quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://kassiesa.net/uefa/data/method5/crank2021.html
En dan 2 / 5 = 0,4 punt per zege in de groepsfase volgens mij.
En Qualification for the first knock-out round of the Champions League yields 5 bonus points / 5 = 1 punt
En ze haalden in 2018/19 nog de kwartfinale. Waarbij ze Sevilla uitschakeldenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Slavia Praag verloor met 4-1 van Mydyjimoelijk of all places.
Yes. Kan hard gaan met vier ploegen en een gunstige loting.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://kassiesa.net/uefa/data/method5/crank2021.html
En dan 2 / 5 = 0,4 punt per zege in de groepsfase volgens mij.
En Qualification for the first knock-out round of the Champions League yields 5 bonus points / 5 = 1 punt
Twee ploegen die overwinteren en de andere twee die in elk geval genoeg punten halen en dan zit je wel op een prima aantal. Ajax wordt wel 3e minimaal en PSV moet het eigenlijk ook weer eens redden om te overwinteren anders begint het wel erg gênant te worden. Van AZ verwacht ik weinig dit seizoen en Feyenoord is Feyenoord.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Yes. Kan hard gaan met vier ploegen en een gunstige loting.
Feyenoord - Standard kan wat vuurwerk veroorzaken, net als Antwerp - AZ.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een paar NL-België potjes zouden wel leuk zijn.
Als het draait bij Feyenoordquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee ploegen die overwinteren en de andere twee die in elk geval genoeg punten halen en dan zit je wel op een prima aantal. Ajax wordt wel 3e minimaal en PSV moet het eigenlijk ook weer eens redden om te overwinteren anders begint het wel erg gênant te worden. Van AZ verwacht ik weinig dit seizoen en Feyenoord is Feyenoord.
Na dit seizoen staan we er sowieso boven, die gaan 3.4 punt op ons goedmaken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Yes. Kan hard gaan met vier ploegen en een gunstige loting.
Bij AZ zit de wind niet meer in de rug, natuurlijk. Blessures, schorsingen hebben die lang nauwelijks gehad. Nu wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee ploegen die overwinteren en de andere twee die in elk geval genoeg punten halen en dan zit je wel op een prima aantal. Ajax wordt wel 3e minimaal en PSV moet het eigenlijk ook weer eens redden om te overwinteren anders begint het wel erg gênant te worden. Van AZ verwacht ik weinig dit seizoen en Feyenoord is Feyenoord.
Dan heb je uit alle potten de sterkste geloot, wat bijna onmogelijk isquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pot 2 is gewoon allemaal pittig, poeh daar zitten keurige clubs tussen. Als PSV dan Leicester, Granada en Nice loot hebben ze een heel groot probleem.
EL is wel lollig met clubs in lagere potten die zelden erin komen maar toch behoorlijk veel kwaliteit hebben.
Kloptquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan heb je uit alle potten de sterkste geloot, wat bijna onmogelijk is
Met Sociedad, AC Milan en Lille heb je net zo'n zware loting. Zagreb en Rangers zijn ook heel pittigquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan heb je uit alle potten de sterkste geloot, wat bijna onmogelijk is
Met alle respect, maar Zagreb en Rangers... Als je in pot 1 zit moet je niet schrikken van welke tegenstander dan ook.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met Sociedad, AC Milan en Lille heb je net zo'n zware loting. Zagreb en Rangers zijn ook heel pittig
Het klinkt misschien minder goed omdat het geen teams uit top 5 competities zijn, maar die hebben het de afgelopen 2 jaar beter gedaan in Europa dan PSVquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met alle respect, maar Zagreb en Rangers... Als je in pot 1 zit moet je niet schrikken van welke tegenstander dan ook.
Normaal gesproken zou ik de loting kijken met in het achterhoofd 'welk leuk europees tripje kan ik gaan maken'. Dundalk, Liberec of Wolfsberger zou me dan gaaf hebben geleken dit keer. Nu hoop ik gewoon op een dikke poule voor PSV met tegenstanders die leuk zijn om naar te kijken. Zoals Milan dus ja.
Klopt, maar dan nog moet je niet schrikken. Ook PSV niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het klinkt misschien minder goed omdat het geen teams uit top 5 competities zijn, maar die hebben het de afgelopen 2 jaar beter gedaan in Europa dan PSV
Als je het zo bekijkt hoef je van Sociedad en Leicester ook niet te schrikkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog moet je niet schrikken. Ook PSV niet.
Het is natuurlijk ook maar de vraag hoe serieus die clubs de EL nemen. Toch geregeld dat ze met een half B-elftal aantreden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt hoef je van Sociedad en Leicester ook niet te schrikken
Die poule hadden we écht moeten overleven. Young Boys en Rangers moet je, in ieder geval thuis, altijd pakken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hadden geen kutpoule vorig seizoen hoor. Was een heel gemiddelde loting.
Was het maar waar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Die poule hadden we écht moeten overleven. Young Boys en Rangers moet je, in ieder geval thuis, altijd pakken.
We hebben die wedstrijden meer door onszelf punten laten liggen dan door de tegenstander. IeGod.quote:
Die wedstrijden tegen Young Boys waren echt heel pijnlijk, die had je zelfs allebei moeten winnen. Tegen Rangers was het eigenlijk al te laat, was wel een spannende pot thuis.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Die poule hadden we écht moeten overleven. Young Boys en Rangers moet je, in ieder geval thuis, altijd pakken.
Is toch ook zo? Leicester is geen City. Ofja... het is maar hoe je het bekijktquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt hoef je van Sociedad en Leicester ook niet te schrikken
Anderzijds was het een wonder dat Porto in de Kuip niet 3 keer scoorde.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:56 schreef fetX het volgende:
[..]
We hebben die wedstrijden meer door onszelf punten laten liggen dan door de tegenstander. IeGod.
Klopt, maar uit heb je daar ook op schandalige wijze punten laten liggen. Ie heeft voor een deel eigenlijk ons EL seizoen verneukt. En uiteraard JaapGod.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die wedstrijden tegen Young Boys waren echt heel pijnlijk, die had je zelfs allebei moeten winnen. Tegen Rangers was het eigenlijk al te laat, was wel een spannende pot thuis.
Ietwat overdreven wel, maar daar hebben ze zeker de kansen voor gehad ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:01 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Anderzijds was het een wonder dat Porto in de Kuip niet 3 keer scoorde.
In theorie wel, maar in de praktijk hebben ze er geen moment aanspraak op gemaakt eigenlijk. Thuis tegen Porto hebben ze gemazzeld, thuis tegen Rangers ietwat pech en de uitwedstrijden waren een tamelijk kansloze bezigheid van wat ik me herinner.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:47 schreef fetX het volgende:
[..]
LIDL-Henk Kamp.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:10 schreef Zipportal het volgende:
Die schele van de UEFA wilde zelfs nog een hand geven.
'Behoorlijk kut dat het in een Europaleague finale was, dat weet over een jaar vrijwel niemand meer' zou wel een verfrissend antwoord zijn een keer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh god weer dat gelul hoe het voelde om te scoren in een finale.
Zal vast deprimerend zijn geweest.
Heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat dat best leuk was.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh god weer dat gelul hoe het voelde om te scoren in een finale.
Zal vast deprimerend zijn geweest.
Komt pas rond half 2 joh.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:14 schreef TheVulture het volgende:
Maak in godsnaam gewoon die groepen bekend
Dat is toch wel best een verschilletje.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:15 schreef RipCity het volgende:
Zo'n boks ipv hand maakt ook weinig verschil lijkt me
GEKOLONISEERD.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat dat best leuk was.
In de E’tjes scoorde ik ook in de finale van het VOC kindertoernooi. We verloren de finale met 2-7, en daarna haalden we patat en champi. Dat was een leuke dag.
Want?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:17 schreef El-Stinho het volgende:
Jammer dat Marco van Basten niet meer bij FOX aanschuift. Was wel lachen met de UEL vorig jaar.
Nu krijgen we vast Mario Been in zijn plaats.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:17 schreef El-Stinho het volgende:
Jammer dat Marco van Basten niet meer bij FOX aanschuift. Was wel lachen met de UEL vorig jaar.
Doe maar nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Komt ie:
Benfica
Young Boys
AZ
Zorya
Napoli
Crvena zvezda
Feyenoord
Nice
PSV
Dinamo Zagreb
AEK
Omonia
Huh is dat nieuw 2 teams uit zelfde landen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:17 schreef De_Kraam het volgende:
AZ kan bij Feyenoord en PSV. ALKMAARED.
Ons aller Hedwiges Maduro geeft nu vast duiding.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:17 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Huh is dat nieuw 2 teams uit zelfde landen?
die kan er echt helemaal niets vanquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu krijgen we vast Mario Been in zijn plaats.
sooooooooowquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Als je de mulo gewoon had afgemaakt waarschijnlijk wel.
Ik moest 34x per jaar naar Zaandam.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is ook een club in Rotterdam.
Zaten we echt altijd in de poule mee.
Hij is Limburger... Dan weet je genoeg toch.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Als je de mulo gewoon had afgemaakt waarschijnlijk wel.
Maar heb jij ooit in de finale gescoord?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moest 34x per jaar naar Zaandam.
Of Leo Driessen. Of die mongooltje van Ziggoquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso altijd wegzappen als Koert het commentaar doet.
Albert Mantingh?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Of Leo Driessen. Of die mongooltje van Ziggo
Wel eens in de zaal.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar heb jij ooit in de finale gescoord?
Ik stond eens in de zaal te keepen en maakte toen vanuit doel de 1-0. Het bleef ook 1-0.quote:
Ik werd ooit tijdens een panna KO toernooi helemaal weggespeeld qua goals maar toen maakte ik een panna bij hem en won ik alsnog.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik stond eens in de zaal te keepen en maakte toen vanuit doel de 1-0. Het bleef ook 1-0.
We spreken nu over 2004 of ergens daaromtrent.
Allemaal uit zijn hoofd geleerd toen hij de kinderen in zijn kelder eten gaf.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:24 schreef Zipportal het volgende:
In 1978 heeft PSV de UEFA Cup gewonnen.
~Schele UFEA bobo
Toch heb ik dit liever dan hoe ze het in de voorronde doen, als tig teams tegelijkertijd geloot worden. Dat gaat dan weer net te snel.quote:
Real Sociedad is sinds Covid erg matig, dus het kan best.quote:
PSV ook?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Feyenoord zit qua sterkte aan de goede kant nu.
Missen Odegaard natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Real Sociedad is sinds Covid erg matig, dus het kan best.
Odegaard was sinds Covid ook niet bijzonder.quote:
Dat was toch Olympiakos?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Paok mag voor de zoveelste keer naar Nederland.
Ohjaquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:27 schreef BillDauterive het volgende:
Leuk voor Biseswar. Dan komt ie weer met zn grote bek en gaat ie weer met lege handen naar huis.
Is wel pittig hoor.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel goede kans dat we Braga en Leicester gaan krijgen.
Is toch leuk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:28 schreef Caland het volgende:
Als we Celtic loten ga ik echt héél erg mad worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ja das geen leuke.quote:
Er zijn meer teams gepaard toch?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja das geen leuke.
Maar aangezien we paired zijn komen we als eerste in G uit.
Toch dé club van Broabant verslagen. @Lenny_Leonardquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:31 schreef GlennQuagmire het volgende:
"Plenty of talent", noemt ie Rangers
Die spits kan wel voetballen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:31 schreef GlennQuagmire het volgende:
"Plenty of talent", noemt ie Rangers
Plek 6.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vanaf welke plek krijgt NL eigenlijk weer een zesde ploeg in Europa? Plek 8 op de coefficienten-ranglijst?
dit moeten we niet willenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vanaf welke plek krijgt NL eigenlijk weer een zesde ploeg in Europa? Plek 8 op de coefficienten-ranglijst?
Kazim?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Die spits kan wel voetballen.
Is alleen knettergek.
Nee maar Rusland en Portugal komen wel dichterbij de komende jaren, Nederland moet alleen lollerjaar 17/18 even kwijtraken.quote:
Dat moet je ook niet willen. Dan verliest Heracles van de Litouwse kampioenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Landencoefficient.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:35 schreef GlennQuagmire het volgende:
Als dit de eerste keer voor Granada is, hoe hebben ze dan genoeg coëfficiënten om in pot 3 terecht te komen?
Kom ik straks mee.quote:
Zagreb met hun tribunes drie kilometers van het veld.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zagreb is dan wel jammer dat je daar niet heen kunt, dan slaan al die kakkerlakken op de vlucht.
Is Vitesse eigenlijk direct geplaatst voor dat toernooi?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou ja Feyenoord moet iig derde kunnen worden in deze poule en daarmee overwintering in het derde bekertoernooi van de Uefa
Park Maksimir aan de overkant is leuk om te lopen, maarja, daar komme we nie voor.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zagreb met hun tribunes drie kilometers van het veld.
Klinkt als een gootsteenontstopper.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:39 schreef RipCity het volgende:
Omonia.. Wist niet eens dat het bestond.
Die deed het vorig jaar ook best goed.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:39 schreef El-Stinho het volgende:
Wolfsberger is niet te onderschatten.
9.485 Volgers op Twitter. NEMEN WE NIET SERIEUS.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:39 schreef El-Stinho het volgende:
Wolfsberger is niet te onderschatten.
Ja inderdaad, maakt toch geen reet uit of het ‘leuke’ potjes zijn johquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor een poule waar toch geen publiek bij mag (of nauwelijks), is dit wel prima
32 teams dan hè, dus krijg je wel leukere potjes mag je hopen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, ze gaan het vast leuker maken!
Want je gaat niet kijken ofzo?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maakt toch geen reet uit of het ‘leuke’ potjes zijn joh
Ik haat de groepsfase, dat zal wel gewoon blijven toch?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
32 teams dan hè, dus krijg je wel leukere potjes mag je hopen.
Feyenoord kennende zullen ze wel weer sjooken tegen Wolfsburgerberger.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV en Feyenoord moeten wel gewoon door, anders gaan we naar het parodietopic.
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leuk man, die teams uit al die verschillende landen
Dat wel ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik haat de groepsfase, dat zal wel gewoon blijven toch?
CSKA en Zagreb zie ik Feyenoord niet zomaar van winnen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
PSV moet doorkunnen en Feyenoord had het ook wel slechter kunnen treffer. Ajax, PSV, Feyenoord na de winter moet mogelijk zijn.
Waarschijnlijk, maar als je dit soort poules niet eens meer doorkomt dan lukt het nooit meer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:43 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Feyenoord kennende zullen ze wel weer sjooken tegen Wolfsburgerberger.
Doel je op Twitter?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
9.485 Volgers op Twitter. NEMEN WE NIET SERIEUS.
Leuker levert geen geld voor UEFA op.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vind elke ronde knockout gewoon leuker. Beetje zoals het vroeger was.
Misschien moet je op de kermis gaan staan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
CSKA en Zagreb zie ik Feyenoord niet zomaar van winnen.
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Misschien moet je op de kermis gaan staan.
Ach nu kan je in elk geval genoeg potjes van je club in Europa zien.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vind elke ronde knockout gewoon leuker. Beetje zoals het vroeger was.
Dat heb je al lang en breed zelf uitgezocht.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:52 schreef de_boswachter het volgende:
Kenedy speelt bij Granada zie ik. Is dat niet die mongool van Getafe - Ajax ?
Neen, zie alleen op transfermarkt dat ie van Getafe af komt. Vroeg me af of dat die mongool was die paar KM over de grond rolde.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat heb je al lang en breed zelf uitgezocht.
Dat was Deyversonquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Neen, zie alleen op transfermarkt dat ie van Getafe af komt. Vroeg me af of dat die mongool was die paar KM over de grond rolde.
Was ooit zo'n Chelsea talentje, heeft bijna ook voor Vitesse gespeeld geloof ik.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:52 schreef de_boswachter het volgende:
Kenedy speelt bij Granada zie ik. Is dat niet die mongool van Getafe - Ajax ?
Over Chelsea en Vitesse gesproken, ik zag gisterenavond bij die shoot-out tussen Rio Ave en AC Milan ineens die Lucas Piazon rondwandelen. Ook niets van terechtgekomen, die jongen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:08 schreef Durmada het volgende:
[..]
Was ooit zo'n Chelsea talentje, heeft bijna ook voor Vitesse gespeeld geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |