vervolg topicquote:Altijd gratis thuisbezorgd
We hebben geen dure winkels, maar vriendelijke elektrische autootjes. Daardoor rekenen wij geen kosten voor de bezorging.
Alle boodschappen, Laagste prijs
Picnic is een volledige supermarkt waar je alle boodschappen kunt bestellen. Tegen de laagste prijs!
Nooit wachten op je boodschappen
Wij hebben korte, handige bezorgmomenten en met de Picnic-app kun je exact zien hoe laat wij voor je deur staan.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb de AH-Compact app uitgeprobeerd. Vreselijk.
1. Je moet eerst een besteltijd reserveren en vervolgens heb je anderhalf uur om boodschappen te doen. Als je dan niet je bestelling hebt voltooid wordt je mandje weer geleegd. Picnic is ook wel een verkapt boodschappenlijstje voor mij. Als ik iets nodig heb sla ik het op.
2. Het zoeken en switchten tussen productcategorieën is traag.
3. Het aanbod is zeer beperkt.
Je kan dan beter gewoon via de normale AH app grote boodschappen doen en gratis verzending scoren. Afijn de boodschappen komen zaterdag dus via Picnic.
De betaalmethode is beschikbaar voor mensen met de bekende Maestro-betaalpas. Picnic heeft dit ontwikkeld in samenwerking met Rabobank, Mastercard en betalingsverwerker Adyen.quote:Online supermarkt Picnic gaat klanten nu als eerste de mogelijkheid bieden om hun betaalpas op te slaan in hun account bij de websuper, zodat ze met één klik kunnen afrekenen.
En dan hoor je een toetertje op de app als hij er isquote:Op donderdag 5 november 2020 15:30 schreef Seven. het volgende:
Wij zitten trouwens regelmatig de live tracking te volgen, halsreokend voor het raam staan loeren tot Robin of Cedric de hoek om komt.....
Die hoor ik niet! Gaak aanzettenquote:Op donderdag 5 november 2020 17:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En dan hoor je een toetertje op de app als hij er is
Ze schalen op in grote blokken. Ik heb maanden op 4500 nog wat gestaan. En toen in 1 klap een plek.quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:21 schreef amp25 het volgende:
Sta al sinds 26 september op plek 699 geen vooruit in te krijgen
Ik heb een half jaar moeten wachten voordat ik daadwerkelijk kon bestellen. Er zijn bij mij zeker periodes geweest dat er geen vooruitgang was op de wachtlijst.quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:21 schreef amp25 het volgende:
Sta al sinds 26 september op plek 699 geen vooruit in te krijgen
En nu is het met de reguliere klanten al erg druk, ik denk dat er even geen ruimte is voor nieuwe..quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik heb een half jaar moeten wachten voordat ik daadwerkelijk kon bestellen. Er zijn bij mij zeker periodes geweest dat er geen vooruitgang was op de wachtlijst.
Ik heb 4 of 5 maanden gewacht. En inderdaad, grote stappen in de wachtrij. Tzt heeft iedereen hier een kortingscode voor je.quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:21 schreef amp25 het volgende:
Sta al sinds 26 september op plek 699 geen vooruit in te krijgen
quote:Beste Leonos,
Hier even een berichtje over je bestelling. Helaas kwamen we er op het laatste moment achter dat we de G'woon Toiletpapier 3 laags recycled 8st uit jouw bestelling niet kunnen leveren. We mailen even om je te laten weten dat we in plaats daarvan G'woon Toiletpapier 2 laags 4st voor je meenemen.
Zo heb je toch iets vergelijkbaars in huis en kom je niet voor verrassingen te staan. Omdat dit niet het product is wat je besteld hebt, zullen we ervoor zorgen dat je het aankoopbedrag van ons hiervoor terug krijgt.
Fijne dag, en laat het gerust weten als je nog vragen hebt!
Groeten,
Dan ben jij de oorzaakquote:Op donderdag 26 november 2020 10:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ook gehad maar ik had dit daadwerkelijk besteld.
Heb die mail ook gehad, maar realiseer me pas na het lezen van deze post dat ik dat helemaal niet besteld had.quote:
Jaja ik ben weer wat gezakt nu plek 513quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:21 schreef amp25 het volgende:
Sta al sinds 26 september op plek 699 geen vooruit in te krijgen
Yep, ik had gauw bestelling geplaatst voor zaterdag zodat ik kan toevoegenquote:Op maandag 14 december 2020 21:36 schreef Peter het volgende:
De bestelmomenten raken weer vlug vol allemaal.
Hier maar 1 maal in 2 jaar dat er iets is ging met statiegeld.quote:Op woensdag 6 januari 2021 07:45 schreef Sometimes het volgende:
Het retourenverhaal heeft Picnic nog steeds niet helemaal onder controle helaas. Dat het bij het registreren door de bezorger vaak fout gaat is een puntje, maar de administratieve afhandeling rammelt ook vaak.
Statiegeld en niet geleverde producten.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:58 schreef Peter het volgende:
[..]
Hier maar 1 maal in 2 jaar dat er iets is ging met statiegeld.
Of bedoel je de DHL-paketjes?
Hier kan ik nog niet eens op een wachtlijst....quote:Op maandag 25 januari 2021 13:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik sta inmiddels al ruim drie jaar op de wachtlijst
Bezorgen ze überhaupt in jouw buurt?quote:Op maandag 25 januari 2021 13:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik sta inmiddels al ruim drie jaar op de wachtlijst
Dan hebben ze mogelijk geïnvesteerd in nieuwe karretjes!quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:24 schreef amp25 het volgende:
Kijk in 3 dagen van plek 404 naar 263 daarvoor maanden nits
quote:Duizendste elektrische wagentje Picnic
16 jun 2020 @ 11:11
13353 x gelezen
Sjaak Hoogkamer
Online supermarkt Picnic stuurt vandaag het duizendste elektrische wagentje de weg op. Dit maakt de online supermarkt naar eigen zeggen koploper op het gebied van duurzame stadslogistiek.
Picnic met 1000e elektrische autootje: de wagentjes reden tot nu toe ruim 12 miljoen elektrische kilometers waarmee 1,7 miljoen kilo CO2 is bespaard.
De wagentjes zijn speciaal voor Picnic ontworpen en gingen in 2015 voor het eerst de weg op. In de regio Rijnmond rijden er op dit moment de meeste, in totaal 120. Het duizendste wagentje gaat vandaag in Utrecht de weg op. Medeoprichter van Picnic Michiel Muller: ‘Het is natuurlijk fantastisch om te zien dat in zo’n korte tijd dit typische elektrische autootje niet meer uit het straatbeeld weg te denken valt.’
Rabobank financiert al vijf jaar het elektrische wagenpark van Picnic. Rudy Scheffer en Willem Drenth van de Rabobank zijn blij al vanaf het begin aangesloten te zijn bij deze duurzame ontwikkeling. ‘Onze missie is een betere leefomgeving te creëren en daar past een milieuvriendelijk logistieke oplossing voor de binnenstad volledig bij.’
Perfectioneren
De wagentjes, ook wel electric Picnic vehicle (ePv) genoemd, kenmerken zich door de efficiënte route die zij rijden en door hun smalle omvang die geen verkeershinder veroorzaakt.
Tijdens de korte stoptijden worden de kratten met boodschappen snel via de zijkant uitgeladen. Het hele proces is gedigitaliseerd, belading en routeplanning zijn optimaal gecoördineerd. De afgelopen jaren heeft Picnic veel verbeteringen doorgevoerd. De ePv is iets ruimer geworden, waardoor er nu vier lagen kratten in passen. Door de extra laag kunnen er in totaal 24 kratten met boodschappen mee. Ook de stabiliteit van de wagentjes is verbeterd.
De ePv’s zijn via internet verbonden met het zelfontwikkelde Driving Coach-systeem. Dit geavanceerde systeem registreert en analyseert continu. De verzamelde data geeft informatie over de meest efficiënte route, rijgedrag en gevaarlijke verkeerssituaties. Het systeem waarschuwt de runners, de chauffeurs, vooraf voor gevaarlijke bochten of drukte.
Er zit een apart tabblad in de app met maaltijden, recepten en de ingrediënten ja.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:45 schreef Landgeld het volgende:
Zijn er op internet ook "Picnic" recepten te vinden. Dat je een pakket direct aan ingrediënten kan inladen? Dat zou pas handig zijn
Net als bij AH - die heeft die optie wel via hun site , met koppeling aan online bezorging.
Die zie ik dan niet. Waar staan die recepten?quote:Op maandag 1 maart 2021 23:43 schreef Peter het volgende:
[..]
Er zit een apart tabblad in de app met maaltijden, recepten en de ingrediënten ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |