Wat is je bezorgfrequentie nu? Volgens mij verschilt dat erg per stad/buurt. Ik zit geloof ik erg ruim in de keuzes.quote:Op maandag 20 juli 2020 11:45 schreef hierissieweer het volgende:
Ik kreeg net een berichtje in de app, picnic gaat op de zaterdag 2x per dag bezorgen!
Hier in een dorp hetzelfde. Tijden verschillen op enkele dagen, maar op dezelfde dagen 2 keer.quote:Op maandag 20 juli 2020 17:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Wat is je bezorgfrequentie nu? Volgens mij verschilt dat erg per stad/buurt. Ik zit geloof ik erg ruim in de keuzes.
Hier (Den Haag):
Ma: 15.30-16.30 en 21.00-22.00
di: 21.00-22.00
wo: 10.45-11.45 en 15.30-16.30
do: 18.15-19.15
vr: 10.45-11.45 en 21.00-22.00
za: 08.30-09.30 en 15.30-16.30
zo: 18.15-19.15
11 tijdsblokken per week nu
Amsterdam zuid idem slechts 1 tijd per dagquote:Op maandag 20 juli 2020 18:36 schreef borisz het volgende:
Haarlem is het (nog steeds) 1 mogelijkheid pd.
Hoeveel keus heb je nodig?quote:Op maandag 20 juli 2020 18:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Amsterdam zuid idem slechts 1 tijd per dag
Ik zie het probleem niet. Kan er prima mee leven met 1 moment per dag. Ik heb de bezorging meestal op zondag avondquote:Op maandag 20 juli 2020 18:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Amsterdam zuid idem slechts 1 tijd per dag
Wij ook, die van ons doet steeds zelfde rondje (niet De Maten trouwensquote:Op maandag 10 augustus 2020 23:10 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Kan er prima mee leven met 1 moment per dag. Ik heb de bezorging meestal op zondag avond
Voorheen idd 1x per week 25 euroquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:47 schreef Koral het volgende:
Sinds ze het minimum bedrag hebben verhoogd bestel ik weinig meer bij ze. 35 euro is best een bedrag voor een klein huishouden terwijl de producten vaak maar beperkt houdbaar zijn.
Die houdbaarheid vinden wij wel een nadeel ja... melk is veel eerder over datum dan wanneer we bij de AH halen. Laatst bijna een heel pak weg kunnen gooien omdat we dat niet doorhadden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:47 schreef Koral het volgende:
Sinds ze het minimum bedrag hebben verhoogd bestel ik weinig meer bij ze. 35 euro is best een bedrag voor een klein huishouden terwijl de producten vaak maar beperkt houdbaar zijn.
LangLekker melk doe ik altijd. Ik bestel standaard 6 pakken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 20:02 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Die houdbaarheid vinden wij wel een nadeel ja... melk is veel eerder over datum dan wanneer we bij de AH halen. Laatst bijna een heel pak weg kunnen gooien omdat we dat niet doorhadden.
Hier ook en als beste getest om melk op te schuimen voor dequote:Op woensdag 12 augustus 2020 01:30 schreef Seven. het volgende:
LangLekker melk doe ik altijd. Ik bestel standaard 6 pakken.
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 01:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hier ook en als beste getest om melk op te schuimen voor de
Mijn oude buurjongen ook. Zat boven te werken toen hij in de tuin het personeelsbeleid van Picnic beschreef. Hij werkt er nog steeds maar (hij was één van de eerdere) beloftes zijn niet nagekomen en het moet allemaal zo goedkoop mogelijk. Hij is een manager dus niet eens een orderpicker, van wat ik begreep zijn arbeidsvoorwaarden om te huilen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe buuf![]()
En die werkt bij Picnic![]()
Wil iemand mij aanraken nu
Maar ze hebben dan weer geen 6packs zoals bij de AH.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 01:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
LangLekker melk doe ik altijd. Ik bestel standaard 6 pakken.
Eens met al je punten al laat ik meestal in het weekend bezorgen. En ik vind een beperkter aanbod eigenlijk best prettig want ik beperk me zo heel makkelijk tot de noodzakelijke boodschappen. Wij kopen zelf véél gestructureerder sinds we bestellen bij Picnic.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 11:46 schreef KimJong-un het volgende:
Ik ben voor het eerst aan het bestellen. Heeft iemand een vriendencode voor me voor de ¤5 korting wederzijds?
Ik heb 4 wachtverzachters en heb zo'n 3 maanden op de lijst gestaan. Mijn eerste ervaring is dat veel producten missen. Ik doe eigenlijk altijd boodschappen bij de AH en dus echt gewend aan het assortiment van hen. Wat ik bijvoorbeeld mis:
• Brinta met appelstukjes
• Fijne havermout (hebben ze waarschijnlijk wel maar staat niet in de beschrijving)
• 250ml blikjes van de A frisdrankmerken. Ik heb normaal zo'n 6 soorten die mooi naast elkaar passen in m'n koelkast.
• Fever Tree Tonic
• 600gram wokgroentes, bijvoorbeeld Aziatisch, Ze hebben van het meeste ook geen 200gram dus 400+200 is ook niet mogelijk.
Bij verschillende producten viel me op dat ze goedkoper zijn: Brand IPA voor ¤6,49 ipv ¤7 bij AH of Jumbo. Royal Club tonic voor ¤1,49 ipv ¤1,57 bij Jumbo.
Bezorggebied: Amersfoort, ze hebben per dag maar 1 bezorgtijd en dat komt niet zo uit. Altijd laat in de middag/vroeg in de avond. Lastig als je altijd tot een uur of 18 werkt en dan nog reistijd hebt.
Ik vind het vooral leuk om te proberen en ben benieuwd of het me helpt gestructureerder te kopen. Nu ga ik nog wel eens 3x per dag naar de AH of Jumbo (beiden op 5 minuten afstand). Apart voor lunch, avondeten en soms ook nog tussendoor voor als ik iets mis.
Bedankt, ik heb deze code gebruikt.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:34 schreef Sometimes het volgende:
Mike2496 kan je gebruiken.
Hier komen ze op 2 dagen ook tussen 21 en 22 uur. Dat maakt het plannen wat makkelijker.
Nu in Coronatijd moet ik verplicht thuiswerken en kan bijna elk tijdstip.
Ja, ik heb een hoop aanvragen gedaan. Heel benieuwd wat dat doet. Niet kunnen betalen met Amex of credticard vind ik ook zeer irritant.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 22:04 schreef Goitske het volgende:
Ik koop wel gestructureerder en voordeel zet vaak als iets op is het vast op de lijst dat ik het niet vergeet
Als je artikelen mist kun je ze ook aanvragen regelmatig hebben ze nieuwe artikelen die ze toevoegen
Oh ik vind Ideal geen probleemquote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:03 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Ja, ik heb een hoop aanvragen gedaan. Heel benieuwd wat dat doet. Niet kunnen betalen met Amex of credticard vind ik ook zeer irritant.
Die aanvragen werken volgens mij met een simpel puntensysteem. Wanneer genoeg mensen het aanvragen dan pas maakt het een kans. Ik heb diverse verzoeken gedaan, er is er nog niet 1 gehonoreerd.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 09:03 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Ja, ik heb een hoop aanvragen gedaan. Heel benieuwd wat dat doet. Niet kunnen betalen met Amex of credticard vind ik ook zeer irritant.
Ik zou dan gewoon een melding doen bij picnic, hier laten ze het in de kratten en pak ik het zelf. De plastic tasjes verzamel ik altijd in 1 met een knoop er inquote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:06 schreef Sometimes het volgende:
Ik vind de huidige bezorging (met Coronaregels) niet ideaal. Theoretisch zouden ze met die oranje bakken voor je deur moeten staan zodat je zelf de tasjes er uit kunt pakken en statiegeld er terug in kunt doen. Prima.
In de praktijk zetten ze alle tasjes los voor de deur. Daarmee haal ik een boel straatvuil naar binnen heb ik gemerkt, en de koel- en vriesspullen staan volledig onbeschermd op loeihete zwarte tegels.
De laatste die kwam wilde de retouren dan ook nog in een van de plastic tasjes hebben die ik retour gaf (alle tasjes verzameld in 1 tasje met een strakke knoop er in).
Opvallend veel straatvuil ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 10:06 schreef Sometimes het volgende:
Ik vind de huidige bezorging (met Coronaregels) niet ideaal. Theoretisch zouden ze met die oranje bakken voor je deur moeten staan zodat je zelf de tasjes er uit kunt pakken en statiegeld er terug in kunt doen. Prima.
In de praktijk zetten ze alle tasjes los voor de deur. Daarmee haal ik een boel straatvuil naar binnen heb ik gemerkt, en de koel- en vriesspullen staan volledig onbeschermd op loeihete zwarte tegels.
De laatste die kwam wilde de retouren dan ook nog in een van de plastic tasjes hebben die ik retour gaf (alle tasjes verzameld in 1 tasje met een strakke knoop er in).
Nog steeds 699 plekken te gaanquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 17:39 schreef amp25 het volgende:
Plek 1254 sta ik was maanden geleden nog ergens in de 4600
Ik denk dat de extreme Corona begintijd wel bewezen heeft dat de aanpak met de wachtrij de goede is.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:33 schreef Paszzz het volgende:
Picnic....
Weet nog dat ik mijzelf had aangemeld en letterlijk pas een half jaar later wat kon bestellen door die wachtrij.
Was er toen al klaar mee...
die enorme wachtrijen waren er al een jaar, of zelfs 2,voor coronaquote:Op zaterdag 26 september 2020 19:35 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ik denk dat de extreme Corona begintijd wel bewezen heeft dat de aanpak met de wachtrij de goede is.
Als je eenmaal door de wachtrij heen bent, dan is er ook echt plek voor je. Zouden ze dat niet doen dan kan je de ene week misschien wel en de andere week misschien niet bestellen.
Waar zeg ik dat dat niet zo is?quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:38 schreef mschol het volgende:
[..]
die enorme wachtrijen waren er al een jaar, of zelfs 2,voor corona
Klopt. Ondertussen bestelde ik dan gewoon bij ah. En tegen die tijd dat ik dus wel kon bestellen heb ik die app nooit meer geopend....ook niet om al die gratis bananen te innenquote:Op zaterdag 26 september 2020 19:42 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dat niet zo is?
Het systeem met de wachtrijen is er vanaf het begin.
AH is voor mij dan weer geen oplossing. Veel te hoge drempelbedragen en te hoge bezorgkosten.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:02 schreef Paszzz het volgende:
[..]
Klopt. Ondertussen bestelde ik dan gewoon bij ah. En tegen die tijd dat ik dus wel kon bestellen heb ik die app nooit meer geopend....ook niet om al die gratis bananen te innen
Ach voor ieder wat tochquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:42 schreef Sometimes het volgende:
[..]
AH is voor mij dan weer geen oplossing. Veel te hoge drempelbedragen en te hoge bezorgkosten.
Misschien past hun nieuwe formule beter voor mij.
Heb de AH-Compact app uitgeprobeerd. Vreselijk.quote:Op woensdag 23 september 2020 15:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nieuwe bezorgservice
Tegelijkertijd lanceert Albert Heijn woensdag de nieuwe bezorgservice Albert Heijn Compact. Deze besteldienst richt zich op kleinere bestellingen voor kleinere huishoudens, en start in eerste instantie alleen in Haarlem. Boodschappen worden vanaf 35 euro (normaal is het 50 euro) thuisbezorgd en het assortiment is een vierde van het normale aanbod.
Klanten moeten een aparte app voor AH Compact-bestellingen downloaden. Of het bezorggebied van AH Compact snel wordt uitgebreid, kan Padberg nog niet zeggen. ,,We kijken hoe het loopt. Als er veel vraag naar is, dan zullen we deze service ook buiten Haarlem aanbieden.’’
https://www.ad.nl/koken-e(...)odschappen~a61dc276/
AH wordt toch een beetje nerveus van Picnic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |