Hmm ...quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:16 schreef wpor het volgende:
Ik ben niet van de wilde theorieën maar omdat het Trump is, vraag ik me direct af of dit wel echt is. Of zegt hij dit maar om aan sympathie te winnen? Of om ervoor te zorgen dat hij niet meer naar een debat hoeft? Of om ervoor te zorgen dat ook Biden en z'n team in quarantaine moeten?
Zal wel niet hoor, maar Trump is er toe in staat denk ik.
Weet je nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Mag ik ‘m doen aangezien niemand anders het doet?
FAKE-NEWS
Politieke spelletjes zijn echt niet louter aan Trump of de Republikeinen voorbehouden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:16 schreef wpor het volgende:
Ik ben niet van de wilde theorieën maar omdat het Trump is, vraag ik me direct af of dit wel echt is. Of zegt hij dit maar om aan sympathie te winnen? Of om ervoor te zorgen dat hij niet meer naar een debat hoeft? Of om ervoor te zorgen dat ook Biden en z'n team in quarantaine moeten?
Zal wel niet hoor, maar Trump is er toe in staat denk ik.
Ten eerste, oke, maar het gaat hier om Trump toch? Waarom haal je dit erbij.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:29 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Politieke spelletjes zijn echt niet louter aan Trump of de Republikeinen voorbehouden.
Hij zit wel in de risicogroep.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 07:23 schreef Nicksanders het volgende:
Hij zal het best hebben hij overleeft het wel.
Maar 0.2 gaat dood je moet wel veel pech hebben daarbij te horen.
En als je vaak genoeg test, test je vanzelf keer positief.
Als Biden besmet raakt die is veel zwakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |