Ik werd ooit tijdens een panna KO toernooi helemaal weggespeeld qua goals maar toen maakte ik een panna bij hem en won ik alsnog.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik stond eens in de zaal te keepen en maakte toen vanuit doel de 1-0. Het bleef ook 1-0.
We spreken nu over 2004 of ergens daaromtrent.
Allemaal uit zijn hoofd geleerd toen hij de kinderen in zijn kelder eten gaf.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:24 schreef Zipportal het volgende:
In 1978 heeft PSV de UEFA Cup gewonnen.
~Schele UFEA bobo
Toch heb ik dit liever dan hoe ze het in de voorronde doen, als tig teams tegelijkertijd geloot worden. Dat gaat dan weer net te snel.quote:
Real Sociedad is sinds Covid erg matig, dus het kan best.quote:
PSV ook?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Feyenoord zit qua sterkte aan de goede kant nu.
Missen Odegaard natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Real Sociedad is sinds Covid erg matig, dus het kan best.
Odegaard was sinds Covid ook niet bijzonder.quote:
Dat was toch Olympiakos?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Paok mag voor de zoveelste keer naar Nederland.
Ohjaquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:27 schreef BillDauterive het volgende:
Leuk voor Biseswar. Dan komt ie weer met zn grote bek en gaat ie weer met lege handen naar huis.
Is wel pittig hoor.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel goede kans dat we Braga en Leicester gaan krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |