Denk dat ik vanaf de 25k subs er wel langzaam van kan gaan leven jaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Straks lifestyle of the rich and the famous
Het gaat niet over jou, Fred Emmer.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:37 schreef mario390 het volgende:
wat heb ik met oude schlager te maken?
Haha nou jij zou de eerste moeten zijn die die herkend enzo hahahaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:37 schreef mario390 het volgende:
wat heb ik met oude schlager te maken?
at is een adder als ik het zo zie, tenminste eentje van de velen. Daar zou ik voor omlopen jaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij haak- en wipneuzen denk ik toch eerder aan die griezels die ik hier wel eens tegenkom.
Altijd even blokje om
[ afbeelding ]
Ik vecht liever eerlijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:37 schreef aloa het volgende:
Beste users in DTS
Mochten jullie klachten hebben en dit even willen ventileren dan verzoek ik jullie de ONZ-mods te PM-en.
In deze PM-box kunnen alle ONZ-mods, Yvonne en murp.
Gaarne via deze link: http://messages.fok.nl/compose.php?to=159580&subject=DTS
Ga ergens anders spammen, völlconjoquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:37 schreef aloa het volgende:
Beste users in DTS
Mochten jullie klachten hebben en dit even willen ventileren dan verzoek ik jullie de ONZ-mods te PM-en.
Bijten is niet hetgeen waar ik me het meest zorgen om maak bij een pythonquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:37 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit gebeten. Al helemaal niet door de python of rattenslangen. De haakneusjes blazen wel eens maar dat is meer stoer doen.
Heb ook regelmatig een slang vastquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Bijten is niet hetgeen waar ik me het meest zorgen om maak bij een python
Maar ik heb ze toch wel eens om mijn nek gehad
Uitzetten?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:38 schreef mario390 het volgende:
pc blokkierte![]()
![]()
moest hem bij de uit-taste
uitmaken
Oh heb jij dit bedachtquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:37 schreef aloa het volgende:
Beste users in DTS
ik ben twee keer gebeten door de mijne, 1 keer doordat ik aan het voeren was en die muis was achter het kurk aan het kruipen en toen bewoog m'n hand er te dichtbij voorbij en toen er eentje ziek was en ik die oppakte op de plek waar het blijkbaar pijn deedquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:37 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit gebeten. Al helemaal niet door de python of rattenslangen. De haakneusjes blazen wel eens maar dat is meer stoer doen.
Koningspython word niet zo gigantisch groot. Die grotere heb je eigenlijk gewoon 2 mensen bij nodig om te hanteren.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Bijten is niet hetgeen waar ik me het meest zorgen om maak bij een python
Maar ik heb ze toch wel eens om mijn nek gehad
kijk dat is al mooi. ik zou hem niet loslaten of laten vallen ben ook dierenvriend meer om het feit dat degene bekend is ermee en mij bijvb eerst laat zien hoe jij hem vasthoud... ik zag denk twee maanden geleden bijvb slang op werk. later zeiden ze hazelnoot worm ofzo . nou ik was bezweet van angst en sliep dus slechtquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:36 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik zou nooit weglopen bij iemand die 1 van mijn dieren in handen heeft.
Ik ben heel beschermend over mijn dieren ook.
Rustig maatje,wie is nummer 1?quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh heb jij dit bedachtheb gelijk 132341243 berichten
ikquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rustig maatje,wie is nummer 1?
nog wel...........quote:
Dat dus.quote:
Ik heb een systeem voor het oppakken. Voor ik een slang vastpak tik ik eerst even rustig de slang aan, zodat hij weet dat ik er ben en hem ga hanteren.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben twee keer gebeten door de mijne, 1 keer doordat ik aan het voeren was en die muis was achter het kurk aan het kruipen en toen bewoog m'n hand er te dichtbij voorbij en toen er eentje ziek was en ik die oppakte op de plek waar het blijkbaar pijn deed
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:41 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik heb een systeem voor het oppakken. Voor ik een slang vastpak tik ik eerst even rustig de slang aan, zodat hij weet dat ik er ben en hem ga hanteren.
De gewone adders deed ik vroeger toen ik in Zweden woonde altijd vangen. Gras maaien, grote hopen van het gras maken, volgende dag omkeren en bijna altijd prijsquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:38 schreef dud0r het volgende:
d
[..]
at is een adder als ik het zo zie, tenminste eentje van de velen. Daar zou ik voor omlopen ja
ach in die tien jaar dat ik ze had vind ik het nog wel meevallen. En sowieso doet het niet echt zeer. Alsof je geprikt wordt door een speldquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:41 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik heb een systeem voor het oppakken. Voor ik een slang vastpak tik ik eerst even rustig de slang aan, zodat hij weet dat ik er ben en hem ga hanteren.
at is een hazelwormquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze soul
Volgens mij is dat een hagedis.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze soul
DAAR MOET EEN PIEMOL INquote:
Ah ja, zo noemen ze in NLquote:
ja dat hoorde ik ook achteraf...quote:
Heb de eerste denk ik om mijn nek gekregen en zo’n joekel gewoon geaaidquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:39 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Koningspython word niet zo gigantisch groot. Die grotere heb je eigenlijk gewoon 2 mensen bij nodig om te hanteren.
ja en het is wel een slang maar ze doen echt niks.quote:
Hazelwormen zijn leuk.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze soul
3?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja en het is wel een slang maar ze doen echt niks.
We hebben er ook maar drie in nederland, deze, ringslangen en adders. Ben nog nooit een adder tegen gekomen.
De andere twee wel
Mijn eerste herinnering is dat ik een gigantische slang mocht aaien ergens in een kindermuseum. Dat vond ik toen zo indrukwekkend.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Heb de eerste denk ik om mijn nek gekregen en zo’n joekel gewoon geaaid
Maar hoe groot ze ook zijn, toch altijd sterk genoeg om zich wat om je nek te wikkelen. Of je arm, ook al niet comfortabel, denk ik.
Mijn kwartje viel net pas dat jij Soul bentLekker wakker 🤪
3 soorten wilde slangen jaquote:
heel terrein bij ons zit er vol meequote:
dat lijkt me nou inderdaad niks.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:46 schreef Dven het volgende:
Wel eens door een gewone adder gebeten, werd iets te gemakzuchtig in het vangen als jonge DvennieUitstekende les geweest wel.
Jaaa ik ook!! En dat ze een andere slang door glasscherven lieten kronkelen, omdat ze daar geen last van hadden. Maakte me toch zorgenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:45 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Mijn eerste herinnering is dat ik een gigantische slang mocht aaien ergens in een kindermuseum. Dat vond ik toen zo indrukwekkend.
Jij eerstquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:45 schreef dud0r het volgende:
Weet je wat pas leuk zou zijn? Als jullie allemaal even een minuut of dertig stil zijn
Nee hoor ik vind het heel gezellig zo
Waar komt jouw UI vandaan kree.quote:
verkeerde jaargetijdequote:
Pas een jaar of 5 geleden. Dus 25. Ik durfde nooit omdat ik bang was dat ik iets fout zou doen. En toen had een kennis van me 1 te koop en die hielp me.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:48 schreef dud0r het volgende:
Hoe oud was jij toen je je eerste slang kreeg/kocht soul?
BAM.quote:
Owh beetje willekeurige wat ik toen kon vinden 20 jaar terug. Maar hij komt van het spelletje worms dacht ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar komt jouw UI vandaan kree.
Is een hagedis man en die in de afbeelding nog vrij jong gezien de gouden kleur.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja en het is wel een slang maar ze doen echt niks.
We hebben er ook maar drie in nederland, deze, ringslangen en adders. Ben nog nooit een adder tegen gekomen.
De andere twee wel
ah dat valt dan mee inderdaad.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:50 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Pas een jaar of 5 geleden. Dus 25. Ik durfde nooit omdat ik bang was dat ik iets fout zou doen. En toen had een kennis van me 1 te koop en die hielp me.
wil je nu een stickerquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:51 schreef Paul het volgende:
Hmmm ik denk dat ik de gedeelde inbox snap
Nu geen interesse meer?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
ah dat valt dan mee inderdaad.
Ik was 8 toen ik m'n eerste kreeg. En sinds m'n 18e niet meer gehad dus dat is ook alweer 18 jaar terug.
ik vind het nog wel interessant en de kleine ook wel maar er is er eentje in huis hier die dat niet gaat accepteren als ik er weer wat neemquote:
Wat leuk dat je er bent, maat.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:52 schreef Dven het volgende:
Overigens is de derde slangensoort de gladde slang
Het duurt nog eventjes voor ik over je mentionspam heen ben.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:52 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Wat leuk dat je er bent, maat.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Het duurt nog eventjes voor ik over je mentionspam heen ben.
Hey Plymquote:
bedoel je dat rooie onderin heequote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:52 schreef kree het volgende:
Trouwens topic warning is ook wel weer overdreven. Maargoed.
Zeg nou niet te vaaahaakquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:53 schreef Dven het volgende:
Beste users in DTS
Kon jou spoiler niet aan klikken geen een trouwens. Wil je hem zonder spoiler olaatsen?quote:
Geen idee wie het deed. Maar iig ik pas wel op wat ik zeg en wil dat het lief is. En gezellig En dat is het grootste doel. Dus naja weet niet waarom ie er staat? Heb het eigenlijk niet zien ontsporen onwijs in de laatste weken.quote:
Ik heb ook geen ideequote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:54 schreef dud0r het volgende:
maar zijn er zoveel klachten over dts dan dat jullie dat allemaal in de pm moeten hebben?
Het is toch hartstikke gezellig hier?
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:55 schreef Dven het volgende:
@:dud0r als hij bij de ober om een rietje moet vragen
[ afbeelding ]
Wacht maar afquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:54 schreef dud0r het volgende:
maar zijn er zoveel klachten over dts dan dat jullie dat allemaal in de pm moeten hebben?
Het is toch hartstikke gezellig hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |