jankende V8/10/12 motoren dan hebben de autoproducenten vrijwel niks aan het ontwikkelen van motoren daarvoor. Er kan natuurlijk wel voordeel uit andere dingen worden gehaald, maar dat is waarschijnlijk niet voldoende om er veel geld in te steken.
Kan F1 bestaan zonder de autoproducenten? Zou het mogelijk zijn om alle auto's een standaard motor te geven en meer te focussen op de strijd tussen teams en rijders dan op de strijd tussen autoproducenten?
Wat hadden Renault, Peugeot, Honda en Toyota aan het ontwikkelen van V10 motoren? Weinig tot niets. Ze wilden deelnemen aan het spelletje en de drempel om deel te kunnen nemen was relatief laag. Zelfs kleine spelers als Yamaha, Cosworth en Hart konden meedoen. Met de huidige motorformule is het onmogelijk om als fabrikant in te stappen en competitief te kunnen zijn.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 21:21:51 #79
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195412580
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 18:35 schreef Lionheaad het volgende:
De eerste auto's op waterstof zijn er inmiddels ook. Het is een andere vorm van elektrisch rijden, maar ik weet niet in hoeverre je daarmee in 2026 zou kunnen racen. Daarnaast ook geen flauw idee wat er gebeurt bij serieuze ongelukken.
Op Le Mans wil men vanaf 2024 ook auto's die rijden op waterstof toestaan.
En er is daar zelfs al een waterstof tankinstallatie.

https://racer.com/2019/10(...)ns-le-mans-24-hours/

http://www.dailysportscar(...)tation-unveiled.html
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_195412637
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 15:05 schreef babylon het volgende:

[..]

Je ziet spoken
Ik was erbij. De enige die spoken ziet ben jij.
pi_195413439
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 20:52 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Maar om F1 interessant te houden voor autoproducenten moeten ze wel kunnen profiteren van ontwikkelen uit de F1. Als we weer terug gaan naar oude jankende V8/10/12 motoren dan hebben de autoproducenten vrijwel niks aan het ontwikkelen van motoren daarvoor. Er kan natuurlijk wel voordeel uit andere dingen worden gehaald, maar dat is waarschijnlijk niet voldoende om er veel geld in te steken.
Kan F1 bestaan zonder de autoproducenten? Zou het mogelijk zijn om alle auto's een standaard motor te geven en meer te focussen op de strijd tussen teams en rijders dan op de strijd tussen autoproducenten?
Dan wordt het een soort Indycar. Nee dank je, 1 is genoeg. :r
pi_195416667
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 21:24 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik was erbij. De enige die spoken ziet ben jij.
Quote maar
pi_195418063
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 21:59 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dan wordt het een soort Indycar. Nee dank je, 1 is genoeg. :r
Zou dat zo erg zijn als alle teams met een Mercedes motor zijn uitgerust?

De huidige opzet klinkt op papier prachtig waarbij globale teams strijden om de overwinning. Maar uiteindelijk zal er welgeteld 3 bedrijven over die een motor leveren en is het te duur/complex voor nieuwe teams.
  zondag 4 oktober 2020 @ 11:48:12 #84
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_195421262
Marko sluit vertrek Red Bull uit de Formule 1 niet uit

De kop is een beetje misleidend. Marko geeft alleen aan dat er (ondanks het tekenen van het Concorde Agreement) wel een mogelijkheid bestaat om te stoppen:

quote:
Weliswaar heeft het team het nieuwe Concorde Agreement ondertekend, maar daar kan Red Bull onder uit, aldus Marko. "We kunnen het contract jaarlijks opzeggen. Er zit een clausule in die het toestaat aan het eind van elk jaar op te stappen, maar dat heeft niet onze prioriteit. We zijn nu dingen aan het uitzoeken en als we de feiten op tafel hebben nemen Mateschitz en ik een besluit. Ons plan is voor het einde van het jaar duidelijkheid te hebben."
  zondag 4 oktober 2020 @ 11:55:52 #85
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195421383
Wat ik ook al een tijdje roep hier. Het tekenen van het Concorde Agreement is geen garantie dat teams ook tot en met 2025 in de F1 blijven. Als teams voor 31 maart aangeven dat ze willen stoppen kunnen ze na dat seizoen ook daadwerkelijk uitstappen zonder consequenties.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zondag 4 oktober 2020 @ 12:23:47 #86
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_195421835
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 11:55 schreef Starflyer het volgende:
Wat ik ook al een tijdje roep hier. Het tekenen van het Concorde Agreement is geen garantie dat teams ook tot en met 2025 in de F1 blijven. Als teams voor 31 maart aangeven dat ze willen stoppen kunnen ze na dat seizoen ook daadwerkelijk uitstappen zonder consequenties.
per jaar of alleen voor 31 mrt 2021?
  zondag 4 oktober 2020 @ 13:11:44 #87
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195422656
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 12:23 schreef THEFXR het volgende:

[..]

per jaar of alleen voor 31 mrt 2021?
Per jaar.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_195423974
Ik denk dat Max wellicht een jaar naar de Indycars gaat.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_195424014
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 14:08 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat Max wellicht een jaar naar de Indycars gaat.
Tuurlijk niet
pi_195424047
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 14:11 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Tuurlijk niet
Je moet goed begrijpen dat Max geen persoon is maar een organisatie die gewoon zoveel mogelijk geld wil verdienen, vanuit dat oogpunt kan het zeer interessant zijn.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 4 oktober 2020 @ 14:17:16 #91
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195424183
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 14:12 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je moet goed begrijpen dat Max geen persoon is maar een organisatie die gewoon zoveel mogelijk geld wil verdienen, vanuit dat oogpunt kan het zeer interessant zijn.
In de F1 valt voor Max meer geld te verdienen dan in de IndyCars.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_195424252
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 14:17 schreef Starflyer het volgende:

[..]

In de F1 valt voor Max meer geld te verdienen dan in de IndyCars.
Dan moet hij wel in een competitieve wagen rijden, voorlopig is het een loopfiets.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_195424320
Hoe vaak zouden Marko en Horner al met Domenicale hebben gesproken. Zou mij niks verbazen, dat ze nu 100% inzetten op een nieuw motor regelement.
.
pi_195424388
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 14:20 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dan moet hij wel in een competitieve wagen rijden, voorlopig is het een loopfiets.
Ten eerste heeft hij een contract. Ten tweede verdient hij 35 miljoen per jaar.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  zondag 4 oktober 2020 @ 14:48:53 #95
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195424854
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 14:23 schreef Fer het volgende:
Hoe vaak zouden Marko en Horner al met Domenicale hebben gesproken. Zou mij niks verbazen, dat ze nu 100% inzetten op een nieuw motor regelement.
Pas vanaf 2026. Eerder niet.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zondag 4 oktober 2020 @ 15:04:13 #96
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195425160
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 14:48 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Pas vanaf 2026. Eerder niet.
terug naar de V10 *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_195425840
WRONG....

[ Bericht 47% gewijzigd door DombohetOlifantje1 op 04-10-2020 15:42:44 (Verkeerde topic ...) ]
pi_195426514
Marko sluit vertrek Red Bull uit de Formule 1 niet uit

Weliswaar heeft het team het nieuwe Concorde Agreement ondertekend, maar daar kan Red Bull onder uit, aldus Marko. "We kunnen het contract jaarlijks opzeggen. Er zit een clausule in die het toestaat aan het eind van elk jaar op te stappen, maar dat heeft niets onze prioriteit. We zijn nu dingen aan het uitzoeken en als we de feiten op tafel hebben nemen Mateschitz en ik een besluit. Ons plan is voor het einde van het jaar duidelijkheid te hebben."
  zondag 4 oktober 2020 @ 16:17:27 #99
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195426541
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 16:16 schreef Gehrman het volgende:
Marko sluit vertrek Red Bull uit de Formule 1 niet uit

Weliswaar heeft het team het nieuwe Concorde Agreement ondertekend, maar daar kan Red Bull onder uit, aldus Marko. "We kunnen het contract jaarlijks opzeggen. Er zit een clausule in die het toestaat aan het eind van elk jaar op te stappen, maar dat heeft niets onze prioriteit. We zijn nu dingen aan het uitzoeken en als we de feiten op tafel hebben nemen Mateschitz en ik een besluit. Ons plan is voor het einde van het jaar duidelijkheid te hebben."
Zie post #84
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zondag 4 oktober 2020 @ 16:17:42 #100
429367 DKUp
ON TOUR
pi_195426545
Dit zie ik niet goed eindigen voor Max als hij niet bij Mercedes of Aston Martin eindigt over twee jaar.
SOONY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')