'Behoorlijk kut dat het in een Europaleague finale was, dat weet over een jaar vrijwel niemand meer' zou wel een verfrissend antwoord zijn een keer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh god weer dat gelul hoe het voelde om te scoren in een finale.
Zal vast deprimerend zijn geweest.
Heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat dat best leuk was.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh god weer dat gelul hoe het voelde om te scoren in een finale.
Zal vast deprimerend zijn geweest.
Komt pas rond half 2 joh.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:14 schreef TheVulture het volgende:
Maak in godsnaam gewoon die groepen bekend
Dat is toch wel best een verschilletje.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:15 schreef RipCity het volgende:
Zo'n boks ipv hand maakt ook weinig verschil lijkt me
GEKOLONISEERD.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat dat best leuk was.
In de E’tjes scoorde ik ook in de finale van het VOC kindertoernooi. We verloren de finale met 2-7, en daarna haalden we patat en champi. Dat was een leuke dag.
Want?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:17 schreef El-Stinho het volgende:
Jammer dat Marco van Basten niet meer bij FOX aanschuift. Was wel lachen met de UEL vorig jaar.
Nu krijgen we vast Mario Been in zijn plaats.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:17 schreef El-Stinho het volgende:
Jammer dat Marco van Basten niet meer bij FOX aanschuift. Was wel lachen met de UEL vorig jaar.
Doe maar nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Komt ie:
Benfica
Young Boys
AZ
Zorya
Napoli
Crvena zvezda
Feyenoord
Nice
PSV
Dinamo Zagreb
AEK
Omonia
Huh is dat nieuw 2 teams uit zelfde landen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:17 schreef De_Kraam het volgende:
AZ kan bij Feyenoord en PSV. ALKMAARED.
Ons aller Hedwiges Maduro geeft nu vast duiding.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:17 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Huh is dat nieuw 2 teams uit zelfde landen?
die kan er echt helemaal niets vanquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu krijgen we vast Mario Been in zijn plaats.
sooooooooowquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Als je de mulo gewoon had afgemaakt waarschijnlijk wel.
Ik moest 34x per jaar naar Zaandam.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is ook een club in Rotterdam.
Zaten we echt altijd in de poule mee.
Hij is Limburger... Dan weet je genoeg toch.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Als je de mulo gewoon had afgemaakt waarschijnlijk wel.
Maar heb jij ooit in de finale gescoord?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moest 34x per jaar naar Zaandam.
Of Leo Driessen. Of die mongooltje van Ziggoquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso altijd wegzappen als Koert het commentaar doet.
Albert Mantingh?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Of Leo Driessen. Of die mongooltje van Ziggo
Wel eens in de zaal.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar heb jij ooit in de finale gescoord?
Ik stond eens in de zaal te keepen en maakte toen vanuit doel de 1-0. Het bleef ook 1-0.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |