Vrijwel niemand wordt ziek van covid. Een andere optie dan 3 lijkt me niet realistisch.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:51 schreef Natalie het volgende:
Oh men, dit is... niet heel onverwacht.
Er kunnen nu een paar dingen gebeuren:
• Trump wordt vreselijk ziek, overleeft het & neemt Covid-19 eindelijk serieus;
• Trump wordt aardig ziek, hersteld, neemt Covid-19 serieus en gebruikt het om zijn 2e termijn veilig te stellen;
• Trump wordt amper ziek & staat over krap twee weken alweer te brullen dat Covid-19 één grote hoax is;
• Trump overlijdt (wat we natuurlijk niet willen: bullebak may he be, maar iedere Covid-19 dode is er één teveel), wordt na afloop massaal de hemel in geprezen & gaat de boeken in als de beste president ooit.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:31 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Vrijwel niemand wordt ziek van covid. Een andere optie dan 3 lijkt me niet realistisch.
WTFquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:33 schreef crystal_meth het volgende:
Lol, kreeg op TheHill net een reactie van iemand die dacht dat de positieve test fake was (ik had geschreven dat dat me onwaarschijnlijk leek). Nu denkt ie dat het onderdeel is van een groter plan: Trump gaat z'n dood faken omdat ie z'n schulden niet kan afbetalen...
Ik bedoel; het kan toch ook gewoon hier;quote:
Mss ff de TT updaten?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:38 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik bedoel; het kan toch ook gewoon hier;
NWS / Trumps in quarantaine, beide besmet met COVID-19
Niet iedereen leest daar, en de TT dekt de lading niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:38 schreef Justin_Case het volgende:
Ik bedoel; het kan toch ook gewoon hier;
NWS / Trumps in quarantaine, beide besmet met COVID-19
Mij persoonlijk interesseert het echt geen ene ruk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:39 schreef Za het volgende:
[..]
Niet iedereen leest daar, en de TT dekt de lading niet.
Besef je wel hoe serieus dit is.
Een stevige pot bouten kan ook behoorlijk ernstig zijn, maar kom op: hij gaat naar het ziekenhuis. Ja, hij is de president van de VS, natuurlijk gaat hij in zo'n geval vrij rap naar het ziekenhuis, dat betekent niet dat hij half dood ligt te gaan ofzo. Ze willen 'm gewoon even goed in de gaten houden, boeiend.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:39 schreef Za het volgende:
[..]
Op zich hebben ze in het Witte Huis echt heel veel medische faciliteiten. Volgens mij zelfs een soort van operatiekamer, dus op zich is er wel iets aan de hand als hij verplaatst wordt. Maar uiteraard zegt t nog niet veel wat dan preciesquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een stevige pot bouten kan ook behoorlijk ernstig zijn, maar kom op: hij gaat naar het ziekenhuis. Ja, hij is de president van de VS, natuurlijk gaat hij in zo'n geval vrij rap naar het ziekenhuis, dat betekent niet dat hij half dood ligt te gaan ofzo. Ze willen 'm gewoon even goed in de gaten houden, boeiend.
Dan moet je daar gewoon ff gaan lezen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:39 schreef Za het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |