abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 10:38:50 #101
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_195401959
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 02:11 schreef Petpampim het volgende:
Ik vermoed dat het niet zo gek veel uitmaakt of Jos Nicky wel of niet kon zien liggen van die afstand. Mocht de rechtbank namelijk vaststellen dat dat inderdaad niet mogelijk was, wat zegt dat dan? Dat is nog steeds geen bewijs voor hetgeen hem verweten wordt. Het haalt slechts zijn versie van verhaal onderuit. Maar dan blijven er nog steeds alternatieve scenario's over die het OM niet kan ontkrachten.
Dan zegt dat hij wist dat Nicky daar lag want hij heeft wel aan hem gezeten heeft ie toegegeven.

Hoe wist hij dat Nicky daar lag dan 30 meter achter de graan tussen de dennenbomen

Ook de spuug DNA van Jos is in de onderbroek van Nicky aangetroffen

Als de rechtbank kan bewijzen dat hij nooit Nicky heeft kunnen zien liggen dan is de zaak klaar
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_195401982
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 02:11 schreef Petpampim het volgende:
Ik vermoed dat het niet zo gek veel uitmaakt of Jos Nicky wel of niet kon zien liggen van die afstand. Mocht de rechtbank namelijk vaststellen dat dat inderdaad niet mogelijk was, wat zegt dat dan? Dat is nog steeds geen bewijs voor hetgeen hem verweten wordt. Het haalt slechts zijn versie van verhaal onderuit. Maar dan blijven er nog steeds alternatieve scenario's over die het OM niet kan ontkrachten.
De rechtbank kan het niet vaststellen, tenzij er fotos zijn van de exacte locatie waar Jos gestaan zou hebben toen hij naar eigen zeggen het lijk heeft zien liggen.

Die zijn er niet.
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 10:42:28 #103
323876 michaelmoore
pi_195402007
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 10:40 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

De rechtbank kan het niet vaststellen, tenzij er fotos zijn van de exacte locatie waar Jos gestaan zou hebben toen hij naar eigen zeggen het lijk heeft zien liggen.

Die zijn er niet.
Dat kan Jos zelf wel zeggen, van geen enkele locatie op het fietspad kon je achter het graan kijken
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_195402285
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 10:42 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Dat kan Jos zelf wel zeggen, van geen enkele locatie op het fietspad kon je achter het graan kijken
Blijkbaar wel.

Hij heeft al aangegeven hoe het is gegaan qua wat en hoe en vanaf waar hij iets zag.
Verder hoeft hij daar helemaal niets meer over te zeggen.
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 11:03:00 #105
323876 michaelmoore
pi_195402320
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 11:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Blijkbaar wel.

Hij heeft al aangegeven hoe het is gegaan qua wat en hoe en vanaf waar hij iets zag.
Verder hoeft hij daar helemaal niets meer over te zeggen.
Nou dan moet de rechtbank bewijzen dat dit niet kon, lijkt me niet zo een probleem
pi_195402370
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 11:03 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Nou dan moet de rechtbank bewijzen dat dit niet kon, lijkt me niet zo een probleem
Blijkbaar wel hè, zeg ik net toch.
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 11:06:23 #107
323876 michaelmoore
pi_195402385
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 11:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Blijkbaar wel hè, zeg ik net toch.
volgens Jos en volgens jou
Ben je daar geweest ?
pi_195402475
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 10:42 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Dat maakt geen bal uit. Iets trok zijn aandacht en vervolgens ging hij die kant op. Daarna zag hij pas dat kind liggen. Niet op het moment dat iets zijn aandacht trok.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 11:27:41 #109
323876 michaelmoore
pi_195402708
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 11:11 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat maakt geen bal uit. Iets trok zijn aandacht en vervolgens ging hij die kant op.
Daarna zag hij pas dat kind liggen. Niet op het moment dat iets zijn aandacht trok.
Daar gaat de rechtbank niet in mee
Dan kan je nooit meer een misdaad veroordelen
De rechte acht bewezen dit en dat , klaar

Zijn spuug DNA zat op en in de onderbroek , achteraf met een smoes komen om de DNA te verklaren is niet aannemelijk

[ Bericht 6% gewijzigd door michaelmoore op 03-10-2020 11:34:36 ]
pi_195402793
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 11:06 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

volgens Jos en volgens jou
Ben je daar geweest ?
Hoeft ook niet, het OM laat maar mooi zien dat het niet kan, kunnen ze niet.
pi_195402814
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 22:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, foto’s zat van PD toen en PD nu, en van veel jaren ertussen.

Hij heeft zitten slapen op de schouw, wat hij zegt kon misschien vorig jaar, vanwege het vele snoeien.
Maar toen niet.

Toen ik maandag zijn verklaring hoorde zei ik meteen, kan niet, klopt niet.

Edit: ik zei ook nog, had meneer gezegd: ik was stroper en had daar wat illegale vallen staan in dat kerstbomen perceel, en toen zag ik Nicky liggen. Dan had ik hem wel geloofd.
Ja precies. Inderdaad. Interessant. Eigenlijk een heel slecht uitgedacht excuus :)

Edit: ik zei ook nog, had meneer gezegd: ik was stroper en had daar wat illegale vallen staan in dat kerstbomen perceel, en toen zag ik Nicky liggen. Dan had ik hem wel geloofd.

Dan had ik hem nog niet geloofd, maar was het wel aannemlijker geweest inderdaad.

Zou de rechtbank dit ook inzien?
Love is in the air!
pi_195403193
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 11:11 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat maakt geen bal uit. Iets trok zijn aandacht en vervolgens ging hij die kant op. Daarna zag hij pas dat kind liggen. Niet op het moment dat iets zijn aandacht trok.
Dan is toch een logische vraag, wat trok zijn aandacht?
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 12:06:26 #113
323876 michaelmoore
pi_195403286
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 12:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

zeeer zwakke verklaring voor al die DNA sporen op de binnenkant van de onderbroek , die NB andersom weer was aangetrokken
pi_195403308
Ook even wat anders, Jos heeft in 2003 een meisje van 3 misbruikt en sloeg toen op de vlucht naar Polen. Hup ineens, hoe kijk de rechter dan naar zijn verhaaltje over Spanje?
pi_195403514
quote:

[..]

Inderdaad, maar de mensen hier die zich blind staren naar bewijslast willen niks weten van logische vragen of vermoedens.
pi_195403537
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 12:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Ook even wat anders, Jos heeft in 2003 een meisje van 3 misbruikt en sloeg toen op de vlucht naar Polen. Hup ineens, hoe kijk de rechter dan naar zijn verhaaltje over Spanje?
Daar dacht ikzelf ook al eens een keer aan. Misschien komt dat nog ter sprake? We gaan het zien.
pi_195403624
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 11:36 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Ja precies. Inderdaad. Interessant. Eigenlijk een heel slecht uitgedacht excuus :)

Dan had ik hem nog niet geloofd, maar was het wel aannemlijker geweest inderdaad.

Zou de rechtbank dit ook inzien?
Er zijn talloze logischer verhalen denkbaar, er zijn zelfs logischer verhalen denkbaar waarbij hij zich niet op- of vlak in de buurt van de vindplek plaatst.

Het komt de geloofwaardigheid ten goede dat daar niet voor gekozen is.
pi_195403970
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 12:27 schreef Za het volgende:

[..]

Er zijn talloze logischer verhalen denkbaar, er zijn zelfs logischer verhalen denkbaar waarbij hij zich niet op- of vlak in de buurt van de vindplek plaatst.

Spreek je jezelf nou niet tegen? Er zijn logischere verhalen maar het is de geloofwaardigheid ten goede gekomen dat daar niet voor gekozen is? Josje, een zedenpleger stapt af van zijn fiets en gaat plassen, en plots zonder goede reden gaat hij 300 meter ergens naar toe lopen en vind een dode kind die hij vervolgens overal aanraakt en dan fatsoeneert en vlucht. Dit verhaal komt zijn geloofwaardigheid ten goede? Echt?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2020 12:53:40 ]
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 12:52:27 #119
323876 michaelmoore
pi_195403992
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 12:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Jos moet uit de samenleving definitief
pi_195404153
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 12:52 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Jos moet uit de samenleving definitief
Hij deed zelf een goede poging door in de Bush in Spanje te gaan zitten...
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 13:03:21 #121
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_195404186
Jos kan het niet. Het is triest. Hij moet werken aan zijn gebrek. Achteraf compleet logisch waarom hij aan bushcraften begonnen is, dagenlang weg uit de samenleving en zo onbewust bescherming tegen hemzelf organiseren. Hoop dat de tbs-kliniek wat met hem kan.

Bewijs wordt wel een ding. Juridisch een interessante zaak.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 13:05:34 #122
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_195404223
quote:
Wat ook een logische vraag van de rechtbank is:

Wie dan wel ?

Op de verklaring van Jos dat hij niet vermoord,verkracht,ontvoerd heeft

Die vraag is volgens mij nog niet gesteld :D
pi_195404231
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 12:27 schreef Za het volgende:

[..]

Hij was al niet geloofwaardig, ik vind juist dat het nu nog ongeloofwaardiger is geworden.

Wat zou kunnen in verklaring twee, hij zag daar een man met iets, en ging vervolgens kijken.
Maar streep in dat scenario alle vorige/potentiële verdachten maar af.

Joos was dinsdagmorgen op het kamp net als de rest van de kampleiding. Vader Nicky was er ook al vroeg, ik meen dat zij om 07:00 vertrokken uit Heibloem.

En de andere logische stap is dat hij verklaard iemand vanaf de seksplek in het mais naar PD te hebben zien lopen...
pi_195404346
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 12:51 schreef blackmirror het volgende:

Spreek je jezelf nou niet tegen? Er zijn logischere verhalen maar het is de geloofwaardigheid ten goede gekomen dat daar niet voor gekozen is?

Nee.
Stel de waarheid is een niet zo logisch verhaal, maar wel de waarheid.
Dan kun je dat verhaal aanpassen naar een logischer verhaal.
Dat niet doen maakt je geloofwaardiger, je hebt er immers voor gekozen niet te kiezen voor een logischer verhaal, maar voor de waarheid, zelfs 1 die je plaatst op een pd.

quote:
Josje, een zedenpleger stapt af van zijn fiets en gaat plassen, en plots zonder goede reden gaat hij 300 meter ergens naar toe lopen en vind een dode kind die hij vervolgens overal aanraakt en dan fatsoeneert en vlucht. Dit verhaal komt zijn geloofwaardigheid ten goede? Echt?
In feite wel.

Leg eens uit waarom hij niet met een verhaal is gekomen waarvan bv jij zou zeggen ja dit zou ik op zich wel geloven?
pi_195404347
Als je ook leest hoe hij zijn slachtoffers benadert door gehurkt achter je te gaan zitten en te vertellen dat hij van natuurbescherming was en je dan beet te pakken en te betasten Gelijk je broek in dito bij de 2 jongens die aan het vliegeren waren die beschreven een man met een baard leraar noteerde kenteken auto kwamen ze bij Jos uit die had zijn baard trouwens afgeschoren rechter vroeg deed U dat wel meer ( geen commentaar)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')