3 soorten wilde slangen jaquote:
heel terrein bij ons zit er vol meequote:
dat lijkt me nou inderdaad niks.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:46 schreef Dven het volgende:
Wel eens door een gewone adder gebeten, werd iets te gemakzuchtig in het vangen als jonge DvennieUitstekende les geweest wel.
Jaaa ik ook!! En dat ze een andere slang door glasscherven lieten kronkelen, omdat ze daar geen last van hadden. Maakte me toch zorgenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:45 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Mijn eerste herinnering is dat ik een gigantische slang mocht aaien ergens in een kindermuseum. Dat vond ik toen zo indrukwekkend.
Jij eerstquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:45 schreef dud0r het volgende:
Weet je wat pas leuk zou zijn? Als jullie allemaal even een minuut of dertig stil zijn
Nee hoor ik vind het heel gezellig zo
Waar komt jouw UI vandaan kree.quote:
verkeerde jaargetijdequote:
Pas een jaar of 5 geleden. Dus 25. Ik durfde nooit omdat ik bang was dat ik iets fout zou doen. En toen had een kennis van me 1 te koop en die hielp me.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:48 schreef dud0r het volgende:
Hoe oud was jij toen je je eerste slang kreeg/kocht soul?
BAM.quote:
Owh beetje willekeurige wat ik toen kon vinden 20 jaar terug. Maar hij komt van het spelletje worms dacht ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar komt jouw UI vandaan kree.
Is een hagedis man en die in de afbeelding nog vrij jong gezien de gouden kleur.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja en het is wel een slang maar ze doen echt niks.
We hebben er ook maar drie in nederland, deze, ringslangen en adders. Ben nog nooit een adder tegen gekomen.
De andere twee wel
ah dat valt dan mee inderdaad.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:50 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Pas een jaar of 5 geleden. Dus 25. Ik durfde nooit omdat ik bang was dat ik iets fout zou doen. En toen had een kennis van me 1 te koop en die hielp me.
wil je nu een stickerquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:51 schreef Paul het volgende:
Hmmm ik denk dat ik de gedeelde inbox snap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |