quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://kassiesa.net/uefa/data/method5/crank2021.html
En dan 2 / 5 = 0,4 punt per zege in de groepsfase volgens mij.
En Qualification for the first knock-out round of the Champions League yields 5 bonus points / 5 = 1 punt
En ze haalden in 2018/19 nog de kwartfinale. Waarbij ze Sevilla uitschakeldenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Slavia Praag verloor met 4-1 van Mydyjimoelijk of all places.
Yes. Kan hard gaan met vier ploegen en een gunstige loting.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://kassiesa.net/uefa/data/method5/crank2021.html
En dan 2 / 5 = 0,4 punt per zege in de groepsfase volgens mij.
En Qualification for the first knock-out round of the Champions League yields 5 bonus points / 5 = 1 punt
Twee ploegen die overwinteren en de andere twee die in elk geval genoeg punten halen en dan zit je wel op een prima aantal. Ajax wordt wel 3e minimaal en PSV moet het eigenlijk ook weer eens redden om te overwinteren anders begint het wel erg gênant te worden. Van AZ verwacht ik weinig dit seizoen en Feyenoord is Feyenoord.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Yes. Kan hard gaan met vier ploegen en een gunstige loting.
Feyenoord - Standard kan wat vuurwerk veroorzaken, net als Antwerp - AZ.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een paar NL-België potjes zouden wel leuk zijn.
Als het draait bij Feyenoordquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee ploegen die overwinteren en de andere twee die in elk geval genoeg punten halen en dan zit je wel op een prima aantal. Ajax wordt wel 3e minimaal en PSV moet het eigenlijk ook weer eens redden om te overwinteren anders begint het wel erg gênant te worden. Van AZ verwacht ik weinig dit seizoen en Feyenoord is Feyenoord.
Na dit seizoen staan we er sowieso boven, die gaan 3.4 punt op ons goedmaken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Yes. Kan hard gaan met vier ploegen en een gunstige loting.
Bij AZ zit de wind niet meer in de rug, natuurlijk. Blessures, schorsingen hebben die lang nauwelijks gehad. Nu wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee ploegen die overwinteren en de andere twee die in elk geval genoeg punten halen en dan zit je wel op een prima aantal. Ajax wordt wel 3e minimaal en PSV moet het eigenlijk ook weer eens redden om te overwinteren anders begint het wel erg gênant te worden. Van AZ verwacht ik weinig dit seizoen en Feyenoord is Feyenoord.
Dan heb je uit alle potten de sterkste geloot, wat bijna onmogelijk isquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pot 2 is gewoon allemaal pittig, poeh daar zitten keurige clubs tussen. Als PSV dan Leicester, Granada en Nice loot hebben ze een heel groot probleem.
EL is wel lollig met clubs in lagere potten die zelden erin komen maar toch behoorlijk veel kwaliteit hebben.
Kloptquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan heb je uit alle potten de sterkste geloot, wat bijna onmogelijk is
Met Sociedad, AC Milan en Lille heb je net zo'n zware loting. Zagreb en Rangers zijn ook heel pittigquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan heb je uit alle potten de sterkste geloot, wat bijna onmogelijk is
Met alle respect, maar Zagreb en Rangers... Als je in pot 1 zit moet je niet schrikken van welke tegenstander dan ook.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met Sociedad, AC Milan en Lille heb je net zo'n zware loting. Zagreb en Rangers zijn ook heel pittig
Het klinkt misschien minder goed omdat het geen teams uit top 5 competities zijn, maar die hebben het de afgelopen 2 jaar beter gedaan in Europa dan PSVquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met alle respect, maar Zagreb en Rangers... Als je in pot 1 zit moet je niet schrikken van welke tegenstander dan ook.
Normaal gesproken zou ik de loting kijken met in het achterhoofd 'welk leuk europees tripje kan ik gaan maken'. Dundalk, Liberec of Wolfsberger zou me dan gaaf hebben geleken dit keer. Nu hoop ik gewoon op een dikke poule voor PSV met tegenstanders die leuk zijn om naar te kijken. Zoals Milan dus ja.
Klopt, maar dan nog moet je niet schrikken. Ook PSV niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het klinkt misschien minder goed omdat het geen teams uit top 5 competities zijn, maar die hebben het de afgelopen 2 jaar beter gedaan in Europa dan PSV
Als je het zo bekijkt hoef je van Sociedad en Leicester ook niet te schrikkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog moet je niet schrikken. Ook PSV niet.
Het is natuurlijk ook maar de vraag hoe serieus die clubs de EL nemen. Toch geregeld dat ze met een half B-elftal aantreden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt hoef je van Sociedad en Leicester ook niet te schrikken
Die poule hadden we écht moeten overleven. Young Boys en Rangers moet je, in ieder geval thuis, altijd pakken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hadden geen kutpoule vorig seizoen hoor. Was een heel gemiddelde loting.
Was het maar waar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Die poule hadden we écht moeten overleven. Young Boys en Rangers moet je, in ieder geval thuis, altijd pakken.
We hebben die wedstrijden meer door onszelf punten laten liggen dan door de tegenstander. IeGod.quote:
Die wedstrijden tegen Young Boys waren echt heel pijnlijk, die had je zelfs allebei moeten winnen. Tegen Rangers was het eigenlijk al te laat, was wel een spannende pot thuis.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Die poule hadden we écht moeten overleven. Young Boys en Rangers moet je, in ieder geval thuis, altijd pakken.
Is toch ook zo? Leicester is geen City. Ofja... het is maar hoe je het bekijktquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt hoef je van Sociedad en Leicester ook niet te schrikken
Anderzijds was het een wonder dat Porto in de Kuip niet 3 keer scoorde.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:56 schreef fetX het volgende:
[..]
We hebben die wedstrijden meer door onszelf punten laten liggen dan door de tegenstander. IeGod.
Klopt, maar uit heb je daar ook op schandalige wijze punten laten liggen. Ie heeft voor een deel eigenlijk ons EL seizoen verneukt. En uiteraard JaapGod.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die wedstrijden tegen Young Boys waren echt heel pijnlijk, die had je zelfs allebei moeten winnen. Tegen Rangers was het eigenlijk al te laat, was wel een spannende pot thuis.
Ietwat overdreven wel, maar daar hebben ze zeker de kansen voor gehad ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:01 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Anderzijds was het een wonder dat Porto in de Kuip niet 3 keer scoorde.
In theorie wel, maar in de praktijk hebben ze er geen moment aanspraak op gemaakt eigenlijk. Thuis tegen Porto hebben ze gemazzeld, thuis tegen Rangers ietwat pech en de uitwedstrijden waren een tamelijk kansloze bezigheid van wat ik me herinner.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |