nog wel...........quote:
Dat dus.quote:
Ik heb een systeem voor het oppakken. Voor ik een slang vastpak tik ik eerst even rustig de slang aan, zodat hij weet dat ik er ben en hem ga hanteren.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben twee keer gebeten door de mijne, 1 keer doordat ik aan het voeren was en die muis was achter het kurk aan het kruipen en toen bewoog m'n hand er te dichtbij voorbij en toen er eentje ziek was en ik die oppakte op de plek waar het blijkbaar pijn deed
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:41 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik heb een systeem voor het oppakken. Voor ik een slang vastpak tik ik eerst even rustig de slang aan, zodat hij weet dat ik er ben en hem ga hanteren.
De gewone adders deed ik vroeger toen ik in Zweden woonde altijd vangen. Gras maaien, grote hopen van het gras maken, volgende dag omkeren en bijna altijd prijsquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:38 schreef dud0r het volgende:
d
[..]
at is een adder als ik het zo zie, tenminste eentje van de velen. Daar zou ik voor omlopen ja
ach in die tien jaar dat ik ze had vind ik het nog wel meevallen. En sowieso doet het niet echt zeer. Alsof je geprikt wordt door een speldquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:41 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik heb een systeem voor het oppakken. Voor ik een slang vastpak tik ik eerst even rustig de slang aan, zodat hij weet dat ik er ben en hem ga hanteren.
at is een hazelwormquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze soul
Volgens mij is dat een hagedis.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze soul
DAAR MOET EEN PIEMOL INquote:
Ah ja, zo noemen ze in NLquote:
ja dat hoorde ik ook achteraf...quote:
Heb de eerste denk ik om mijn nek gekregen en zo’n joekel gewoon geaaidquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:39 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Koningspython word niet zo gigantisch groot. Die grotere heb je eigenlijk gewoon 2 mensen bij nodig om te hanteren.
ja en het is wel een slang maar ze doen echt niks.quote:
Hazelwormen zijn leuk.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze soul
3?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja en het is wel een slang maar ze doen echt niks.
We hebben er ook maar drie in nederland, deze, ringslangen en adders. Ben nog nooit een adder tegen gekomen.
De andere twee wel
Mijn eerste herinnering is dat ik een gigantische slang mocht aaien ergens in een kindermuseum. Dat vond ik toen zo indrukwekkend.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Heb de eerste denk ik om mijn nek gekregen en zo’n joekel gewoon geaaid
Maar hoe groot ze ook zijn, toch altijd sterk genoeg om zich wat om je nek te wikkelen. Of je arm, ook al niet comfortabel, denk ik.
Mijn kwartje viel net pas dat jij Soul bentLekker wakker 🤪
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |