Waar heb je gelezen dat ze ziek zijn dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:27 schreef Bocaj het volgende:
Ik wens Donald en zijn vrouw Melania beterschap en een spoedig herstel toe!
Ga er anders even heen in een jas met "I don't care, do u?" achterop om die boodschap over te brengen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:27 schreef Bocaj het volgende:
Ik wens Donald en zijn vrouw Melania beterschap en een spoedig herstel toe!
Hey ja, je hebt gelijk ook... Ik had wel gehoord op de radio dat het naar omstandigheden goed ging!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waar heb je gelezen dat ze ziek zijn dan?
Trump zit als zeventiger met overgewicht wel in de groep om hier slecht uit te komen...quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
https://edition.cnn.com/specials/latest-news-videosquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als hij er goed uit komt dan zal hij het zeker gaan gebruiken in zijn verdere campagne!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:07 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ga er anders even heen in een jas met "I don't care, do u?" achterop om die boodschap over te brengen.
Hoeft helemaal niet... als hij verder geen zwakheden heeft dan zal het heus gaan meevallen!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Trump zit als zeventiger met overgewicht wel in de groep om hier slecht uit te komen...
Boris Johnson voelde zich aanvankelijk ook prima om later op de IC te belanden. En Trump heeft ongeveer hetzelfde postuur als zijn Britse ambtgenoot (maar is enkele tientallen jaren ouder).quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Mwoah..... ik denk dat we, hoe dan ook, uitgebreid van 'm zullen horen hoe hij het virus heeft verslagen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hij is niet eens ziek. Alleen positief getest. Straks heeft hij het ‘doorstaan’ zonder maar een moment ziek geweest te zijn.
Ik heb er bewust geen namen van posters bijgezet, maar dit is toch diep triest.quote:“Hoe eerder deze Satan het tijdelijke voor het eeuwige verruild des te beter voor de mensheid. Punt.”
“Gaat corona Amerika verlossen?”
“Ik ‘mag’ het niet zeggen maar het is te ‘hopen’ dat dit hem fataal wordt.”
Had niet achter The Donald gezocht dat hij zichzelf zou opofferen voor de Republikeinse partij.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:01 schreef Zorro het volgende:
Mocht Trump hieraan overlijden dan verliezen de democraten weer door allemaal sympathiestemmen op de republikeinen.
Ultieme troll van The Donald
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:56 schreef thedeedster het volgende:
Op haatsite JOOP lees je gewoon doodsverwensingen. En dat laat die voormoderatie gewoon toe.![]()
Even een bloemlezing;
[..]
Ik heb er bewust geen namen van posters bijgezet, maar dit is toch diep triest.
Terwijl je van de andere kant al meteen een ban daar krijgt als je niet hysterisch doet over coronaquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:56 schreef thedeedster het volgende:
Op haatsite JOOP lees je gewoon doodsverwensingen. En dat laat die voormoderatie gewoon toe.![]()
Even een bloemlezing;
[..]
Ik heb er bewust geen namen van posters bijgezet, maar dit is toch diep triest.
Kan. Maar vooralsnog is nog niks gemeld over ziek zijn, enkel over positief getest zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Trump zit als zeventiger met overgewicht wel in de groep om hier slecht uit te komen...
Die Mees is zo’n domme kut die denkt dat je meteen doodgaat als je corona krijgt en zelf daarom met een mondkapje loopt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:15 schreef Selqae het volgende:
[..]
[ twitter ]
Sommige BN'ers zijn ook heel blij met dit nieuws;
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:19 schreef Steven_Stil het volgende:
Nu is de vraag of ie Neanderthaler genen heeft.
Mensen moeten gewoon eens normaal doen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:15 schreef Selqae het volgende:
[..]
[ twitter ]
Sommige BN'ers zijn ook heel blij met dit nieuws;
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |