Nu geen interesse meer?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
ah dat valt dan mee inderdaad.
Ik was 8 toen ik m'n eerste kreeg. En sinds m'n 18e niet meer gehad dus dat is ook alweer 18 jaar terug.
ik vind het nog wel interessant en de kleine ook wel maar er is er eentje in huis hier die dat niet gaat accepteren als ik er weer wat neemquote:
Wat leuk dat je er bent, maat.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:52 schreef Dven het volgende:
Overigens is de derde slangensoort de gladde slang
Het duurt nog eventjes voor ik over je mentionspam heen ben.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:52 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Wat leuk dat je er bent, maat.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Het duurt nog eventjes voor ik over je mentionspam heen ben.
Hey Plymquote:
bedoel je dat rooie onderin heequote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:52 schreef kree het volgende:
Trouwens topic warning is ook wel weer overdreven. Maargoed.
Zeg nou niet te vaaahaakquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:53 schreef Dven het volgende:
Beste users in DTS
Mochten jullie klachten hebben en dit even willen ventileren dan verzoek ik jullie de ONZ-mods te PM-en.
In deze PM-box kunnen alle ONZ-mods, Yvonne en murp.
Gaarne via deze link: http://messages.fok.nl/compose.php?to=159580&subject=DTS
Kon jou spoiler niet aan klikken geen een trouwens. Wil je hem zonder spoiler olaatsen?quote:
Geen idee wie het deed. Maar iig ik pas wel op wat ik zeg en wil dat het lief is. En gezellig En dat is het grootste doel. Dus naja weet niet waarom ie er staat? Heb het eigenlijk niet zien ontsporen onwijs in de laatste weken.quote:
Ik heb ook geen ideequote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:54 schreef dud0r het volgende:
maar zijn er zoveel klachten over dts dan dat jullie dat allemaal in de pm moeten hebben?
Het is toch hartstikke gezellig hier?
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:55 schreef Dven het volgende:
@:dud0r als hij bij de ober om een rietje moet vragen
[ afbeelding ]
Wacht maar afquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:54 schreef dud0r het volgende:
maar zijn er zoveel klachten over dts dan dat jullie dat allemaal in de pm moeten hebben?
Het is toch hartstikke gezellig hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |