Ik moest 34x per jaar naar Zaandam.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is ook een club in Rotterdam.
Zaten we echt altijd in de poule mee.
Hij is Limburger... Dan weet je genoeg toch.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Als je de mulo gewoon had afgemaakt waarschijnlijk wel.
Maar heb jij ooit in de finale gescoord?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moest 34x per jaar naar Zaandam.
Of Leo Driessen. Of die mongooltje van Ziggoquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso altijd wegzappen als Koert het commentaar doet.
Albert Mantingh?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Of Leo Driessen. Of die mongooltje van Ziggo
Wel eens in de zaal.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar heb jij ooit in de finale gescoord?
Ik stond eens in de zaal te keepen en maakte toen vanuit doel de 1-0. Het bleef ook 1-0.quote:
Ik werd ooit tijdens een panna KO toernooi helemaal weggespeeld qua goals maar toen maakte ik een panna bij hem en won ik alsnog.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik stond eens in de zaal te keepen en maakte toen vanuit doel de 1-0. Het bleef ook 1-0.
We spreken nu over 2004 of ergens daaromtrent.
Allemaal uit zijn hoofd geleerd toen hij de kinderen in zijn kelder eten gaf.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:24 schreef Zipportal het volgende:
In 1978 heeft PSV de UEFA Cup gewonnen.
~Schele UFEA bobo
Toch heb ik dit liever dan hoe ze het in de voorronde doen, als tig teams tegelijkertijd geloot worden. Dat gaat dan weer net te snel.quote:
Real Sociedad is sinds Covid erg matig, dus het kan best.quote:
PSV ook?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Feyenoord zit qua sterkte aan de goede kant nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |