Ah, bij mij is het tabblad nu ook weg. Zoek eens op 'recepten' in de app, dan zie je ze wel met een verspakket en bereidingswijzequote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:19 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Die zie ik dan niet. Waar staan die recepten?
Ja eindelijk van de wacht lijst kan bestellen merk wel dat wel dat ze niet alles hebben of uitverkochtquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:24 schreef amp25 het volgende:
Kijk in 3 dagen van plek 404 naar 263 daarvoor maanden nits
Nee. Diverse suggesties gedaan, maar daar is nog niets mee gebeurd (mosterdsaus, pittige geraspte kaas en nog wel wat waar ik nu niet op kan komen).quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:24 schreef Seven. het volgende:
Iemand al eens een product suggestie gedaan die opgevolgd is? Ik heb 3 suggesties gedaan: parmaham, johannesbroodpitmeel en derde alweer vergeten (blijkbaar niet zo'n big deal. Geen van allen verkrijgbaar.
Jammer, ik vind die G'woon producten altijd wel prettig.quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:04 schreef Peter het volgende:
Volgens mij schakelen ze voor veel producten over van G'woon ( van de superunie inkoop) naar Eigen Merk PicNic (via Edeka zie https://www.distrifood.nl(...)voor-edeka-101138414 ) Waardoor er langzaam producten opgemaakt of uit het assortiment gaan.
Ja in het begin 2 of 3 keer.quote:Op woensdag 10 maart 2021 23:24 schreef Seven. het volgende:
Iemand al eens een product suggestie gedaan die opgevolgd is? Ik heb 3 suggesties gedaan: parmaham, johannesbroodpitmeel en derde alweer vergeten (blijkbaar niet zo'n big deal. Geen van allen verkrijgbaar.
Hebben jullie al poeppapier van de picnic gebruikt? Wat zijn de ervaringen?quote:Op donderdag 11 maart 2021 12:04 schreef Peter het volgende:
Volgens mij schakelen ze voor veel producten over van G'woon ( van de superunie inkoop) naar Eigen Merk PicNic (via Edeka zie https://www.distrifood.nl(...)voor-edeka-101138414 ) Waardoor er langzaam producten opgemaakt of uit het assortiment gaan.
De versie van 16 rollen is niet best. Das war einmal.quote:Op dinsdag 13 april 2021 08:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hebben jullie al poeppapier van de picnic gebruikt? Wat zijn de ervaringen?
Jammer dat ik dit nu pas lees, JBPM hebben ze namelijk wel gewoon: zoek op Nutriton. Als je op JBPM zoekt kun je het inderdaad niet vindenquote:Op woensdag 10 maart 2021 23:24 schreef Seven. het volgende:
Ik vind het zelf primaquote:Op dinsdag 13 april 2021 08:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Die van 2 of 3 lagen is niet fijn. Te stevig en stug, koop ik niet meer.quote:Op dinsdag 13 april 2021 08:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik heb de 3 en 4 laags besteld, even kijken. Je kmmoet wat als de page op isquote:Op dinsdag 13 april 2021 16:49 schreef Peter het volgende:
[..]
Die van 2 of 3 lagen is niet fijn. Te stevig en stug, koop ik niet meer.
3 laags is prima!quote:Op dinsdag 13 april 2021 08:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Landham heb ik nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 13 april 2021 08:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja in het begin 2 of 3 keer.
Is trouwens landham wat voor je? Dat hebben ze wel
Bruine vinger gehadquote:Op dinsdag 13 april 2021 16:49 schreef Peter het volgende:
Die van 2 of 3 lagen is niet fijn. Te stevig en stug, koop ik niet meer.
De 4 lagen ook!quote:
Wij doen ook iets soortgelijks. Deed ook week boodschappen met wat potjes voor het einde van het week. Maar het werd wat saai. Dus doe ik eigenlijk alles en 3x avond eten in een bestelling. En dan om de dag daarna naar de supermarkt voor het avond eten. Wordt het iets meer variatie van hoop ik. (Als ik een week aan eten niet bedenken wordt het wat saai)quote:Op maandag 12 juli 2021 19:14 schreef Seven. het volgende:
Wij hebben deze week voor het eerst 2 kleinere bestellingen, voorheen deden we 1 grote bestelling van 100-120 euro maar gooiden we met regelmaat iets weg. Dus nu proberen we 2 bestellingen, eens kijken hoe dat bevalt.
Momenteel teveel artikelen die langdurig niet leverbaar zijn (in de app staat dan: "Tijdelijk niet leverbaar").quote:
Het is op het niveau van https://www.gwoon.nlquote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:50 schreef Jester65 het volgende:
Wij zijn sinds 2 weken Picniccers. Het proces zelf (bestellen, aankondigen van de bezorging, het tijdvenster en het bezorgen) is helemaal prima. Ik ben nog wat zoekende welke producten (vooral van hun eigen merk) de moeite waard zijn, en welke niet. We zijn nu eenmaal heel erg gewend aan het eigen merk van AH, en dan lijkt (!) dit net een slag minder allemaal.
Moet je een x aantal broden afnemen per week?quote:
Nee geen vast aantal. Wel een vaste bezorgdag, en hij heeft dan zijn route.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Moet je een x aantal broden afnemen per week?
Hangen het aan de deur... Niet bang dat iemand het meeneemt?
Vaste leverdag en tijd?
Dat vind ik ook wel een voordeel ja, zo kun je veel strakker boodschappen doenquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:19 schreef Bocaj het volgende:
Het voordeel van 1 keer in de week online boodschappen doen is dat het goedkoper is dan elke dag vers halen in de super...
Na een aantal weken weet je precies wat je nodig bent voor die 6 a 7 dagen...
Ook met deze stijgende prijzen kun je nog altijd 'goed' uitkomen op je streefbedrag...
Ik gooi altijd eerst de mand vol met aanbiedingen en wat ik graag zou willen aankomende week... (veel te veel en veel te duur)
Dan bijvoorbeeld een dag later gaan plussen en minnen in je mand (merkproduct of huismerk, wel of geen chocolade deze week...etc. soepdagje ja/nee)
Vaak kom je dan nog steeds goed uit op je streefbedrag... Ik maak er een sport van!
quote:Grote brand in distributiecentrum Picnic
In een distributiecentrum van onlinesupermarkt Picnic aan de Zeearend in Almelo is gisteravond een zeer grote uitslaande brand ontstaan. De brand was rond 1.00 uur onder controle. Wel is de brandweer nog enige tijd bezig met nablussen.
De brandweer kwam met meerdere voertuigen ter plaatse voor de brand die in het hele pand woedde. De bluswerkzaamheden richtten zich op het voorkomen dat de brand kon overslaan naar naastgelegen panden.
De brandweer duwde een aantal van de elektrische bezorgauto's van de gevel om te voorkomen dat de voertuigen in brand zouden vliegen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)entrum-picnic-almelo
Ah vandaar laatst die Tony erbij...quote:Op maandag 16 januari 2023 22:17 schreef Seven. het volgende:
Picnic was zaterdag nogal te laat dus als goedmakertje kregen we Tony Chocolonely in ons mandje. Die was alleen niet leverbaar.
Screenshotje geappt en gelijk vermeld dat we ook van karamel zeezout houden. Binnen 2 minuten bericht terug dat ze het hebben aangepast.
![]()
Ik hou echt van Picnic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |