abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_195380918
quote:
Altijd gratis thuisbezorgd
We hebben geen dure winkels, maar vriendelijke elektrische autootjes. Daardoor rekenen wij geen kosten voor de bezorging.

Alle boodschappen, Laagste prijs
Picnic is een volledige supermarkt waar je alle boodschappen kunt bestellen. Tegen de laagste prijs!

Nooit wachten op je boodschappen
Wij hebben korte, handige bezorgmomenten en met de Picnic-app kun je exact zien hoe laat wij voor je deur staan.
vervolg topic :)

GC / Picnic - de online supermarkt
pi_195380940
FIPO

Tevens post van vorig topic;

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 09:15 schreef borisz het volgende:

[..]

Heb de AH-Compact app uitgeprobeerd. Vreselijk.
1. Je moet eerst een besteltijd reserveren en vervolgens heb je anderhalf uur om boodschappen te doen. Als je dan niet je bestelling hebt voltooid wordt je mandje weer geleegd. Picnic is ook wel een verkapt boodschappenlijstje voor mij. Als ik iets nodig heb sla ik het op.
2. Het zoeken en switchten tussen productcategorieën is traag.
3. Het aanbod is zeer beperkt.
Je kan dan beter gewoon via de normale AH app grote boodschappen doen en gratis verzending scoren. Afijn de boodschappen komen zaterdag dus via Picnic.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 oktober 2020 @ 09:42:28 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_195381070
En puntje vier Picnic is duidelijk goedkoper. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:19:51 #4
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195381744
Wij bestellen nu ook weer alles via Picnic, geen zin om de winkel in te gaan :N en inderdaad, de bezorgtijden lopen weer met een paar dagen op.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_196071602
In één klik afrekenen bij online supermarkt

Als je een online bestelling bij een supermarkt wil afrekenen, moet je nu nog handelingen verrichten via je bank-app of een paslezer.

quote:
Online supermarkt Picnic gaat klanten nu als eerste de mogelijkheid bieden om hun betaalpas op te slaan in hun account bij de websuper, zodat ze met één klik kunnen afrekenen.
De betaalmethode is beschikbaar voor mensen met de bekende Maestro-betaalpas. Picnic heeft dit ontwikkeld in samenwerking met Rabobank, Mastercard en betalingsverwerker Adyen.

„Met deze nieuwe betaalmethode is het voor ons ook mogelijk om direct geld terug te storten”, zegt mede-oprichter Michiel Muller van Picnic. „Dus mocht het voorkomen dat de bananen te bruin zijn, dan heeft de klant binnen enkele seconden het aankoopbedrag terug op zijn rekening. Ook statiegeld wordt per direct verrekend.”

’Picnic Pay’ wordt de komende weken door enkele honderden klanten getest. Daarna volgt de landelijke uitrol, aldus het bedrijf.

Directeur Jan-Willem van der Schoot van Mastercard Nederland ziet behalve voor consumenten ook voor bedrijven voordelen om een dergelijk betaalsysteem te omarmen. „De digitale betaalpas biedt meer omzetkansen voor winkeliers omdat er minder clicks en betaaldrempels zijn.”

https://www.telegraaf.nl/(...)ij-online-supermarkt

Handig :?
pi_196072997
Ik ben groot fan *O* gelukkig al een tijd voor de rona lid geworden.

+ Geen rona oplopen in de supermarkt
+ Geen onbeleefd winkelpersoneel
+ Minder vaak dingen uitverkocht

- Geen visuele 'keuze' in groente en fruit
- Vereist enige mate van planning :'(
Ze moeten ook altijd mij hebben
pi_196073829
Picnic! *O*

Zondag komen ze weer. Met een mango en meloen en ananas. Ga ik weer fruitsalade maken.

Alleen de fucking Rennies zijn altijd uitverkocht :(.

Mona toetjes in de aanbieding deze week _O_ .

En Gwoon vind ik een prima merk. De afbak Italiaanse bollen O+ .
Resistance is futile.
pi_196073861
Wij zitten trouwens regelmatig de live tracking te volgen, halsreokend voor het raam staan loeren tot Robin of Cedric de hoek om komt :') .

En nu ook DHL pakketjes meegeven _O_
Resistance is futile.
pi_196075775
quote:
7s.gif Op donderdag 5 november 2020 15:30 schreef Seven. het volgende:
Wij zitten trouwens regelmatig de live tracking te volgen, halsreokend voor het raam staan loeren tot Robin of Cedric de hoek om komt :') .....
En dan hoor je een toetertje op de app als hij er is ^O^
pi_196076008
Tien minuten snuffelen tussen de boodschappen, nu weer even plannen wanneer je je bezorgmoment kunt plannen......maar vijf minuutjes tasjes aanpakken en in je kasten ruimen.....ideaal!
pi_196076226
Lastig om bezorgmoment te vinden, ben nooit zo van het vroege plannen.
  donderdag 5 november 2020 @ 18:26:50 #12
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196077557
quote:
6s.gif Op donderdag 5 november 2020 17:06 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

En dan hoor je een toetertje op de app als hij er is ^O^
Die hoor ik niet! Gaak aanzetten ^O^
Resistance is futile.
pi_196112149
Sta al sinds 26 september op plek 699 geen vooruit in te krijgen
pi_196113041
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 09:21 schreef amp25 het volgende:
Sta al sinds 26 september op plek 699 geen vooruit in te krijgen
Ze schalen op in grote blokken. Ik heb maanden op 4500 nog wat gestaan. En toen in 1 klap een plek.
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  zaterdag 7 november 2020 @ 10:55:12 #15
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_196113133
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 09:21 schreef amp25 het volgende:
Sta al sinds 26 september op plek 699 geen vooruit in te krijgen
Ik heb een half jaar moeten wachten voordat ik daadwerkelijk kon bestellen. Er zijn bij mij zeker periodes geweest dat er geen vooruitgang was op de wachtlijst.
pi_196114475
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 10:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Ik heb een half jaar moeten wachten voordat ik daadwerkelijk kon bestellen. Er zijn bij mij zeker periodes geweest dat er geen vooruitgang was op de wachtlijst.
En nu is het met de reguliere klanten al erg druk, ik denk dat er even geen ruimte is voor nieuwe..
dag
  zaterdag 7 november 2020 @ 14:55:34 #17
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196116011
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 09:21 schreef amp25 het volgende:
Sta al sinds 26 september op plek 699 geen vooruit in te krijgen
Ik heb 4 of 5 maanden gewacht. En inderdaad, grote stappen in de wachtrij. Tzt heeft iedereen hier een kortingscode voor je.
Resistance is futile.
pi_196347657
Politie beëindigt werkborrel op industrieterrein: officiële waarschuwing voor niet naleven coronaregels
De politie heeft gisteravond een vrijdagavondborrel op een industrieterrein in Rotterdam Prins Alexander beëindigd, omdat er te veel mensen aanwezig waren. Zo'n twintig personen hielden een feestje aan de Vlambloem. Er is geen bekeuring uitgedeeld, wel kreeg het bedrijf een officiële waarschuwing.



De medewerkers van de bezorgdienst hadden na werktijd een borrel georganiseerd. Met muziek en wat drankjes wilden zij gezamenlijk het weekend inluiden. Na een melding ging de politie poolshoogte nemen en constateerde dat het volgens de huidige coronaregels te druk was.
https://www.ad.nl/rotterd(...)ronaregels~a4c47cce/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_196418800
quote:
Beste Leonos,

Hier even een berichtje over je bestelling. Helaas kwamen we er op het laatste moment achter dat we de G'woon Toiletpapier 3 laags recycled 8st uit jouw bestelling niet kunnen leveren. We mailen even om je te laten weten dat we in plaats daarvan G'woon Toiletpapier 2 laags 4st voor je meenemen.

Zo heb je toch iets vergelijkbaars in huis en kom je niet voor verrassingen te staan. Omdat dit niet het product is wat je besteld hebt, zullen we ervoor zorgen dat je het aankoopbedrag van ons hiervoor terug krijgt.

Fijne dag, en laat het gerust weten als je nog vragen hebt!

Groeten,
:D
Heul niks besteld.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2020 09:56:53 ]
pi_196418830
quote:
4s.gif Op donderdag 26 november 2020 09:56 schreef Leonos het volgende:

[..]

:D
Heul niks besteld.
ik ook al niet...
pi_196418847
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 09:59 schreef mschol het volgende:

[..]

ik ook al niet...
Collega's hebben hem ook gehad, zal wel een fout zijn.
Sterkte aan de klantenservice :P
pi_196418854
quote:
4s.gif Op donderdag 26 november 2020 09:56 schreef Leonos het volgende:

[..]

:D
Heul niks besteld.
Ook gehad maar ik had dit daadwerkelijk besteld.
Resistance is futile.
pi_196418863
quote:
7s.gif Op donderdag 26 november 2020 10:00 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ook gehad maar ik had dit daadwerkelijk besteld.
Dan ben jij de oorzaak :o
pi_196418869
De schoonmaakdoekjes met allesreiniger 80st zijn constant uitverkocht.

En zaterdag geef ik een DHL pakketje mee, hoef je niet aan te melden of zo.
Resistance is futile.
pi_196418876
quote:
4s.gif Op donderdag 26 november 2020 10:00 schreef Leonos het volgende:

[..]

Dan ben jij de oorzaak :o
Sorry! ;(
Resistance is futile.
pi_196419086
quote:
4s.gif Op donderdag 26 november 2020 09:56 schreef Leonos het volgende:

[..]

:D
Heul niks besteld.
Heb die mail ook gehad, maar realiseer me pas na het lezen van deze post dat ik dat helemaal niet besteld had.
Bestel gewoonlijk ook de andere variant (niet gerecycled).

App heeft het moeilijk momenteel, bestelling voor morgen bekijken lukt niet.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_196419519
Beste Sometimes,

Vanmorgen kreeg je van ons een berichtje over toiletpapier in je bestelling. Die mail is per ongeluk verstuurd, dus je mag ‘m gewoon negeren. Sorry voor de verwarring!

Fijne dag,

Charlotte
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_196589284
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 09:21 schreef amp25 het volgende:
Sta al sinds 26 september op plek 699 geen vooruit in te krijgen
Jaja ik ben weer wat gezakt nu plek 513
pi_196736386
De bestelmomenten raken weer vlug vol allemaal.
dag
  maandag 14 december 2020 @ 22:27:35 #30
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196737297
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 21:36 schreef Peter het volgende:
De bestelmomenten raken weer vlug vol allemaal.
Yep, ik had gauw bestelling geplaatst voor zaterdag zodat ik kan toevoegen >:).

Ik heb wel nog 2 pakken toiletpapier staan.
Resistance is futile.
pi_196738062
Had gelukkig vanmiddag al een bestelling geplaatst. En wil volgende week* eigenlijk ook nog wat laten komen, maar eens kijken of dat lukt.. :s)

(*Volgende week verwacht ik echt serieuze rijen voor de supermarkt)
pi_196738646
Ik heb vanmiddag nog gauw voor maandag de 21e besteld zodat ik dan ook kan toevoegen. die blokken hebben ze nu dichtgezet.
dag
  maandag 14 december 2020 @ 23:56:53 #33
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196738734
Zouden ze bij Picnic stiekem juichen om de lockdown?
Resistance is futile.
  dinsdag 5 januari 2021 @ 14:45:13 #34
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_197225577
Picnic brengt meest bestelde producten in beeld

De behoefte aan luxe vlees en vis groeide sterk afgelopen jaar. Ook kochten Nederlanders veel meer koffie en schoonmaakproducten. Dat blijkt uit de jaarlijkse analyse van Picnic.

De online supermarkt analyseert jaarlijks een enorme hoeveelheid bestellingen van meer dan 500.000 klanten. Het overzicht betreft de meest bestelde producten in Nederland in 2020 en laat zien welke boodschappen buiten de traditionele top drie van halfvolle melk, bananen en komkommers relatief gezien het meest in trek waren.

Luxe vlees- en visproducten
Picnic zag een grote toename bij de luxere vlees- en visproducten. Het aantal bestelde ossenhazen steeg bijvoorbeeld met bijna 700 procent, wat het tot een van de populairste producten maakte. Ook de afzet van ribeye nam met 463 procent toe.

Op het gebied van vis gingen de verse oesters bijvoorbeeld 143 procent meer over de digitale toonbank, producten om zelf sushi te maken plusten 95 procent. Michiel Muller, medeoprichter van Picnic: “Toen het in het restaurant niet meer kon, gingen mensen thuis uit eten. Daarvoor wilden ze natuurlijk wel lekkere, wat chiquere en speciale producten in huis halen.”

Grote schoonmaak
Het vele thuis zijn heeft volgens de online supermarkt ook veel consumenten gemotiveerd om meer schoon te maken. Zo steeg de verkoop van meubelreiniger bijvoorbeeld met meer dan 100 procent. Het product staat daarmee op de 34e plek van snelste stijgers. Ook een spray allesreiniger (+82 procent) en schoonmaakhandschoenen (+76 procent) gingen vaak in het mandje. Muller: “Als je de bestellingen ziet, lijkt hygiëne nog veel belangrijker te zijn geworden dan het al was. Het kan Nederland niet schoon genoeg zijn.”

Heel Holland bakt
Nederlanders maakte ook vaker de keuze om zelf te gaan bakken. Er werd ruim twee keer zo veel vers quichedeeg verkocht, bladerdeeg steeg met 134 procent en hartige bakkersspecialiteiten gingen met 66 procent omhoog. Gezien het feit dat veel consumenten thuiswerken is de stijging bij koffieproducten misschien niet verrassend. De verkoop van Nespresso-capsules nam met +280 procent toe. Parallel daaraan nam de verkoop van halfvolle houdbare melk en koffiemelk een vlucht. Ze klommen in de top 50 van bestverkochte producten naar respectievelijk de 7e en 27e plek.

https://www.levensmiddele(...)t-bestelde-producten

Kijkje in de keuken leuk :)
pi_197239039
Kreeg gisteren het jaaroverzicht van Picnic. In mijn buurt ben ik geëindigd op plek 1. Toch bijzonder, ik woon alleen; ben ik toch benieuwd wat er onder "mijn buurt" valt.

Staan ook nog wel wat - soms vergezochte - bijzonderheden in. Niettemin grappig, zo'n overzicht.

Het retourenverhaal heeft Picnic nog steeds niet helemaal onder controle helaas. Dat het bij het registreren door de bezorger vaak fout gaat is een puntje, maar de administratieve afhandeling rammelt ook vaak.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_197618554
Plek 404 nou
pi_197619513
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 07:45 schreef Sometimes het volgende:

Het retourenverhaal heeft Picnic nog steeds niet helemaal onder controle helaas. Dat het bij het registreren door de bezorger vaak fout gaat is een puntje, maar de administratieve afhandeling rammelt ook vaak.
Hier maar 1 maal in 2 jaar dat er iets is ging met statiegeld.

Of bedoel je de DHL-paketjes?
dag
  zondag 24 januari 2021 @ 21:07:18 #38
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197619785
Retouren werkt hier prima ^O^
Resistance is futile.
pi_197620336
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 20:58 schreef Peter het volgende:

[..]

Hier maar 1 maal in 2 jaar dat er iets is ging met statiegeld.

Of bedoel je de DHL-paketjes?
Statiegeld en niet geleverde producten.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_197630307
Na anderhalf jaar wekelijks op maandag tussen 17.30 - 18.30 uur bezorging kan ik nu alleen maar voor 8/9 's morgens of 8/9 's avonds kiezen of kijken wat er zondag of dinsdag mogelijk is......Ik snap dat ze routes zo gunstig mogelijk willen plannen, maar dat 'mijn' tijd nu ineens uit de planning is gevallen vind ik toch wel gek :)
pi_197630468
Ik sta inmiddels al ruim drie jaar op de wachtlijst :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197634186
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 13:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik sta inmiddels al ruim drie jaar op de wachtlijst :')
Hier kan ik nog niet eens op een wachtlijst....
pi_197635226
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 13:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik sta inmiddels al ruim drie jaar op de wachtlijst :')
Bezorgen ze überhaupt in jouw buurt?
dag
pi_197665070
Kijk in 3 dagen van plek 404 naar 263 daarvoor maanden nits
  zaterdag 30 januari 2021 @ 11:37:18 #45
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197720241
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 10:24 schreef amp25 het volgende:
Kijk in 3 dagen van plek 404 naar 263 daarvoor maanden nits
Dan hebben ze mogelijk geïnvesteerd in nieuwe karretjes!
Resistance is futile.
  zaterdag 30 januari 2021 @ 11:43:08 #46
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197720305
In juni 2020 ging het duizendste karretje de weg op:

quote:
Duizendste elektrische wagentje Picnic

16 jun 2020 @ 11:11
13353 x gelezen
Sjaak Hoogkamer

Online supermarkt Picnic stuurt vandaag het duizendste elektrische wagentje de weg op. Dit maakt de online supermarkt naar eigen zeggen koploper op het gebied van duurzame stadslogistiek.

Picnic met 1000e elektrische autootje: de wagentjes reden tot nu toe ruim 12 miljoen elektrische kilometers waarmee 1,7 miljoen kilo CO2 is bespaard.
De wagentjes zijn speciaal voor Picnic ontworpen en gingen in 2015 voor het eerst de weg op. In de regio Rijnmond rijden er op dit moment de meeste, in totaal 120. Het duizendste wagentje gaat vandaag in Utrecht de weg op. Medeoprichter van Picnic Michiel Muller: ‘Het is natuurlijk fantastisch om te zien dat in zo’n korte tijd dit typische elektrische autootje niet meer uit het straatbeeld weg te denken valt.’

Rabobank financiert al vijf jaar het elektrische wagenpark van Picnic. Rudy Scheffer en Willem Drenth van de Rabobank zijn blij al vanaf het begin aangesloten te zijn bij deze duurzame ontwikkeling. ‘Onze missie is een betere leefomgeving te creëren en daar past een milieuvriendelijk logistieke oplossing voor de binnenstad volledig bij.’


Perfectioneren

De wagentjes, ook wel electric Picnic vehicle (ePv) genoemd, kenmerken zich door de efficiënte route die zij rijden en door hun smalle omvang die geen verkeershinder veroorzaakt.
Tijdens de korte stoptijden worden de kratten met boodschappen snel via de zijkant uitgeladen. Het hele proces is gedigitaliseerd, belading en routeplanning zijn optimaal gecoördineerd. De afgelopen jaren heeft Picnic veel verbeteringen doorgevoerd. De ePv is iets ruimer geworden, waardoor er nu vier lagen kratten in passen. Door de extra laag kunnen er in totaal 24 kratten met boodschappen mee. Ook de stabiliteit van de wagentjes is verbeterd.

De ePv’s zijn via internet verbonden met het zelfontwikkelde Driving Coach-systeem. Dit geavanceerde systeem registreert en analyseert continu. De verzamelde data geeft informatie over de meest efficiënte route, rijgedrag en gevaarlijke verkeerssituaties. Het systeem waarschuwt de runners, de chauffeurs, vooraf voor gevaarlijke bochten of drukte.
Resistance is futile.
pi_197854498
Morgen geen bezorging: https://www.nu.nl/economi(...)l#coral_talk_wrapper

Vanmiddag net de boodschappen binnen gehad dus we kunnen de sneeuwstorm wel doorstaan hier :+
dag
pi_198278156
Zijn er op internet ook "Picnic" recepten te vinden. Dat je een pakket direct aan ingrediënten kan inladen? Dat zou pas handig zijn :)

Net als bij AH - die heeft die optie wel via hun site , met koppeling aan online bezorging.
Love is in the air!
pi_198279164
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 22:45 schreef Landgeld het volgende:
Zijn er op internet ook "Picnic" recepten te vinden. Dat je een pakket direct aan ingrediënten kan inladen? Dat zou pas handig zijn :)

Net als bij AH - die heeft die optie wel via hun site , met koppeling aan online bezorging.
Er zit een apart tabblad in de app met maaltijden, recepten en de ingrediënten ja.
dag
pi_198285780
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 23:43 schreef Peter het volgende:

[..]

Er zit een apart tabblad in de app met maaltijden, recepten en de ingrediënten ja.
Die zie ik dan niet. Waar staan die recepten?
Love is in the air!
pi_198293525
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 15:19 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Die zie ik dan niet. Waar staan die recepten?
Ah, bij mij is het tabblad nu ook weg. Zoek eens op 'recepten' in de app, dan zie je ze wel met een verspakket en bereidingswijze
dag
pi_198342870
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 10:24 schreef amp25 het volgende:
Kijk in 3 dagen van plek 404 naar 263 daarvoor maanden nits
Ja eindelijk van de wacht lijst kan bestellen merk wel dat wel dat ze niet alles hebben of uitverkocht
  woensdag 10 maart 2021 @ 23:20:41 #53
277627 Seven.
We are Borg.
pi_198437934
Laatste paar maanden al problemen met zwarte olijven. De alternatieven vaak ook uitverkocht. En sinds een paar weken ook de afbak Italiaanse bollen. Salami en ham ook steeds vaker gedoe.
Resistance is futile.
  woensdag 10 maart 2021 @ 23:24:03 #54
277627 Seven.
We are Borg.
pi_198437989
Iemand al eens een product suggestie gedaan die opgevolgd is? Ik heb 3 suggesties gedaan: parmaham, johannesbroodpitmeel en derde alweer vergeten (blijkbaar niet zo'n big deal. Geen van allen verkrijgbaar.
Resistance is futile.
pi_198439952
quote:
7s.gif Op woensdag 10 maart 2021 23:24 schreef Seven. het volgende:
Iemand al eens een product suggestie gedaan die opgevolgd is? Ik heb 3 suggesties gedaan: parmaham, johannesbroodpitmeel en derde alweer vergeten (blijkbaar niet zo'n big deal. Geen van allen verkrijgbaar.
Nee. Diverse suggesties gedaan, maar daar is nog niets mee gebeurd (mosterdsaus, pittige geraspte kaas en nog wel wat waar ik nu niet op kan komen).

Ook diverse suggesties gedaan met betrekking tot het afrekenen, daar is soms niets mee gedaan (statiegeld en afhandeling daarvan) en soms wel (omdat er een fout in het systeem zat).
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_198443175
Volgens mij schakelen ze voor veel producten over van G'woon ( van de superunie inkoop) naar Eigen Merk PicNic (via Edeka zie https://www.distrifood.nl(...)voor-edeka-101138414 ) Waardoor er langzaam producten opgemaakt of uit het assortiment gaan.
dag
pi_198446297
*O* Ze gaan hier ook eindelijk bezorgen! Plaats 200zoveel sta ik!!
  maandag 12 april 2021 @ 23:08:55 #58
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_198980521
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 12:04 schreef Peter het volgende:
Volgens mij schakelen ze voor veel producten over van G'woon ( van de superunie inkoop) naar Eigen Merk PicNic (via Edeka zie https://www.distrifood.nl(...)voor-edeka-101138414 ) Waardoor er langzaam producten opgemaakt of uit het assortiment gaan.
Jammer, ik vind die G'woon producten altijd wel prettig.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_198981769
Soms zijn de assortimentswisselingen wel erg irritant.

De "Hoge trekbandzakken" van Dumil, voor de Brabantia Touch Bin:
- Momenteel niet leverbaar
- Binnenkort weer leverbaar
- En nu nergens meer terug te vinden in het assortiment :')

Sowieso erg onhandig dat er pas gemeld wordt dat iets niet leverbaar is nádat je er op geklikt hebt. Alternatief zoeken prima, maar dan moet je dat wat je eigenlijk wilde eerst weer uit je mandje halen om te voorkomen dat je het dubbel krijgt.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  dinsdag 13 april 2021 @ 08:16:27 #60
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_198982108
quote:
7s.gif Op woensdag 10 maart 2021 23:24 schreef Seven. het volgende:
Iemand al eens een product suggestie gedaan die opgevolgd is? Ik heb 3 suggesties gedaan: parmaham, johannesbroodpitmeel en derde alweer vergeten (blijkbaar niet zo'n big deal. Geen van allen verkrijgbaar.
Ja in het begin 2 of 3 keer.

Is trouwens landham wat voor je? Dat hebben ze wel
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  dinsdag 13 april 2021 @ 08:17:28 #61
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_198982113
quote:
0s.gif Op donderdag 11 maart 2021 12:04 schreef Peter het volgende:
Volgens mij schakelen ze voor veel producten over van G'woon ( van de superunie inkoop) naar Eigen Merk PicNic (via Edeka zie https://www.distrifood.nl(...)voor-edeka-101138414 ) Waardoor er langzaam producten opgemaakt of uit het assortiment gaan.
Hebben jullie al poeppapier van de picnic gebruikt? Wat zijn de ervaringen?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_198982186
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 08:17 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Hebben jullie al poeppapier van de picnic gebruikt? Wat zijn de ervaringen?
De versie van 16 rollen is niet best. Das war einmal.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_198983101
Levert nog altijd niet waar ik woon. :(
  Moderator dinsdag 13 april 2021 @ 11:52:58 #64
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_198984306
quote:
7s.gif Op woensdag 10 maart 2021 23:24 schreef Seven. het volgende:
Iemand al eens een product suggestie gedaan die opgevolgd is? Ik heb 3 suggesties gedaan: parmaham, johannesbroodpitmeel en derde alweer vergeten (blijkbaar niet zo'n big deal. Geen van allen verkrijgbaar.
Jammer dat ik dit nu pas lees, JBPM hebben ze namelijk wel gewoon: zoek op Nutriton. Als je op JBPM zoekt kun je het inderdaad niet vinden :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 08:17 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Hebben jullie al poeppapier van de picnic gebruikt? Wat zijn de ervaringen?
Ik vind het zelf prima ^O^
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_198988809
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 08:17 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Hebben jullie al poeppapier van de picnic gebruikt? Wat zijn de ervaringen?
Die van 2 of 3 lagen is niet fijn. Te stevig en stug, koop ik niet meer.
dag
  dinsdag 13 april 2021 @ 21:42:41 #66
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_198993855
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 16:49 schreef Peter het volgende:

[..]

Die van 2 of 3 lagen is niet fijn. Te stevig en stug, koop ik niet meer.
Ik heb de 3 en 4 laags besteld, even kijken. Je kmmoet wat als de page op is :(
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  dinsdag 13 april 2021 @ 21:55:39 #67
277627 Seven.
We are Borg.
pi_198994094
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 08:17 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Hebben jullie al poeppapier van de picnic gebruikt? Wat zijn de ervaringen?
3 laags is prima!
Resistance is futile.
  dinsdag 13 april 2021 @ 22:00:27 #68
277627 Seven.
We are Borg.
pi_198994178
Issues met olijven en Italiaanse afbakbollen zijn inmiddels opgelost.
Resistance is futile.
  dinsdag 13 april 2021 @ 22:02:27 #69
277627 Seven.
We are Borg.
pi_198994217
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 08:16 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Ja in het begin 2 of 3 keer.

Is trouwens landham wat voor je? Dat hebben ze wel
Landham heb ik nog nooit van gehoord :@ . Ff zoeken..
Zeker proberen waard. Ik koop nu altijd de prosciutto.
Resistance is futile.
  dinsdag 13 april 2021 @ 22:05:59 #70
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_198994282
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 16:49 schreef Peter het volgende:
Die van 2 of 3 lagen is niet fijn. Te stevig en stug, koop ik niet meer.
Bruine vinger gehad :? :+
  woensdag 14 april 2021 @ 08:29:47 #71
277627 Seven.
We are Borg.
pi_198997034
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 april 2021 22:05 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Bruine vinger gehad :? :+
:D
Resistance is futile.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 08:12:05 #72
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  maandag 12 juli 2021 @ 19:14:19 #73
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200333479
Wij hebben deze week voor het eerst 2 kleinere bestellingen, voorheen deden we 1 grote bestelling van 100-120 euro maar gooiden we met regelmaat iets weg. Dus nu proberen we 2 bestellingen, eens kijken hoe dat bevalt.
Resistance is futile.
pi_200333666
Klinkt slim. Kan ik ook wel gaan doen. zit meestal tussen de 80 en 110 euro per week in 1 bestelling.
dag
  woensdag 14 juli 2021 @ 06:52:46 #75
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_200354632
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 april 2021 21:55 schreef Seven. het volgende:

[..]

3 laags is prima!
De 4 lagen ook! :)
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')