Waar heb je gelezen dat ze ziek zijn dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:27 schreef Bocaj het volgende:
Ik wens Donald en zijn vrouw Melania beterschap en een spoedig herstel toe!
Ga er anders even heen in een jas met "I don't care, do u?" achterop om die boodschap over te brengen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:27 schreef Bocaj het volgende:
Ik wens Donald en zijn vrouw Melania beterschap en een spoedig herstel toe!
Hey ja, je hebt gelijk ook... Ik had wel gehoord op de radio dat het naar omstandigheden goed ging!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waar heb je gelezen dat ze ziek zijn dan?
Trump zit als zeventiger met overgewicht wel in de groep om hier slecht uit te komen...quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
https://edition.cnn.com/specials/latest-news-videosquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als hij er goed uit komt dan zal hij het zeker gaan gebruiken in zijn verdere campagne!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:07 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ga er anders even heen in een jas met "I don't care, do u?" achterop om die boodschap over te brengen.
Hoeft helemaal niet... als hij verder geen zwakheden heeft dan zal het heus gaan meevallen!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Trump zit als zeventiger met overgewicht wel in de groep om hier slecht uit te komen...
Boris Johnson voelde zich aanvankelijk ook prima om later op de IC te belanden. En Trump heeft ongeveer hetzelfde postuur als zijn Britse ambtgenoot (maar is enkele tientallen jaren ouder).quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Mwoah..... ik denk dat we, hoe dan ook, uitgebreid van 'm zullen horen hoe hij het virus heeft verslagen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hij is niet eens ziek. Alleen positief getest. Straks heeft hij het ‘doorstaan’ zonder maar een moment ziek geweest te zijn.
Ik heb er bewust geen namen van posters bijgezet, maar dit is toch diep triest.quote:“Hoe eerder deze Satan het tijdelijke voor het eeuwige verruild des te beter voor de mensheid. Punt.”
“Gaat corona Amerika verlossen?”
“Ik ‘mag’ het niet zeggen maar het is te ‘hopen’ dat dit hem fataal wordt.”
Had niet achter The Donald gezocht dat hij zichzelf zou opofferen voor de Republikeinse partij.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:01 schreef Zorro het volgende:
Mocht Trump hieraan overlijden dan verliezen de democraten weer door allemaal sympathiestemmen op de republikeinen.
Ultieme troll van The Donald
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:56 schreef thedeedster het volgende:
Op haatsite JOOP lees je gewoon doodsverwensingen. En dat laat die voormoderatie gewoon toe.![]()
Even een bloemlezing;
[..]
Ik heb er bewust geen namen van posters bijgezet, maar dit is toch diep triest.
Terwijl je van de andere kant al meteen een ban daar krijgt als je niet hysterisch doet over coronaquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:56 schreef thedeedster het volgende:
Op haatsite JOOP lees je gewoon doodsverwensingen. En dat laat die voormoderatie gewoon toe.![]()
Even een bloemlezing;
[..]
Ik heb er bewust geen namen van posters bijgezet, maar dit is toch diep triest.
Kan. Maar vooralsnog is nog niks gemeld over ziek zijn, enkel over positief getest zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Trump zit als zeventiger met overgewicht wel in de groep om hier slecht uit te komen...
Die Mees is zo’n domme kut die denkt dat je meteen doodgaat als je corona krijgt en zelf daarom met een mondkapje loopt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:15 schreef Selqae het volgende:
[..]
[ twitter ]
Sommige BN'ers zijn ook heel blij met dit nieuws;
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:19 schreef Steven_Stil het volgende:
Nu is de vraag of ie Neanderthaler genen heeft.
Mensen moeten gewoon eens normaal doen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:15 schreef Selqae het volgende:
[..]
[ twitter ]
What has been twittered cannot be untwitteredquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:27 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon eens normaal doen.
Grapje is één, maar dit is niet lollig.
Ik zal het niet willen verbieden, maar soms - en vooral op open riool Twitter - zouden mensen iets langer kunnen nadenken alvorens ze iets posten.
Mee eens, al geldt dit natuurlijk in nog grotere mate voor het lijdend voorwerp in casu.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:27 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon eens normaal doen.
Grapje is één, maar dit is niet lollig.
Ik zal het niet willen verbieden, maar soms - en vooral op open riool Twitter - zouden mensen iets langer kunnen nadenken alvorens ze iets posten.
Wat die Brabander betreft staat dat in het artikel:quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
En die 20-ers, wat hadden die nog meer onder de leden?
quote:De meeste mensen die overlijden aan corona behoren vanwege hun leeftijd of gezondheid in een risicogroep. Zo ver bekend geldt dat niet voor de jonge Beek en Donkenaar. Hij was nog jong en had geen gezondheidsklachten of overgewicht. Hij sportte meerdere keren per week, weten bekenden van hem.
Maar dat specifieke geval had toch een genetisch iets?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:41 schreef J.B. het volgende:
[..]
Wat die Brabander betreft staat dat in het artikel:
[..]
Die Neanderthalers draaien zich om in hun graf.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:19 schreef Steven_Stil het volgende:
Dat is helemaal geen vraag. De vraag is meer of hij wel Homo Sapiens genen heeft.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:19 schreef Steven_Stil het volgende:
Dan moet het wel heel gek lopen. Op ranglijstjes van presidenten staat hij vooralsnog onderaan of bijna onderaan. https://en.wikipedia.org/(...)holar_survey_resultsquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:51 schreef Natalie het volgende:
gaat de boeken in als de beste president ooit
Trump is een botte boer eerste klas.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:34 schreef Le1390achim het volgende:
[..]
Mee eens, al geldt dit natuurlijk in nog grotere mate voor het lijdend voorwerp in casu.
de eerste 5 dagen schijnen vaker zeer mild te verlopen, ook bij mensen bij wie het uiteindelijk (veel) erger wordt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hij is niet eens ziek. Alleen positief getest. Straks heeft hij het ‘doorstaan’ zonder maar een moment ziek geweest te zijn.
We zullen het afwachten. Ik denk dat heel veel mensen corona hebben gehad terwjil ze niks gemerkt hebben. Als Trump niet standaard getest werd zou hij misschien ook niks gemerkt hebben.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
de eerste 5 dagen schijnen vaker zeer mild te verlopen, ook bij mensen bij wie het uiteindelijk (veel) erger wordt.
Zei een woordvoerder niet dat ze aan het 'herstellen' waren? Dan zouden ze wel ziek zijn wellicht. Ik denk ook niet dat Trump zich zomaar laat testen maar wie weet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
We zullen het afwachten. Ik denk dat heel veel mensen corona hebben gehad terwjil ze niks gemerkt hebben. Als Trump niet standaard getest werd zou hij misschien ook niks gemerkt hebben.
Zou een president niet gewoon standaard elke x dagen getest worden?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 12:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zei een woordvoerder niet dat ze aan het 'herstellen' waren? Dan zouden ze wel ziek zijn wellicht. Ik denk ook niet dat Trump zich zomaar laat testen maar wie weet.
Tweemaal per dag zou ik denken ...quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou een president niet gewoon standaard elke x dagen getest worden?
Stond ook niet op het punt om nu opeens heel angstig te worden, maar had het wel fout.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Volgens het RIVM zijn er drie twintigers overleden, op de hele Nederlandse bevolking gezien, is dat vrij weinig.
Een president wel. maar Trump?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou een president niet gewoon standaard elke x dagen getest worden?
BN'er? Waar moet ik die Heleen van kennen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:15 schreef Selqae het volgende:
[..]
[ twitter ]
Just a flu.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Een president wel. maar Trump?
Johnston eet elke ochtend vette spek met gebakken eieren...quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Boris Johnson voelde zich aanvankelijk ook prima om later op de IC te belanden. En Trump heeft ongeveer hetzelfde postuur als zijn Britse ambtgenoot (maar is enkele tientallen jaren ouder).
Das toch die heks die vreemdging met een rijke bejaarde? En die haar toen grof aan de kant gezet heeft?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:30 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
BN'er? Waar moet ik die Heleen van kennen?
Lees dit maar even;quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:30 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
BN'er? Waar moet ik die Heleen van kennen?
quote:Op 9 januari wordt in New York de uitspraak verwacht tegen econome Heleen Mees, die haar ex-minnaar langdurig bleef lastigvallen. Stalking is geen uit de hand gelopen verliefdheid, zeggen psychologen, maar ernstig crimineel gedrag. En vrouwen die stalken, blijken vaak te lijden aan een psychische stoornis.
Meer dan duizend tekstberichten en e-mails stuurde econome en publiciste Heleen Mees aan haar ex-geliefde, Citigroup-econoom Willem Buiter. Ze stuurde hem ook doodverwensingen, hing rond bij zijn huis en viel zijn vrouw lastig. Na twee hoorzittingen in New York over de aanklacht tegen Mees wegens stalking weten we dat Buiter zelf evenmin van onbesproken gedrag is. Hij zou na de aangifte nog contact met haar hebben gezocht via LinkedIn.
Opvallend: dit is voor Mees (45) niet de eerste keer. Eerder werd ze in Nederland aangeklaagd voor het stalken van een ex-geliefde.
Ik hoop optie 1 maar verwacht 3.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:51 schreef Natalie het volgende:
Oh men, dit is... niet heel onverwacht.
Er kunnen nu een paar dingen gebeuren:
• Trump wordt vreselijk ziek, overleeft het & neemt Covid-19 eindelijk serieus;
• Trump wordt aardig ziek, hersteld, neemt Covid-19 serieus en gebruikt het om zijn 2e termijn veilig te stellen;
• Trump wordt amper ziek & staat over krap twee weken alweer te brullen dat Covid-19 één grote hoax is;
• Trump overlijdt (wat we natuurlijk niet willen: bullebak may he be, maar iedere Covid-19 dode is er één teveel), wordt na afloop massaal de hemel in geprezen & gaat de boeken in als de beste president ooit.
Vrijwel niemand wordt ziek van covid. Een andere optie dan 3 lijkt me niet realistisch.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:51 schreef Natalie het volgende:
Oh men, dit is... niet heel onverwacht.
Er kunnen nu een paar dingen gebeuren:
• Trump wordt vreselijk ziek, overleeft het & neemt Covid-19 eindelijk serieus;
• Trump wordt aardig ziek, hersteld, neemt Covid-19 serieus en gebruikt het om zijn 2e termijn veilig te stellen;
• Trump wordt amper ziek & staat over krap twee weken alweer te brullen dat Covid-19 één grote hoax is;
• Trump overlijdt (wat we natuurlijk niet willen: bullebak may he be, maar iedere Covid-19 dode is er één teveel), wordt na afloop massaal de hemel in geprezen & gaat de boeken in als de beste president ooit.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:31 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Vrijwel niemand wordt ziek van covid. Een andere optie dan 3 lijkt me niet realistisch.
WTFquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:33 schreef crystal_meth het volgende:
Lol, kreeg op TheHill net een reactie van iemand die dacht dat de positieve test fake was (ik had geschreven dat dat me onwaarschijnlijk leek). Nu denkt ie dat het onderdeel is van een groter plan: Trump gaat z'n dood faken omdat ie z'n schulden niet kan afbetalen...
Ik bedoel; het kan toch ook gewoon hier;quote:
Mss ff de TT updaten?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:38 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik bedoel; het kan toch ook gewoon hier;
NWS / Trumps in quarantaine, beide besmet met COVID-19
Niet iedereen leest daar, en de TT dekt de lading niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:38 schreef Justin_Case het volgende:
Ik bedoel; het kan toch ook gewoon hier;
NWS / Trumps in quarantaine, beide besmet met COVID-19
Mij persoonlijk interesseert het echt geen ene ruk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:39 schreef Za het volgende:
[..]
Niet iedereen leest daar, en de TT dekt de lading niet.
Besef je wel hoe serieus dit is.
Een stevige pot bouten kan ook behoorlijk ernstig zijn, maar kom op: hij gaat naar het ziekenhuis. Ja, hij is de president van de VS, natuurlijk gaat hij in zo'n geval vrij rap naar het ziekenhuis, dat betekent niet dat hij half dood ligt te gaan ofzo. Ze willen 'm gewoon even goed in de gaten houden, boeiend.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:39 schreef Za het volgende:
[..]
Op zich hebben ze in het Witte Huis echt heel veel medische faciliteiten. Volgens mij zelfs een soort van operatiekamer, dus op zich is er wel iets aan de hand als hij verplaatst wordt. Maar uiteraard zegt t nog niet veel wat dan preciesquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een stevige pot bouten kan ook behoorlijk ernstig zijn, maar kom op: hij gaat naar het ziekenhuis. Ja, hij is de president van de VS, natuurlijk gaat hij in zo'n geval vrij rap naar het ziekenhuis, dat betekent niet dat hij half dood ligt te gaan ofzo. Ze willen 'm gewoon even goed in de gaten houden, boeiend.
Dan moet je daar gewoon ff gaan lezen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:39 schreef Za het volgende:
[..]
Als ie nog rustig verplaatst wordt dan valt het nu nog mee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
Op zich hebben ze in het Witte Huis echt heel veel medische faciliteiten. Volgens mij zelfs een soort van operatiekamer, dus op zich is er wel iets aan de hand als hij verplaatst wordt. Maar uiteraard zegt t nog niet veel wat dan precies
Behandelingen zijn altijd in het ziekenhuis. Trump en andere presidenten zijn ook wel vaker in het ziekenhuis geweest. Die medische faciliteiten gebruiken ze alleen als het echt niet anders kan. Tijdens dreiging ofzo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
Op zich hebben ze in het Witte Huis echt heel veel medische faciliteiten. Volgens mij zelfs een soort van operatiekamer, dus op zich is er wel iets aan de hand als hij verplaatst wordt. Maar uiteraard zegt t nog niet veel wat dan precies
Boris is bijna 20 jaar jonger; wat dat betreft ziet het er voor Trump een stuk minder gunstig uit. Ze gaan hem echt niet voor de lol hospitaliseren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:47 schreef Nielsch het volgende:
Doet me een beetje aan Boris Johnson denken. Die ging ook uit voorzorg naar het ziekenhuis. Uiteindelijk heeft die het net gered.
Hij heeft koorts.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een stevige pot bouten kan ook behoorlijk ernstig zijn, maar kom op: hij gaat naar het ziekenhuis. Ja, hij is de president van de VS, natuurlijk gaat hij in zo'n geval vrij rap naar het ziekenhuis, dat betekent niet dat hij half dood ligt te gaan ofzo. Ze willen 'm gewoon even goed in de gaten houden, boeiend.
Is uit voorzorg hebben ze gezegd op CNN. Ivm zijn leeftijd en hartkwalen is hij extra kwetsbaar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Boris is bijna 20 jaar jonger; wat dat betreft ziet het er voor Trump een stuk minder gunstig uit. Ze gaan hem echt niet voor de lol hospitaliseren.
BREAKING NEWS!!!!!!!!!!!!!!! TRUMP HEEFT KOORTS!!!!!!!!!!!!!quote:
Uit voorzorg meteen een paar dagen in het ziekenhuis, doen ze niet zo maar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Is uit voorzorg hebben ze gezegd op CNN. Ivm zijn leeftijd en hartkwalen is hij extra kwetsbaar.
Mwah, 99/100 dat het voorzorg is en helemaal niks meer dan dat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
Bij de president wil je dat wel. Hij heeft milde symptomen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Uit voorzorg meteen een paar dagen in het ziekenhuis, doen ze niet zo maar.
Ja wil dit eigenlijk wel volgen, want als hij er zonder weinig kleerscheuren vanaf komt... voor wie maak ik me dan druk? Zoiets?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
BREAKING NEWS!!!!!!!!!!!!!!! TRUMP HEEFT KOORTS!!!!!!!!!!!!!
Met een snotterneus gaan ze hem echt niet zomaar opnemen; dan zal hij toch wel ernstigere klachten hebben. Voor zijn verkiezingscampagne lijkt me dit sowieso rampzalig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Is uit voorzorg hebben ze gezegd op CNN. Ivm zijn leeftijd en hartkwalen is hij extra kwetsbaar.
Ze kunnen in het witte huis toch zo een ic kamer maken? Wat is dit voor onzin?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, 99/100 dat het voorzorg is en helemaal niks meer dan dat.
Ja lijkt me ook wel dat t voorzorg is hoor. Volgens CNN een beetje koorts. Had verwacht dat ze wel zoveel mogelijk zouden proberen de zorg in het Witte Huis te regelen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, 99/100 dat het voorzorg is en helemaal niks meer dan dat.
moordaanslag?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |